lekker meiden we gaan allemaal op naar de 12 weken of zijn er al voorbij ! we gaan echt goed ze zeggen ook dat mei een drukke maand is qwa babys die geboren worden we zijn ook met zon grote groep nou ik ga nu echt me boodschappen inladen
Goedemiddag! Oooooh, ik lag gisteren om 10.00 uur op bed en heb tot vanmorgen half 12 geslapen! poeheej! zal het nodig hebben gehad! Moet ook zeggen dat full time werken in mn stressie job deze week erg zwaar viel! Verder goed te pas, ook even wezen shoppen vandaag! Wandelschoenen gekocht omdat ik volgende week met manlief 5 dagen naar sauerland ga! Leuk nog ff samen er op uit! Zal een van de laatste keren zijn! Ik heb de kinderwagen van stokke explory van mn schoonouders gekregen! Helemaal gaaf! Liefs Anna
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming,zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan,Jolien 25 mei: Lafo, Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 12 nov: eikie79 + daam + daphne78 + Ice 14 nov: Friendly + Sjaandiaan + Sangerdjan 18 nov: Julia1982 19 nov: karine 20 nov: Masoled, will 21 nov: Mariska + Surf + eerlijkbeertje + Katsas 22 nov: deentje+ Ntombi + JVtje + Hellepelle 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78+ katje81 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28, moedergans 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 20 dec: moedergans 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 12 nov: daam 14 nov:Sjaandiaan 15 nov: Frostieke 16 nov: onsukkie (nekplooimeting) 21 nov : Fiona 23 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia 14 dec: Anna28 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans 19 dec: Dolphin 20 weken echo 20 dec: mamafaye 31 dec: gina82 2 jan: Surf Anoeska (Anoesj) 20jr, zh + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita mezelf toegevoegd: op 1 dec pretecho! WOOHOOOO!
hallo allemaal! @Fiona: ja gaat hard hè meis. By jou ook hoor! Byna 12 weken, fyn gevoel is dat toch hè! @Dionne: wat gaaf zeg, een tweeling. Heb écht een zwak voor tweelingen @lafo: Fyn dat het bruinverlies over is! @Moedergans: jeetje, das ook KL*** zeg komt dat zo opeens weer opzetten? En zo vroeg in de zwangerschap al? @Anoesj: ik werk ook in de kinderopvang, maar ik doe de BSO, 4 middagen, dus dat kan ik gelukkig mooi blyven doen! @Knuffy: welcome! en van harte gefeliciteerd natuurlyk @Sjaandiaan: als ik last van hoofdpyn heb, neem ik ook gewoon een paracetamol hoor. Anders blyf ik er de hele tyd mee lopen! @Wishfuldreaming: mazzelkont! Jy weet al wat het wordt! Wou dat het by ons al zover was hihi. Nog maar 3 weekjes.... @Fransisca: Jy ook welcome hiero! En van harte Wy lopen gelyk @Anastacia: wy gaan de quinny speedi sx kopen, in de papillon kleuren, met dreami en maxicosi ben al sind sik em zag verliefd op die wagen, dus die komt er ook haha. Wy kopen wel een nieuwe, ondanks dat het idd errug pryzig is! @Frostieke: fyn dat alles weer ok is meid. Nu lekker genieten! Hihi dromen, ja daar kan ik wel over mee praten. Heb altyd al wel vry heftige dromen, maar sinds ik zwanger ben helemaal. En over de gekste dingen. vd week droomde ik dat ik bevallen was van een jongetje, en dat Maikel en ik een naam af hadden gesproken, maar toen de kleine geboren was, wou hy em opeens Joost noemen! Nou vraag ik je haha, dat is helemaal geen naam die überhaupt een optie is en ik denk ook nog eerder dat t een meidje is! Nou ja, 1 dec zullen we het (hoop ik) zien, want dan hebben we een afspraak by babyview voor een pretecho, JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEE! Nog maar 3 weken, kan echt niet wachten! heb sinds een paar dagen elke keer buikpyn, maar niet zo ernstig dat ik me heel erg zorgen maak. heb op i-net rondgeneust, en kan alleen maar tot de conclusie komen dat het mn baarmoeder en/of mn banden zyn die opgerekt worden, en overal staat dat onschuldige buikpyn tydens de zwangerschap vaak voorkomt, dus no worries. oja, heb vanmorgen met de angelsound t hartje nog gehoord, wat een heerlyk gevoel is dat toch! Nou ladies, ik ga Idols kyken! Fyne avond iedereen!
