Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiemorgen allemaal!

Net terug van de vk, een prachtig hartje gehoord! Toch wel weer een opluchting hoor, de laatste dagen was ik wel weer onrustig of het allemaal wel goed zou gaan daarbinnen, maar gelukkig alles volgens plan! Ook alle bloedwaarden waren goed, ijzer, glucose, geen rare soa's of hiv, geen antistoffen, bloeddruk ook goed, dus kortom perfect! Ook de bm was mooi gegroeid, zit nu een paar cm onder mn navel, daar had ik m zelf ook al gevoeld dus dat klopte... Nou ik ga zo aan het werk! Fijne dag allemaal!

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja 16 weken !!!!

3. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hihi ik doe met je mee Dolphin!

bedankt voor jullie BH antwoorden. ga straks maar eens bij de hema kijken.

Surf te gek joh. Lekker dat je weer helemaal gerustgesteld bent.

Veel plezier Anna!

Gatsie Daphne, dat is niet leuk al die stress. sterkte.

Will balen joh, hopen dat de band ze werk goed doet. Heb af en toe een soort bil spierpijn. en als ik snel opsta of zo hele felle steken in me lies. af en toe ben ik wel bang voor BI maar t is nu al weer een week over.

ook voor t laatst de bussen van MvM aan de straat gezet. was er wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. maar t goede doel is weer gesteund!
    vandaag ook doorgegeven hier dat ik 3 dagen in de week ga werken. was allemaal ok dus dat is heeerlijk!

fijne dag allemaal

4. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hihi ik doe met je mee Dolphin!

bedankt voor jullie BH antwoorden. ga straks maar eens bij de hema kijken.

Surf te gek joh. Lekker dat je weer helemaal gerustgesteld bent.

Veel plezier Anna!

Gatsie Daphne, dat is niet leuk al die stress. sterkte.

Will balen joh, hopen dat de band ze werk goed doet. Heb af en toe een soort bil spierpijn. en als ik snel opsta of zo hele felle steken in me lies. af en toe ben ik wel bang voor BI maar t is nu al weer een week over.

ook voor t laatst de bussen van MvM aan de straat gezet. was er wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. maar t goede doel is weer gesteund!
    vandaag ook doorgegeven hier dat ik 3 dagen in de week ga werken. was allemaal ok dus dat is heeerlijk!

fijne dag allemaal

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gezellig Hupse, gaan we ook samen bevallen? ;) :)

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier vandaag ook een bezoek aan de VK. Alles goed. Bloeddruk mooi en hartje deed het prima.
    Ik ben in totaal nu 5,2 kilo gegroeid. Volgens mij zitten die allemaal in mijn borsten. Jeetje wat zijn die dingen groot geworden inmiddels. En ze blijven maar zeer doen. Vannacht een extra kussen gebruikt bij het slapen. Was erg prettig.

Op naar de 20 wekene echo!

7. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden net bij de verloskundige vandaan alles ziet er netjes uit en het hartje weer gehoord echt super!de bloeduitslagen waren er nog niet maar verw8 geen verrassingen heb in juli ook al een groot bloedonderzoek gehad in het zkh.ik heb vroeger leukemie gehad en ben nu onder controle nog 1 x per jaar en dan ze een algehele check up.over 4 weken terug komen...en ik eb er nog maar neit over uit of we de 20 wkn echo wel gaan doen zijn er meer die het niet gaan doen ik ben er nog niet uit.

maar voor de lijst ik mag 19 dec weer naar de verloskundige

ik ben erg verkouden dus ga vanmiddag maar lekker op bank hangen moet ff mijn dochter uit school halen misschien wel tot vanmiddag :D

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Oh, ik snap helemaal wat je bedoelt! Ik mag morgen weer naar de VK (éindelijk, wat kunnen 4 weekjes toch lang duren!) en zit me ook alweer de hele week op te vreten "het hartje zal toch niet in de tussentijd gestopt zijn he?!?!?!" En dat terwijl ik eigenlijk helemaal geen reden heb om aan te nemen dat het mis zou zijn .. m'n bm groeit elke dag weer een beetje, m'n darmen worden flink opzij geduwd (dat heb ik vanmorgen geweten zeg...), m'n borsten groeien nog steeds .. alles groeit dus! De misselijkheid is ook nog altijd niet (helemaal) over, de moeheid is nog helemaal niet weg... maar ja, toch is het weer een opluchting als je bij de vk te horen krijgt dat het ook écht goed zit :)

Gister Bingo-avond gehad op het werk .. win ik toch zomaar de hoofdprijs! Zo'n wake-up light van Philips .. dan wordt je gewekt als door de zonsopkomst (volgens de doos dan in elk geval). Ik ben dus benieuwd of die echt werkt ;)

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk jvtje dat je de hoofdprijs hebt gewonnen ! :D
    Met deze donkere dag is het fijn om met de zon wakker te worden. :D

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben heel benieuwd hoe de echo vanochtend was van m'n tijdgenoot. Weet alelen d'rnaam n iet meer (schaam).

