Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Deentje: Hoe is het vannacht gegaan met je kat?

@Anoesj: Ik heb geen angelsound, maar wel een apparaatje waarmee ik de harttonen van mijn ukje kan horen. Echter ik heb nog nooit een soort van echo gehoord met het apparaat. Wat ik wel heb begrepen is dat je én de hartalag via de navelstreng kan horen én het hartje zelf. Misschien geeft dat het verschil in toon. Je kunt er natuurlijk ook twee hebben! :eek: Je hebt al een echo gehad toch? Tegenwoordig missen ze dat dan niet zo vaak meer, maar er zijn altijd uitzonderingen op de regel.

@eerlijkbeertje: Hier word ik ook een beetje moedeloos van de verkoudheid, het maakt de nachtrust er niet beter op. Leuk he zo'n resultaat van je eigen kunnen in het kamertje, wees er maar trots op!

Hier gaat alles zijn gangetje. We hebben vrijdag naar een huisje gekeken en dat is het toch wel helemaal hoor! Ik ga maandag een bod doen en kan nu aan niks anders meer denken! :oops:

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Blegh ben niet lekker vandaag, heb erg last van m'n buik. Kan geen enkele broek vel en bukken is al helemaal uit den boze.

Vanmorgen was ie ook erg hard onderin. Weet iemand wat dat kan zijn? Ben gisteren wel de hele dag weg geweest, maar eigenlijk de hele dag gezeten, dus dat kan het ook niet echt zijn.

3. Deentje, veel beterschap met je kat!

Anoesj, kan het niet de hartslag van jezelf zijn die je nog hoort? Of die van de navelstreng? Misschien kan je het hier eens vragen aan de vk op het forum.

Wij gaan zo naar het doopfeest van mijn man zijn neefje (en petekind) Fil.

Iedereen een fijne zondag!
    Saartje

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gisteren de hele dag op pad geweest voor een kamertje en eindelijk komen we in de buurt van het kamertje wat we ook echt zoeken.
    Ook maar gelijk een 2e zwangerschapsbroek erbij gekocht en deze zit ook heerlijk. Ik kan volgens mij ook echt niet meer in mijn gewone broeken.

Deentje, ik hoop dat het weer ietsje beter gaat met je kat.

5. hoi hoi

Met de kat gaat het nog steeds hetzelfde.. ik ben vannacht elke 2 uur eruit gegaan om water te geven. en vanaf vanmorgen weer elk half uur een beetje voer vermengen met water en dan met een spuitje geven... en maar hopen dat ie snel een beetje opnapt.. ik merk verder weinig verschil.. dus ook een achteruitgang en daar ben ik wel blij mee. helaas ook nog geen vooruitgang.. mar hoop dat hij snel wat aan sterkt.

@anoesj ik weet wat je bedoelt. ik hoor ook vaak 2 hartslagjes en dan denk ik ook van t zullen er toch geen 2 zijn haha maarop de echo was duidelijk maar 1 kindje. het zou indd. een echo of iets dergelijks kunnen zijn. ik vond het ook al appart. maar t zal wel zo horen!

@ onsukkie je zou toch echt zeggen dat je last hebt van harde buiken.. of misschien is het de baarmoeder die groeit.. dat kan ook een beetje pijn doen.

bleegh en over verkoudheid gesproken bah bah bah! vorige week zaterdag de griep gekregen en nu nog erg verkouden en vooral zo slap heb helemaal geen conditie meer als ik de trap oploop ben ik al helemaal buiten adem.. de vk zei ook dat een griep in de zwangerschap extra zwaar en vervelend is. dus hopelijk gaat dat ook snel weer over!

mensen allemaal een fijne zondag! geniet van de lekkere rustdag!

6. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

Deentje, geen achteruitgang is ook al heel wat toch! Misschien knaptie na vandaag wel ineens op, dat hoop ik zeg!

Ik ben overigens ook echt megaverkouden, niet meer leuk.

Ik heb trouwens echt heel erg veel last van mijn hormonen :( echt 100 keer erger dan bij mijn zwangerschap van Tim. Ik kan overal wel om huilen (doe het niet, maar kan het wel) ben erg gevoelig en echt niet mezelf. Vreemd gevoel. zo erg had ik dat bij tim helemaal niet. Verder heb ik met mijn mannetje net besproken toch iets meer rust te nemen. hij gaat morgen voor me schilderen en ik ga ff lekker een harry potterspelletje doen :)

7. ja die nare hormonen! dat is indd. niet fijn! ik ben heel vaak chagerijnig met als gevolg ruzie met mijn vriend.. erg vervelend.. maar hopelijk blijft dat niet de hele zwangerschap zo.

mijn kat is trouwens nog niet oud! 3 jaar pas!

iritant! mijn msn doet het niet.. zal wel weer een of andere storing zijn! maar wel behoorlijk iritant!

