Dat buiten adem zijn komt als ik het me goed herinner doordat je 2 liter bloed meer heb dan normaal, ook voor het kindje etc. Dus je hart moet meer pompwerk verrichten en daardoor ben je sneller buiten adem.
Maar het zou natuurlijk kunnen dat je supermarkt dichterbij is dan dat ik woon. Hahaha. Heb vandaag in de kast een plank leeg gemaakt voor kadootjes en kaarten. Al staat er nog haast niets, het is toch een leuk gezicht. Zal er wel een foto-tje van maken.
Ik ga vanavond lekker uit eten met een aantal mensen van het werk En m'n partner gaat ook mee (die werkt voor hetzelfde bedrijf, we zitten allebei in de detachering .. dus ik zie hem in de praktijk nooit op het werk, maar we werken wel bij dezelfde baas ). We gaan naar een Tapas-bar, ben wel benieuwd of ze daar ook spul hebben wat ik lekker vind Ʃn dat niet te gekruid is, want (veel) kruiden verdraag ik nu echt niet...
wat wij gaan eten is nog maar de vraag, we hebben geen zin om te koken, maar we moeten toch naar de appie want Sam moet ook eten En ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mijn baan kwijt ben @Will, Sam was vandaag heel lief, en moe. Dus hopelijk vannacht ook nog, wij hebben rust nodig.
heb echt een mega opruimwoede MEN! ik ben al vanuit me werk om half 3 aan 1 stuk bezig eerst moest en zou ik de kast uit de toekomstige babykamer hebben eidelijk gelukt nou die is helemaal schoon en opgeruimd het kamertje er staat nog 1 kas in en wat zooi maar het begint er op te lijken dat die snel helemaal leeg is en nou ben ik me dressiorkast aan het opruimen me was hok is al aan kant en allerlei shit wat ik niet meer gebruikt moet en zou zo snel mogelijk me huis uit moeten ik wil geen troep meer voor derest ben is zo weeig als de pest en stuur ik me mannetje er zo op uit om wat te halen heb 1 dag doorde weeks en dat is een nietkookdag en dat is dus vandaag nou ga zolang ik nog fut heb ff door met opruimen hubbie is nou ook bezig het slaat aan nou meiden spreek jullie later nog wel ff xxx
Ik heb een nieuwe baby-site (zie banner), want de vorige deed het opeens niet meer, heel vreemd. Zetten julie wat in m'n gastenboek, dan kan ik jullie toevoegen in m'n favourieten.
Hey daphne het is echt niet jou dag vandaag, balen meid dat kun je er nog wel even bij hebben. Wel kl#te streek, denk je dat het vanwege je zwangerschap is ? Of zat het er gewoon aan te komen.
Vervelend zeg Daphne... mogen ze je zomaar ontslaan dan? Onsukkie: waarschijnlijk zit de supermarkt dichter bij dan jou huis, maar hebben toch maar de spitskool en de aardappelen met gehaktbal gemaakt. Het is al bijna klaar, dus hoef het straks 'alleen nog maar' op te eten... Hebben het hartje gevonden met de angelsound! Was wel ver weg, maar het was hem wel. Moest ff zoeken, dus heb eerst mn eigen hart opgezocht. Nou die klinkt momenteel net als een hei-machine, wat een bonken zeg! Wel jammer dat de angelsound niet zo klinkt als bij de vk, die had hem in 1x superduidelijk (maar ook ver weg). Volgende week zal het wel beter hoorbaar zijn (gaan echt niet elke dag luisteren... Liefs Friendly
okay net zoiets aparts meegemaakt ik heb 26 encolpyedieboeken sorry weet ff niet he je het goed spelt en ik sla er zomaar 1 open en daar staat italiĆ ik denk dan staat zeker die naam er ook tussen en jaa hoor ik volle glorie de voledige jongens naam ! dat is geen toeval zegt me man we krijgen een zoon ik weet het zeker en nog wat heb 2 dagen geleden midden in de nacht vreselijke kramp in me kuit hgehad werd schreeuwend wakker ervan me man moest lachen maar heb er nou nog last van alleen van links nou ik ga weer
jeetje daphne dat is mooi k*t zeg... je had het wel een beetje aan zien komen toch... Hoop dat sam jullie vannacht lekker laat slapen!
Heb hem nog niet gevonden met de angelsound, maar moet zeggen dat ik ook m'n best niet zo doe. Ik zie mezelf groeien, dus heb er wel vertrouwen in (al blijft het vrijdag spannend...). Ben nu bezig met het eten, hoe langer het duurt hoe minder zin ik heb, maar ja... mijn man wil ECHT niet koken, dus heb geen keus.
@ Will Ja in Nl is hij wel erg bekend. Kan zo even geen liedjes noemen (vergeten) haha... Snuffeltje is ook wel schattig he haha...Leuk kinderen die op zo'n naam komen haha... @ Onsukkie. Ik ben ook snel buiten adem hoor. Dacht ook doordat dat kwam omdat ik nu niet meer sport, maar zelfs voordat ik nog niet sporte was ik niet zo snel buiten adem. Zal er wel bij horen Vanmiddag even met mijn moeder naar de tuinland geweest. Wat leuk zeg al die kerstspullen. Ben al helemaal in de mood. Werd er gewoon echt vrolijk van en dat heeft mijn mams geweten. Even lekker met nepsneeuw gegooid enzo Maar eerst moet de goede sint maar in NL komen. Zometeen lekker bloemkool eten met kaassaus, Jammie, en dan naar kennissen toe. Ze hadden nog heel wat babyspul voor mij liggen. Dus ben erg benieuwd.
o, dochters weten wel wie mika is. ze heeft nu you tube aan . ja ik ken het nummer, begon me zelf heel erg oud te vinden. jeetje daphne, dat kon er ook nog wel bij. en nu? ik heb het hartje wel steeds duidelijk met die angelsound, alleen ben ik een stukje minder snel als ons kindje. tjonge die raced van de ene naar de andere kant. ga zo lasagna eten. ik moet zeggen dat mijn lasagna tic een beetje over begint te raken heb er eigenlijk niet zo heel veel trek in. ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel trek in iets bijzonders. ja, in puddingbroodjes maar heb er al 2 op vandaag, nu maar iets anders gaan nemen.
wat mij nou net gebeurde... pffff sta ik te wachten op het parkeerterrein, rijdt er een een of andere LUL achteruit tegen mijn auto aan.. flinke schade natuurlijk word er zo verdrietig van. Het is wel zijn schuld, maar ik moet alles eerst zelf voorschietten en dan krijg ik het pas terug van de verzekering als de tegenpartij betaald heeft Pfff en ik heb een eigen risico van 150 euro BAH en het is al zo duur november/december en het kost ook zoveel tijd het heen en weer bellen naar de verzekering formulieren invullen etc
Anoesj, ik heb ook een turkse vriend dus wij zoeken ook, bij voorkeur, een turkse naam. Jongensnamen vind ik heel lastig, meisjesnamen hebben we er nu een paar, die eigenlijk ook wel vrij westers klinken. Ik zal zal ff wat sites opzoeken waar je turkse namen op kan zoeken. Mijn vriend komt af en toe ook met namen dat ik eerst 6 x moet vragen wat hij zegt...........dat wordt het dus niet, moet wel een beetje uitspreekbaar zijn.
Ow Anastacia en Daphne het is echt niet jullie dag geloof ik! Balen! K ga ff lekker douchen! Ben ook zo koud! Tot later! Liefs