Ischa heel veel sterkte, kan me niet voorstellen hoe afschuwelijk je je moet voelen. hou je taai. Deentje wat een prachtige echo! Wat lijkt het al groot zo he. geweldig hoor. Will fijn dat je weer hersteld bent! dance girlie welkom! Ja Anna haha ik moet eerlijk bekennen dat ik al een week niet meer op de weegschaal heb gestaan.ik word er zo verdrietig van dat ik dat maar niet te vaak doe. Maar inderdaad, we roken niet! Ben gestopt zodra ik het wist. dat was met 4 weken. Dus daar ben ik wel trots op. Ben blij dat ik ook niet mag drinken, anders had ik er meer moeite mee gehad. hihi. Maar af en toe zou ik nog wel een lekker peukje willen doen hoor. Me man is ook gestopt dus daar ben ik heel blij om (zo dat roken zit toch wel hoog ik draaf door! haha)
zo ik ga lekker me bedje in morgen alweer donderdag ik moet echt snel wat aan me huishouden doen dweilen en stofzuigen is echt lang niet meer gedaan helaas
pfffffff ik wist niet wat ik las; dat het verhaal van Lieselotje niet waar bleek te zijn. Belachelijk dat iemand a. het adres kraakt en b. van die leugens verspreid. Achtelijk. Nou ja, dat zijn genoeg woorden voor die persoon. Maandag ben ik naar de verloskundige geweest, ook een (inwendige) echo gehad en we zagen ons ukkie spartelen. Wat bijzonder is dat zeg!
Bianca: dikke knuff voor jou meid, wat oneerlyk heel veel sterkte! Fyn dat er zoveel goeie echo's waren Fiona: die pyntjes in de lies heb ik ook hoor, vooral als ik t opeens aanspan. Ga ervan uit dat dat gewoon groeipyntjes zyn! Will: de angelsound kost hier by de wehkamp 45 euro, ik neem aan dat verzenden naar Zweden geen 35 euro kost, dus dan ben je hier idd goedkoper uit Nou ik ga mn nest in, zit nog druk te werken voor de deadline van t scrapbook magazine, maar pffff, ben moe zeg! Morgenvroeg weer verder Trusten iedereen!
hoi! Bianca: heel erg veel sterkte en een hele dikke knuff! Ik zal zo ook eens een poging tot een foto album ondernemen..grijnsssssss, wish me luck
Morgen , eindelijk tijd voor mijn echo. Maar nu het zover is heb ik van die gemengde gevoelens. Denk steeds van stel dat we nu zien dat het mis is, dat wil ik liever niet weten , dan blijf ik liever op die roze wolk nog ff. Raar he? Is een beetje dubbel, want ik weet dat je de realiteit onder de ogen moet zien, maar ben daar ook heel bang voor. Erwin is op cursus, maar gelukkig gaat mijn moeder mee, zag het niet zitten om alleen te gaan, als het wel slecht nieuws is! Maar ja ik probeer toch positief te blijven maar soms vind ik dat wel moeilijk. Bianca, ik wil jou dan ook heel veel sterkte toewensen, jou overkwam dit wel, heel verdrietig. De pijntjes in de liezen is gewoon bandenpijn, heb er ook altijd bij alle zwangerschappen last van gehad, kan soms erg pijnlijk zijn, ik heb het vooral als ik veel gelopen heb. Deentje inderdaad een heel duidelijke echo, heel mooi, gefeliciteerd! Will fijn dat je er weer bent! Balen zeg ben je eerst al die weken al misselijk krijg je ook nog buikgriep. Mijn ouders zijn er een paar dagen en hebben me flink geholpen met wat achterstallig onderhoud,ben ik erg blij mee. nou ik ga eens naar bed, mijn moeder zegt elke avond tegen mij "kind ga nou toch eens lekker vroeg naar bed, ben er alleen 's avonds niet in te branden en 's ochtends kan ik er niet uitkomen! slaaplekker! Evelien
Goeiemorgen meiden! Evelien, heeeeel veel succes en plezier bij de echo vandaag! Ik duim voor je! Wij hebben gisteravond met de angelsound geluisterd.. pfff wat hoor je een hoop daarbinnen hahaha.... ik hoorde twee hartslagen van mijzelf en ik meen daartussen echt een andere te horen met een andere frequentie maar zoveel geluid dat ik het niet goed hoorde... Ach.. dinsdag naar de vk dus dat schiet op gelukkig! Maar.. ben ook nog steeds bang dat het misschien niet helemaal goed zit.. ben blij dat we dinsdag gaan en zaterdag daarna een pretecho hebben!1 Deentje.. jouw echo was echt mooi! Ik ben al wat verder en ben nu echt zooo benieuwd wat wij al kunnen zien hahahaah! Hele fijne dag allemaal! Kus
