Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Ik dacht toen ik het las, 14 weken dat is al ver, maar daar zit ik nu ook al tegen aan zeg ! :)
    Ik ben zeer benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat ik mijn kleintje ga voelen..

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hallo allemaal!

Hoort iedereen het hartje al met de angelsound? want ik kan het nog steeds niet localiseren.. hoor wel een hoop maar geloof dat ik t nog niet gevonden heb.....

Ik voel me verder eigenlijk goed, nog wel heel moe maar verder wel aardig! Fijn dat jullie goeie echo hadden meiden! Volgens mij is iedereen idd voor 1e echo geweest ja...

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

me kleine zusje komt zo dus ga ik pannekoeken bakken zou het vanmorgen doen maaer me man ei dat het een beetje vroeg was daarvoor dus zometeen met de familie lekker pannekoeken eten die geur alleen al hmmm

verders voel ik me goed ja weeig maar dat is het enigste

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hi meiden,
    Ik heb nog maar weinig gepost hier, hopelijk de komende tijd wat meer. Afgelopen week flink ziek geweest, buikgriep, misselijk en overgeven. Nu gelukkig weer helemaal beter. Door de buikgriep juist weer een paar kilo afgevallen, ondanks de toch wel groeiende buik....

a.s. maandag onze 1ste echo, heb hier al zoveel mooie echo's voorbij zien komen dat ik echt niet meer kan wachten, pfff, wat duurt het lang voordat wij onze kleine eens kunnen zien. Het is nu nog steeds zo onwerkelijk. Hopelijk na maandag dus veel meer zekerheid.

Vanochtend even vriendlief de babyshop ingetrokken, Burgerhout (of zoiets..), wauw wat een leuke dingen! Echt heel veel leuke kamertjes gezien. Wij nemen het ledikant waar ik zelf vroeger nog in heb gelegen (en mijn broertje en z'n kinderen), laagje verf en als nieuw. Dus opzoek naar kast en commode en dan nog bedenken hoe we het leuk aan willen kleden. Denk dat we daarmee wachten tot we weten wat het wordt.

Van de week gingen we leuke namen zoeken (buitenlandse naam omdat mijn vriend niet van hier is). Uiteindelijk hadden we 6 leuke meisjes namen en geen enkele jongensnaam....Dat wordt nog wat als straks blijkt dat het een jongen is, dan moeten we flink op zoek.

Iedereen die aankomende week een echo heeft heel veel succes en vooral plezier, geniet ervan.

En vanaf nu wat meer berichtjes van mij.

Fijn weekend allemaal.

5. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    mmm, pannenkoeken, krijg er gelijk trek in. Moet zo nog boodschappen doen dus vanavond ook lekker een stapel bakken, mjammie

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    pannekoeken, jakkes, moet er nu echt even niet aan denken..
    Net een restant pizza van gisteren op.

Ik ben minder misselijk maar heb wel veel last van mijn maag, en hang dus juist wat vaker boven de wc helaas.

ben nu bezig met verlanglijstje voor Sam. Lastig hoor, sinterklaas, verjaardag en kerst, en dat in 1 maand.

7. will

will Niet meer actief

nou pannenkoeken, daar heb ik eigenlijk ook wel zin in maar om ze nou te gaan staan bakken, mmm
    dat neemt een hoop trek weg. en die dingen uit de supermarkt vind ik niet zo.
    fiona en natuurlijk askim ook, jammer dat jullie zover uit de buurt wonen haha. dus waarschuw me de volgende keer even 3 dagen van te voren.

goh fiona heb jij nog een klein zusje of klein zusje zoals mijn broers me noemen omdat ik de jongste ben.

daphne, dat is wel veel in 1 maand zeg. mijn broer is ook in december jarig. kreeg dus vaak van mijn ouders nieuwe kleren op zijn verjaardag. na 3 jaar achter elkaar in het nieuw gestoken te zijn. zei hijzelf al, ik krijg zeker weer nieuwe kleren voor mijn verjaardag want dan ben ik ook weer netjes met de kerst. hahaha
    maar wat moet je nog kopen, heb het nu al moeilijk. vorig jaar hadden we eigenlijk gezegd, dit is de laatste keer. sinterklaas kennen ze hier natuurlijk niet, meiden geloven toch niet meer en kerst leeft hier heel erg. maar nu ik zwanger ben (en die sinterklaas serie is weer op t.v.) voel ik een enorme drang om het wel te vieren. dus ook dit jaar komt de sint weer op zijn paardje naar het koude zweden toe.

