Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Will, hier in het ziekenhuis ook zo´n luikje. Maar moest het gewoon afgeven aan de verpleegster die mijn bloed ging prikken (ik had daarvoor al geplast, wist niet dat ik het nog in een potje moest, en ik dacht dus dat er maar een paar druppels zouden komen, maar het potje stroomde bijna over, oeps hihihi).
    In het andere ziekenhuis waar ik vorig jaar paar keer ben geweest moest ik het wel in het luikje achter laten. Maar volgens mij kijken ze wel of de wc vrij is hoor, voor ze het luikje openen.

Maatje 38 past me al een tijdje niet meer :cry: zit er echt heeeel wat maatjes boven. (46 onder en boven 42, alles zit op me kont en me bovenbenen)

En ik wilde nog wat zeggen maar daar kom ik vast een andere keer wel weer op (ben het spontaan vergeten hihihi)

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hier nog geen positiekleding maar zal niet lang meer duren.
    Heb heel veel lage spijkerbroeken die precies onder m'n buik zitten dus dat kan nog net :(
    Plus dat ik voor m'n zwangerschap 10 kilo ben kwijt geraakt dus die broeken van toen heb ik maar weer uit de kast gehaald :rolleyes:

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @ lafo: Ik maak me ook niet echt zorgen hoor, maar vind het idee van testen op HIV gewoon heel eng....

anderhalf jaar geleden droeg ik nog maat 36, en dan ga je samenwonen hihi! daar ga je! maar ik moet wel zeggen dat ik me eigenlijk wel beter voelde en het niet meer zo vaak koud heb als toen! Ik draag nu wat positiehemdjes onder mn gewone shirts en dat kan prima en staat heel leuk!

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Ik draag nog geen positiekleding omdat dat dan weer te wijd zit eigenlijk! :) niet omdat het niet leuk staat ofzo.

meestal heb je al een flinke buik nodig wil het goed zitten, bij mij zit gewoon mijn mt 38 te strak hihi maar niets waar het knoopje losmaken niet kan helpen :D

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @anastacia: heb vandaag een shirt bij de miss etam gekocht, heel leuk en das een S . Ik draag ook maat 38 dus miss een idee?

Bijna al mijn shirtjes waren vrij strak van model en krullen nu omhoog of zijn te kort :(

6. Elpee

Elpee Actief lid

24 okt 2005
    151
    0
    0
    Leerkracht
    Antwerpen
    Hoi iedereen,

Ik kom me er even bijvoegen... Ben namelijk uiteindelijk uitgerekend voor 1 mei. Grappig: de "dag van de arbeid" (in België dan toch).

Ben precies ook wel wat aangekomen, maar dat komt doordat ik zoveel eet, denk ik. Van warme maaltijden kan ik niet genoeg krijgen. Verder eet ik wel normaal, hoor :) Waar ik 't duidelijkst bijkom, zijn m'n borsten! Jeetje... die groeien gelijk gek! En ze voelen al aan alsof ze gaan ontploffen! Verder ook m'n buik... Vooral 's avonds heb ik last met m'n gewone broeken. Aan positiekleding moet ik nog niet denken, want die blijfy hoogstwaarschijnlijk nog niet deftig zitten...

Hou jullie goed, dames!

Elpee

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej,

even een vraagje aan jullie: ik heb sinds gisteren erg veel last van mn stuitje als ik moet lopen, vooral als ik wat sneller loop naar de bus ofzo, zijn dat ook mn banden? dat had ik geloof ik ergens gelezen, of heeft het niets met zwangerschap te maken?
    hopelijk weet iemand van jullie dit....

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi Meiden!

@ Lafo.. wat leuk dat je er weer bent meid!:)

@ Mariska.... ja heb het boekje gehad en sokjes hahaha die zaten erbij!

@wil... heel leuk dat je je kleintje al gevoeld hebt hihi willen we allemaal! Succes morgen met uitzoeken!

Wij weten ook allebei de namen al.. hahah.. wil, toevallig heet een van jouw dames zo! En we hadden de namen al voor ik hier ging meelezen hihi toevallig he!

Ik ben de rest vergeten.. sorry meiden!

