Hey ik ben dus ook van de lijst af.. Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en moet 19 sept naar de gyno.. Nou Weltrusten! Groetjes..
hey gina! ja , ik dacht, laten we eens kijken! bevalt me wel! nu ben ik elke dag aan het aftellen naar die eerste echo!
hai ladies! @ Rensie:bah wat naar meis, heel veel sterkte en een heel dikke knuffel! @ Mariska: gefeliciteerd met je verjaardag! @ croky: spannend he! Gefeliciteerd hoor! ik heb ook zeker een vol gevoel in mijn buik! @ Hupse: je hoeft geen sorry te zeggen hoor, op dat soort commentaar van de vk zit je gewoon niet te wachten toch..pfff, ik zou daar ook ff ziek van zijn hoor! @ Frostieke: gefeliciteerd met je zwangerschap! Waarom is iedereen ineens van de lijst af dan? hoe kan dat nou? Gek hoor! hier alles ok, heeeeeeeeeeeeel erg moe en hoofdpijn en een vol gevoel in mijn buik, opgezet ook. Maar goed!
Sam8 - 1ste kindje - 11 september verloskundige + echo Joyo - ? kindje - ? Ice - 1ste kindje - 1 oktober verloskundige Wittereus - ? kindje - ? 8Samantha8 - ? kindje - 17 september verloskundige 02-05-2008 Eyereen - 1ste kindje - 12 september echo Frostieke Manon - ? kindje - ? 03-05-2008 Mariska 72 - 1ste kindje - 18 september echo Katsas - 2de kindje - 26 september verloskundige en 26 september echo 04-05-2008 Saar - 2de kindje - 26 september verloskundige - 17 oktober echo Jent - ? kindje - ? Chulita - ? kindje - ? 05-05-2008 Nijnja - ? kindje - ? WendyP - 1ste kindje - 21 september echo 06-05-2008 Bette - 2de kindje - ? 07-05-2008 Hupse - 1ste kindje - 10 september echo Anastasia - 1ste kindje - 25 september echo Mone - ? kindje - ?08-05-2008 Hope26 - ? kindje - ? 08-05-2008 Josien - 1ste kindje - 20 september echo Gina82 - 1ste kindje - 25 september vk, echo? 09-05-2008 Anna 28 - 1ste kindje - 20 september verloskundige - 22 oktober echo 10-05-2008 Mamafaye - 2de kindje - 20 september gyn + 25 september verloskundige - 20 + 26 september echo Linda - ? kindje - ? Boeffie - ? kindje - ? 13-05-2008 Rensie - 1ste kindje - 10 oktober echo gyn? Cinderella22 - 2e kindje - ? Ischa31 - ? kindje - ? 14-05-2008 Draaimolen - 1ste kindje - 27 september echo 15-05-2008 Daphne78 - 2de kindje - ? 17-05-2008 Neia - 1 kindje - ? 18-05-2008 Sannnniee - ? kindje - ? 19-05-2008 Mariebel - 1ste kindje - 19 sept naar gyno Indy73 - ? kindje - ? Datum onbekend Martjuh - ? kindje - ? Minnie - ? kindje - ? Rebbel - ? kindje - 17 september echo Jendo - ? kindje - 24 september echo
sorry frostieke, ik heb je er al weer opgezet, maar had even de oude lijst terug gehaald want van de nieuwe klopte helemaal weinig meer. Klopt het zo?
Hallo mei-mama's, Ik kom mij hier ook aanmelden. Ik heb vandaag twee keer positief getest. Ben dus zwanger. Vind het wel erg spannend, want ik heb 5 juli een miskraam gehad. Hopelijk gaat alles nu wel goed. Ik verwacht ons 1e kindje en ik ben ongeveer op 20 mei uitgerekend. Wil iemand mij op de lijst zetten? Liefs Hummel.
Ha die Hummel Van harte gefeliciteerd meid. Ga er lekker van genieten. Ik hoop voor je dat het allemaal goed mag gaan. Ik hou je in de gaten... Veel Liefs Boney (febr. mama)
Hoiiii, @frostieke, ja he is gezellie hiero enne.. het is leuk om uberhaubt mei mama genoemd te worden hihi! @hummel, gefeliciteerd meid! welkom! @KatSas.. bedankt! klopt helemaal weer zo geloof ik hahahah! Hier voel ik me nog steeds redelijk, ben wel extreem moe! MvM is gister geweest, ben nog steeds heeel mooi zwanger hahahaha.. en krijg leuke kadootjes.. mooi zwanger boek, echo lijstje en een serviesje.. wist ik helemaal niet.. leuk hoor! Alvast hele fijne dag allemaal! xxx
Nou goedemorgen allemaal! Heb vannacht al heel wat echo's gehad.. HIHI. Maar in m'n droom was het allemaal goed en klopte het hartje, laat dat dan maar zo zijn! Jullie horen het vanmiddag zeker van mij!
