will nee zei had het echt over tijdens de zwangerschap dacht ik ja raar he met die datum als het kleintje op 27 mei komt dat gat de echo de eerste keer aan dan wordt het"geboren op de dag dat me mannetje is gemaakt door me schoonouders aaachhhumm ja dat wisten ze nog precies omdat het ook op een ooms verjaardag is 27mei dus allemaal datums zijn het met een dubbele betekenis wanneer gaan jullie voor kamers shoppen enzo ik ben nou 3 maanden maar me man vindt het nog veel ste vroeg oo na dit weekend duurt het niet lang meer en dan zie ik me wondertje weer in me buik waaaarom heb ik een echo apparaat in huis! zucht ik had het boek shopalholics&baby gelezen laastst dat is zoon grappig boek dat mens zat bij de VK en toen lag ze al op die stoel en toen moest de VK even weg toen alg ze daar en trok de stoute schoenen aan en zette dat ding op haar buik en jaaaa ze zag hem en hij zwaaide ff en toen kwam de Vk weer binnen en toen zei die mevrouw wat doet u nou en toen zei ze ik kijk naar me baby kijk ! en de VK mevrouw dat is u blaas! haha lachte me kapot om dat boek
Goeiemorgen meiden! Ik ben precies uitgerekend op mn eigen verjaardag.. wel een heel mooi maar ook pijnlijk verjaardagskadootje hahahahaah! Ik mag wederom zo gaan werken.. pfff valt tegen hoor die zes dagen, maar ja voor een goed doel hahah! Allemaal voor ons nieuwe huisje en de kleine! Ja schiet idd lekker op.. over twee maandjes zitten we heerlijk op de bank in ons nieuwe huisje, dat is toch zeker de moeite waard hoor! Een hele fijne dag allemaal! Xxx
Rustig hier zeg dit weekend! Moet zeggen dat ik zelf ook deel uitmaak van de rust. We zijn vrijdagmiddag weggegaan en vannacht pas weer thuis gekomen schoonmoeder was jarig en dus een hele tijd daar geweest. Nu gelukkig weer thuis, wel lekker. Ben nog steeds niet hersteld van de griep, heb echt een berg slaap nodig en vreet de hele dag niks uit. Maar goed, pas me er maar aan aan, want als ik dat niet doe gaat het alleen maar langer duren. Vandaag lekker rustig thuis en vanmiddag nog een visite. En op tijd naar bed want morgen weer werken. Pff, als ik er nu aan denk dan.... goed denk er maar niet aan! Fijne dag allemaal en tot snel! Liefs Friendly
hoi hoi! Nou de keuken ligt eruit bij ons...pfffffff het hele huis is een grote stofzooi..bah! Maar goed, dat hoort erbij he, zal van de week tijd maken om het op te ruimen en schoon te maken. Voorlopig moet ik het ff rustig aan doen, want houd heel veel vocht vast, maar mijn bovendruk was vooral veel te hoog, die was 160. Woensdag weer naar de verloskundige, die mag even opnieuw meten en hopen dat mijn bloeddruk dan maar lager is...ik heb geen idee wat ze anders gaan doen. mijn huisarts was wat ongerust, omdat ik alle symptomen heb die kunnen lijden tot HELLP. Hoe voel ik mezelf? Nou ik maak me geen zorgen over HELLP, wel voel ik dat het niet goed is inderdaad, heb al heel lang ontzettende hoofdpijn en gewoon niet helemaal top. Dus ja, ergens ben ik wel opgelucht, omdat ik nu snap dat het van de hoge bloeddruk komt. Nu zo lekker mijn mannetje ophalen bij opa en oma. Iedereen nog een fijn weekend!
fiona, je hebt gelijk de dagen van het weekend en de dagen van de week zijn oneerlijk verdeeld. katsas, doe je wel rustig aan, denk een beetje aan jezelf en aan je kindje. zo, alweer zondag middag. ga zo is even aan het eten beginnen maar heb niet zo heel veel zin om wat te doen. zat juist zo lekker op de bank te hangen. eindelijk eens een rustig weekendje hier, zonder al te veel gasten, heerlijk voor een keertje. zie het als stilte voor de storm, we gaan de decembermaand tegemoet. hier beginnen de kerstvieringen vanaf 1 december dus dan hebben we het weer volop druk. ga nu nog lekker even hangen en dan aan de slag, fijne dag verder allemaal.
