Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    ik heb ook de baby al gevoeld, maar hier wel al 2de kindje.

2. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou gelukkig ik had een goed echo, alles zat er op en aan, het hartje klopte en het kleintje beweegt lekker, bleef wel steeds op het zelfde plekje liggen, zwom niet rond. Ze konden het heel lastig meten want mijn baarmoeder lag heel erg naar voren gekanteld en het kindje lag opgekruld . Maar goed uiteindelijk lukte het en zij kwamen uit op 25 mei, de VK op 21 mei en ik op 23 mei hihi. Van het ziekenhuis is wrs een beetje onnauwkeurig maar ze gaven ook aan om gewoon uit te gaan van 21 mei . Volgende week even kijken wat de vk er mee doet, ik laat hem nog even op 21 mei staan. Ik vroeg natuurlijk meteen of dat normaal was dat de baarmoeder zo naar voren gekanteld was, maar dat gaf niks. het kindje groeit vanzelf wel naar achteren. In het begin leken er wel 2 vruchtzakjes naast elkaar te zitten, ik zei al oh toch geen 2ling he? Het bleek mijn blaas te zijn omdat de bm echt precies op mijn blaas ligt, vandaar dat ik zoveel moet plassen, mmar de echoscopiste dacht het ook eventjes!. Nou ik ben echt helemaal blij en op gelucht, volgende week naar de vk en ben dan 12 weken en kunnen we het hartje horen! Ik was deze keer ook meer zenuwachtig dan de vorige keer bij Tessa. Bij Kim was ik een enorme angsthaas, niet meer normaal, echt 9 maanden lang, wijt dat ook echt aan mijn hormonen. Ik kende mezelf gewoon niet meer terug.

Ga nou ook serieus nadenken over een angelsound, klinkt steeds aanlokkelijker. Ik heb het ook een paar keer al echt gevoeld, heel lichtjes.

Nou ik ga even lekker nagenieten, groetjes evelien

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Zo meiden de hele dag bezig geweest, ik geloof echt da tik vandaag mijn energie van de afgelopen 13 weken terug heb gekregen :)
    vanmorgen was ik al druk bezig ( zie eerdere berichtje) vanmiddag nog even naar de intratuin geweest, boodschappen gedaan, eten staat op voor strakjes en ik ga nog even de woonkamer stofzuigen en nog een wasje draaien :)
    Pffff en dan heeeerlijk niets doen!
    xxx

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo vandaag toch nog maar een dagje thuis gebleven :(

Morgen maar weer aan de slag, voel me zo lusteloos, wanneer houdt dat eens een keertje op.
    Zo te lezen bij anastasia rond de 13 weken dus dat geeft moed.

Ischa en Talitha heel veel sterkte wat vreselijk lijkt me dat, is ook mijn grootste angst op dit moment.

Deentje wat een prachtecho, hoop die morgen ook te hebben.

Evelien gelukkig is alles goed meid nu lekker gaan genieten dat heb ik mezelf ook beloofd ;)

Ik ben zo nerveus voor morgen :confused:

Nou jullie horen het wel meiden.

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

vandaag echt een mega drukke dag gehad 2 mensen waren er niet nou en het was ook druk heb 2x me buik gestoten schrok ervan maaar het was niet hard moet wel wat beter opletten
    verders zie ik lijkbleek maar voel me wel goed me buik is echt groter aant worden yes yes yes
    nou ga de boel ff bijlezen

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

will ik moet altijd zo lachen om jouw kinderen! en je man met die kit ! de mijne verschoond al vanaf het begin dat we het weten de koijnen kooi heerlijk is dat jouw wel lullig maar hij deed daarvoor echt nooit wat en nu stofzuigt die en ruimt de vaatwasser in en uit en de konijnen heeerlijk laat hem maar dneken

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja nog ff voor de 2de keer

tot hoelang moet ik gravitamon blijven slikken ben hem gisteren vergeten in te nemen ik was in slaap gevallen erg he
    maar kan het kwaad?

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    HOi!

Zo, zal ook ff wat van me laten horen vandaag. Hier is alles goed... heb ook niet zo gek veel te vertellen. Vandaag een hele actieve dag gehad, veel gedaan en ben nu dus ook aardig moe.
    Zo lekker in bed naar babyboom kijken en daarna lekker slapen.