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    meiden zou je eigenlijk eiersalade mogen eten?
    Gewoon zon kant en klaar bakje van de albert heijn? weet het eigenlijk niet...
    Hoop iemand hier wel..

9. will

will Niet meer actief

waarom denk je van niet?
    ik zie het probleem niet, die eieren zijn toch gekookt?

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik dacht altijd dat je namelijk geen mayonaise producten mocht eten... maar je hebt wel gelijk dat het hoogstwaarschijnlijk gepasteuriseerd is..

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

de pannekoeken waren heerlijk

12. will

will Niet meer actief

maar je neemt toch ook patat met mayonaise?
    ik tenminste wel hoor.
    anders zou je geen van die salades mogen eten en dan zou dat echt wel op mijn lijst staan want hier eten ze niks anders van die salades (gooien ze over hun aardappels heen) ik denk dat je het gerust kan eten.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anastasia alleen als het niet van schralleneieren is gemaakt als dat er niet bij staat vermeld kan je het gerust eten

will ja ik heb op me 12de verjaardag 12 jaar geleden een levende babyborn pop gehad van me ouders me kleine zusje dus , ik heb me vanaf dag 1 over haar omfermd en altijd beschouwd een beetje als mijn kindje
    ze hangt oook verschrikkelijk aan me maar we hebben een speciale band die niet te verbreken is
    we wonen niet bij elkaar in de buurt maar ze komt regelmatig langs de ouwe tut
    ze blijft ook vaak slapen en nou wou ze net vanavond weer maar ik kon het niet ik voel me nou goed maar weet niet hoe dat straks is
    vond het wel zielig maar na volgende week weet ze dat ze eeeeeindelijk eens tante gaat worden en dan begrijpt ze het wel
    trouwens die tut heeft me ook zo door ze zit me al de hele tijd vaag aan te kijken en me moeder die merkt niks die denkt gewoon dat ik steeds dikker en dikker wordt maar die kleine is veel ste uitgekookt
    ik had het me me moeder ook over kinderen ze zei dat ze het nouw wel eens tijd vond worden en me man zei nou we gaan er ook een keer aan werken;) kon me zelf bijna niet inhouden wou het liefst meteen schreeuwen en zeggen mama ik ben het al! maar nog 1 weekie geduld
    in iedergeval weet ik dat in de familie geen miskramen voor komen dus ben ik iets geruster
    maar me man werd ff gek van me uit zei wil je je soms beroerd voelen omdat ik weer eens onzeker was omdat ik mezelf zo goed voel 3 dagen lang
    hij heeft wel gelijk moet wat minder zeiken en gewoon genieten van deze zwangerschap

nou ga nu aardbeien met yochurt eten alles gaat er wel in eigelijk vandaag

14. will

will Niet meer actief

dus jij zat 12 twaalf jaar geleden in de zelfde situatie als amy volgend jaar. hoop dat amy ook een leuke band krijgt met het broertje of zusje.

geniet van je aardbeien, ga ook maar is wat eten, mmm zit de hele dag al van alles op te snoepen, zit eigenlijk al een beetje te vol. nu maar iets gezonds

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo may zal het geweldig vinden en het is echt super handig voor je will ik deed ook zoveel met die kleine

alleen 1 probleempje als me moeder haar in haar ledikantje legde en even later ging kijken omdat ze het verdacht stil vondt kwam ze erachter dat de baby weg was en dat kon maar 1 ding betekenen ze lag bij mij in bed is seulde zo met haar
    en toen ze wat ouder werd en me moeder gaaf haar haar zin niet wist ze dat ik dat altijd wel deed met als vervolg eeeen vreselijk verwend dametje
    maar wel een hele lieve
    ja zij kon er toch ook niks aan doen dat ik haar verpest heb! haha
    nee we zijn met drie meiden in huis me andere zus was 8 jaar toen ze is dus opgegroeid met 2 grote zussen en was al heel vroeg wijs dus maak je borst maar nat will!

16. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hebben jullie overigens al kraamzorg en kinderopvang aangevraagd?

