Hoihoi! Rustig hier zeg! Ben vandaag ook de hele dag weg geweest, en ga zo weer. had net ff tijd om bij te lezen... Will... vind je bijna eng stil! Heb lekker bloemkool gehad vandaag. roep al weken dat het de laatste keer is (soms smaakt het echt nergens naar) maar kom er toch steeds weer mee aanzetten. Vandaag smaakte het in elk geval lekker. Nou, meer heb ik ff niet. Ga lekker weg zo, dus fijne avond en tot morgen Liefs Friendly
Hoiii, @Lafo, ik heb ook elke keer vreemde dromen, vaak over dat het een jongetje wordt (maar denk echt een meisje) en dat ie het volwassen gezicht heeft van mn mannetje.. niet leuk hahahahah! @Mamafaye, ja ik ga idd ff bij c&a en etam kijken, thanks en heeeeeeel veel succes bij de tandarts morgen,. ben er ook zo bang voor! Sorry rest alweer vergeten.. hahahah..! Hoeveel zijn jullie trouwens al aangekomen sinds begin van zwangerschap? ik nu 2,5 kilo.. moet wel zeggen dat stoelgang ook opgehouden is dus die zit daar ook bij (nu al 2 weken niet noemenswaardig geweest... hier en daar een keutel ) Kus
ik ben pas 1 kg aangekomen (maar weeg van mezelf al genoeg ) Hier denkt iedereen dat het een jongetje is......zelf weet ik het niet zo goed. Denk een jongetje, maar sta wel altijd bij de meisje kleertjes, maar ja kan ook komen door dat ik al een meid heb en erg roze ben
Ik ben 2 kilo afgevallen tot nu toe! Dat kan natuurlijk ook. Als je een voorkeur mag hebben dan zou ik nog een meid wel leuk vinden. Dan heb ik er 3 Ik heb echt geen flauw idee wat eht wordt. Ik ben wel veel minder misselijk als bij mij 2 andere dochters. Dusssssss wie weet
Idd Will, wat ben je stil Hard aan het werk? Ik ben nog niets aangekomen, maar ook hier mag er eigenlijk wel wat af hihihihi De kans op miskraam neemt af als je een goede echo hebt gehad. Denk niet dat het veel uitmaakt of het 12 weken is of 13 weken, maar er wordt vaak gezegt de eerste drie maanden, en 3 maanden is geen 12 weken maar 13 weken. Vandaag naar de Ikea geweest en naar Gardo babysuperstore, we hebben een maxicosi Tobi voor Sam gekocht. Dalijk lekker filmpje kijken met mark, we zijn vandaag al een heel jaar getrouwd Dus mag niet op internet eigenlijk hihihiiiihihi. Tot latersssss Groetjes Daphne
Hier alles eigenlijk wel goed. Heb wel erg last van pukkeltjes/bultjes op mijn schouders rug en haarlijn erg irritant ! iemand nog een goede tip daarvoor.