Afgelopen vrijdag een begin gemaakt met het opruimen van de grote slaapkamer/washok/rommelhok hier, zodat daar over een paar weken een logeerkamer van gemaakt kan worden (of eigenlijk: de zooi uit de toekomstige babykamer heen kan ). Wat een hoop dozen staan er stiekem op die kamer zeg! Nou, een paar dozen kunnen in elk geval wel naar zolder en een hoop kan ook naar de stort heb ik al wel gezien. Maar heb wel veel moeten bukken enzo, dat heb ik de rest van de dag dus geweten! Echt enorm last van m'n heupen (althans.. ik hoop maar dat het m'n heupen waren!). Toen we later op de dag boodschappen gingen doen, had ik echt het idee dat ik al hoogzwanger moest zijn, zoveel moeite had ik met uit de auto komen @Fiona: wij hebben de meubeltjes voor de babykamer al uitgezocht. We hebben een showmodel gereserveerd die we elk moment kunnen ophalen. Begin januari hebben we allebei 1,5 week vrij genomen en die tijd gaan we lekker de babykamer op orde maken Ik zou niet al te lang wachten met het uit gaan zoeken van de babykamer. Als je een kamertje uitzoekt die besteld moet worden, moet je toch rekening houden met een levertijd van een paar weken. Geloof dat dat al snel kan oplopen naar een week of 10!
ff snel een reactie van mij.. Katsas, wat ik raar vind, als ze HELLP vermoeden dan moet er meteen bloed worden geprikt want dat is de enige manier waarop ze erachter kunnen komen dat het HELLP is (helaas hier een ervaringsdeskundige). Hoop echt niet dat je het hebt want dan ga je een super zware tijd tegemoet. Zal maar niet vertellen hoe en wat bij deze zwangerschapsduur.... Dus we gaan er gewoon vanuit dat je geen HELLP hebt! Dames ik lees nog wel mee, maar kan momenteel niet reageren. Wij zitten namelijk midden in een relatiecrisis, en heb gewoon de fut niet... Ik hou het echt elke dag wel hier bij hoor, maar ja.... Groetjes Daphne
Zo heeee, net ff schreeuwende ruzie. Had 2 uur bij het voetbalveld gestaan, was (ben) compleet verkleumd en dan krijg ik naar m'n hoofd van m'n man dat ik niet moet zeuren over z'n lange broek en weet ik wat al niet meer. Terwijl zelf het 1e is wat hij zegt: "Ik had langs de kant toch een lange broek aan moeten doen, want m'n spier.. blablabla." Nou ja, what ever. Hij is kwaad gaan douchen. Zoek het uit zeg...
hoi allemaal, ben tot de 10e week zo'n 2,5 kg aangekomen, daarna veel overgegeven. 2,5 kg weer eraf. vanaf de 14e week tot nu bijna 16 weken niks aangekomen. Moet ik me zorgen maken? Wendy
Nee hoor, ik ben ook niks aangekomen.. eerst 2 kg afgevallen en nu 2 kg er weer bij, maar ik blijf ook hangen op dit gewicht. Pas met 20 weken gaat je buik hard groeien en dan mag je blij zijn dat je niet teveel aankomt..
Dit antwoord beurt me wel even op, zit me toch niet lekker. Heb al wel een buikje maar mijn schoonmoeder zegt steeds dat het hetzelfde blijft......... Wij heben 18 december de 20 weken echo. Wendy
maak je niet druk meid over je gewicht sommige komen maar 8 kilo aan in de hele zwangerschap dus het kan nog komen je bent nu 16 weken dus je heb nog een weg te gaan mijn schoonmoeder ziet ook bijna niks nou ik merk het wel aan me broeken die liegen er toch echt niet om ! maar je kan er wel wat onzeker over worden 18 dec heb jij gewoon een hele mooie 20 weken echo
zit vandaag trouwens vol met gas! haha jeetje me man zeg je krijg opzeker een jongen hebben jullie er ook last van zelfs me buik is onrustig ervan snachts ik wordt er wakker van maar genoeg details ik voel me de hele dag al misselijk ik eet en eet maar dat weeige gevoel blijf thank god ik ben zwanger! komt er vanavond nog wat leuks op de tv want me serie gooische vrouwen moet ik missen dus hebben we nog wat anders.... jooeeehooeeee meiden will onsukkie ice daphne leven we nog en de rest
't Is wel een beetje stil hier ja... Ik ga om half 9 "Daddy Day Care" kijken. Film op rt4 geloof ik. Of iets in die richting. ERG leuke film! Maar eigenlijk heb ik zin in een happy meal.