Kuss

9. will

will Niet meer actief

gina, leuk dat ik morgen wat ga uitzoeken eeehhh maar ff kwijt wat ik moet uitzoeken. help even, straks vergeet ik wat en dat zal niet de eerste keer zijn deze week.

nog iemand hier heeft gezegd dat 1 van de namen van onze meiden favoriet is. weet niet mee wie.

elpee, leuk dat je mee komt kletsen

meiden ik ga slapen val om van de slaap.

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goedemorgen!

Hahahaha... wil, je zei ik ga morgen babykamertje uitzoeken.. dus succes haha! Je bent gewoon goed in namen uitzoeken :) en ik dus ook hihi...

Wel heel leuk dat er nog steeds nieuwe meiden aanmelden zeg.. we zijn met een flinke groep nu!

Mijn misselijkheid is ook over gelukkig alleen vermijd ik nog steeds bepaalde dingen, je weet maar nooit!

KUs

11. will

will Niet meer actief

gina, nee hoor, ik ga geen kamertje uitzoeken.
    ik denk dat je in de war bent.
    wel heb ik naar kinderwagens gekeken op internet en ook gevonden wat ik mooi vindt. heb ergens de link al gegeven. het is de blauw/zwarte van de onderste rij, voor als je wilt kijken.
    maar goed ik wacht nog even met kopen.

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh zo ik schrok me kapot van dattrieste verhaal van lotte1980 ze is overleden aan een zware zwangerschapsvergiftiging heb het verhaal niet helemaal goed gelezen want ik werd er niet goed van zo triest

wel goed dat ze dat op het forum ook zo onder de aandacht brengen maar wat kan het leven soms oneerlijk zijn

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Mee eens, zou het nooit eerst m'n werk vertellen en dan pas m'n ouders!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie het was niet anders ik zat in een situatie die het niet anders maakte voor me

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

...ik kan gewoon niet wachten op het ze te vertellen maar me man wil het niet eeder dan dinsdag doen ...hmm okay ik hou me in we gaan het wel heel leuk brengen maar het is voor mij ook niet leuk maar ik wil genieten van me zwangerschap dus moet ik maar geduld ff hebben nog heeel ff

ik heb de echo van de beep op me nachtkastje staan het is zo leuk om wakker te worden en het eerste waar ik naar kijk is de echo en dan denk ik jaa ben echt zwanger!

nou ga ik echt eens wat wassen draaien en strijken want het is een schande hoelang is dat niet heb gedaan maar kan mezelf er niet toe zetten ga toch nu een poging wagen

16. haha je bent niet de enige.. ik kom ook nergens aan toe. Het is echt een zooitje hier ik iriteer me er dood aan maar heb echt de puf niet om hier te gaan opruimen en poetsen! maar het zal er toch een keer van moeten komen voor ik echt in een zwijnestal woon!
    En dan is de hond ook nog is loops... heeel iritant!
    misschien dat ik vanmiddag nog een energie boost krijg haha!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo erg he zit hier nog steeds en het moet gewoon gebeuren mannetje is aant zeiekn dat die alles zelf moet doen en ik niks ! nou ik was dus behoorlijk kwaad maar hij heeft nu echt niks om aan te trekken schaam me dood dus NU ga ik echt!
    een loopse hond super vindt je niet deentje zucht
    maar moet ook ff wat eten anders gaat er iets niet goed hier
    doei doei doeiiiiii waarschijnelijk tot straks...

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ben pas net mijn bed uit, pfff beetje last van hoofdpijn, verkouden etc ...
    straks eerst maar even naar de stad nieuwe bh kopen :) past allemaal niet meer...

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou dat viel alles mee gisteravond gelukkig. Al zaten we niet anderhalf uur in de auto, maar bijna 3 uur door die verrekte files!

Heb nu m'n mannetje naar de supermarkt gestuurt voor zoute dropjes, want ik zit volgens mij erg laag. Kreeg net een flinke flauwte, nu gaat het wel weer. Zat ook van de week erg laag met m'n bloeddruk.

20. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Heb net het verhaal gelezen van liselotte1980 bij de lounge wat een vreselijk verhaal.
    Ze zou ook een mei mamma zijn geweest, want ze was 14 weken zwanger van een tweeling...
    Pfff wat een verdrietig verhaal!

Deel Deze Pagina