Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Meiden!

Wij hebben nu al de mooiste baby haha! Vandaag echo gehad en de kleine was nu al de show aan het stelen, heeft zich echt ook helemaal omgedraaid, het leek wel gezwaaid, en duim in de mond! Zooooooo leuk! Is nu 7,5 cm en de benen 1,9 cm dus al met al al 9,4 cm! Moet je je voorstellen! Super! We waren helemaal blij en opgelucht!

Zal eens ff gaan knippen en plakken en hem dan in mn album plakken!

Groet Anna

2. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Nee hoor Anna28, de mooiste baby hebben wij vandaag gezien...hihi! Vanochtend onze eerste echo gehad en wauw...kan de hele dag aan niets anders denken en heb de foto's op de cd-rom al tig x bekeken. Hij/zij was flink aan het bewegen en stak even z'n arm in de lucht. Hartje klopte ook goed, ben helemaal opgelucht.

Onsukkie en will want een mooie buikjes! Ik heb normaal al een beetje buikje maar merk nu wel de verandering.

Morgen denk mijn manager en collega's het nieuws vertellen, spannend.

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha, Askim! Mooi he? Wat een wonder!

Heb de foto's in mn album gezet!

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Wat een gave echo anna!

En mooie buikjes allemaal

Zal hier van de week ook een foto maken, maar heb van mezelf al niet zo'n plat buikje als die ik hier allemaal voorbij heb zien komen.

Wij hebben niets nodig voor de kleine, alleen een nieuwe kleurtje op het kamertje.
    Heb mezelf een nieuwe kinderwagen beloofd en denk dat het een bugaboo cameleon gaat worden!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat een gave echo joh! Dat ruggegraatje,s uper mooi!

6. will

will Niet meer actief

anna, wat fijn dat je echo zo goed en leuk was. maar volgens mij hadden wij al de mooiste baby, hahaha

zo meiden ben net naar de huisarts geweest. was niet helemaal gerust op de nasleep van die buikgriep en dan die hoofdpijn vanmorgen die ook niet weg ging.
    ik ben daar dus helemaal in de stress geschoten.
    eerst ging het nog wel, ff onderzoeken en luisteren. toen mijn bloeddruk en daar begon de ellende al die was te hoog. (volgens mij viel het mee maar heb normaal wel een hele lage) hartslag was te hoog. kon al snel bedenken dat het door de zenuwen kwam. en toen moest ik naar het lab, urine en bloed en toen werd het pas echt eng.
    niets was goed. die dokter begint ze verhaal ook erg leuk, we hebben een klein probleem"je drinkt te weinig". ik begon al te zuchten, is dat alles. zegt ie gelijk we hebben nog een probleem "je eet te weinig" huuuh hoe kan dat nou? maar geen man overboord zegt ie gelijk we hebben nog een probleem , je hebt bloedarmoede. eehhh oke. ik had geen verhoging toen ik daar binnen kwam maar had het ondertussen toch echt wel heel warm gekregen. wilde net gaan vragen hoe we het gingen behandelen. zegt ie gelijk je hebt geen blaasontsteking maar we hebben nog een probleem.

ik kreeg toen een afkorting die ik dus niet thuis kon brengen en toen schoot ik helemaal in de stress, waar heeft ie man het over? na een kwartier begreep ik die man pas, het ging om mijn ontstekings gehalte.
    8 is normaal en bij mij was het 39. het zegt mij dus echt helemaal niets.
    urine is op de kweek gezet en moet morgen ochtend terug om opnieuw te testen. is die 39 hoger dan moet ik naar het ziekenhuis naar een dokter.
    het hoeft niets te zijn het kan een infectie zijn maar ook een griep.

gadver hier heb ik echt een hekel aan. ik heb dus totaal geen verstand van dit soort dingen heb een vreselijke hekel aan dokters en aan alles wat die met je kunnen doen. probeerd mijn man me nog gerust te stellen ,
    de lomperd eeehhh de lieverd. "maak je niet zo druk joh bij Daisy heb je 3 maanden met paratyfes gelopen" dank je wel mop. wat een fijne dag had moeten worden( vandaag 14 jaar getrouwd) is een drama geworden.

meiden stel me gerust want ik doe vannacht geen oog dicht.

7. will

will Niet meer actief

wat een mooie foto`s anna, ze zijn helemaal geweldig en duidelijk.

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Niet te druk maken hoor Will!
    Je had een buikgriep en aanverwante zaken, dus die ontsteking kan daar best van komen joh. En je buikje groeit toch goed? Dan zit het daarbinnen best wel snor hoor!