Hummel proficiat sam8 veel succes vandaag. En ik ben ook weer van de lijst af. 1e kindje, 23 oktober intake, 24 oktober echo
Goeimorgen meiden, Sam: veel succes vanmiddag! Ik duim voor je! Hummel: GEFELICITEERD! Gina, wat leuk dat je zelfs cadeautjes hebt gehad van MvM! Fijne dag meiden, ik ga weer een dagje werken! X Neia
Hier een nieuwe mei mama, als het goed is ben ik rond 15 mei uitgerekend! (al vind ik het wel puzzelen) Erg spannend allemaal, je bent zo bewust bezig met je lijf, zo van wat voel ik nu weer...Het liefst zou ik het de familie al willen zeggen, maar dat lijkt me nog niet zo verstandig...
01-05-2008 Sam8 - 1ste kindje - 11 september verloskundige + echo Joyo - ? kindje - ? Ice - 1ste kindje - 1 oktober verloskundige Wittereus - ? kindje - ? 8Samantha8 - ? kindje - 17 september verloskundige 02-05-2008 Eyereen - 1ste kindje - 12 september echo Frostieke - 1ste kindje - ? - 20 september echo Manon - ? kindje - ? 03-05-2008 Mariska 72 - 1ste kindje - 18 september echo Katsas - 2de kindje - 26 september verloskundige en 26 september echo 04-05-2008 Saar - 2de kindje - 26 september verloskundige - 17 oktober echo Jent - ? kindje - ? Chulita - ? kindje - ? 05-05-2008 Nijnja - ? kindje - ? WendyP - 1ste kindje - 21 september echo 06-05-2008 Bette - 2de kindje - ? 07-05-2008 Hupse - 1ste kindje - 10 september echo Anastasia - 1ste kindje - 25 september echo Mone - ? kindje - ?08-05-2008 Hope26 - ? kindje - ? 08-05-2008 Josien - 1ste kindje - 20 september echo Gina82 - 1ste kindje - 25 september vk, echo? 09-05-2008 Anna 28 - 1ste kindje - 20 september verloskundige - 22 oktober echo 10-05-2008 Mamafaye - 2de kindje - 20 september gyn + 25 september verloskundige - 20 + 26 september echo Linda - ? kindje - ? Boeffie - ? kindje - ? 13-05-2008 Cinderella22 - 2e kindje - ? Ischa31 - 1 kindje - 23 oktober vk - 24 oktober echo 14-05-2008 Draaimolen - 1ste kindje - 27 september echo 15-05-2008 Daphne78 - 2de kindje - ? Sandra31 - ? kindje - ? 17-05-2008 Neia - 1 kindje - ? 18-05-2008 Sannnniee - ? kindje - ? 19-05-2008 Mariebel - 1ste kindje - 19 sept naar gyno Indy73 - ? kindje - ? Datum onbekend Martjuh - ? kindje - ? Minnie - ? kindje - ? Rebbel - ? kindje - 17 september echo Jendo - ? kindje - 24 september echo Zo de lijst is nu weer helemaal goed als het goed is.... Nieuwe mei mama's welkom! Hier een rustige nacht gehad, zou vandaag naar mijn vriendin gaan ze is zwanger van een twins, maar ze is gister wegens vermoeidheid opgenomen in het zkh dus ga straks wel even op visite, maar ben de rest van de dag gewoon thuis. Heb al sinds gisteravond hele erg jeuk aan mijn tepels Ik heb toch ook maar aangemeld voor MvM kon niet wachten tot na de echo... Trok vanmorgen mijn spijkerbroek aan die uit de was kwam...en die ging niet dicht....zit echt niet lekker We laten hem maar even oprekken..dan gaat het vast weer beter.
Goedemorgen allemaal, wat zijn er al veel mei-mama's... Mamafaye, geniet van je vrije dag. Veel plezier straks bij je vriendin. Sam, veel plezier vandaag met de echo. Cinderella, heb in mijn album een inwendige echo van 6w en 3d... Veel is er dan nog niet te zien. Een vruchtzakje, geen hartje. Maar toch is het al genieten hoor. Hier heel erg moe en weinig energie. Zou wel de hele dag kunnen liggen en liggen en nog eens liggen. Ook heb ik zo'n onpasselijk gevoel. Niet echt misselijk, maar toch iets dat er op lijkt. Ook mijn tepels doen verschrikkelijk veel pijn wanneer Liene drinkt. Dat is gewoon om tegen het plafond te gaan... Maar we nemen het er graag allemaal bij . Saartje
Hallo allemaal! Ook ik mag me hier aanmelden! Soms nog wel een beetje onwerkelijk hoor.... het besef dat ik zwanger ben.... Ik ben uitgeteld op 18 mei Groetjes Hellepelle
welkom voor alle nieuwe dames.... Zohier is er eentje vervelend.... niet normaal. Mag haar neerzetten op de grond. Alleen met haar op mijn arm lopen.. nee,nee. Ik ben niet gek. Maar heb haar vanmorgen wakker moeten maken. Dus denk dat het daar van komt... arme meid... ha Ga ff verder met mijn huishouden.
Lieve Hummel! nog een keertje van mij..(vind het zo leuk voor je) gefeliciteerd meid! Hoop dat jullie het hier net zo leuk hebben als wij bij de februari-mama's! Allemaal trouwens gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. geniet ervan! Liefs Sizzel (februari-mama)