Goedemorgen! @hupse: mn mannetje is ook gestopt. scheelt wel ! Maakt het thuis in ieder geval een stuk makkelijker! Ben toen ik wist dat ik zwanger was wel direct terug gegaan naar drie tot max 5 sigaretjes per dag. dus dat scheelde wel! Wat goed zeg dat je direct gestopt bent! Een vriendin van ons is 29 weken zwanger en rookt er nog steeds rond de 15 per dag.......... Zou ik niet willen! @Evelien: Heel veel succes maar vooral veel plezier vandaag met je echo! Ik herken precies wat je bedoelt. Aan de ene kant wil je graag zekerheid maar wel het liefst dat die zekerheid betekend dat alles goed is! Zal wel loslopen toch? Het gaat gelukkig nog steeds vaker goed moet je maar denken! Have fun! Die pijntjes in de liezen is dus bandenpijn? Haha....ik was al bijna bang dat ik een liesbreuk of zo zou hebben lol! Heb ik vroeger gehad, een dubbele liesbreuk! Oh en soms met niezen of zo dan schiet het er ook zo in! Oh en Fiona: veel plezier met poetsen vandaag! Verder natuurlijk iedereen een fijne dag gewenst! Liefs
morgen meiden, zo de buikgriep lijkt een beetje te verminderen. de kramp is tenminste weg. en heb een goeie nacht gemaakt. daisy had er de laatste tijd een handje van om bij mij in bed te kruipen. de halve nacht zit ze dan aan me. ppfff doe geen oog dicht als we er dan terug naar d´r eigen bed sturen breekt de hel los, gillen, schreeuwen. mannetje kan maar beter niets zeggen dan want die ligt immers ook naast naast mama. was het gisteren zo zat dat ik tegen haar gezegd heb dat ik een bacterie in mijn darmen heb zitten en dat ik niet wil dat ie ook in haar buik gaat zitten. verstandig will, dan kan je ook om een of 1 gaan uitleggen wat bacterieen zijn. oke ze heeft in d´r eigen bedje geslapen maar was vroeg wakker en heeft amy wakker gemaakt om haar het grote nieuws te vertellen. we krijgen niet alleen een baby, we krijgen ook allemaal beestjes want die zitten ook in mama´s buik waarop amy denkt dat we er huisdieren bij gaan kopen. ik leg NOOIT meer iets uit. evelien, spanned he, die echo. ik was er ook zo bang voor. precies zoals jij het zegt dacht ik ook. had met mijn man afgesproken dat als hij het kindje zag bewegen hij me in mijn hand zou knijpen zodat ik mijn ogen open kon doen hahaha. ik denk dat ik het straks ook weer zal hebben met de echo in week 18. maar het zal allemaal wel goed zijn joh. geniet er van! ik ga zo de angelsound bestellen maar toch maar wel in Zweden. hoewel die in nederland goedkoper is, ook met verzendkosten. ik zat te bedenken wat als ie het niet doet. dan moet ie terug naar nederland, weer verzendkosten en dan moet ie weer terug naar zweden dus weer de kosten. als ik dus zo denk dan wordt ie duurder. ooooo, YES ik ben de twaalf weken voorbij.
@ Ischa: ik lees net je verdrietige berichtje. We maken hetzelfde door, meid. Ons kindje was ook al 3 weken overleden toen we erachter kwamen. Na vier dagen wachten en bloedverlies, is het vruchtje na een pijnlijke avond vannacht eruit gekomen. Ik ben nu heel erg opgelucht dat het voorbij is. Voel me net een uitgewrongen vaatdoek, maar nu kan ik tenminste aan gaan sterken. Is het je 1e miskraam? Bij mij de 2e. Ze gaan nu ook onderzeken doen, dat vind ik wel fijn. In elk geval heel veel sterkte gewenst! liefs,
ischa heeeeeeel veel sterkte de komende tijd! Wat een schrik, je voelt je zo zwanger en hebt er een goed gevoel bij en dan toch zo'n bericht, heel naar! Hopelijk valt hetgeen wat komen gaat mee en kan je het verlies gaan verwerken! Succes!