En nu goed eten en drinken gaan.

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Wil,

Wat vervelend allemaal! Bloedarmoede is niet moeilijk te verhelpen hoor, je krijgt dan staal of ijzer tabletten! En je ontstekingsgehalte dat kan idd door een infectie komen... dan krijg je een antibiotica kuurtje (een die je bij de zwangerschap in mag nemen natuurlijk)... mijn vader werd regelmatig in de gaten gehouden maar 39 is geen ramp hoor alleen moeten ze kijken waar het vandaan komt. Heel veel succes.. wanneer hoor je wat?

10. will

will Niet meer actief

o, jij was het met de crackers, toch onsukkie?
    als je crackers eet moet je dus wel veel meer drinken, zeiden ze tegen mij vanmiddag. anders kan je verstoppingen krijgen. zeg ik heel wijs tegen je vanmiddag dat je gerust crackers kan eten want IK kon het weten, haha. ik weet er dus niets van. je moet dus meer drinken dan.

11. will

will Niet meer actief

morgen moet ik terug komen. en dan kijken ze verder. ik vroeg dus wel gevraagd om staal tabletten maar kreeg daar geen antwoord op.
    dus 39 is geen ramp? pff begin weer een normale kleur te krijgen geloof ik.

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ach.. nee meid is echt geen ramp.. mn vader zn bezinking bij een ontsteking is weleens 150 geweest en toen kreeg hij ook antibiotica.. het is alleen zo dat er dan wel iets is en dat willen ze dan weg hebben voor het meer wordt!

13. follieke

follieke Lid

21 sep 2007
    45
    0
    0
    Jee Will, ken niets van die bloedarmoede en toestanden maar duim natuurlijk met je mee dat alles in orde komt!
    Je nam toch vitamines bij, toch? Hoe krijg je dat dan, bloedarmoede?

14. will

will Niet meer actief

nee vitamine heb ik dus niet genoemen en wordt hier dus niet aangeraden. want die zweden eten dus heel veel. stevig ontbijt met fruit om 10uur koffie met brood, 12 uur warm eten altijd met knäckerbröd en sla, 3uur koffietafel met koek en broodjes, 6 uur warme maaltijd hetzelfde dus als 12 uur, 9uur stevig broodje en fruit. waarschijnlijk hadden ze gedacht dat ik dat ook op een dag weg werk, dus niet.
    die bloedarmoede is denk gekomen na ma in juni, heb best wat bloed verloren en daarna snel weer zwanger geworden. ik denk dat dat ermee te maken heeft.

phoe Gina je hebt me toch wel wat gerust gesteld, voel nu ook weer het bloed door mijn lichaam stromen. wat een stresskip ben ik.

15. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    even bannercheck

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ohh is toch goed wil..! Komt helemaal goed met je hoor!

IK HEB NET HET HARTJE GEHOORD VAN MN KLEINTJE.. JOEPIE! hihihhihihi... was echt zooo bang dat het toch mis zou zijn maar mannetje en ik hebben het allebei luid en duidelijk gehoord! zooooo blij! xx

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Wat leuk om te horen dat iedereen zijn eigen kind het mooist vindt haha! Heeeeeeeeeeeeeel gezond!

Ben ook helemaal blij met de echo!

Will wat balen voor je meid! Hoop dat t een beetje mee gaat vallen voor je! Bah!

Liefs Anna

18. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Anna28 wat een mooie echo! Ik zal deze week die van ons ook in mijn album zetten.

Will, wat vervelend. Maar je hoeft je vast nergens druk over te maken, komt goed!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ga zo slapen heb vanavond ook ff gelegen maar wordt dan zo verrot wakker
    heb net gooise vrouwen gekeken omdat ik dat gisteren moest missen vindt het zon top serie
    morgen elf weken! we zijn er bijna ...

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anna wat een duper echos! die wil ik ook zien de 21ste

will meid ga niet stressen dat moet je niet doen je moet idd veel drinken dat is belangrijker als eten zijn mij VK
    ik heb ook wel eens bloedarmoede gehad maar met die staalpilletjes voel je je binnen een paar dagen stukken beter geloof me meid en jezelf niet gek maken het komt allemaal goed

nou ik ga naar me bedje toe
    ooja gina was leuk dat je het hartje hebt kunnen horen ga er ook serieus over nadenken om zon ding te halen
    ga nou nog ff een maderijntje naar binnen werken en dan slaaaaaapppies doen en morgen weer eeen heeele dag werken

pps de mooiste baby staat in mijn album ;)

Deel Deze Pagina