Ik ook onsukkie, echt te oneerlyk voor woorden Ehm ff denken wat iedereen zei: Katsas, wat spannend was het zeg! En wat ongelooflyk fyn dat alles goed is, ben heel bly voor jullie! Anastacia, ik ben ook al een week ofzo aan de zs-kleding hoor! Heb ook maat 36/38, maar had t eind van de dag gewoon last van mn buik omdat alles te strak zat! Heb nu 3 broeken, en dat zit een stuk fyner! neia, Zo'n pretecho kost geloof ik rond de 100euro, ben nog aan t uitzoeken waar t kan. Wanneer wil jy dat laten doen? Nou fyne dag iedereen, miss tot strax!
yep hebniet zon goede dag toch heb net de hele wc van binnen bekeken ben gedouchst en aangekleed maar daar is ook alles mee gezegd ja verschrikkelijk dat verhaal maar het is ook niet te geloven dat het dus zomaar afgelopen kan zijn het leven wat zo mooi leek enigt in een nachtmerrie ben er idd stil van...
ik heb hier een foldertje van een echo bureau in raalte.. een gewone echo incl zwart wit foto's kost 55 euro. en een 3d/4d echo incl. zwart/wit = kl. foto's 75euro. en een korte echo.. alleen geslachtsbepaling kost 30 euro. ik heb de vorige keer een 3d echo laten maken.. en ik denk dat ik dat deze keer weer ga doen. het is in ieder geval wel goedkoper geworden.. vorige keer was ik 120 euro kwijt. ooh en als je ook een dvd wil kost het 20 euro en een cd-rom 15 euro.
Hallo allemaal, Mag ik me ook bij de mei-mama's voegen? Ik ben zwanger van ons tweede kindje en 15 mei 2008 uitgerekend. Groetjes Minke
hoi minke, welkom bij de mei-mama`s heb net het verhaal van lieselotje gelezen. ben er helemaal vervelend van. dacht ook dat ze een mei mama was maar kon er niet vinden op de lijst. ze staat bij de april mama`s. tjeetje dit snap je toch niet. onsukkie, 3 uur in de auto. dat was het dubbele van waar je al zo tegen op zag. helpen de dropjes een beetje? de rest, sorry ben het ff kwijt.
hoihoi... had het verhaal over lieselotje vanochtend al gelezen, wist ook ff niet meer van hoe of wat en heb de pc maar weer uitgezet... Net tich maar de stoute schoenen aangetrokken en ff bij de meubelboulevard geneusd. Zijn twee babywinkels en ikea in geweest. Ikea viel een beetje tegen, maar de babywinkels waren wel leuk. Verbaas me wel een beetje over de kinderwagens, veel supermodern (en dat vind ik meestal lelijk) of hele donkere kleuren. Denk dat we wachten op de voorjaarscollectie... hebben toch nog tijd zat. Heb nog wel ff geneusd in de zwangerschapsbroeken, maar er was maar weinig, wat ze hadden leek ook nog heel veel op mn joggingbroek, dus volgende week de stad maar ff in. Tussendoor wel ff gelunched bij de Mac, waren we al een tijdje niet geweest . Vanavond lekker lasagne, ga zelf maken, dat is wel zo lekker. Liefs Friendly
ja het verhaal van lieselotje heeft mij behoorlijk geraakt.. t zit ook de hele dag in mijn hoofd! Het zal je maar gebeuren! echt geen woorden voor! ik heb verder eigenlijk vandaga helemaal niks gedaan... net ff naar de supermarkt geweest maar was ook geen succes... ben ontzenttend moe en slap bah! ook echt helemaal nergens zin in. ga ook helemaal niks meer doen vandaag! lekker languit op de bank of een beetje achter de pc..
jammer friendly dat de baby zaken tegen vielen. van de ikea wist ik het, dat moet je kopen en er zelf wat van maken. ik vind het er ook niet zo leuk aangekleed bij staan. iig niet mijn smaak of wat ik in mijn hoofd heb. weet iemand van jullie of de h&m in nederland positie kleding verkoopt. of ook niet in alle winkels? nou deentje, ik bruis ook niet van de energie hoor. pff, service gebouw schoongemaakt daarna wilde ik beginnen met plannen van het midzomerfeest. ik ben ook niet verder gekomen dan midzomer opschrijven. morgen maar weer.