Liefs Friendly

9. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Fiona, Volgens mij tot 10 weken, weet het niet meer helemaal zeker, de verloskundige zei wel dat als je nogal vatbaar bent voor verkoudheidjes en griepjes e.d. dat je het dan beter de winter door kon slikken.

groetjes evelien

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik heb die fem natal foliumzuur dragees, die mag je de hele zwangerschap door blijven slikken, en eerlijk gezegd heb ik wel het idee dat het je weerstand ook wat extra ondersteund.... er zit natuurlijk ook veel vit B enzo in :)
    En mijn halve afdeling is al ziek geweest, ik ben wel wat snotterig geweest, maar echt ziek ziek ben ik gelukkig niet geworden..

Daarnet weer naar onze kleine Uk geluisterd met de angelsound, het is zo leuk om lekker op je bedje naar je baby te kunnen luisteren!

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haalo!

Wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad Evelien! Voor jou Lafo wens ik je morgen natuurlijk heel veel plezier!

@Anastacia: Waar haal je de energie vandaan? :-s pffffff haha! Wel lekker dat je je wat beter voelde vandaag!

@Will: Je moet gaan schrijven joh! Ik zit elke keer zo te lachen om je verhalen zie het helemaal voor me!

@Fiona: Kan me niet voorstellen dat het een ramp is als je ze een dagje bent vergeten!

Hier vandaag 13 weken! Aan de ene kant een lekker gevoel en aan de andere kant ben ik heel blij met de echo maandag. Wil nu wel weer bevestiging zien. Merk dat ik wel wat onzekerder ben geworden na het trieste nieuws van Talitha en ischa.......

Liefs Anna

12. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ik ga ook voor het eerst naar Babyboom kijken, heb er veel over gehoord.
    Heb zelfs m'n man kunnen overtuigen om dit te gaan kijken ipv van voetbal dat wil heel wat zeggen!

Anna, dank je wel gaat lukken !

Spreek jullie morgen, welterusten!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi Anna,
    Tsja ik ben er eigenlijkw el erg blij mee, ben weken echt zo moe geweest dat ik alleen naar mijn werk ging en de rest van de dag lag te slapen op de bank of in bed...
    Ze zeggen ook dat je het 2e trimester veel meer energie hebt dus ik hoop dat dit niet een 1-malige opleving is :)

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    Klinkt zeer aantrekkelijk; veel energie in de 4e, 5e 6e maand, dat wil ik ook wel! Nog even een paar weken wachten en dan wie weet...meer energie ;) Overdag op m'n werk gaat het wel, maar 's avonds kak ik zo snel in. Ga ook nu maar in bed lezen of gelijk slapen... :rolleyes:

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Inderdaad wat een heerlijk vooruitzicht! Mannetje en ik gaan er vandoor met zn tweeen van 21 tot en met 25 november dus is wel lekker als ik dan ook wat minder moe ben!

@Anastacia: Geniet er lekker van zou ik zeggen!

@ Lafo: Mazzelaar.... mijn man zit achter de voetbal! Voordeel: vrouwlief achter de pc :)

Liefs Anna

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiii

Hmmm het hartje niet echt gevonden, wel iedere keer een klein beetje (extra slag die niet bij mijn hartslag hoorde, kan het niet uitleggen) het leek op een andere hartslag omdat ie niet bij de mijne horen maar het bewoog teveel.. dus kon het niet localiseren.. helaas! Hopelijk bij de vk dinsdag wel!

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden die morgen een echo hebben veel plezier! ik ga zo me bedje opzoeken ben hetzat
    prison break aant kijken en red het amper om wakker te blijven en dat weei gevoel is sinds 3 dagen savonds zo heftig niet normaal meer heb ook nog steeds die steekjes dus er gebeurd daar genoeg vanbinnen nou meiden weltruste allemaal morgen nog 1 dagje werken en dan alweer weekend! yoepie

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik blijf de vitamines de rest van de zwangerschap slikken. Ook omdat ik niet zo goed eet. En een keertje vergeten is niet erg hoor. Vandaag had ik een goede dag, lekker uitgeslapen.
    Denk dat daar wel verschil in zit, als ik vroeg wakker moet worden voel ik me beroerder dan wanneer ik rustig wakker kan worden wanneer ik wil.

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Meiden ik kruip de bank op naast mn man, tot morgen!

Liefs Anna

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden welke vitaminen slikken jullie?

Volgenms mijn vk is het niet nodig etra te slikken mits je goed gezond eet en laat ik dat laatste nou niet altijd doen :oops:

Ik voel me ook steeds zo slapjes dus wil van het weekend ff inslaan.

Welterusten!

Deel Deze Pagina