Hoi meiden, Ik moet me helaas af komen melden. Afgelopen weekend heb ik bloedverlies gekregen. Gisteren een echo gehad die uitwees dat ons kindje niet meer leeft. Ik moet nu de miskraam afwachten. Ik heb nooit heel veel van me laten horen, maar wel altijd erg met jullie meegeleefd. Ik wens jullie allemaal nog een mooie, fijne zwangerschap toe! liefs, Talitha
Lieve Talitha, Wat een vreselijk verdrietig nieuws. Ik kan me herinneren dat je eerder ook bloedverlies gehad hebt, maar ik kan me even niet herinneren of je daarna nog een goede echo hebt gehad. Ik wens je heel veel sterkte iniedergeval met het verwerken van dit verlies. xx
Talitha, heel veel sterkte toegewenst! Hebben jullie het al gelezen in de lounge? Die liselotje 1280 is helemaal niet overleden!, Iemand heeft ingebroken in haar computer en zo dit nieuws verspreid! Dat verzin je toch niet, heb er geen woorden voor. groetjes evelien
@Talitha: Wat vreselijk voor jullie! Ik wens jullie veel sterkte meid..... heb er geen woorden voor! @Evelien69: Wat een misselijke grap! Echt niet normaal! @Anastacia: jah de pukkeltjes...heb ik ook....hoofd borst en rug, niets aan! zeggen dat je dan een meisje krijgt dat de schoonheid van de moeder overneemt haha! Toch wel leuk .... krijgen we in ieder geval een knap kind! lol........ @Daphne: nog gefeliciteerd met je 1e trouwdag! Verder goedemorgen dames, veel plezier met de echo's vandaag en een fijne dag gewenst! Groet Anna
Evelien, ik heb het inderdaad gelezen van Liezelotje, belachelijk! Eerlijk gezegd had ik wel direct al een gevoel van klopt dit wel. Ik heb dan ook niet gereageerd op dit topic. Ik heb zelf pre-eclampsie gehad tijdens mijn eerste zwangerschap en vond het daarom een beetje vaag verhaal. Maar jah, je wilt ook niet iemand kwetsen, als het wel waar is. Maar ik snap echt niet hoe iemand het in zijn/ haar hoofd krijgt om zoiets te verzinnen! Dan ben je toch echt ziek volgens mij! (sorry, maar kan me er echt zo kwaad over maken) Minke
Talitha heel veel sterkte in deze moeilijke tijd! Anna ik ben ook al 5,5 kilo aangekomen, ook een stopper pfff Anastacia hier ook veel pukkels om wangen en rug, word zo mooi van dat zwanger zijn! haha verder een goeiemorguhhhhh!
Allereerst: Thalita heel veel sterkte de komende tijd! Na zoveel weken toch nog het verlies van je kleintje, vreselijk! Dan goedemorgen! Over lieselotje: Naja! Wie doet zoiets!? Dan spoor je echt niet hoor... Ik moet nog even een nieuw batterijtje kopen voor onze weegschaal, heb namelijk al vanaf juni ofzo niet meer op de weegschaal gestaan, dus heb ook geen idee of ik al ben aangekomen, ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.... En ik heb ook zoveel pukkels, normaal nooit, dus ben er erg blij mee, ahum. In mn gezicht maar ook op mn rug en boven mn borsten, naja, hoort er allemaal bij, hihi... vandaag een lange dag werken, heb ik geen zin in, maar morgen en vrijdag is het weer wat rustiger, dus dan kan ik alvast een beetje naar mn weekend toeleven...
Heel veel sterkte Talitha... de rest: goedemorgen! Heb de eerste pagina over het bericht van Lieselotje kunnen lezen, maar werd er haast beroerd bij dus ben maar gestopt. Wie verzint nou zoiets? Hier alles okee, best een slechte nacht gehad, werd steeds wakker omdat ik koud was en vanochtend omdat ik naar het toilet moest. Maar goed, ik was er voor het eerst sinds tijden om half 9 al uit, dat kan ik natuurlijk ook positief opvatten. Ga morgen weer de wekker zetten, moe volgende week er ook vroeg uit om te werken, dus kan ik mooi wennen. Las gistern in de nieuwe Wij dat je als je moe bent veel moet gaan drinken.... dus als ik een dipje krijg dan is dat de oplossing Liefs Friendly
talitha heel veel sterkte met dit verlies.. en dat na al die weken.. denk je bijna bij die 12 weken grens te zijn gaat t alsnog fout! Wat een zieke streek van lieselotje zeg... echt niet normaal.. had het me heel erg aangetrokken.. ik kende haar dan wel niet maar was er echt van geschrokken.... En als je zoiets verzint ben je toch echt niet goed wijs! Straks om 12 uur mijn eerste echo! ben heel erg zenuwachtig! vannacht ook al haha.... ik ben benieuwd! Hoop echt dat alles helemaal goed is!