Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo mischien ga ik toch die angelsound aan schaffen haha ben nou wel nieuwsgierig ik ben aakomende dinsdag 10 weken en pas met 13 weken hebik me echo weer in de tussentijd wil ik ook wel ff het hartje horen

en oja de klok ging idd een uurtje naar achteren niet naa voren')

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, let wel op dat de kans dat je het hartje voor de 14 weken niet hoort groter is dan wel met de angelsound.
    Bij Sam hoorde ik haar zelf pas met 15 weken voor het eerst met de angelsound.

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    pff katten...
    Hier dus ook 4 katten, en vandaag moeten ze me wel hebben.
    Eerst sneakt er 1 naar boven, die had ik na een jacht eindelijk weer beneden, sneakt de volgende naar boven (maar boven waren alle deuren dicht, alleen kan die wel op onze kamer komen door een gat in de deur voor de airco). Dus eindelijk ooit die kat weer beneden wil de volgende naar boven, nou ik had hem echt aan z'n staart, maar hoger dan trede 1 is ie niet gekomen. Nu lopen ze hier allemaal beneden rond, en ze zijn beetje "klierig". En ze hebben gewoon gevulde bakjes voer hoor.

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi Meiden!

Ja ik hoor met de angelsound ook nog niks.. helaas! Wel een heleboel van mijn eigen hartslag maar verder nog niets!

Verder was ik voor mijn doen laat wakker.. haast negen uur hahaha... en ben ook niet zo moe meer! Misselijk is helemaal van de baan!

Hahaha daphne klinkt leuk, katten jagen hihi! Succes daamee!

Kuss

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, heb de schuur opgeruimd, nieuwe droger aangesloten (EINDELIJK EEN DROGER, JOEPIE), we kunnen nu de fietsen weer kwijt in de schuur. Is natuurlijk ook wel de bedoeling, haha.

Verder erg druk gewest in de tuin en ben kapot.

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    onsukkie, lekker bezig geweest vandaag. Ik was al blij met stofzuigen, de was ophangen, de droger aan, de wasmachine vullen en aan, en de wc poetsen. (Moet eigenlijk nog veeeeel meer doen, maar heb geen fut)

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik heb ook geen fut meer net bezoek gehad van vrienden met hun pasgeboren zoontje was heel leuk maar ik kreeg me toch een wegtrekking! moeeeeeee en misselijk maar heb het aardig weten te verbergen
    nu nog eten koken het staat op varkenhaas in peperroomsaus sperzie boontjes met aardappelen me hubbie heeft honger ik ook maar geen zin om het werk te doen erg he nou ik ga gooise vrouwen kijken

gina wat super voor je dat je niet meer misselijk bent ik hoop ik ook binnekort! meiden fijne avond

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ook weer present, vandaag de hele dag in flevoland geweest bij familie van mijn man voor een verjaardag.
    gezellige dag, maar ben blij dat ik weer thuis ben.

Toch wel vermoeiend zo'n hele dag op stap.

Heb net lekker visfilet met spinazie gegeten uit de oven hmmmmm

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden!

Hier al de hele dag lui! Vanmiddag uiteindelijk toch nog ff een stukje gelopen om ook maar even de deur uit te zijn :)

Bij thuiskomst heeeeeeeerlijk snert gegeten zelf gemaakt door de slager ;)

Dacht gisteren ook voor het eerst dat ik wat meer energie had.......dacht jeeh eindelijk haha....tot ik vanmorgen wakker werd..... :-s

Nog ff........ :)

Liefs Anna

10. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    We zijn dit weekeind lekker wezen orriënteren hoe we de baby kamer zouden willen.
    Nou dat valt niet mee. We hebben iets moois gezien bij de Prenatal en dit zal het ook wel worden. Maar is een beetje duur !?!?!?!

Wel hebben we een maxi-cosi cabrio gekocht met een bijbehorende base voor in de auto. Het zogenoemde isofix systeem. Super makkelijk. We hebben al eventjes proef gereden. Hi..

Ook hebben we de kinder/wandel wagen gekocht. Het is de maxi-cosie "mura" wagen.

Ook hebben we al de eerste dingentjes gekocht voor de babykamer. Wat we willen is nu overal in de opruiming. Dus op=op. Daarom snel kopen voordat het niet meer verkrijgbaar is.

