Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Nee hier dan geloof ik niet...want moest ook op een wipstoel wachten...was donderdag zeg maar verzonden...en kwam dinsdag pas aan...ik dacht ook dat ze zaterdag wel pakketjes leverden...Ik weet het niet...we zullen zien als hij vandaag niet binnen komt...

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Yes Yes Yes hij is binnen hoor de angelsound...

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    veel plezier ermee anoesj ! :D

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Dankjewel :D

5. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

31 aug 2007
    147
    0
    0
    ik kom me hier ook melden..
    ben uitgerekend op 28 mei :D

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    welkom vlindertje !
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe ! :D

7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hoi meiden!
    hier ook veel twijfel over de 20 weken echo! De kans dat ze iets niet vinden is ook aanwezig. En de kans dat ze wel wat vinden ook en dan moet je een beslissing nemen.... Mannetje wil het heel graag doen. Ook omdat je dan juist weet wat op je af komt en je daarop kunt voorbereiden! Heeft ie ook wel gelijk in. Hier verder opruimwoede haha! heb net de hele computerkamer opgeruimd en alle achterstallige administratie gedaan. en nu ga ik nog even lekker bankhangen voordat ik dadelijk weer moet werken. HIer nog ene die in het weekend moet werken. Helaas!

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wat leuk, we zijn op dezelfde dag uitgerekend.

9. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he vlindertje welkom hier en maar lekker genieten vcan je zwangerschap :D

10. Hallo allemaal,

Daam, idd steeds een soort van opluchting om het hartje te horen. Ook al heb ik een goed gevoel, toch komt er een soort spanning opzetten vlak voor je naar de vk mag. 3/12 zal zo wel daar zijn...

Dolphin, ik voel hem ook, ons beebje. Eerst twijfelde ik of het wel onze baby was, maar sinds gisterenavond ben ik 100% zeker.

Eerlijkbeertje, wij doen wel een 20weken echo. Ik heb er eigenlijk nog niet over nagedacht het wel of niet te doen.

Ice, wij hebben een meisjesnaam. Helemaal zeker zijn we er nog wel niet over. En jullie?

Daphne, waarom gaat de jongensnaam niet door?

Onsukkie, mijn schoonmoeder doet ook elke keer allemaal voorstellen, gelukkig zijn het echt voorstellen en verwacht ze er verder niks van. Dus daaar ben ik zelf blij mee, want ze komt echt met mooie namen aanzetten. Zelfs de meisjesnaam die we nu hebben, heeft ze al eens genoemd (toen we hem al hadden). :D

Anoesj, veel plezier met je angelsound.

Groetjes allemaal,
    Saartje

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ook ik moet aankomend weekend werken. Zaterdag én zondag van 15.00 uur tot 23.15. Heb er niet zo veel trek in, maar een avonddienst is wel weer eens wat anders.

Bij een (pret of gewone) echo zit er ook een kans in dat ze "iets" zien waarvoor verder onderzoek wenselijk is. De echoscopist is verplicht om dit te melden aan verloskundige of gynaecoloog.

12. will

will Niet meer actief

friendly, ik kan in de avond ook niet hier komen hoor. er komt idd iets te staan van error en dan nog een zin er onder. gisteren duurde het maar heel kort, de avond ervoor duurde het heel lang.

goh, ik heb eigenlijk helemaal niet echt nagedacht over de 20 weken echo. misschien ook omdat hier niet gevraagd wordt of je het wel wil.

mijn schoonmoeder doet gelukkig geen voorstellen voor een naam sterker nog geloof niet helemaal dat het tot haar doorgedrongen is dat ik zwanger ben. de interesse is er in ieder geval niet.

daphne, hoe is het met je? wil het een beetje lukken allemaal.

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    hoi dames ik voeg gewoon maar even in.

wij hebben niet over een 20 weken echo nagedacht zoals jullie doen ik denk het hoort er gelukkig bij en we zien ons kleine wondertje nog een keer.

dus wij gaan wel de 20 weken echo doen maar iedereen is vrij om aan te geven wat je gaat doen.

kwa namen hebben wij het niet heel erg moeilijk bij onze eerste zwabgerschap waren we zo in de wolken dat we al heel snel namen hadden die hebben we nu nog onze twee vlinders worden daar ook mee voortgeleefd denk ik dan.

voor iedereen een fijn weekend liefs miriam

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hoi miriam, welkom op het forum.
    Mooie gedachte dat je de namen van je engelkindjes doorgeeft.
    Fijne zwangerschap toegewenst.

