Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O dank mamafaye!
    staat alleen een beetje raar zo, dus de aanvulling is dat ik 28 jaar ben, ik kom uit Gelderland.
    en mijn echte naam is Winnie. ja echt waar :)

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi, even weer een berichtje van mij. Heb een slecht weekend achter de rug, voelde me beroerd en heel veel hoofdpijn, kon zelfs niet met mijn oogbollen draaien, deed hardstikee pijn, zucht. zaterdag ook voor de 2e keer deze zwangerschap de wc aan de binnenkant bekeken :confused:
    heb net even het aantal zwanger dames geteld op de kalender: 88!
    Dat zijn er heel wat, jaja in mei leggen alle vogeltjes een ei :D
    Eindelijk het is bijna donderdag, eindelijk de echo.
    Tja al die babyspullen praatjes , geeft wel veel herkenning maar ik hoef deze keer echt helemaal niks te kopen, tja een nieuwe babyfoon, maar ja daar gaat mijn hart nou niet bepaald sneller van kloppen ;) Als het een jongetje is kan ik in iedergeval een nieuwe garderobe aanschaffen, dat is ook wel leuk, maar ik ben ook blij met een derde meid hoor!
    Heeft een van jullie een voorkeur voor het geslacht of maakt het jullie niet uit?

Friendly, leuk dat je weer wat geld kan gaan verdienen. Ga je oppassen bij bekenden of zomaar iemand die opzoek was naar een gastouder of zoiets?

Nou ik ga weer wat doen, mijn ouders komen een paar dagen hier om me wat te helpen, Erwin is de hele week in Amsterdam voor cursus.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo hee, mannetje heeft net gebeld, had een examen wat niet lekker ging, hij kwam niet door de vragen heen of zo, en kon in ene niets meer goed doen. Afijn, heb maar ja en amen gezegd, was toch niets tegenin te brengen...

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Voorkeur voor geslacht?
    Een meid hebben we al....
    De jongensnaam hebben we al..
    De meidenkleertjes hebben we al...
    De babykamer is neutraal...
    Ik denk een meid....
    Mark denkt een jongen....
    Maar het is gewoon allebei erg leuk :D (maar ik wil het wel van te voren weten)

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n man en m'n vader zeggen allebei dat het een meid wordt. Als ik vraag waarom zegt m'n man: "Gewoon dat denk ik." En m'n vader zegt dat ie een jaar geleden gedroomd heeft, dat ie met een klein blond meisje met krullen aan z'n hand liep.

Nou ja, we zullen het zien.
    Heb geen voorkeur. We hebben voor beide al een idee voor de naam.

6. hallo,
    Als iemand zin heeft ga dan even naar www.arjen.dreumessite.nl dan kun je het verschil horen met een paar dagen geleden.. nu is het hartje echt goed duidelijk te horen!

Groetjes!

7. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Wij en iedereen met ons denkt dat het een jongetje wordt.

Maar dat is echt gevoel.
    We willen het niet weten. Dus wordt het een meisje strakjes dan denk ik dat we allemaal wel heel erg lachen. :D

We zien wel alles is welkom. En we houden alles toch neutraal.

8. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo,

wij denken allemaal dat het een jongen wordt. alleen me moeder is van gedachten veranderd, die denkt nu een meisje. mijn man had ook een droom een paar jaar geleden van een meisje en een jongentje. een meisje heeft hij al, dus dan zullen wij de jongen krijgen. ik ben ook echt een jongens mama denk ik, maar mocht het toch een meid zijn dan ben ik ook super blij!
    alleen wat ik me afvroeg, wanneer kunnen ze aan de echo zien wat het wordt? is dat al bij 12 weken? want met 12 weken krijg ik weer een echo en ik wil het heeeel graag weten.

x van sjaan

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Nee volgens mij kunnen ze t nog niet zien met 12 weken, ik lees wel eens dat ze t wat eerder kunnen zien dan 20 weken maar dat ze t dan maar met zoveel % durven zeggen.
    Ik denk dat t een manneke is, en me man denkt een meisje. ik ben zelf ook geen meisje meisje dus kan me niet voorstellen dat ik die krijg. Maar we zien t wel, t maakt me echt helemaal niet uit.

