ik lees dat bijna iedereen hun beepje al gevoeld heeft maar ik ben ook een laaaate mei moeder dus iedereen is wat verder als ik maar ik wacht geduldig af nou meiden ik ga ervandoor ik ben moeeee! ik ga ff wat liggen en daarna opruimen mijn kindje ligt nog heel laag maar zal snel de echo erop zetten het hele profiel van het gezichtje zie je erop echt zo leuk en dan kijk ik naar zijn dopje(neus) en dan denk ik huuu van wie heeft die die! haha nou het zal wel meevallen we hebben echt een grote groep er blijven mei mamas bijkomen gezellig! oja ik wil beslist de 20 weken laten doen idd als ze wat zien bijv een klompvoetje dan kan je je daar op voorbereiden en weet je wat je allemaal te wachten staat dus niet als je net bevallen ben dat je dan dat voor je kiezen krijg nee beter voorbereid dan zo onverwachts en nartuurlijk het geslacht ik zou het me god niet weten heb het gisteren in babypark alleen maar over jongens gehad en vanacht droomde ik van een meisje ik weet het gewoon echt niet
@Will, het gaat niet. Ik sta op het punt van instorten en dat is wel moeilijk he... heb Sam rondkruipen, en dan deze uk in mijn buik. Ik weet ook gewoon niet meer wat ik moet doen, pffff. Life SUCKS!
Ik ben een van de meiden die het "verst" is van begin mei, maar ik voel de baby ook nog helemaal niet. laatst heb ik het aan de vk gevraagd en die zei dat je de baby vaak pas later kan voelen dan 18 weken, gewoon omdat de kleine dan te klein is en dus niet zoveel kracht heeft. En ze vertelde ook dat als vrouwen met hun hand voelen, het soms ook de eigen spiertjes zijn die samentrekken etc... en dat ze dan denken de baby te voelen terwijl dit niet zo is. Ik vroeg het vandaag aan mijn collega's maar niemand heeft de kleine gevoeld voor 18 weken en daar hou ik me ook maar aan vast. verder moet ik ook ht weekeind werken zaterdag van 730 tot 16oo en zondag van 0830 tot 1730
daphne meid je hormonen gieren nu ook door je hoofd en alles lijkt tegelijk te komen maar hou jezelf ristig denk aan je kindjes ik hoop het voor je ook al denk je dat nu niet maar alles komt goed meid je hebt ons ook nog!
he daphne, wat een vervelende situatie, joh. dat kan je nu helemaal niet hebben. denk een beetje aan jezelf want je gaat voor de 40 weken als je je hart wilt luchten je weet ons te vinden en je mag altijd pb-en als je het even niet meer ziet zitten. dikke knuf uit zweden
oo ik heb het al de hele avond zo koud en voel me een beetje grieperig worden ik hoop zo van niet de misselijk heid houd toch wel aan sochtend en savonds alles wat ik eet komt savonds opzetten ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar goed als ik over me buik voel boven me schaambeen voel ik rechts een kleine verdikking ik denk dat me babytje daar nu lig voor het moment zo lief idee dat ik over een tijdje een babytje van ons samen mag vasthouden .. verder is het hier erg stil dames allemaal leuke dingen aant doen ' hier is niks van het opruimen gekomenmorgen weer een dag ik ga slapen zo weltruste meiden voor straks of nu xxx
Wat ik net toch had, ik ging douchen... eigenlijk doe ik dat altijd voor ik naar bed ga, maar ik zat niet zo lekker. Teveel gegeten, m'n buik zat in de weg, gewoon een beetje vervelend van binnen. Dus ik dacht: ik ga even douchen. Lekker gedouched en even op bed gaan liggen met de AngelSound om het hartje te luisteren. In 1e instantie kon ik het niet vinden. Maar ik was er al achter dat ukkie door m'n buik borstcrawled, want de 1e keer dat ik het hartje vond zat ukkie links (evenals bij de echo), toen ik later een keer luisterde zat hij rechts en de laatste keer in het midden. Na een tijdje zoeken had ik het hartje, maar heel zacht op de achtergrond. Had geen zin om verder te zoeken, want gehoord is gehoord, en dat geduw op m'n buik was toch niet zo geweldig lekker. Ik wil dat ding nét weg liggen toen hoor ik KEIHARD: borrel, borrel, borrel. En toen was het hartje opeens super hart, en duidelijk lag ukkie aan de voorkant, of meer naar voren dan daar voor. Geinig he, heb ukkie dus gewoon horen draaien of zoiets!
