Goedenavond dames... Hier weer een lange werkdag achter de rug...van 7 uur tot half 6 pffff...en dan ook nog met kids... Kon het hartje idd duidelijk horen onsukkie Ik geloof dat ik hem zelf ook maar ga kopen Vind het toch wel prettig om je kindje te kunnen horen op onzekere momenten...Moet hij/zij wel stil liggen natuurlijk Nou dames ik ga nog even lekker tv kijken en dan naar bedje...Morgen weer werken... Ahhh woensdag naar de tandarts...is gister net een kies afgebroken...voel er gelukkig niks van... Weet iemand ook of je verdoving mag bij de tandarts tijdens je zwangerschap? Nog een fijne avond...
hoi meiden hier alles goed.. beetje druk dus weinig online nog een paar weken en dan de 20wo echo ben zo benieuwd 12 decemeber!
hoi hoi! Daphne, dat vond ik dus ook raar, want heb me aardig erin ingelezen inmiddels en weet ook wat de consequenties kunnen zijn. maar goed ik ga er van uit dat het allemaal een beetje stress en spanning is en dan komt het dus vanzelf weer goed. Woensdag verloskundige, jippie!
anoesj je mag gewooneen verdoving bij de tandarts krijgen. wel even zeggen dat je zwanger bent, dan gebruiken ze iets minder van een een of ander stofje dat er in zit. succes bij de tandarts...
is trouwens wel grappig, want bij de echo afgelpen vrijdag zat ukkie links, toen ik deze hartslag op ging nemen zat hij in het midden en vanmorgen vond ik hem rechts, haha
Ik ga vanmorgen de stad in, m'n moeder moet naar het zkhns voor controle van iets kleins en gaat daarna op kadootjes jacht voor sint, dus ik sleep mezelf mee.
ik heb waarschijnlijk de kleine al 2 daagjes gevoeld ! Ik zat 's avonds op de bank.. plop plop.. en gisteravond dus weer, nu ga ik kijken of ik het vandaag weer voel en anders kan het geen toeval meer zijn..
Ik nies heel veel, schijnt er ook bij te horen, en dan voel ik daarna ook vaak wat "ploppen", volgens mij is dat ook de kleine. En heb hem eerder in de zwangerschap ook al eens gevoeld. Wel gaaf he!
Ik nies op het moment ook veel, maar ik ben dan ook gewoon verkouden... (al ben ik wel al weken veel aan het niezen trouwens). Ik voel soms wel wat plopjes tegen m'n buikwand, maar volgens mij is dat gewoon m'n eigen hartslag ofzo... (mijn placenta ligt aan de voorkant, dus dat is best goed te voelen daardoor). Ik kan me in elk geval niet voorstellen dat de kleine in zo'n regelmatig ritme tegen m'n buik aan duwt. Zo, vanavond Blingo op het werk (gewoon Bingo, maar paar jaar terug was "Bling Bling" het thema en de term "Blingo" is daarna blijven hangen ), dat zal wel leuk worden Dan morgen nog een dagje werken en dan donderdag eindelijk weer naar de VK Krijgen we ook meteen een kaart mee om een afspraak te maken voor de 20-weken echo. Was het alvast maar donderdag!
ik zou ook zo graag de kleine willen voelen! Lijkt me echt geweldig, soms denk ik wel eens dat ik wat voel, maar toch is dat het dan volgens mij niet... Vandaag mijn auto weggebracht voor schadetaxatie, kan tot 1700 duren voordat er zon mannetje geweest is, ben benieuwd!
Hallo! Ik heb het vanochtend ook gevoeld volgens mij! Ik moet iedere keer hoesten en daarna voelde ik 3x een plop, onderin mn buik aan de rechterkant... Hahaha.. het moet haast wel, toch?! M'n mannetje was gelijk jaloers dat ik het kan voelen en hij niks.. wil vanavond met de angelsound luisteren hihi...! Hier nies ik idd ook heel veel, vooral smorgens.. heeft dat er echt mee te maken joh? Fijne dag allemaal! Xxx
Hoi! hier wordt ook veel geniest, maar kan er echt niks anders van maken dan verkouden zijn! Heb net via marktplaats een mooie box gekocht, met een ruime la eronder. Hebben ze in de winkel zien staan voor 249,- dat vond ik toch wel erg veel geld. Mag hem nu komen halen voor 35,-! Dat is ook nog incl 2 boxkleden, dus beter kan niet! Zijn het nog niet echt eens over kamertje, die we beide mooi vinden vinden we ook beide te duur. Gelukkig hebben we nog ff. Zometeen hard aan het poetsen, want we krijgen vanmiddag kijkers voor ons huis. Ook spannend. Hoop dat we het snel kwijt zijn! Nou, spring onder de douche (kan die ook gelijk gepoetst) en dan snel de rest bijlangs en de sleutel naar de makelaar brengen. Tot vanavond! Liefs Friendly
Hier ff snekl een update, moet zo werken, en heb eerst groepsoverleg! Onze kinderwagen is binnen! We hebben em zaterdag opgehaald. Foto's staan op mn blog! Fiona, fyn dat je em morgen al op mag halen! 19 dec hebben we de 20 weken echo! Verder is alles goed hier, byna geen last meer van mn buik (heb ook geen potje weggebraxcht hihi) Eerlykbeertje: fyn dat alles goed is! Nou doei meiden!
goedemorgen allemaal! Nog een nachtje wachten en dan eidnelijk hartje luisteren bij de vk... Kan echt niet wachten, wil wel weer een bewijsje hebben... wij hebben vrijdag een box gekocht via marktplaats: 30 euro met een boxkleed, helemaal goed dus! scheelt weer even 200 euro! kunnen we mooi weer aan andere dingen uitgeven! Moet zo weer werken, gelukkig maar 4 uurtjes en dan weer klaar, morgen iets langer, van half 1 tot half 8. Maar goed, gaat allemaal ook weer snel voorbij! Fijne dag verder allemaal!
Pffff, net 3 uur rond gelopen in de stad, wat shirtjes gekocht en een grotere bh (schaam), maar ben kapot, m'n buik doet er zeer van. Zijn dat banden ofzo?
ja klopt en dat betekent dan dat je rustiger aan moet gaan doen. Als je vaak eventjes zit dan trekt het wel weer weg. Maar toch leuk dat je geslaagd bent met kleding kopen..
zit onderin aan beide kanten zeg maar lijkt een beetje op pijn in je liesen, maar dan iets hoger dan heb ik dus overdreven met sjokken in het winkelcentrum blegh... beginnen die klachtjes nu al