Wij hebben de kraamzorg inmiddels geregeld. Twijfel alleen aan het kinderdagverblijf, onze ouders willen allebei wel een dagje oppassen, ik ga 3 dagen werken dus hou ik 1 dag over...
    Mijn mannetje weet nog niet of hij dit kan regelen op zijn werk dat hij een vaste thuiswerkdag heeft.
    Wat zal ik nou doen?
    Het kinderdagverblijf voor 1 dag aanvragen misschien? in de hoop dat het misschien niet nodig is, maar ja dan ben ik wel verzekerd van ene plekje
    ..
    lastig

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hmm Fiona, als je zo'n speciale band hebt met je zusje... ze is 12 dus kan wel een geheimpje bewaren. Ik denk persoonlijk dat die ene week niet zo veel uitmaakt. En zij voelt zich dan zeer bijzonder.

En dan laat je een t-shirtje maken van Ik word tante :D. En dat mag ze dan pas aan als jullie het gaan vertellen (onder het mom van een puber verkleed zich toch 10x per dag als ze daar zin in heeft)
    (hihihi, daphne draaft beetje door whahahaha)

We gaan dalijk macaroni eten. Heb er wel en geen zin in, vervelend hoor zo'n maag.

En Will, het is ook wel druk in december. En Sinterklaas, Mark vindt het eigenlijk maar niets, Sam is nog te klein. Maar ik vind het stiekem beetje belangrijk dat we het vieren. Mijn nichtje is een week voor Sam jarig, maar die zit helaas in Polen (probleempjes in de familie dus mama en dochter zitten in polen en mijn broer zit nog in Nederland :cry: ). Maar omdat wij zo'n idioot jaar hebben gehad vorig jaar en begin dit jaar wil ik alles vieren voor de kinderen wat maar te vieren valt. Voor mezelf hoeft het niet, ik heb wel paar dingetjes die ik wel wil hihihi, maar ja, anders wordt Mark boos (die moet het anders gaan verzinnen).
    O ja, vriendin van me (de oppasmama van Sam) die heeft ook een dochter van 12 en een zoontje van nu bijna 8maanden. En die dochter is echt gek op zowel hem als op Sam. Heel erg leuk om te zien.

Nou ik ga het eten van Sam maar warm maken, en dan zelf dalijk ook een keer proberen te eten.

18. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Zooo aardig wat afgebabbeld. Ben druk geweest dus al even niet langs geweest.
    Evelien, Onsukkie en Lafo gefeliciteerd met jullie echo's heerlijk hoor.

Will als ik jou verhalen lees krijg ik echt een gezellig gevoel, volgens mij hebben jullie echt een gezellig leuk stekje als gezin.

Ben vrijdag naar de jonge gezinnen beurs geweest met me zus. Goshh wat druk, vond t te druk hoor. leuk om een x geweest te zijn maar heb niet veel bijzonders gezien eigenlijk. daarna lekker Utrecht in en wat positiekleding gekocht. blij mee!
    vandaag met me vent me verjaardagscadeau gehaald(duurt nog even hoor) een nieuwe fiets! zo'n transportfiets, in t zilver. helemaal wijs mee.
    verder voel ik me goed! begin er steeds meer van te genieten. dindsdag weer een echo en daar kijk ik super naar uit.

fijne avond iedereen!

19. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    nou dames ben kapot, de hele dag over die beurs gelopen totdat ik geen babyspullen meer kon zien, echt ben kapot meiden.

Nog geprobeerd om het hartje daar ook te horen, maar helaas niet vanaf de buitenkant te horen, was er al bang voor. :(
    Die vk daar zei ook dat het ook te vroeg was om iets te horen, over twee weken bij m'n eigen vk maar opnieuw proberen.
    Heb het gisteren nog gehoord, ik wil teveel (ja ik weet het ;) )

Nou m'n man heeft een verassing voor me straks ik moet nu eerst naar m'n schoonmoeder (hij zal wel iets gekocht hebben voor de baby omdat we nu de echo gehad hebben)

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lafo, wat heb je allemaal gedaan op de beurs joh, dat je het daar een hele dag hebt volgehouden. Ik ga dit jaar niet, morgen komt een nichtje van me langs. Maar ik vond het vorig jaar ook niet echt geweldig. Ik zou die echo willen laten doen, maar heb al begrepen dat je zooo vroeg moet zijn, en dat vind ik al irritant, want ik ben altijd te laat hihihi. En ik kan niet zo goed tegen drukte.
    Misschien de 9maanden beurs, daar ben ik nog nooit geweest.

Deel Deze Pagina