Haia! Weet iemand nog op welke pagina de lijst staat? Heb niet zo'n zin om alle pagina's bij langs te gaan hihi....
het avondeten ging er moeilijk in lust geen vlees meer savonds net een lekker wandeling gemaakt even een frise neus halen
MvM heeft ook niks aan mij ik lever nu al weer voor de 2de keer achtereen 1 potje vol in ik vergeet het soms en als ik snachts eruit moet of te plassen ga ik op automatische piloot en vergeet ik het helemaal ben benieuwd of ze er iets aan hebben me stoelgang is ook weer in orde aant komen lijkt het zou het toch doe het vermindere van de hcgtjes komen? anna ik ben ook te lui om te kijken maar hij is een pagina of 5 terug volgens mij we hadden toch ook ooit zon bevallingskaleder een hele mooie
Vandaag bloed laten prikken. Eerst was ik naar m'n werk gegaan om alvast wat dingen klaar te leggen en voor te bereiden van deze dag. In de wachtkamer waren er maar een paar mensen voor me, dus ik was snel aan de beurt. Eenmaal terug op m'n werk voelde ik me licht in m'n hoofd worden, ging even niet goed. Mijn duomaatje ging voor de klas en ik kon even rustig aan weer 'op krachten komen'. De rest van de dag nergens last van gehad.
Friendly ik heb nu wel een maagzuurremmer van de gyn gekregen en die mocht. Heb vroeger ook wel buscopan gehad om te zorgen dat mijn voedsel doorliep en niet de hele dag in mijn maag bleef zitten. Maar wat ik nu heb (Omeprazol) dat helpt redelijk, ik ben er een stuk minder beroerd door, en scheelt me heel wat overgeven. (Vorig jaar bij Sam was ik zo ziek dat ik niets binnen kon houden omdat mijn maag al vol zat. Elk slokje water kwam er in 10voud uit, dus ik had honger, was misselijk en zat vol tegelijk). Ik vind het nu wel belachelijk dat je nergens terecht kunt voor advies.
meiden ik ben moe ga me bedje opzoeken morgen zitten we op op de helft van de week kan mij niet snel genoeg weer weekend zijn xxxx slaap lekker
Hallo allemaal Na lange tijd weer een krabbeltje van mij. Leuk om te lezen dat het met de meeste van jullie nog steeds voorspoedig gaat! Ik ben net weer bij de VK geweest. Hartje weer gehoord. Geweldig toch? 5 december mag ik weer. Vorig jaar had ik op 5 december ook een echo, met niet zo'n leuke mededeling; miskraam. Dit jaar wordt 5 december een stuk leuker!
hoi hoi i8k ben er ook weer eens ff.heb een heel druk weekend gehad dus geen tijd om te forummen....gister ook erg druk gehad dus sàvonds erg moe,en dan een dikke ergenis ik kon niet slapen lag 22.15 al op mijn bedje en half 1 sliep ik nog niet.maar ik moest vandaag de hele dag weer werken (in slagerij)dus vanochtend niet uitgeslapen en de hele dag moe moe en nog eens moe.ik hoop dat dat gauw beter word.....verder gaat het prima en voel ik me wel ok!had erg veel om bij te lezen hier hahaha nou ik ga ff douchen en dan lekker naar bed en ik hoop dat ik nu wel kan slapen.... oja hebben jullie ook zo`n last van pukkeltjes op je boven lichaam ik dus wel en het jeukt ontzettend zouden jullie naar de ha gaan om een zalfje of is dat te overdreven (ikga gewoon niet graag te gauw naar de ha)of zijn er ook nog andere middeltjes bij de drogist te koop daar voor?iemand ervaring? tot morgen en iedereen alvast weltrusten
Hoi eerlijkbeertje Ik heb ook erg last gehad van pukkeltjes, lijkt wel talgbultjes ofzo.. Op mijn schouders,bovenkant rug en mijn slaap ( net onder de haargrens) moet zeggen dat dit nu weer wat beter gaat! Hoop dat het snel weg gaat, het is toch een samenhang met de hormonen denk ik.
