Zo, heb mezelf toch maar even van m'n stoel gesleept, mannetje kwam thuis tussen middag om wat te halen, dus heb hem een tapijtschoonmaakapparaat laten huren onderweg, dus heb het vloerkleed buiten gereinigd en binnen ALLES gezogen en gedweild. Banken van de muur, je kent het wel. Alleen de benedenverdieping moet ik eerlijk bekennen, maar je woont wel meteen weer als een prinsesje. Pffff... nou ff zitten...
zo heb vanmorgen weer de wc pot vanbinnen bekeken en de hele dag voel ik me al misselijk ik dacht dat het af ging nemen maar deze week heb ik echt vanalles maar ben wel blij want ik ben zwanger! yeah ooo ik wou dat het weekend al om was want woensdag ga ik ons wonder aanschouwen met de 2de echo ben zo benieuwd of die al gegroeid is een heel end zo wel ga nou lekker stoofperen eten met haricoverts en aardapelen en vlees voor me man wan tvlees lus ik niet meer doeiiii en lees straks alles bij
heb gewoon nog niet gegeten, ben aan het twijfelen wat ik ga eten hihihi (worden frietjes denk ik, maar we zouden bestellen maar nu is mijn man weg). Heb nachtje in Den Bosch geslapen omdat ons huis naar brand rook omdat het kamertje van buurmeisje is afgefikt gisteren (en dat is de kamer naast die van Sam). O ja, heb nu ook buikfoto's in mijn album
Zo wat is er veel geschreven op een dag...ben de helft alweer vergeten :S.. Vandaag de hele dag gewerkt van half 8 tot half 7..pfff was toch wel iets te lang. Daarna gelijk door naar een vriendin van mij. Die had een wieg gekocht die ik natuurlijk ook even moest bewonderen... @Askim..Mijn vriend weet ook genoeg namen inderdaad, maar soms versta ik er niks van haha...Moet zelf toch ook wel weten wat ik zeg en ook later zelf voor het kindje vind ik dat belangrijk. Ik zal even kijken op de sites die je hebt gestuurd. ... Volgens mij heb ik mijn kindje gevoeld ... Ik zat in de auto en voelde ineens een plopje. En het voelde toch heel anders als mijn darmen of een zenuwtrekje...Hihi...Wacht met smart op meer plopjes...Kom maar op...
Hoiii Dames, Hier weer rot opgestaan helaas, met hoofdpijn weer! Maar deze keer mn moeders schuld.. die belde om half 3 (!) vanacht op om te vragen naar het telefoonnummer van mn zusje dr vriendje.. ze was ff wat gaan drinken om half 12 en nog niet terug.. maar ja ze is 19 hallo.. misschien is ze wel gaan stappen.. pffffff ouders en het jongste kind! Maar ja, mannetje en ik dus wakker en het eerste uur niet meer in slaap kunnen komen en ons dus ook verslapen vanochtend.. bahhh wat een begin van de dag zeg! Zoo dat was het klaag momentje hihi... Ben vergeten wat iedereen geschreven heeft.. dus.. hele fijne dag allemaal! Xxx
meiden goedemorgen ben bang ik heb vannacht bloed verloren het zal toch niet een miskraam zijn?ik ga zo de vk maar bellen heb niet goed geslapen........dat zou dan mijn 2e miskraam zijn in 3 mnd vorige x met 13e mnd ....ik eis gewoon dat ik vandaag mag komen
Goedemorgen! (en goedemorgen Gina! haha) ooo Gina wat balen! Ik ben snachts wakker omdat ik echt nodig moet plassen dan....maar denk dan in ieder geval nog dat het vast een goede voorbereiding is Ik denk dat wij als moeder straks ws precies hetzelfde gaan doen hihi! Laatste dagje van de week! Schoonouders komen vanavond en blijven slapen (vanuit Groningen naar Almelo) en morgen komt mn vriendinnetje. OOk gezellie! En ook die blijft slapen! Gaat zondag op tijd weer weg.... hebben we ook nog ff tijd voor onszelf hihi! ach volgende week toch maar twee dagen werken! Fijne dag!
Oh eerlijk beertje wat zal je in de stress zitten meis! Ik duim voor je! ga voor die echo! Liefs Anna
Vanmorgen om kwart over 7 (pffff) de nekplooimeting laten doen. Alles was goed. Het risico op mijn leeftijd is 1:1016 en mijn uitgerekende risico (uitgaande van de slechtst verkregen meting) is 1:5571. Dus dat lijkt me geen probleem. Mijn man wilde het graag laten testen, dus die is nou gerust. Ik vind dat er erger dingen zijn dan down, maar goed, het is natuurlijk wel een lekkere uitslag. Hier een foto-tje van m'n echo, heb er nog 2 die staan in m'n album.