vandaag heb ik een kinderwagen gekocht ( wieg en wandelwagen in 1) Een Quinny speedy XS Knalrood Morgen ga ik m halen. Misschien ook nog wat vroeg, maar scheelt een hoop centjes.( veel meer dan de helft!) (heb m namelijk 2e hands gekocht, model van 2006) Vandaag 15 weken!
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Lafo, Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 12 nov: eikie79 + daam + daphne78 + Ice 13 nov: WishfulDreaming 14 nov: Friendly + Sjaandiaan + Sangerdjan 18 nov: Julia1982 19 nov: karine 20 nov: Masoled, will 21 nov: Mariska + Surf + eerlijkbeertje + Katsas 22 nov: deentje+ Ntombi + JVtje + Hellepelle 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78+ katje81 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28, moedergans 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 20 dec: moedergans 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 12 nov: daam 14 nov:Sjaandiaan 15 nov: Frostieke 16 nov: onsukkie (nekplooimeting) 21 nov : Fiona 23 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia 14 dec: Anna28 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans 19 dec: Dolphin 20 weken echo 20 dec: mamafaye 31 dec: gina82 2 jan: Surf Anoeska (Anoesj) 20jr, zh + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita
goeiemorgen allemaal zei ik van de week nog dat het dromen voorbij was nou dus niet. droomde vannacht dat daisy en amy ons kleintje hadden meegenomen op de slee. ik zag ze zo van een berg af glijden richting het meer dat dus niet dichtgevroren was. ben blij dat ik wakker schrok, wat een droom. ga nu even lekker met daisy in de sneeuw spelen. jammer genoeg gaat mijn skibroek niet meer dicht, hahaha moet dus maar even kijken hoe ik dat ga oplossen. fijne zondag allemaal en tot later
hoihoi! Nou, hier gaat het allemaal wel naar wens. Heb vanochtend voor het eerst mn broodje weer uitgespuugd. Voor die tijd hoefde ik alleen maar gal spugen, voor het eten aan. En dacht net dat de tijd voor het spugen zo'n beetje voorbij was. Maar goed, kan ff toeval geweest zijn natuurlijk. Moet ook zeggen dat ik sinds gisteren weer immens zere borsten heb, dus er zal wel iets met de hormonen aan de gang zijn. Hoort er allemaal bij he... Wilde net weg gaan, maar begon ineens weer hard te regenen, dus vandaar dat ik nog ff achter de pc ben gekropen. Kijken wat de dag vandaag verder brengt... in elk geval geen sneeuw, zoals bij jou Will... Liefs Friendly
Hallo meiden Ben ik weer! Ik heb niet alles bij gelezen want dat is erg veel. Mijn nieuwe keuken zit erin in is super. Morgen gaat het nieuwe kozijn erin en het oude eruit. We hebben gister de kinderwagen besteld. een bugaboo en dan de denim! die is zo gaaffffffffffff. Verder ben ik iets minder misselijk.
