Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O Deentje spannend! heel veel succes en plezier.

2. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi hier nog 1 die daar ook erg last van heeft echt irri want het jeukt bij tijden erg ik heb ze ook op mijn schouders en in mijn gezicht en op mijn borsten en in mijn nek dus je bent niet de enige :oops:

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    heel veel sterkte Talitha ! :cry:

Zelf ben ik ook 2 kg afgevallen, ivm met zware griep.. nou lekker dan.. :confused: Hopelijk gaat wel alles goed daarbinnen, moet maar weer eventjes ervoor zorgen dat ik meer voedsel binnen krijg..

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    talitha wat erg voor jullie lees het nu pas heel veel sterkte toegewenst!

*en idd wat een rotstreek van lieselotje dan ben je toch echt ziek als je zoiets doet :(

*en deentje suc6 straks met de echo :) veel plezier ik hoop dat alles ok is met jullie kindje

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo heb even in het prematuur hoekje zitten lezen, best interessant.

Veel sterkte Talitha!

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    WAT? Dat van Liselotje was een grap? Dat MEEN je niet? Echt te walgelyk voor woorden!
    Hoe zit het nu dan? En met haar kinderen?

Talitha: wat vreselyk meis, heel veel sterkte!

Ik moet vanmiddag bloed prikken, maar ik durf niet :cry:

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Thalita, sterkte!

@onsukkie, kijk eens op de site van Sam :D Mijn eigen prive prematuurtje.

En het verhaal van die muts... HELLP krijg je niet bij 13 weken! Er zijn bijna geen verhalen bekend van slachtoffers van voor de 20 weken. Ik twijfelde dus al, maar ja... dankzij mijn HELLP verleden ben ik de afgelopen maanden heel wat meer te weten gekomen over HELLP.

Will, waar ben je nou?

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, waar is Will inderdaad toch gebleven?

Maar ik had inderdaad al wat zitten lezen over Sam. Vind het erg interessant, en dan die foto's, prachtig allemaal! Kan er niets aan doen. Wordt er ook absoluut niet bang van of wat dan ook.

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Net foto's zitten kijken van Sam, wel heftig om te zien hoor! Maar gelukkig is het allemaal goed gekomen!

10. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hallo dames,

Ben ziek thuis, gister zo beroerd geweest alleen maar gehuild waar het vandaan komt ik weet het niet zo emo en depri en bang dat het fout gaat etc. Zo erg dat ik natuurlijk over m'n toeren pijn in m'n buik ervan kreeg.
    M'n man zei wat er ook is jij blijft gewoon thuis, ga maar eens uitrusten.
    Misschien vergt een fulltime baan in dit stadium van m'n zwangerschap wel te veel, ik weet het ook niet.
    Nu lekker thuis, niks moet heerlijk zo'n dagje ff bijtanken.

Wat een vreselijke zieke grap, aangezien ik al niet lekker in me vel zit zei ik tegen m'n man lees jij dat verhaal eens en oordeel dan of ik het ook kan lezen en hij zei echt dat het zo vreselijk droevig en zielig was dat ik dat betger niet allemaal kon lezen anders trek ik het me te veel aan. Zieker dan dit kan toch niet :)
    Idd hoe is het nu met haar en de babies?
    Weet iemand dat.

Tot strakjes meiden zal eens wat gaan eten, heb nog niks gegeten :rolleyes:

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier ook een slechte dag. Voel me misselijk en beroerd, heb nergens zin aan en geen energie...

Voor zover als ik het begrepen heb heeft iemand Lieselotjes account gekraakt en de verhalen erop gezet. Met haar en beide baby's gaat het goed. Er is dus helemaal niemand dood... echt ziek dit!

Gelukkig is mn mannetje thuis, want morgen komt de fotograaf van de makelaar foto's maken. Echt alles moet nog aan de kant... maar goed. Zal wel lukken, hij is hard aan de slag...

12. Hallo mensen!

Ik ben vandaag super vrolijk! alles is goed! en wat een scheetje! echt superlief... hij was een beetje aan het draaien en zat met zijn ahndjes bij zijn hoofdje enzo...
    Ik zag ook wat tussen zijn beentjes hangen haha ik vermoed dat het een jongetje word.. maar kan het helaas nog niet zeker weten!
    ik zal proberen een foto te plaatsen.. maar moet eerst mijn printer opnieuw aansluiten.. want heb sinds gister windows vista erop.

jee ik ben echt opgelucht! ga nu lekker naar babyspulletjes kijken

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Fijn Deentje dat je zo'n mooie echo gehad hebt!
    Hier begint het iets beter te worden. Heb de inloopkast al uitgeruimd en schoongemaakt... met als gevolg dat alles wat ik er niet meer in wil hebben nu verspreid ligt door de rest van het huis! Gaan zo eerst maar ff boodschappen doen, een frisse neus halen is ook belangrijk.

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Het bloedprikken viel heel hard mee :D:D:D
    Ben helemaal trots op mezelf :thumup: \:D/ :whistle:

15. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Deentje fijn dat je een mooie echo hebt gehad! ik ben ook benieuwd, mag volgende week!
    Ice: kei goed van jezelf dus! ha daar mag je best trots op zijn...
    HOe zou het met mamafaye zijn? die moest vandaag naar de tandarts toch? Ik hoop voor haar dat het goed is, ben zelf ook panisch voor de tandarts... Enne iemand nog wat gehoord van Will? Ik begin me langzaamaan een beetje zorgen te maken....

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    No worries about Will girls.
    Haar dochters hebben een weekje vakantie, dus die is ws gewoon leuke dingen aan t doen ;)

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    ow oke dan!
    ook lekker heerlijk genieten met dit mooie jaargetijde! T zal er in zweden prachtig uitzien denk ik zo!

18. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Tof Deentje dat je een mooie echo hebt gehad, ben benieuwd.

Goeie zaak Ice, zit er ook weer op.

inderdaad mamafaye, hemeltje hoop dat alles mee viel.

ik ben t helemaal zat op me werk! Heb een hoop snot en vanavond moeten we nog op viste. Allemaal geen zin in. zo, moest even zeuren hoor.

19. Sassefras1980

11 sep 2007
    38
    0
    0
    Projectsecretaresse
    Rotterdam
    Thalita vreselijk meid! Veel sterkte met jullie verlies!

Maandag pretecho gehad en was geweldig, ukkie was druk aan het bewegen en iedere keer een handje in de lucht!

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ff checken

Deel Deze Pagina