Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 14 nov: Friendly + Sjaandiaan + Sangerdjan 18 nov: Julia1982 19 nov: karine + Lafo 20 nov: Masoled + will 21 nov: Mariska + Surf + eerlijkbeertje + Katsas 22 nov: deentje + Ntombi + JVtje + Hellepelle 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28 + moedergans + Ice 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 20 dec: moedergans 24 dec: daphne78 7 jan: daphne78 Agenda Echo 14 nov:Sjaandiaan 15 nov: Frostieke 16 nov: onsukkie (nekplooimeting) 21 nov : Fiona 23 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia 14 dec: Anna28 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans 18 dec: Anoesj 20 wk echo 19 dec: Dolphin 20 weken echo 20 dec: mamafaye 31 dec: gina82 2 jan: Surf Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita Mezelf aangepast!
idd eerlijkbeertje, moet wel een last van je schouders zijn Pff hier ook een heel gezin aan het snotteren. Echt niemand hier thuis is fit!
Eerlijkbeertje wat heerlijk om te horen dat het goed is allemaal! En nu lekker genieten! Hier vandaag een beetje geen zin in alles! haha gewoon lekker aan ut hangen en eigenljk helemaal nix aan het doen! och voor een keertje moet het kunnen! hihi
Zo eerlijk beertje, dat was even schrikken zeg! bah. wat zal je blij zijn zeg. pff. hier alles goed, een vreemde dag eigenlijk. we zijn vanochtend bij een huis wezen kijken. Had er niet zo heel veel verwacht. en wat gebeurd er, ik ben verliefd! Echt zo leuk. t is alleen niet veel groter dan wat we nu hebben. wel een grotere tuin. en t oogt ruimer. schattig jaren 30 huis. pff dus daar zijn we nu flink over aan t denken. en beslissingen nemen kan ik helemaal niet nu. oja oplevering is 1 maart. das 2 maanden voor ik moet bevallen.. is dat dan handig. nog een boek van jamie oliver gehad voor me verjaardag. helemaal lief. nou nog een 3 kwartier werken en dan lekker klaar en verder dubben. Een fijn zwanger weekend allemaal, zal waarschijnlijk geen tijd hebben om de boel te checken.
Nog een klein kwartiertje en ook ik mag van mijn weekend genieten JOEPIE! Helaas werk ik de zondagen weer dus 6 dagen (!) in de week nu.. moet zeggen dat het me wel zwaar valt nu hoor.. had niet gedacht dat ik er zoveel moeite mee zou hebben maar ja... komt goed! Vanavond lekker bij mn ouders eten en daarna lekker thuis het bankie op! Jeetje Eerlijkbeetje wat fijn! Gelukkig was er niks aan de hand... was wel beetje geschrokken hoor! En nu maar genieten! Groetjess allemaal!
Pff... nou ik weet het ff niet... Denk dat we voorlopig nog maar geen kamertje kopen. Ik blijf bij de tweedehandse omdat ik hem zo mooi vind, maar mannetje heeft zn oog laten vallen op een nieuwe, maar die kost 1000 euro. Vind dat veel geld. Aangezien we nog niet weten hoe groot de kinderkamer wordt in ons nieuwe huis (die we eerst nog moeten vinden) kunnen we misschien toch beter even wachten. Lekker even langs mc donalds geweest, dat krijg je he op de meubelboulevard... Vanavond sla met gebakken aardappelen, had dat idee nog niet van me afgezet sinds eergisteren, dus dat wordt het vandaag! Eerst nog ff wat spullen naar mn ouders brengen en wat boodschappen halen... Liefs Friendly
Wij eten vanavond stoofvlees, staat al te pruttelen mijn man met frietjes en ik met boontjes en puree (heb ik zin in hihihi). Vermaak me eigen vandaag prima in de lounge hier Is onderwerp van Thunderangel. Zijn inmiddels wel al weer 12 pagina's of zo, en gaat hard vandaag. Dus mocht iemand zich vervelen, ga dat onderwerp eens lezen en vorm je eigen oordeel
Lekker he! Ik zat aan de spinazie, maar was vergeten jus te maken (hoezo zwanger), dus dat smaakte een beetje saai...
eerlikbeertje gelukkig meid is alles goed gauw weer op je rose wolk gaan zitten onsukkie wat een mooie echos heb je erin staan! ik was net bij prenetal en heb een pakje gekocht met papas kanjer erop die hebben ze in sineterklaasverpakking gedaan en zometeen ff de chocolade letter B van Baby kopen en dan doe ik het morgenvroeg in mijn man zijn schoen sinterklaas is geweest haha nou verder voel ik me goed op de tientallen puisten na
fiona, even opletten, sinterklaas komt morgen pas aan. dus het moet zondagochtend in de schoen. als je het morgenochtend doet gelooft ie misschien niet meer, hahaha
Dat ook!?!?!? Maar wij hebben lekker een weekje VAKANTIE Heerlijk even bijkomen van alle drukke 16 weken die we achter de rug hebben. Pff... @eerlijkbeertje, super dat je het hartje hebt gehoord. Wat een geruststelling zeg. Je liet ons wel schrikken hoor.
Hallo allemaal, als jullie het allemaal goed vinden ga ik weer meeschrijven. Hopelijk gaat het nu iets rustiger dan in het begin, want toen kon ik dus echt niet volgen. Hier alles goed, woensdag mogen we weer naar de vk. Groetjes, Saartje
hier alles goed. drukke dag gehad. Maar aan het einde van de dag last van lage rugpijn... echt vervelend. Ging uit mijn werk bij de etos de babykadodoos ophalen, best leuk ! Hebben jullie die ook gehaald? Morgen alweer 16 weken zwanger Mijn man zei net dat hij mij mooi vind met mijn buikje zo lief!