zo heb het druk gehad maar heb al wat kadootjes gehad van mensen en de hele dag door worden we gebeld en krijgen we felicitaties echt heeel leuk nog 10 daagies en dan zie ik me babyte weer kan niet wachten vraagje hebben jullie ook zon afscheiding? vies praatje maar wou het ff weten
Hey Fiona, Vies praatje inderdaad maar ja ik heb dat ook. Kan er ook niet zoveel aan veranderen, gebruik geen maandverband, inlegkruisjes daartegen want dit verhoogd de kans op schimmelinfectie vertelde mijn verloskundige. Succes Groetjes Francisca
ik wil de quinny speedy sx kopen met 3 wielen want ik heb een model van 2007 gezien met de kleuren lime en aqwa en grijs vondt het zoo mooie dus dan maar een oud model ik vindt die kleurtjes helemaal super maar mischien dat ik van gedachten verandert want ik vindt het ook fijn dat ik de kinderwagen kan draaien zodat het kind mij ziet en ik het kind kan zien als het iets groter is anders zit het van je af ik zag een wagen dat je de stang over kan klappen zodat het kind naar je toe zit en ook van je af kan zitten dat is wel zo leuk als je ergens heen gaat en je kind kan het allemaal zien maar als ik zo loop vindt ik het wel een fijn idee dat ik kan zien wat het kind doet maar heb echt een zwak voor de speedy nou ga stofzuigen het is wel echt heeeel echt nu hoor iedereen weet het vindt het zo leuk ga echt genieten nu van de zwangerschap en ben ook niet meer zo heel onzeker dinsdag 12 weken !
Ik vind de quinny speedy ook wel de leukste wagen en ook de kleuren lime/aqua, leuk! A.s. zaterdag met met mijn moeder shoppen en dan kijken of hij ook echt praktisch is. Bij een vriendin van mij past hij niet in de auto en ze moet dus iedere keer 1 wiel eraf halen, dat wil ik echt niet hebben dus hoop dat ie bij ons past. Morgen alweer 13 weken, gaat echt snel. Misschien dat ik nog wel de angelsound ga kopen want vind het wel iedere keer lang duren voor volgende VK bezoek en wil af en toe toch ff zekerheid dat alles nog klopt daarbinnen. Hebben jullie goede ervaringen met de angelsound? Prettige zondagavond nog allemaal.
Fioontje: wy willen dezelfde kinderwagen hihi leuk zeg. Ik heb em al besteld, wacht nu op een berichtje wanneer we em op kunnen halen. Heb em met dreami en maxicosi besteld, en dan zo'n easyfix bevestiging voor in de auto. Wil je em nieuw bestellen? Dan wil ik je de site wel geven? Is wel in purmerend. Ze leveren wel, maar ik ga em liever zelf ophalen. Askim: bovenstaand geld natuurlyk ook voor jou lees ik nu En over de angelsound: heb er nu 1 te leen van een vriendin, zeker weten een aanrader! Kan t hartje goed vinden byna elke keer, maar je moet dus niet in de stress schieten als t een keer niet lukt hoor! En nu weet ik het zeker ladies, ik heb de kleine gevoeld! Afgelopen maandag dacht ik al iets te voelen, maar dat was maar 1x. Nu lag ik vanmorgen met de angelsound op bed, en elke keer als ik hoorde dat de kleine bewoog, voelde ik een soort "plopje" Echt heel grapppig, weet haast zeker dat dat hem/ haar was Ben helemaal gelukkig
ice goei smaak meid ja ik wil hem ook helemaal compleet dus geef me die site! hebbe hebbe hebbe haha ik vindt het zoo leuk met al die kleurtjes die modelen van 2008 hebben dat niet en dat vindt ik wel jammer ik vindt dat die voor zowel een jongen als een meisje kan toch? ze zeiden tegen mij dat ik hem waarschijnlijk niet meer kon kopen omdat die eruit gaat hoeveel was jij kwijt in totaal ? ik weet veel haha maar niet precies en ojaaaa wat onzettend tof dat je de kleine heb gevoeld! zo gaaf ik wil ook hoe voel je je verder nog wel een weeig?
zo meiden ben helemaal totall loss...gister en vandaag Faye d'r verjaardag gevierd, met vanmiddag groot feest. Kleine meid is weer flink verwend en was net als mama totall loss... Verder alles goed. Wij gaan denk ik voor de bugaboo en dan zwart met rood!
wat leuk dat zoveel meiden en quinny speedy xs willen gaan kopen! Vind het echt een supergeweldige kar