Waarom zou je je schamen voor een grotere bh? Ik heb inmiddels zelf ook al een grotere bh gekocht en volgens mij kan ik over niet al te lange tijd nog weer een maatje groter gaan kopen Ik kan me goed voorstellen dat je na 3 uur rondlopen helemaal kapot bent. Ik trek het zelf op het moment ook max. 2,5 - 3 uur. Dan heb ik het ook écht gehad!
hey dat niezen heb ik ook al een tijdje vanacht nieste ik en dat deed pijn in me buik een soort verkramping niet leuk! vandaag exctreeeeeeeem moe niet meer normaal en alweer vanaf vrijdag misselijk opstaan niet leuk tegen 11uur trekt het weg maar het lijkt weer erger te worden terwijl het minder zou worden zeggen ze ice gaaf joh die fotos van de wagen morgen ga ik hem halen ik kreeg volgens haar de regehoes gratis maar jij heb ook een muggenetje en een dekentje ik hoop dta ik hem ook krijg trouwens als je de maxicosi erop zet moet je dan niet zon parasoletje hebben ik ga ff informeren want in de zomer lopen we met die wagen en dan als die in de maxi zit is het niet echt fijn pal die zon erop ik zal dan een lime kleur nemen morgen ochtend dus me echo kan gewoon niet wachten het leek wel of de kleine gisteravond op me blaas lag ik moes om de 10 min werd er gek vanaf 03.15 uur wakker gelegen dus vandaar nu moe ik weet echt niet of ik hem al heb gevoeld is nog vroeg maar heb wel een paar keer sdavonds op de bank als ik lag plopjes gevoeld heeel apart ff denken weet niet meer wat er verder is bijgeschreven het is lekker stil hier in huis gisteren knallende ruzie met man gehad het waren ZIJN hormonen denk ik wie is hier nou zwanger hij of ik? hij vertoont meer symptomen dan ik! maar goed het ging over iets obenulligs me schoonmoeder zat net op de thee dus dat was iets minder ze is maar weggegaan merk wel dat me buik hard wordt als je zo ruzie loopt te maken dus dat is niet goed voor de kleine het is nou wie het langst kan zwijgen maar hij moet elke keer bijna lachen dus hij loopt me gewoon te koeieneren hoe ik dat noem echt ik zal hem wel achter het behang willen plakken morgenochtend zit die gewoon weer braaf naast me bij de echo nou ik ga ff liggen
Ja, maar ik heb een bende honden en ben gewend lang te lopen, maar lopen is natuurlijk wel wat anders dan sjokken en winkelen. Misschien dat dat het geweest is... ken mezelf zo niet, dat valt me tegen. Maar ja, moet denk ik ook maar "gewoon" accepteren dat het nu eenmaal erbij hoort. Die meegroeibh's van de hema zijn perfect trouwens, en nog goed betaalbaar ook!
Ach mannen... de mijne heeft last van de "donkere dagen" om het zo te noemen. Ze hebben allemaal wat. Spannend morgen, maar het zal goed zitten hoor!
dankje onsukkie lief van je oooo ik heb echt een zwangerdag ppffff zit met grote moeite een broodje weg te werken
Ja, ik heb de mijne ook bij de Hema gehaald Normaal gesproken kan ik ook makkelijk de hele dag lopen (en ook wel slenteren in de stad ), maar nu... Maar goed, 's avonds lig ik tegenwoordig ook al om 21.30 in bed (tegenwoordig hou ik het steeds vaker al tot 22.00 uur uit! ), terwijl ik voor de zwangerschap echt een nachtdier was... dan hoefde ik niet eens te proberen om voor half 12 - 12 uur naar bed te gaan, want dan kwam ik toch niet in slaap! Dus daar heb ik ook echt aan moeten wennen, nou ja, in elk geval aan het idee dan (mijn lichaam vond het meteen wel prima).
ja meestal is will erook ff om mee te klesten Jvtje ik lig er ook echt vroeg in hetzelfde als jouw en daarvoor niet eerder dan 00.30 echt een nacht mens nou ben ik het geen vanbeide kan niet zeggen dat ik een ochtend mens ben een dagmens of een avondmens of een nachtmens want ben over the top zwanger deze week ze me eten staat eindelijk op me mannetje heeft problemen met zijn auto gaat waarschijnelijk 300 a 400 euro kosten kan er ook nog wel bij nou ga weer verderrrr
Hallo medezwangeren! T een en ander gelezen maar nog niet alles moet ik eerlijk bekennen. Onsukkie ik kan ook niet slenteren hoor. Liever de pas erin. Met t hondje lopen ook geen last verder. Fiona leuk morgen de echo! heerlijk joh. Beetje jammer van de ruzie. vervelende dingen zijn dat. Me vent heeft ook wel eens last maar ik sta met stip op 1! Moet eigenlijk ook wel aan de nieuwe bh's. Me man schrok ervan laatst. Das iets meer dan een handje vol! hahah. Alleen die meegroei dingen hebben natuurlijk geen beugel he? Zit dat wel een beetje stevig dan. ben zo bang dat ze dan op en neer hupsen. Word ook wel iets minder moe maar lig toch echt om 22.00 wel op bed. En gewoon weinig energie terwijl ik zoveel wil doen!