zo was net ff op de kermis met me man en heb een mega suikerspin naar binnen zitten werken voor de rest voel ik me belabbert moet ook nog eens eten koken bah bah bah helemaal geen zin in minke welkom bij de mei mama's er komen af entoe toe nog wat nieuwe mei mamas bij gezellig oo friendly ik wist niet eens dat ze met wandelwagens een voorjaarscollectie hebben dan wacht ik daar ook fijn op ik wil leuke vrolijke kleuren en niet die donkere vindt ik niet zo leuk voor ene babytje maar smaak verschil ik krijg ook een beetje kriebels maar moet ze nog ff in bedwang houden als me echo goed is ga ik helemaal los! maar moet nog ff tot 21 nov! geduld hebben ik had van de vkpraktijk een folder meegekregen en die adviseerde daarin 3 echobureaus waar ze 3d en 4d echos maakte maar die krengen zijn duur!niet leuk meer maar wie weet doen we het wel ik vraag me nu al af of ik ene jongen of een meisje zal krijgen niet dat het me wat uitmaakt maar het lijkt me best wel gek alsnog om dadelijk te horen wat je echt gaat krijgen want wij willlen het wel weten ik zou anders helemaal gek worden die 9 maanden lang! en dat geduld ehb ik echt niet nou ik ga eten koken eeeh daphne hier is ook heel weinig van het huishouden terecht gekomen na het eten koken kap ik ook en ga lekker op de bank hangen
Bij ons in de Ikea rook het naar suikerspin en kreeg daar zo'n zin aan... maar helaas, nergens suikerspinnen te vinden! Nou, ik weet ook niet of ze dat hebben, maar ik ga er vanuit dat in januari toch geen donkerbruin en al die andere echte herfstkleuren meer verkocht worden. Beige/licht is nauwelijks verkrijgbaar. Zelfs bij de wagens die je op kleur kon bestellen hingen geen neutrale lichte mooie zomerkleuren bij! Lasagne staat in de oven... krijg echt honger nu! Tot later!
Hee Friendly Bij babydump hadden ze een beige wagen.. was mooi hoor! Nog aardige prijs ook, verder ook leuke winkel! x
De dichtstbijzijnde babydump is vanaf hier ruim een uur rijden, die hebben we dus in de planning voor over een week of 2, als we de tweede echo gehad hebben. We gaan het dan combineren met een andere zaak die een half uurtje verderop zit (weet de naam ff niet). trrr... eten is klaar! eet smakelijk en tot later
@Wil..ja bij h&m hebben ze positie kleding. En voor niet veel geld. Je kunt toch zelf een vrolijke kleur uitkiezen. De meenste wagens zijn in kleuren te krijgen gewoon ff naar vragen.
ja de H&M verkoopt positiekleding, maar volgens mij niet in alle winkels, Bij mij in de buurt zit in het zelfde winkelcentrum 2 hm winkels, 1 gewone en een kinder HM en de kinder HM die verkoopt ook positiekleding. heb er namelijk net een vestje gekocht
ja klopt bij ons in deventer verkoopt de h&m ook geen positiekleding.. maar heeft wel een grote kinder afdeling! wel jammer hier in deventer is bijna geen positie kleding te krijgen. V&D verkoopt het vaak behalve n deventer en C&A ook zelfde verhaal!
oke, meiden dan ga ik daar even kijken. de h&m (klinkt raar) is hier goedkoper dan in nederland. over het algemeen is kleding hier wat goedkoper. dus ga van de week ff lekker op pad. amy en daisy hebben een week vakantie. dus lekker shoppen, gelukkig vinden ze dat helemaal niet erg. ga nu lekker een bakkie thee zetten en dan gaan we weer zaterdagavond vieren. lekker hangen voor de buis
Wat een vreselijk nieuws van liselotte1980. Heb niet alle pagina's gelezen maar dat wil ik nog wel gaan doen. Nieuwe mei mama's welkom! Ik wil ook een pret echo laten maken. 6 jaar geleden hebben we dat ook bij mijn oudste dochter gedaan en toen stond het op videoband maar die was helaas naar 1 keer kijken kapot geknapt. We hebben hem nog laten maken maar hij ging gelijk weer kapot. Dus nu wil ik het echt wel op dvd. Kunnen mijn 2 kinderen er ook naar kijken. We willen niet weten wat het wordt. Volgens mij is er maar 1 keer per jaar een nieuwe collectie van kinderwagens. Will ik heb het voor je gevonden hoor hm online in zweden. Dus dan kun je lekker vanuit huis je kleren bestellen. Bij ons hier heeft v&d geen positie kleding meer en de c&a ook niet.