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou ik ben ook echt geen meisje meisje. Maar heb toch 2 meiden :D :D
    Mijn meiden zijn wel meisjes meiden en mijn oudste wil dus elke ochtend
    een mooi staart met allerlei knipjes etc. :cry: Ben ik zooo slecht in.

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Haha zou ook wat voor mij zijn Evelien!
    Maar als ik een meid krijg dan zal ik echt verbaast zijn, bij een jongen niet. t is gewoon superspannend allemaal!
    Gaan jullie t vertellen aan mensen als jullie t weten of niet?

12. hahaha.. nee zou ook niet wat voor mij zijn.. ben ect niet handig in haren vlechten e.d. heb zelf altijd een simpele straat of een knot.. en verder doe ik er ook helemaal niks mee..

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik heb altijd gedacht dat wij jongens zouden krijgen, maar vanaf ik zwanger ben heb ik een sterk meisjes gevoel. We wisten ook gelijk een meisjesnaam... dus het zal wel een jongen worden denk ik dan. Maar goed, qua gevoel is het een meisje.

Evelien: ga idd voor een gastouderbureau. Twee kindjes, eentje van 4 maand en een van bijna 4. Helemaal goed dus. Kan zeker nog een half jaar werken, dus dan zien we dan wel weer verder.

Heb net mn eerste zwangerschapsbroeken geshopt. Zoals ik al dacht was het nog aan de ruime kant, maar zit in elk geval beter dan mn eigen. Heb een maatje 34 en een 36 en er kan eventueel voorlopig ook een riem om. Ik kan dus in elk geval even vooruit. Heb een spijkerbroek en een nette broek gekozen, dus ik kan alle kanten op. Was nog geen 50 euro kwijt samen, aanbieding :D dus helemaal blij!

Hebben lekker makkelijk eten, had nog lasagne over van zaterdag dus dat warmen we op. Is er niet genoeg dan heb ik nog een restje chinees van gisteren (wat een combi... maar goed!) we hebben dan zeker genoeg.

Liefs Friendly

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb vandaag mijn "nette" zwangerschapsbroek aan, en die zakt dus af hihihi. Loop de hele dag te hijsen, maar hij zit voor de rest wel lekker :D

En na 5 weken is eindelijk de splinter uit mijn voet, bleek dus echt een glasscherfje (nu snap ik waarom het zooooveel pijn deed als ik erop stond. Maar echt ben zooo blij dat ie er nu uit is.

Ik eet vanavond zuurkool stampot. Mark is werken dus nu ga ik lekker voor mezelf klaar maken, Mark wil nooit zuurkool stamp.

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben net thuis van af vanmorgen half 9 pfff wat een dag maar voel me best wel goed
    ff wat eten

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haaaalo!

Hier net de stampot boerenkool achter de kiezen jammie! Ben ook helemaal dol op hollandse pot sinds ik zwanger ben!

Ben benieuwd hoe de echo van mutsie is geweest!

Leuk dat er hier al meer meiden zijn die ook al lekker aan het shoppen zijn voor de babykamer en dergelijke. Wij hebben ook al een kinderwagen en een bedje en een commode en een box geshopt! Ook allemaal aanbiedingen en scheelt aanzienlijk! Je moet het toch hebben :) Krijgen ook nog wel commentaar maar dat boeit me niet!

Hebben hier ook veel geluk met de ouders, kinderwagen van de schoonouders en de commode en straks het badje, lakentjes en aankleedkussen en dergelijke van mijn ouders! Dus erg verwend :oops:

Liefs Anna

17. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    hallootjes!

surf: leuk man, al een kinderwagen!

mamafaye: hoe ging je gesprek?

onsukkie: ja, je ziet verschil, het begin is er!

evelien: vervelend dat je zo beroerd bent!

zo, vandaag weer naar de vk geweest en hebben we kruimel weer gezien! lag druk te doen in mijn buik en zelfs te duimen en hij/zij had de hik! hihi, zooooo schattig! ben zelfs 1 dagje eerder uitgerekend, 6 mei, dus morgen 13 weken al weer! zal nog ff mijn banner aanpassen.