Hoi hoi! Daphne meis: megadikke knuffffffffff, ook al heb je er niet zoveel aan, ik denk aan je! Anastacia: bij mijn eerste zwangerschap voelde ik Beeb ook echt pas na de 18e week hoor, zelfs eerder richting de 20 weken. Ik denk dat ik het nu beter voel omdat ik weet wat ik moet voelen nu en dat het dus niet mijn darmen of zo zijn. Geen zorgen over maken hoor, is heeeeeel normaal dat je beeb nog niet voelt! Als ik de verhalen lees over school houdt ik bij voorbaat al mijn hart vast voor als Tim straks naar school moet...pffff, wat kunnen leraren dan het leven van zo'n kind zuur maken..triest..bah! Ben daar toch erg gevoelig voor op het moment, ik las op nu.nl over dat meisje uit duitsland dat zo verwaarloosd was..man ik heb echt zitten huilen..kan dat niet hebben... pfff zo maar lekker mijn mannetje wakker maken en ff naar de stad. Moet boodschappen doen en verf halen, morgen de kozijnen van de keuken schilderen. Maandag komt de installateur voor de keuken. Spannende weken komen eraan!
tss, dat is nog nooit gebeurd dat ik hier de eerste ben... Maar goed, is ook meteen mijn laatste berichtje vandaag, wil iedereen even een fijne dag wensen (ook de mensen die moeten werken)! Liefs Friendly
Goeiemorgen meiden! hahaha het gebeurd haast niet dat ik niet de eerste ben hihi! Iedereen die moet werken sterkte, ik mag morgen weer! Daphne, wat vervelend dat je je zo voelt meid, ik hoop dat het snel beter gaat! Wil, wat een toestand zeg, jeetje, ben blij dat het nu beter gaat! Maarre.. daar kunnen jullie hier gewoon over praten hoor, leren wij aanstaande eerste mama's ook nog wat van! Sterkte jullie allebei! Hier gaat alles verder goed! Fijne dag allemaal! xxx
goeiemorgen allemaal, na een half uur gestoeid te hebben met het klittenband van de bekkenband ben ik eindelijk aangekleed. tjonge, jonge, het zat vast aan mijn vest en kreeg het niet meer los en toen had ik het eindelijk los gooi ik de andere kant er weer boven op. kon ik weer over nieuw beginnen, hahaha. meiden, het is niet op iedere school zo hoor. er zijn ook hele lieve juffen. met daisy gaat het nu heel goed. hier vragen ze zich ook af waarom daisy op speciaal onderwijs heeft gezeten. in een jaar tijd sprak dais vloeiend zweeds en engels. in nederland hadden ze nooit gezien dat daisy niet goed kon lezen en schrijven omdat ze de letters door elkaar zag staan, scheel zien. nu heeft ze een bril en ze leest en schrijft en kan rekenen, ze gaat als een speer. ze heeft in een jaar tijd heel veel ingehaald maar spelen blijft favoriet en daar krijgen ze hier op school alle ruimte voor. volgens het systeem hier kan je alleen maar goed leren als dat constant wordt afgewisseld met spelen en doe dingen. en een lieve juf die kind kan zijn met kinderen is natuurlijk ook heel erg fijn. maar goed, ik ga eens even wat doen. ze zijn met snowscooters aan het racen. eens kijken of ik een paar mooie foto's kan maken voor op de website. fijne zaterdag allemaal en misschien tot later.