Hoi Dames... Hier weer terug alweer van een lange werkdag... Maar kwam wel erg leuk thuis, want mijn moeder had weer geshopt voor mij Nja de baby...Hele leuke slabbertjes, spuugdoekjes, rompertjes en een leuke badcape van winny the pooh in een neutrale kleur natuurlijk Erg leuk zeg... Ik ben inderdaad ook erg veel aan het niezen, Soms ook gepaard met kramp in mijn buik idd...maar ze zeggen dat als je moet niezen of hoesten iets voorover moet bukken/buigen? maar dat deed ik eigenlijk wel vrij veel, ook al ben ik niet verkouden...Door allergie denk ik... Morgen naar de tandarts....ahhhhh...Wordt vannacht slecht slapen...Vind het echt niet leuk om naar de tandarts te gaan en helemaal niet omdat er een kies is afkenapt...wil hij vast iets aan doen...bah bah bah...hmmmm Mja moet toch he... Gelukkig morgen wel verder de hele dag vrij... Ik heb met de 10e week al een meegroei bh gekocht..Had toen al een cupmaat groter...En je mag ook niet beugel dragen als je borstvoeding wil geven? Vanwege beknelling? Laatst was er ook een actie bij de V&D heb daar 2 voedingsbh's gekocht voor 14 euro samen...Das niet duur dacht ik zo... Nu even lekker tv kijken...nog een fijne avond
hoi, hoi ben weer terug van de vk. alles was goed. urine, bloed, zelfs m´n ijzer . waar ik wel een beetje bang voor was, is dus ook zo, bekkeninstabiliteit. krijg nu een bekkenband, iemand hier ervaring met een band? 17 december heb ik de 18 weken echo en 3 januari weer naar de vk. zal zo even de lijst aanpassen. fiona, jippie morgen eindelijk je echo, wat heb je af zitten tellen. geniet er lekker van. onsukkie, met de honden lopen is wel heel wat anders dan winkelen. van winkelen kan ik gewoon al moe worden hahaha. volgende keer een stapje terug of even ergens een extra koppie thee drinken (natuurlijk met iets lekkers) . van niezen heb ik geen last wel vaak een bloedneus maar dat hoort er ook bij. ga nu even op de bank hangen, heb geen idee of er iets op t.v. komt maar denk dat ik er vroeg in duik vanavond.
oohh jee, will jij ook al... hier ook bekkeninstabiliteit...heb gister fysio gebeld en moet nu wachten tot ze plaats hebben Hier nog geen ervaring met een bekkenband, maar heb wel gehoord dat je hem niet altijd moet dragen omdat dan je spieren ook lui worden en die moet je wel blijven gebruiken... Fietsen schijnt goed te zijn als dat geen pijn geeft, maar ja zal in zweden met sneeuw niet echt makkelijk zijn Zodra ik zelf bij de fysio ben geweest en wat tips heb gekregen zal ik het je laten weten. Hier ondanks de verkoudheid en veel hoesten en niezen erg goed, heel de dag gewerkt en niet eens echt overdreven moe! voor het eerst in weken
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 21 nov: Mariska + Surf + eerlijkbeertje + Katsas 22 nov: deentje + Ntombi + JVtje + Hellepelle 26 nov: onsukkie 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28 + moedergans + Ice 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 20 dec: moedergans 24 dec: daphne78 3 jan: will 7 jan: daphne78 Agenda Echo 21 nov : Fiona 23 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia 14 dec: Anna28 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will 18 dec: Anoesj 20 wk echo 19 dec: Dolphin 20 weken echo 20 dec: mamafaye 31 dec: gina82 2 jan: Surf Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita
mamafaye, hier geloven ze dus niet in therapie met bekkeninstabiliteit. die band mag ik iid maar een paar uur per dag om. ik heb maar niet gevraagd waarom geen therapie, als het niet werkt of erger wordt dan bel ik de gyn wel op. maar hou me even op de hoogte. jullie weten van die hele eetlijst af, de lijst met vis die ik niet mag is wel erg lang. wat krijg ik vanmiddag mee van de vk een kookboekje met vis recepten hahaha
Ja want er zit een stevige vorm in en een band onderin die de boel vast houdt zeg maar... Zit wat mij aangaat net zo goed als een beugel-bh (en die draag ik ook altijd).
Goeiemorgen! @fiona, heeeel veel plezier vandaag bij de echo, je krijgt vandaag eindelijk je mooie beep te zien @hupse, beugel mag idd niet, helemaal niet tijdens de zwangerschap, ook ivm ontstoken melkkliertjes ofzo.. maar het zit wel lekker hoor! Heb ook die van de hema, geloof 7 euro ofzo! @wil, wat vervelend die bekkeninstabiliteit! Wel fijn dat de rest in orde is! Ik heb iedere keer last van mn spier in linker been, het begint in lies en trekt door.... errug storend! Nou dames ik ben weer heerlijk om half 12 klaar en ga dan met vriendin ff de stad in... redt het ook niet zo lang dat slenteren, maar er zijn genoeg tentjes hiero hihi Hele fijne dag allemaal! Xxx
Hupse, BeugelBH mag wel hoor, maar zit vaak niet fijn. Ik heb een meegroeibh van Anita Maternity MET beugel, en die zit echt heeeeel erg fijn. Dingen kosten wel 50 euro. Maar ja..goede kwaliteit en comfortabel is ook belangrijk. Ik ga even mijn dochter uit bed halen, en verder met nadenken, overpeinzen. O ja, ben inmiddels 2,2 kilo kwijt in een week. (leuk he stress...)
ik heb de zelfde bh daphne en die zit inderdaad heerlijk, ikheb hem nog van mijn vorige zwangerschap! Will ik hou je op de hoogte, ik krijg fysio voor oefeningen om het niet erger te maken en om de spieren te verstevigen. Zodra ik meer weet hoor je het van mij!
Goedemorgen! Hier nu lekker een paar daagies vrij! Gaan zo de spulletjes pakken en er ff lekker van door naar sauerland! ZOndag weer terug dus dan weer heel wat bij te lezen! Iedereen veel succes en plezier met echos (vooral Fiona! ) en tot maandag! Liefs Anna