op het werk heb ik het momenteel erg druk en ben ook s'avonds erg moe.
    daarbij heb ik dus ook nog die cursus.....
    ik had netjes aangegeven dat ik geen nachtdiensten meer wil draaien omdat ik dat gewoon niet meer trek en dat ik deze maand de diensten tot 23.00 ook even niet trek, maar dat ik er vanuit ga dat de ergste moeheid over 4 weekjes wel over is en ik dan vast wel weer tot 23.00u kan werken. dit heb ik allemaal netjes aangegeven in een gesprek.......krijg ik zaterdag mijn nieuwe rooster........wat staat er op: 2 nachtdiensten en een paar keer diensten tot 23.00u!
    pfffff ik had net zo goed tegen een muur kunnen gaan staan lullen zeg! ik voel me dus absoluut niet serieus genomen, maar ik ben bloedserieus! ben er echt boos over! maarja, ze kunnen het leuk op mijn rooster zetten, maar daar is ook alles mee gezegt!
    zo, moest er effu uit!

aanstaande zaterdag gaan we de nieuwe auto ophalen en daarna gaan we naar de babydump, kamertjes kijken!

mijn moeder is er heilig van overtuigd dat wij een meisje krijgen.....en mijn zus denkt ook een meisje, mijn schoonmoeder denkt een jongen....nouja we zien het over een paar weekjes (hopelijk) wel

meiden laterrrr!

mutsie!

18. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hoi,
    Hier heeft mijn man het idee dat we een meid krijgen. Zijn ouders denken dat ook en mijn ouders denken een jongen..en ik?..geen idee. Ik heb wel gedroomd over een jongetje. We willen het wel weten bij de 20 weken echo maar we proberen onze mond te houden...

Hier krijgen we geen spulletjes kado zover ik nu weet. Wij gaan 13 november samen met de ouders shoppen.

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik zou heel graag willen weten wat het wordt en me man gelukkig ook
    ik ben echt een meisje meisje met alles erop en deraan ik heb mezelf altijd een moeder van meiden gezien om de 1 of andere manier
    maar begin nu strek te twijfelen me man zegt al vanaf het begin dat het een jongen is hij weet het gewoon zegt die dan, hoe bedoel je dan schat?
    ik weet het echt niet ik zat laasts in de bakker in een taarten boek te kijken en toen voel ons oog op een blauwe baby taart met de naam wie wij geven aan ons toekomstige kind als dat een jongen mocht zijn
    wel toevallig want het is een naam die je echt niet vaker hoort dus ik zag dat gelijk als een teken!haha
    ik zag ook een babykamer met blauwe meubels leek me zo stoer dusss ik weet het echt niet of het een voetballer of een ballarina wordt ik hoop alleen nu 1 ding dat het kindje gezond is

ik bid elke dag een keertje of me kindje het goed maakt van binnen voel me een stuk rustiger daarna maar ik ben ook een beetje bang dat het mischien op de 13 weken echo dadelijk toch helemaal mis blijkt te zijn ik dat normaal maken jullie je daar ook wel eens druk om
    ik zeg gelijk erachterna dat ik positief moet zijn en vertrouwen erin moet hebben

onsukkie ik zie toch echt wel verschil met je buikie gaat de goeie kant op

vandaag een meisje van 19 op me werk die een kindje van 17 maanden heeft de was een uitzendkracht ze vertelde mij dat ze erachter kwam toen ze al 5 enhalve maand ver was! hoe kan het toch he

20. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    anastacia: fijn dat de uitslag goed was!

friendly: gefeli met je baantje, leuk!

fiona: ik ken die onzekerheid wel hoor, heb vandaag m'n 4e echo gehad, maar toch was ik weer zenuwachtig van te voren of het allemaal wel goed zou zijn. ik heb nu inmiddels wel door dat ik op mijn lichaam moet vertrouwen ook al is het af en toe moeilijk, het gaat namelijk echt niet zomaar mis.....

mutsie!

Deel Deze Pagina