rensie heel erg veel sterkte meid. Mamafay: Ons eerste kindje is van 16 juni 2006 dus bijna 15 maanden....
Jeetje Rensie.. wat vreselijk voor je... ik heb er gewoon geen woorden voor! Heel veel sterkte en we duimen voor je dat het snel weer raak is! xx Gina
JAAAA! om 15.30. pffff de zenuwen zijn aanwezig hoor. Maar er zal weinig te zien zijn, geen idee wat ik kan verwachten eigenlijk. wel spannend!
@Croky, die onzekerhied ken ik heel erg, ik ben echt nog aan het wachten met blij worden tot de volgende echo (de vorige van afgelopen vrijdag was nog een beetje te vroeg...) 24 sept mag ik weer, hoop dat er dan meer te zien is! Het is trouwens mijn eerste kindje en we zijn al een tijdje bezig: sinds augustus 2005
bij onzedochter was het meteen raak. En nu was het in 2 keer raak.... Ik voel me wel altijd bezwaard om het te zeggen. En zeker voor de dames die al zo lang bezig zijn. Maar goed voor iedereen blijft het een wonder.
Dat is ook zo! Heb ik ook wel een beetje! Maar ja, ieder mens is toch weer verschillend. Wij gingen er ook vanuit dat het nog wel even kon gaan duren. Maar het was bij ons de 2e ronde ook al raak . Natuurlijk wel even spannend nog. Maar goed, dat heeft iedereen.
moet je morgen naar de verloskundige.... Ik hoef pas 27 september.... dus ik mag nopg ff wachten. Vind ik wel minder hoor. Maar ja voor die tijd kunnen ze volgens mij toch nog geen hartje horen.
ik heb toen ik 4 weken zwanger was gebeld. Ze zei (assistente) dat ze graag willen dat ik dan in de 6e of 7e week kom. Dus afspraak gemaakt voor 11 sept. Moet met volle blaas komen want ze willen ook graag een echo maken. Dit is dus allemaal standaard. Er is geen reden om dit bij mij te doen verder. Maar vriendin van mij is ook zwanger en daar hebben ze het ook gedaan. Alleen hadden ze toen nog geen echo-apparaat en nu dus wel!Heb al gelezen dat het weer erg uitzonderlijk is allemaal.. HAHA maar ja, dat ben ik wel gewend!
mijn vk heeft ook geen echo apparaat. Dus moet ik nog ergens anders naar toe om een echo te laten maken. Ik heb met ongeveer 5 weken gebeld. Ze vonden het wel fijn dat ik toen al deed bellen. Maar ze zijn maar met zijn drieen. En willen de meeste dames pas zien rond 9-10 weken. Alleen had ik de vorige keer al een echo gehad met 8 weken... Dus dan valt dit wel ff tegen. Dat je zeker meot wachten tot ongeveer week 10.....
ja dat kan ik me zeker voorstellen! Zou ik ook hebben. Pff t is wel spannend! Denk steeds, straks is het niet goed of.. En dan zit ik daar alleen. Mijn vriend werkt in Hilversum en kan niet even een uurtje vrij nemen. Dus ja, dan maar alleen!
01-05-2008 Sam8 - 1ste kindje - 11 september verloskundige + echo Joyo - 2e kindje - 27 september vk Ice - 1ste kindje - 1 oktober verloskundige Wittereus - ? kindje - ? 8Samantha8 - ? kindje - 17 september verloskundige 02-05-2008 Eyereen - 1ste kindje - 12 september echo 03-05-2008 Mariska 72 - 1ste kindje - 18 september echo Katsas - 2de kindje - 26 september echo 04-05-2008 Saar - 2de kindje - 26 september verloskundige - 17 oktober echo Jent - ? kindje - ? Chulita - ? kindje - ? 05-05-2008 Nijnja - 1 kindje - ? WendyP - 1ste kindje - 21 september echo 06-05-2008 Bette - 2de kindje - ? 07-05-2008 Hupse - 1ste kindje - 10 september echo Anastasia - 1ste kindje - 25 september echo Mone - ? kindje - ?08-05-2008 Hope26 - ? kindje - ? 08-05-2008 Josien - 1ste kindje - 20 september echo Gina82 - ? kindje - ? 09-05-2008 Anna 28 - 1ste kindje - 20 september verloskundige - 22 oktober echo 10-05-2008 Mamafaye - 2de kindje - 20 september gyn + 25 september verloskundige - 20 + 26 september echo Linda - ? kindje - ? Boeffie - ? kindje - ? 12-05-2008 Rensie MK 13-05-2008 Cinderella22 - ? kindje - 20 september verloskundig Ischa31 - ? kindje - ? 14-05-2008 Draaimolen - 1ste kindje - 27 september echo 15-05-2008 Daphne78 - 2de kindje - ? 17-05-2008 Neia - 1 kindje - ? Croky - ? kindje - ? 18-05-2008 Sannnniee - ? kindje - ? 19-05-2008 Mariebel - ? kindje - ? Indy73 - ? kindje - ? Datum onbekend Martjuh - ? kindje - ? Minnie - ? kindje - ? Rebbel - ? kindje - 17 september echo Jendo - ? kindje - 24 september echo
@Joyo wij hebben al een dochter ze wordt in november al weer 3 @Hupse spannend..ben heel benieuwd wat je te zien krijgt. Het is inderdaad heel verschillend per vk praktijk wanneer je mag komen en wanneer er een echo wordt gemaakt. Hier hebben ze op de praktijk ook geen echo en moeten dus ook ergens ander heen. Als er geen bijzonderheden zijn wordt hier ook pas een echo gemaakt met 12 weken Ik heb een mk gehad, dus ik mag al met 8 weken. Nu heb ik ook het geluk dat ik nog in het zkh een keer op controle moet en krijg daar dan een echo met 7 weken (Sam, ik ga ook de eerste keer alleen, is geen doen om mijn man mee te krijgen ) Gelukkig gaat hij de week erop wel mee..maar dat is een betere tijd. Helaas hebben we het niet voor het zeggen hoelang je er over doet voordat je zwanger bent Mijn eerste zwangerschap is echt aan komen waaien (was niet helemaal de bedoeling, wel heel welkom) en was dus ook al 14 weken toen ik er achterkwam Deze keer zijn we ook bezig geweest vanaf nov 2005...dus helaas niets van te zeggen. En Joyo daar hoef je je niet bezwaard mee te voelen hoor, zo is het leven nu eenmaal...(helaas) Zo dat was weer een heel verhaal zeg...wel erg gezellig hier!