Goedemorgen ! Hier heeeeeeeeeeeeeeeerlijk geslapen en moet zo alweer rennen omdat ik zit te lanterfanteren Alweer het midden van de week...hierna nog maar twee daagjes werken! Jihaaaaa! Wens iedereen een fijne dag! Liefs Anna
ook goedemorgen! Heb goed geslapen, had ik niet verwacht. Ben mooi op tijd wakker dus ik ga aankleden en dan naar de huisarts. Ik eis dat ik vandaag door iemand geholpen wordt (dus dan zal het wel niet lukken...) Maar goed, ga mn best doen. Moet re rest van de ochtend werken (begin om 9 uur, dan kan daarvoor net langs de huisarts) dus dat past allemaal net. Nou, fijne dag vandaag... en tot later! Liefs friendly
goedemorgen allemaal! Hier net wakker geworden, heerlijk hoor dat uitslapen, tis dat mn wekker gaat anders kan ik nog veeeeeel langer slapen, ben namelijk nogal moe. Is vast een goed teken dat mn kindje alle energie opslokt op heel goed te gaan groeien.... Ik heb ook last van pukkeltjes boven mn borsten, op mn rug en schouders en idd langs de haargrens (ook wel op de rest van mn gezicht inmiddels trouwens) maar ze jeuken niet, t zijn denk ik gewoon pukkeltjes, ik laat ze maar zitten, gaan vast vanzelf weer weg, hoop ik dan maar... vandaag nog even een lange dag werken, tot half 8 en dan nog twee korte dagen en dan weer lekker weekend! En dan is het nog maar 6 weken en dan is het alweer kerstvakantie, wat kijk ik daar naar uit zeg, weer lekker twee weekjes vrij! Nou verder niet zoveel te melden, ben nog steeds misselijk, maar heb wel het idee dat het misschien iets minder aan het worden is, hoewel dat nog erg wisselend is... Iedereen een fijne dag en succes met alles!
Hoi ik las even mee. Wat gebruik je dan? Selokeen? Want die mag wel tijdens de zwangerschap. Ik heb nl ook een hartritmestoornis en mag evt dit medicijn gewoon gebruiken. Ik ben net nog bij de cardioloog geweest en vrouwen die een te hoge bloeddruk hebben tijdens de zwangerschap krijgen ditzelfde medicijn. Liefs, Paula
dag dames, Vandaag 14 weken ! Ik was vorige week ziek en ik ben daardoor een kilo afgevallen, dat was echt balen, maar nu stond ik vanmorgen op de weegschaal en de kilo zit er weer aan ! Voor het eerst ben ik trots dat ik een kilo ben aangekomen..
@ Will: Fyn dat alles weer goed was. En dat "dieet", dat komt goed meid De angelsound is gaaf hè @Hellepe: fyn dat alles goed was meid! Zo leuk om je kleintje weer te zien dan hè Veel plzier met vertellen! @Fiona: snap wat je bedoelt met die onzekerheid meid, dat had ik ook, totdat de 12 weken voorby waren haha. Gek hè Komt goed met jullie hoor! En dat voor MvM, ik kom aan 3 potten per week, smorgens en snachts vergeet ik ook vaak! Ik hoef nog maar 1 weekje. @Friendly: wat belachelyk zeg! Dat loopt dus finaal langs elkaar heen! Heb je al gebeld vanmorgen? @Ischa: nogmaals een dikke knuff meid! Vind t zo erg voor jullie @Eyereen: wat toevallig, weer op dezelfde datum. en dit keer is alles helemaal goed @Dolphin: goed zo meis! Keep up the good work Hier gaat alles zn gangetje! Gisteren voor t eerst weer wezen body-jammen. Voelde wel iets onwennig, met springen heb ik maar nie mee gedaan haha, maar wel weer lekker! Heeft er iemand ervaring met echo's laten maken by babyview?
goedemorgen heb een hele goede nacht gehad en ben lekker uit geslapen! vanmiddag maar weer eens boven aan de gang behang van de muren halen en schuren.....het weer is pet dus lekker binnen aan de gang
@ blondie: ik nam tenormin minor 25. Daar zit atenolol in. Maar ik doe het prima zonder dus zolang het zo kan...
Ja, ik. Twee keer een pretecho daar laten doen en twee keer tevreden met een videoband naar huis (dvd's waren nog geen optie) Wij wilden graag weten wat het werd, maar we wilden de videoband wel laten zien aan bekenden. Toen hebben ze na de echo de band een stukje doorgespoeld en het laatste stukje (de geslachtsbepaling) wat verder op de band opgenomen zodat we de band op tijd konden stopzetten. Ik ben in zoetermeer geweest. De misselijkheid is hier bijna weg. Ik moet alleen nog wel opletten dat ik wat vaker een kleinigheidje eet, want als ik merk dat ik trek heb, is het eigenlijk al te laat en dan ben ik wel misselijk. Even heel iets anders: Zaterdag ga ik meedoen met een darttoernooitje. Nou heb ik gisteren geoefend en ik raak geen ene bal meer! Ook ben ik mijn pijltjes kwijt en ik wijt het maar aan de vergeetachtigheid sinds er een ukje in mijn buik groeit. Ik hoop nu alleen dat ik geen "grote" dingen vergeet, want dat kan nog wel eens gevaarlijk gaan worden! Hellup, ik ben een gevaar in huis!
Hier ook net wakker eigenlijk heerlijk weer eens uitgeslapen. Vandaag wel boodschappen doen enzovoorts dus ben wel druk druk. dan donderdag,vrijdag en zaterdag werken, zondag heb ik lekker vrijgekregen omdat er genoeg pesoneel was dag meiden! Oh ja, ik ben ook 1x in zoetermeer bij babyvieuw geweest, en was erg tevreden!