Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ hupse, ziet er een beetje afrikaans, kersenhout achtig uit. Ik vind het wel mooi om te zien.

2. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Wat ga ik al een pak geruster zijn als ik morgen eindelijk op die 12 weken ben!
    Maar toch nog net iets geruster als ik de 15e trug voor een echo mag!

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bij mijn echo was ik niet zozeer bang voor het idee 'wat als het nou mis is...', maar meer voor het idee 'wat als ik nou toch niet zwanger blijk te zijn?! dan sta je ook voor lul bij die echoscopiste!' (en het stomme is .. ik had het hartje al na 9 weken horen kloppen bij de VK, dus ik wist best dat er wel degelijk echt een kindje zit!)

4. Niet meer actief

hallo mama's

het lijkt wel alsof ik soms mijn baby voel.. heel onverwachts voel ik een klein plopje.. maar dit kan toch niet?

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo meiden, vandaag een dagje vrij, nou ja het lijkt meer op een klusdag...

Had besloten om de kitrand bij het bad te vervangen dat was echt nodig, want er was een soort van schimmel ofzo ingekomen ( van die zwarte plekken) nou daar ben ik dus wel even mee bezig geweest, vooral die oude troep er weer uit halen ..
    Toen de slaapkamer opgeruimd en het bed verchoond, 2 wassen gedaan en nu ben ik eigenlijk moe :) en vooral heb ik spierpijn in mijn rechterschouderblad!
    maar ik moet nog zoveel doen !
    pfffff

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    1 van mijn collegas voelde de kleine ook bij 12 weken dus het zou best kunnen, al ben je dan wel bijzonder en zijn we gelijk jaloers hihihi
    Maar het is best mogelijk!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik had het laatst ook, net of er een spiertje zat te trillen in m'n onderbuik, alleen zat het steeds op een andere plek... dus vroeg me ook al af of dat kon...

8. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    icha ik lees het nu pas erg veel sterkte met dit verlies.

lady`s ik ben nu weer zo moe en ik heb vanochtend geen flikker gedaan en ik kak nu in als een putje...ik zou van alles maar volgens mij wordt het niets vandaag :oops: :oops: ik ga zo maar heel ff op de bank ligge en dan ff lekker relaxen :) :oops:

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Net op kraamvisite bij een nicht van me geweest, was erg gezellig. De kleine is alweer twee maandjes, dus was al laat hihihi (kwam elke keer niet uit).
    Toen we in de auto zaten besloot Sam te gaan poepen, dat doet ze wel eens vaker hoor, maar nu zat ze helemaal onder, dus moest haar met spoed onder de douche zetten. En stinken!
    En ik moet dus ook nog zoooveel doen. Eerst maar even boodschapjes doen, dan Sam de fles, dan Sam op bed, dan kan ik stofzuigen, de wc doen, de was doen.. jakkes de dag vliegt voorbij zo.

Mamafaye, ben blij dat mijn verstandskiezen bij de chirurg zijn getrokken, die gebruikten een heeeeeele sterke verdoving. (moest nog een andere ingreep die normaal ook erg pijnlijk zou zijn)

10. will

will Niet meer actief

nijntje en onsukkie, ik voelde ons kindje voor de eerste x tijdens de echo. dat was met 11weken en een paar dagen.
    nu zo af en toe voel ik onze joepie ook. vooral als ik plat lig. onsukkie, ik denk wat jij voelt je kindje is. ikzou het ogeveer ook zo kunnen omschrijven, ik ervaar het niet als een plopje maar het zou kunnen hoor nijntje.

haha anastacia, mijn man vroeg vorige week of ik ook een randje wilde kitten. had er dus echt geen trek in omdat ik vermoede dat het oude randje weg gehaald moest worden en eigenlijk druk met andere dingen was. ik heb hem toen verteld dat ik niet mag kitten, slecht voor de baby. hij stond me wel wat vreemd aan te kijken maar hij trapte er in. staat ie net over mijn schouder mee te lezen. zegt ie waarom mag zei wel kitten :oops: eeehhhh ze gebruikt nederlandse kit?

hupse, ik vind het helemaal geweldig die meubeltjes. Amy zat ook te kijken en vindt het helemaal leuk. is voor het eerst dat ze baby meubels leuk vindt.

verstandkiezen, die hebben ze mij, in een ver verleden, er ook uit moeten halen bij de kaakchirurg. ik heb er niets van gevoeld maar kan ook niet zeggen dat ik het als een feestje heb ervaren.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zou ik hem/haar dan toch gevoeld hebben?
    Het was net of er zo'n spiertje trilde, heel even, en toen even niets en even later weel heel even, maar niet op dezelfde plek. Zou wel gaaf zijn als dat ons ukkie was zeg!

Maar dat kan dus wel zeg je?
    Ik heb morgen de 1e echo en als alles goed is zal ik het dan wel vragen of dat kan.

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    spannend onsukkie, maar mij is verteld dat de kleine nog heel diep weg ligt, dus dat je het oppervlakkig niet eens kan voelen. Maar wie weet bij jou wel, heel veel plezier morgen !

13. will

will Niet meer actief

het was dat de gyn zag wat er gebeurde op de echo en vroeg dus gelijk of ik het voelde. als hij niets had gezegd dan had ik er waarschijnlijk geen aandacht aan besteed. vond het zelf ook wel erg vroeg. daisy voelde ik voor het eerst met 16 weken. af en toe lijkt het op wat jij zegt en een andere keer is het net alsof er iets weg glipt. weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. vooral als ik s`avonds op de bank lig t.v. te kijken dan (hahaha, wou bijna zeggen heb ik er last van) voel ik het. maar ook niet iedere keer hoor. ze zeggen wel dat je het bij je tweede of derde kindje eerder kan voelen.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, bij mij is het toch echt de 1e!
    Nou ja, we zullen het morgen in elk geval zien als het goed is. Heb zelf de hele tijd het gevoel dat het een tweeling is, maar vraag me niet waarom, en het zal ook wel niet waar zijn hoor. Maar gewoon een gek gevoel.

15. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Dank je wel Will :D

Jeetje joh, dat lijkt me zo gaaf straks om t te voelen, volgens mij lach je de hele tijd in jezelf dan. Dan krijg je een nog sterkere band, lijkt mij.

Heb jij nou morgen voor t eerst een echo Onsukkie? Jeetje wat spannend zeg!

heb dindsdag weer een afspraak + echo. Hoop stiekem op net zo'n mooie echo als Deentje!

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja klopt, wel super spannend of alles goed is!

17. will

will Niet meer actief

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Dat lijkt me zoooo gaaf wil, ik kan niet wachten tot ik het kan voelen! Ik ging gister wel luisteren met angelsound en ik hoorde het vruchtwater klotsen hihi... ik bedoel het geluid kwam naar me toe als ik dat ding verplaatste dus leek net mn baby die meezwom zeg maar of klink ik nu heeeeeel zweverig?

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Mijn partner meende een week of 2 geleden heel zachtjes iets van de baby te kunnen voelen, toen hij zijn hand op mijn buik had liggen... ik heb toen zelf niets gevoeld, maar eerder die dag had ik wel het idee dat ik het hartje kon voelen kloppen (wat ik voelde ging in elk geval écht veel sneller dan m'n eigen hartslag!).

20. will

will Niet meer actief

zweverig? welnee meer zwemmerig. door jouw omschrijving moest ik gelijk plassen hahaha

maar heb je het hartje ook gevonden?

Deel Deze Pagina