Dus we hebben heel erg leuk geshopt. ;)

11. wat leuk zeg!
    ik heb al wel een wagen gekocht.. ee quinny freestyle.. 2e hands op marktplaats.. heb helaas geen geld voor een gloednieuwe wagen.. en deze was nog helemaal mooi dus... ja waarom niet.
    verder heb ik eigenlijk nog niks gekocht.. ik dacht wacht eerst even de eertse 3 maanden af.. en het schiet al op.. maar we zijn er nog niet!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

deentje kan me voorstellen dat je hem niet nieuw koopt die dingen zijn apnormaal duur man
    jeetje ik schrik gewoon af en toe van die prijzen en al zet je er 10 op een rij ik kies altijd de leukste en dus ook de duurste uit wij gaan als me echo 21 nov is geweest babyshoppen dat wordt nog wat ik
    ik wil zon celine rotan wieg naast me bed hebben die dingen kosten normaal 460 euro maar ik zag op internet al voor 180 euro dat scheelt toch een hele hoop

13. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    zo ben er ook weer even.

Vandaag de hele dag gewerkt, maar het was super rustig :D dus lekker beetje zitten computeren en muffins gebakken en een beetje thee geleut :D

Wat een heerlijke job heb ik toch!

Wij hebben eigenlijk nog helemaal niets voor de baby gekocht, nu hebben we niet zoveel nodig want we hebben alles al!
    Heb alleen mezelf een nieuwe kinderwagen beloofd....vond dat dat wel mocht na 2 jaar wachten op dit kindje :rolleyes:

In januari gaan we de baby kamer aanpakken, nieuw behangetje en nieuwe accesoires verder even opnieuw schuiven met de meubeltjes!
    We passen de kleur aan aan het geslacht en met een beetje geluk weten we dat voor de kerst! ;) :D

Wat betreft met naar de wc gaan, dat was hier altijd al een probleem, en dat is nu alleen nog maar erger....
    bruin brood, laxo, snijkoek e.d zijn goede hulpmiddeltjes
    bananen absoluut NIET!

Bij de reform winkel hebben ze ook vaak wel goede middeltjes die je zo kan gebruiken!

14. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    voor wie intresse heeft ik heb ook nog een quinny freestyle xl 3 wieler staan :oops: kleur grijs incl reiswieg, voetenzak...alles erop en d'r aan!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ben net eindelijk naar de wc geweest ik kan bij het soort konijnen! okay sorry maar ik eet ook zoveel vezels maar niets schijn te helpen
    en ben als de dood voor aambeien..! kan je me wegdragen
    vanaf hoeveel weken kunnen ze het geslacht zien ik krijg een echo als ik ruim 13 weken ben zullen ze het dan kunnen zien al of is dat nog te vroeg

16. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    het geslacht kunnen ze pas zien op de 20 weken echo..
    Tenzij je geen kind hebt wat eigenwijs is en z'n beentje over elkaar houd ;)

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha oooo zooolang nog ! zuchttttt ik heb ook geen enkelt geduld
    en oja je zal zien dat de mijne het ook niet laat zien wou dat het al zover was!
    ik zit ff te kijken op internet bij babykamers ik wou dat ik 2en halfe week verder was dan ben ik over de grens, maar ga een hele lijst maken van winkels waar ik heen moet, ze hebben zoveel dingen

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Als je mazzel hebt is het bij 16 weken al te zien, maar bij 20 weken is het meestal echt duidelijk.
    Ik moet nog even duidelijkheid vragen omtrent de 20 weken echo, want die is niet ingepland, en om dat nou in 15 min te doen, nee dat kan niet.

Wij moeten nog wel het een en ander kopen hoor, maar ik weet niet zo goed wat we met een eventueel 2e kamertje aan moeten. Ik weet niet of Sam dan nog echt perse een lelikantje nodig heeft ofdat ze misschien ook wel een peuterbedje aan kan.
    Ben blij dat we geen kinderwagen hoeven te kopen, en autostoeltje hebben we nog (moeten voor Sam binnenkort naar een nieuw modelletje). Box hebben we nog staan, alleen het kamertje he... hele verbouwing komt erbij kijken. Gelukkig hebben we nog een paar maanden :D

19. Ischa31

Ischa31 VIP lid

5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik heb gisteren een paar rompertjes gekocht in creme bij Hans Textiel, met een afdruk van de lion king (nieuwe collectie). Echt kei lief!

Verder moeten we alles nog kopen, mijn broer heeft net helaas alles weggedaan.

Ik denk dat wij wel willen weten of het een jongetje of meisje wordt met de 20 weken, ben ik veel te nieuwsgierig voor :). Maar dan kan ik het ook niet voor me houden.

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Mn vriendin is nog op zoek nog een wagen
    heb je een foto en prijs?

Deel Deze Pagina