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Jaaa Heb het hartje luid en duidelijk gehoord...Weet iemand ook hoe ik hem kan uploaden? En kan linken...

Welkom vlindertje..Ik wens je een fijne zwangerschap..

Dolphin...Volgens mij voel ik ons beebje ook, het is nog erg zacht maar ben er haast zeker van dat het de kleine is...

Wij hebben nog geen meisjes naam en nog geen jongensnaam...Ik vind het ook zo moeilijk...En ik wil iets aparts...Ben hard op zoek maar nog niet echt iets gehoord waarvan ik denk Jaaaa dat is hem...:) Maar gelukkig nog 5 maandjes de tijd...

16. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Tja namen vinden wij ook erg moeilijk. Een jongens naam hebben we al! dus daar zijn we heel blij mee. Een meisjesnaam vinden we allebei erg moeilijk. Ook over de jongensnaam wil ik gewoon nog nadenken! Niet dat ik hem niet mooi vind, maar wie weet vind je een vele mooiere! haha en ik vind het ook gewoon erg leuk om erover na te denken!

17. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hier noch zo'n pechvogel die het weekend mag komen opdraven. zaterdag en zondag van 17.00-23.00uur.

Vlindertje en miriam welkom hier! De groep groeit gestaag door!

Leuk anoesje dat je het hartje gehoord hebt met je angelsound!

Ik voel de kleine ook af en toe, nog niet dagelijks maar dat hoeft ook pas vanaf 26 weken.

Will, je vertelde over je dochter dat ze pas veel later vertelde wat er met haar juf was gebeurt. Heb jij het ook rechtstreeks gevraagd aan je dochter. Ik bedoel ik heb kim al een paar keer gevraagd van: wordt je gepest door andere kinderen, of doet de juf niet lief , of zelfs van er zit toch niemand aan je, bijv. aan je plassertje. Kim zegt dan dat dat niet zo is, maar weet niet zo goed of ik daarop kan vertrouwen!
    De afgelopen dagen is ze kei boos en brutaal de hele tijd tegen mij, denk een soort van afreageren van haar frustraties. gaat continu door en vind het soms heel erg moeilijk om rustig en beheerst te blijven, schoot net ook even heel erg uit mijn slof, en voel me daar nu schuldig over. We hebben het wel even goed uitgepraat en alles lijkt nu goed. Ik ben ook maar een mens he. Gelukkig heeft ze het vandaag nog niet gehad over vieze handen en spuug etc.

Nou we gaan zo naar een verjaardagsfeestje van een vriendinnetje, hoop dat het daar goed gaat!

Een fijn weekeind allemaal, ook degenen die moeten werken, want ik probeer er toch altijd iets gezellig van te maken ookal moet ik werken!

groetjes Evelien

18. Ik ben al een tijdje hier niet meer geweest! mijn computer had het begeven.:( maar hij is gelukkig weer gemaakt.!

Met de kleine gaat alles goed! we zijn gister bij de verloskundige geweest! baarmoeder ligt net iets onder de navel. en het hartje was ook helemaal goed! 160 slagen per minuut!

ik moet nog even een neiuwe afspraak amken bij de vk. en voor een echo.. dat word de 20 weken echo in de eerste week van januarie.. kan niet wachten! dan weet ik wat het word haha!

De mensen die nieuw zijn gekomen hier WELKOM! lekker gezellig druk forum dit met elke dag genoeg te lezen haha. ik ga vnaf nu ook weer wat vaker reageren!
    Fijne dag iedereen! groetjes!

19. will

will Niet meer actief

evelien, geloof me, als er iets op school is gebeurd verteld ze je dat niet.