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 14 nov: Friendly + Sjaandiaan + Sangerdjan 18 nov: Julia1982 19 nov: karine + Lafo 20 nov: Masoled + will 21 nov: Mariska + Surf + eerlijkbeertje + Katsas 22 nov: deentje + Ntombi + JVtje + Hellepelle 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78 + katje81 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28 + moedergans + Ice 12 dec: Sandra 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 20 dec: moedergans 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 14 nov:Sjaandiaan 15 nov: Frostieke 16 nov: onsukkie (nekplooimeting) 21 nov : Fiona 23 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia 14 dec: Anna28 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans 19 dec: Dolphin 20 weken echo 20 dec: mamafaye 31 dec: gina82 2 jan: Surf 18 jan: sandra 20wkn echo Anoeska (Anoesj) 20jr, zh + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita Mezelf aangepast![/quote]
hoi beertje, Ik duim zo voor je dat je ergens anders bloed door bent verloren. Nu je zwanger bent kunnen het ook heel snel adertjes zijn, dus ik duim maar voor je dat het vals alarm is ! [-o<
eerlijkbeertje, hoop dat je snel bij de vk terrecht kan, duim voor je. laat even wat van je horen als je terug bent. ooh Gina, ik was ook de jongste thuis, heb 2 ''grote'' broers. toen ik 19 was kwam ik bij het stappen er regelmatig 1 tegen. tja, je blijft de jongste hahaha. gisteren moest ik met daisy naar de oogarts. ik kwam daar helemaal gaar vandaan. vreselijke pijn in mijn rug, bil, been. tjonge, tjonge, oma hier had moeite om uit de auto te komen. en amy en daisy hebben er vreselijk om staan lachen, waardoor ik ook weer moest lachen waardoor het dus nog langer duurde voordat ik uit de auto was. even naar de oogarts, wat een onderneming, pfff. dinsdag moet ik naar de vk dus dan moeten we het er maar even over hebben. o, onsukkie, ik kon gisteren het bestandje niet horen maar denk dat het hier aan de computer ligt. amy klaagde net ook over het geluid.
Jeetje Eerlijkbeertje wat een stress... kun je al terecht vandaag? Laat het ons weten hoor, we duimen heeeeel hard voor je! Hoiiii Anna, hihi... ja was weer vroeg! Hopen morgen niet, maar denk het wel haha! Ja ik denk het ook, zal vast wel net zo'n stresskip worden, maar ja... vond het wel zielig voor mn zusje, op je 19e je vader de straat op om je te zoekn... Mooie echo onsukkie! En fijne uitslagen! Doeiiiiiiii
Ja ben er ook erg blij mee! Wel echt super hoor, heb ons ukkie nou 2x gezien en je krijgt er dan toch al een band mee. Vooral als je ziet hoe hard het gegroeid is.
Goedemorgen! Zo, heb lekker een beetje bij geslapen en hoop nu op een wat betere dag. ben idd wat grieperig, dus heb mn afspraakje voor vanmiddag (thee drinken) maar afgezegd. Beter een dag eerder dan vlak voor de afspraak. Gisteren veel geslapen, lag om even over 6 in bed tot 8 uur en toen weer van half 11 tot ... half 11. Nou goed, hopen dat het nu beter blijft gaan. Ben eigenlijk een beetje verkocht aan de kinderkamer die we gezien hebben, maar de verkoper wil niet lager gaan dan 450 excl matras (dus bed, commode, kast en plankje). Maar ik vind dat toch erg veel geld voor tweedehands (ookal was de nieuwwaarde 2000 euro...) Zit toch wel erg in tijfel, want er zit echt geen krasje op en denk aan niks anders dan DIE kamer. Straks misschien nog maar ff naar babyplanet, kijken wat het verschil is met de nieuwe die we daar gezien hebben. eerlijkbeertje... wat een stress meid! hoop dat je snel naar de vk kunt en dat ze in elk geval het hartje ff luisteren en misschien een echo. Onsukkie: mooie uitslag hoor! Kon niet beter toch? Nou, ga mn thee even drinken voor ie weer koud is.. Liefs Friendly
he meiden heb het hartje net gehoord en ik ben super blij het was waarschijnlijk dus wel een adertje gweest ik hoef me nu niet meer druk te maken ben echt super blij.....bedankt dat jullie zo meeleven echt tof! dit x geen miskraam met 12wkn!
blij om te horen meis. Geniet nu maar heerlijk van je zwangerschap en hopelijk komen dit soort dingen niet meer bij je terug.
@ Eerlijkbeertje, Wat een schrik zeg, Gelukkig is alles goed en hopen dat het je niet weer gebeurd. Hier weer lekker uitgeslapen. Hoor ik de bel. Om 12 uur...De postbode. Heb maar niet open gedaan met mijn slaperige hoofd. Ze weten inmiddels dat de schuur bij ons open is dus ze leggen het altijd daar maar in haha. Het was dus mijn buikdrager van babybjorn Zo even lekker douche en dan maar een beetje opruimen hier..bah..