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoi!

Heb een tijdje problemen gehad met de site, maar hij doet het weer! Voel me verschrikkelijk, denk dat ik tegen een bronchitus aan hang. Meestal zo eind nov/begin dec, dus ben me er al op aan het voorbereiden. Heb nu toch maar de zwangerschapsvitamines gehaald (ben nu toch bijna door de foliumzuur heen) en maar wat extra fruit eten, en dan hopen dat het snel beter wordt. Ben ook weer giga-moe, dus echt een weerstand kwestie. Bah!
    Gelukkig vanmiddag vrij, kan ik mooi uitrusten. Morgen weer een lange en drukke dag. Hoef er gelukkig ook niet meer uit, heb alle boodschappen gisteren al meegenomen. Kan nu lekker bankhangen met een boek en mn zakdoek.
    Gisteren nog even weer de angelsound gepakt en heb lekker naar ons treintje geluisterd. De eerste keer dat ie zo mooi duidelijk was.
    Nou, tot later.
    Liefs Friendly

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

aaallloooowwwe! nou ben super blij alles was dik in orde heb de hele nacht er niet van kunnen slapen en als ik sliep droomde dat ik te laat kwam elke keer voor de afspraak bij de VK hoe bedoel je er erg mee bezig zijn!
    ik weet niet waarom is zo onzeker was! maar ben nu helemaal gelukkig en ga er heerlijk van genieten
    onsukkie bedankt voor je berichtje 30 euro is idd niet veel! hij had de hik op de echo zoooo lief! o we zijn zo blij hij lig nog erg laag maar ik ben nou weer 12 weken en 5 dagen dus hou gewoon 30 mei aan
    heb me nieuwe wandelwagen opgehaald hij is super! ben zo blij met dit alles nou meiden ik ga er weer vandoor vanavond kom ik weer en ik zal proberen de foto er op te zetten

13. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Fioontje: gaaf is ie hè de kinderwagen? Alle spullen die ik by de dreami kreeg (regenhoes, muggennetje en dekentje) zaten gewoon in de doos, dus dat heb jy nu ook denk ik? Heb je ook de maxicosi?~

Ik draag nog gewoon beugelbh's hoor, van die voorgevormde, die vind ik nog steeds het fynste (ik heb t altyd koud, dus zo'n dun stofje is nix voor my :)). Heb vandaag mn pakje binnen gekrgen van de pabo, met nieuwe lingerie :D Want heb nu dus al wel een cupmaat groter! En heb niet t id dat ze al stoppen met groeien :rolleyes: zometeen heb ik cup E ofzo :confused:
    Nou ja, ik ga maar naar de bieb, ligt een boek voor me klaar: shopaholic & baby ;)

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Moet zeggen dat mijn borsten op het moment niet zo hard groeien, maar misschien gaan ze er later weer mee verder.

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    rustig hier zeg vandaag!
    Wil al een uur aan het eten beginnen, maar heb geen puf om het klaar te maken, want heb ook totaal geen honger. Denk dat we vandaag maar overslaan.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n moeder kwam met een bak erwtensoep aanzetten. Worstje erin, roggebroodje erbij, lekker!

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Heb net bij mijn zus pannekoekjes gegeten..:)

Heb toch maar de angelsound besteld:D
    Hopen dat hij snel binnen is, zodat we ons kleintje kunnen horen...Ben erg benieuwd...:)
    Moet je er eigenlijk ook een soort van gel bij gebruiken of kan het ook gewoon op je buik?

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi meiden...
    hier alles goed. niet veel te melden eigenlijk
    x

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey ice shopaholic en baby die is zoooo leuk die heb ik dus op me vakantie gelezen in sept niet wetend dat ik al zwanger was toen echt zon leuk boek ja ik heb de maxi ook erbij maar die krigj ik van de week opgestuurd en dan ook de voetenzak voor de kinderwagen die kreeg ze dan ook pas binnen we moesten nog best een eind rijden maar het was het waard

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi, ik krijg echt zo'n bolletje onder op m'n buik. Echt een gek gezicht.

Deel Deze Pagina