Hallo allemaal, het is hier nu echt wat rustiger, nu kan ik wat beter volgen OEF! Vlindertje, welkom en geniet ervan! Will, je verveelt ons niet hoor met je verhaal. Ik wil je veel sterkte wensen met de situatie. Daphne, heel veel sterkte meid! Een dikke knuffel van Liene en mij! Ik ga wat studeren voor school. Ik zit nl in mijn laatste jaar voor kleuterjuf. Saartje
o, jeee saar, kleuterjuf. dan heb ik nu verteld hoe je het in ieder geval niet moet doen. maar ik denk niet dat je mij sterkte moet wensen maar evelien. zij zit nu in een vervelende situatie met haar dochtertje. het is hier idd erg rustig, beetje eng stil. meiden waar zijn jullie.
ja het gaat allemaal snel he! haha voor je het weet ben je alweer op de heft. en zijn de buikjes allemaal al aan het groeien bij mij wel. en niet zo'n beetje ook. ben nog geen kilo aangekomen maar al wel echt een zwangerschaps buikje. en ik heb de baby ook nog niet gevoeld. ze zeggen wel dat je het bij een 2e zwangerschap eerder voelt. ik ben benieuwd. Arjen voelde ik ook pas voor het eerst met 20 weken ong. wel heel erg leuk! kan niet wachten tot dat getrappel in mijn buik weer gaat beginnen! heerlijk is dat! Er is indd. weinig gekletst vandaag! allemaal een drukke dag gehad? Ik wel maar ben de hele dag bezig geweest. mijn kat is behoorlijk ziek.. en geef hem nu elk half uur onder dwang water want ik ben echt als de dood dat ie uitdroogt. want hij is al aardig aan het uidrogen! ik hoop echt dat alles goed komt want het is echt zo'n scheetje! Ik wens iedereen een hele fijne avond! Groetjes!
Jeetje Deentje wat zielig van je kat, weet je wat er met hem aan de hand is dat hij zo ziek is, ben je al bij de dierenarts geweest? Het gaat het makkelijkste drinken geven als je een spuitje (evt met een kromme tuut )gebruikt die kan je wat verder en achter in de keel doen. Als je naar de dierenarts gaat kan die de kat injecties geven met vocht, dat is destijds bij mijn kat ook gedaan, die was ook helemaal uitgedroogd. Succes met het beestje, zorg maar goed voor hem Het is hier inderdaad erg stil, ik ik was zelf aan het werk , en morgen ook dus ik ben er ook weinig.
hoi hoi. Ik ben indd. bij de dierenarts geweest maar die weten niet precies wat het is. hij heeft een antibiotica gekregen.. maar zie nog weinig verbetering. ik heb een spuitje mee gekregen van de dierenarts en geef hem nu elk half uur 2 spuitjes en soms met voeding er door heen. ik hoop dat ie een beetje op gaat knappen. weet ook nog niet hoe ik dat vannacht ga doen.. elk half uur er uit is toch wel erg veel. maarja als t moet dan moet t. hopelijk word ie snel beter! dankje voor je reactie
Goedenmorgen dames.. @ Deentje, Hopen dat je kat snel weer beter wordt, Is hij al redelijk oud? Even een vraagje aan de dames die een angelsound hebben...Horen jullie soms ook een soort echo? Ik hoorde vanmorgen heel sterk op de voorgrond een hartje en op de achtergrond ook 1. Het klonk als een soort van echo? Horen jullie dat ook? Straks zijn het er wel 2 :O
goedemorgen meiden alles ok met jullie?met mij wel alleen n og erg verkouden en om mij mag dat nu wel eens ff over gaan!heb er de hele week al last van gister zijn mijn mannetje en ik aan het behangen geweest en we hebben 1 kamertje af gekregen echt mooi geworden en vooral omdat we beide nog nooit hadden behongen nu op naar het 2e slaapkamertje heb verder weinig te melden ik wens iedereen een goede zondag toe