beknopt mijn verhaal.
    dais ging naar gewoon onderwijs maar het wilde niet zo lukken, ze is gewoon met alles wat later en echt leren vond ze niet leuk, ze wilde liever in de poppenhoek. ze heeft 2 jaar op gewoon onderwijs gezeten en ging altijd met heel veel plezier.
    toen moest ze dus naar speciaal basis onderwijs. de eerste week ging prima en toen was het ineens afgelopen. elke ochtend was het bal. huilen gillen schreeuwen. buikpijn, hoofdpijn, keelpijn van alles verzon ze om thuis bij mij te kunnen blijven. nu ben ik zelf altijd peuterjuf geweest dus ging er van uit dat het huilen op school wel over zou zijn. de juf bevestigde dat ook. totdat ik gewoon onder schooltijd werd opgebeld of ik daisy wilde ophalen ze huilde en dat stoorde de klas. voor mij een reden dat er toch echt iets mis was. net zoals jij zegt was haar houding tegen over mij erg vervelend geworden, zal de bewoording die ik in die tijd gebruikte hier niet noemen. ik kwam er niet uit met daisy mijn trucendoos was leeg. ik heb er zo vaak gevraagd of er iets op school was gebeurd maar daisy zei altijd van niet, iedereen was lief en aardig op school.
    wij zijn dus bij heel wat deskundige geweest want ik vond dat er een reden moest zijn waarom ze zo deed en die reden moest boven tafel komen.
    nooit is er iets uitgekomen wat haar gedrag verklaarde. de duurste dozen playmobil heb ik er beloofd als ze vertelde waarom ze zo deed. nooit een woord.

en toen gingen we verhuizen naar zweden en ik hield mijn hart vast want ook in zweden moet je naar school nog erger je verstaat ze niet. nog erger je word vroeg in de ochtend opgehaald door een taxi. met lood in m`n schoen stond ik te wachten met ze op de taxi. want ik dacht dat het een groot drama zou worden. nou dais stapte in de taxi, stak d`r tong uit maakte een lange neus en zat heel hard te lachen. ze heeft nooit meer een traan gelaten als ze naar school moest.

toen we in mei in nederland waren vroeg ik haar of ze op haar oude school wilde kijken. ze begon spontaan te huilen. toen wist ik het zeker er was iets op school gebeurd maar ze wilde niet vertellen wat.

een paar weken geleden was ik een lijstje aan het maken naar wie er een kerstkaart moet sturen. daisy zat aan de tafel en vroeg dus ook aan haar wie er een kerstkaart moest hebben. ze noemde een paar namen en vroeg toen of de oude juf er ook 1 moest. ik keek er niet eens aan, deed net of ik heel druk aan het schrijven was. ze zei dus nee en ik vroeg waarom niet dat is toch leuk. omdat het een rotwijf is die heel hard knijpt en schreeuwt. ik heb toen gevraagd wat er gbeurd was want nu kon ze het wel vertellen omdat juf toch heel ver weg woont. ze heeft me het hele verhaal verteld, ben er erg van geschrokken. het was niet alleen daisy, het gaat om nog meer kinderen, ik noem het voor hier maar knijpen en schreeuwen. iig ben ik er nog niet klaar mee en ben ook zeker van plan hier de juf en de school nog mee lastig te vallen ook al is het anderhalf jaar later.

evelien het begon bij dais met huilen en thuis willen blijven. het werd steeds erger en erger. ik denk door angst en schaamte dat ze het niet durfde te vertellen zelfs niet tegen een psycholoog.
    ik denk dat als er iets met je dochtertje op school is gebeurd ze het niet zomaar verteld. misschien een idee om eens schooltje met haar te spelen of als ze met barbie`s speelt hoe ze dat doet. achteraf heb ik vaak genoeg in haar spel dingen gezien die niet gezellig waren.
    blijf er iig met je neus er boven op zitten en dat jij uit je slof bent geschoten, meis er gebeuren ergere dingen op de wereld, je bent ook maar een moeder en ook bij moeders raakt het geduld wel eens op.

pfff, meiden wat een verhaal waar ik (we) jullie mee lastig vallen. ik had het evelien ook via een pb kunnen vertellen maar toen bedacht ik me opeens dat ook jullie straks een kindje hebben en dat ook jullie kindje 4 jaar wordt en naar school moet en dat ook 1 van jullie voor dit kan komen te staan. misschien dat jullie er dan nog wat aan hebben (van wat er is blijven hangen) hahaha.
    wat een wijsheid uit mijn mond zo vlak voor het weekend, hahaha

evelien, als je nog meer wilt weten of je wilt nog iets van tips laat het dan even weten dan gaan we buiten het forum om verder en zullen we de rest van de meiden er niet mee lastig vallen.

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er weer alles gaat super hier alleen wat moe heb ook al me kinderkamer besteld gisteren ! jaaaa weet het maar we konden ons niet meer inhouden eind feb. krijgen we hem!

Deel Deze Pagina