ischa en talitha.. heel veel strekte.. echt erg verdrietig! ik hoop dat jullie gauw de draad weer een beetje op kunnen pakken.. en verder gaan.. en dat de jullie maar snel weer zwanger mogen zijn en een gezond kindje op de wereld zetten! Bedankt voor jullie berichtjes.. ben zelf erg blij dat mijn echo zo positfief was.. het viel mij op dat ik me deze keer veel meer zorgen maakte als bij mijn vorige zwangerschap.. lag eerst echt helemaal te shaken op de bank.. en toen zag ik mijn kindje.. en was echt aan het kijken en zoeken naar een hartslagje.. pas toen ik die zag kon ik echt blij zijn. succes voor degene die vandaag een echo hebben! Hoop echt dat er niet meer afvallers komen! is al veel te veel nu!
hee meiden nog ff een vraagje: ik heb sinds een paar dagen last van mijn stuitje (of eigenlijk iets links ervan). Kunnen dat ook mijn banden zijn, aan de achterkant of moet ik er ff mee naar de dokter. Het is vooral als ik moe ben (heel vaak dus) en als ik moet opstaan, bukken, tillen. Hopelijk weten jullie iets?
Weet wat je bedoelt Deentje. Ik was ook zo bly dat ik ons kindje gezien had met de echo! Dat maakt het allemaal (nog) echter hè?! Ik wil nu eigenlyk nog wel een echo, t liefst iedere week, ff checken hihi. Ga jy nog een pretecho laten doen?
surf ik heb er nu geen last van. maar had er wel last van toen ik zwanger was van amy. vooral als ik veel had gelopen of als ik een tijdje had gezeten en dan opstond. ik denk dat het ook een groeipijn is. anderrs bel je toch even naar je ha. bij mij is het toen vanzelf weer weg gegaan, kom het tenminste niet meer tegen in het dagboekje na 4 maanden. mm vreemde zin, snap je wat ik bedoel?
ja ik snap het hoor... zoiets dacht ik idd ook, ik denk dat ik het nog even afwacht, waarschijnlijk gaat het binnenkort weer weg als het weer een beetje opgerekt is, als ik nou nog lang last houd of het wordt het erger kan ik altijd nog gaan, maar mn vriendje vindt dat ik nu al moet...
talitha en ischa heel veel sterkte nou meiden de tandarts overleefd, maar het was echt een nachtmerrie.... de 1ste verstandskies ging goed was er zo uit...de 2de was al lastiger, maar na even wrikken toch los.... Toen nog de 3de een gewone kies....die brak dus in heel veel stukjes en hij kon er toen niet meer goed bij... Heeft uiteindelijk na heel veel pijn iets halverwege in de wortel gezet en hem via mijn bot/tandvlees hem eruit gewipt... Viel echt zwaar tegen Ben nu dus ook helemaal beurs en echt alles doet zeer zelfs mijn armen en benen van de spierspanningen... Zit nu dik onder de paracetamol en kan het liefst de hele dag slapen...en nog is de pijn niet helemaal weg Nu maar weer zien hoe 't geneest... Het is dus zwaar tegen gevallen... Gelukkig daarvoor bij de vk het hartje gehoord! Dat was wel super fijn!
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee, Hellepelle 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, Deentje 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Evelien69, Daam, WishfullDreaming,zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan,Jolien 25 mei: Lafo, Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 1 nov: Karine 05 nov: Neia, Anoesj + moedergans 06 nov: gina82, Sassefras1980, hupse 08 nov: Dolphin +evelien 12 nov: eikie79 + daam+daphne78 + Ice 14 nov: Friendly + Sjaandiaan 18 nov: Julia1982 20 nov: Masoled 21 nov: Mariska + Surf 22 nov: deentje, Ntombi 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye 3 dec: daphne78, katje81 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 1 nov: Evelien, Karine 2 nov: Lafo + onsukkie 5 nov: Anna28 + Neia 6 nov: Hellepelle 7 nov: Mamafaye 8 nov: Friendly 12 nov: daam 14 nov:Sjaandiaan 15 nov: Frostieke 21 nov : Fiona 23 13 dec: anastasia 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans 20 dec: mamafaye 2 jan: Surf Anoeska (Anoesj) 20jr, zh + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Rödvattnet-Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar uit Den haagZiekenhuis+bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - ...jaar uit ...... thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita
ik heb gelukkig nog geen last van mijn stuitje, eerder last van mijn onderrug. Daar wordt je op een gegeven moment ook zo moe van. Als ik dan op de bank zit, dan moet ik een dikke kussen in mijn rug.
O mamafaye dat klinkt echt als een nachtmerrie! Wat afschuwelijk, maar wat fijn dat het voorbij is.sterkte! vriendinnetje van me heeft heel veel pijn in dr stuitje gehad, niet prettig. ik heb een foto van t kamertje in me album gezet. we hebben alleen de kast en commode. t is even wat anders als anders en kan me voorstellen dat niet iedereen t even leuk vind. Wij wel gelukkig