Nahja mensen! prettige dag!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey meiden ben ik weer
    ben het hele weekend zo druk bezig geweest
    ik heb al vanaf vrijdag erge hoofdpijn ik stond er gister en vanmorgen ook mee op echt niet leuk meer
    ben ook snel weer weeig als ik niks eet hoe lang blijft dit nog?
    deentje wat zielig voor je kat dat om de 2 uur opstaan om het water te geven heb ik ook vorig jaar met me konijntje meegemaakt ik was gesloopt de volgende dag en moest ook gewoon aant werk ooo my god dat was echt niet leuk maar hij leeft nog dus het was de moeite waard
    onsukkie harde buiken nu al? wel gaaf dat je het hartje zo goed kan horen als je zeg midden en rechts en links van je buik is dat dan ook echt links en dan rechts heeft het zoveel ruimte om te bewegen in je buik verschuif gewoon de hele baarmoeder mee dan? haha ik ben ook een beetje dom daarin maar ik moet het me ff kunne voorstellen want ik dacht ook laastst dat ik een bolling voelde eerst links en toen rechts
    nou verder hier weinig te melden oja dat ik echt geen zin heb om morgen te werken ik werk er niet zo lang maar heb er nou al helemaal geen zin meer in erg he
    nou meiden spreek jullie snel weer xxxxx

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hey ladies, ben ik ook weer es!
    Voel me al een paar dagen een beetje depri, weet nie wat t is, irriteer me overal aan, en vind van iedereen dat ze zich te weinig voor my intereseren (alsof ik t middelpunt van de wereld ben :rolleyes:). Niet Maikel hoor, maar gewoon, everybody else!
    kan ook wel overal om janken :cry:
    Heb ook elke keer wat last van mn buik, had al urine laten onderzoeken, maar t zyn toch echt groeipynen. Kan t hartje van beebje nog steeds horen, dus dat zit wel goed (hoop ik!)
    Nog maar 5 dagen, 19 uur en 7 minuten tot de pretecho!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ice ik ken het gevoel denk ik
    haha maar het zijn de hormonen nog ff en dan je pretecho ! super spannend willen jullie weten wat het wordt?

11. ik heb gelezen dat je al heel vroeg in de zwangerschap last kunt hebben van harde buiken. je maakt je dan gewoon veel te druk.. en je lichaam protesteert daar tegen.

Wat leukz eg al bijna een echo! ik moet nog wachten tot januarie.
    Wil je weten wat het word?

en ja ben behoorlijk gesloopt door dat nachtelijke gedoe maar heb het er graag voor over. en nu maar hopen dat het ook zin heeft wat ik doe.. ikhoop het zo! als het morgen nog niet beter is maar weer naar de dierenarts.

prettige avond iedereen! ik ga weer ff naar mijn binky!

12. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Nja laten we het er maar op houden dat het de navelstreng is:) en anders zullen we dat 18 december op de 20 weken echo wel zien...

@Deentje, Hopen dat je kat snel beter wordt, De kat van mijn nicht heeft het ook gehad die was alleen al 13 en is er na 2 dagen weer bovenop gekomen...Die van jou wordt vast ook weer beter:)

Ben net terug van mijn werk...Ben met de kinderen van de opvang naar sinterklaas geweest...en de zwarte pieten kwamen zelfs eerst nog bij ons op de opvang binnen haha...geweldig...

Mijn zus nu op visite...Zal haar even laten zien wat ik allemaal al heb gekocht...hihi...
    Fijne avond nog dames

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

het is rustig hier ik ga me tegoed doen aan een lekker zal lays chips

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden!

Ben weer terug van een paar dagen er lekker tussen uit! Is echt een aanrader!

Hier nu ff alles bijlezen vanaf woensdag :)

Fijne avond!

Liefs Anna

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Geen idee, hij zit nu steeds ongeveer in het midden, maar hij heeft al zowel links als rechts gezeten. Geen idee hoe dat werkt! Hoorde hem/haar vanmorgen ook schoppen met de AngelSound. Echt zo'n bubbel af en toe. Geinig hoor!

16. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedenavond meiden ik moet de tandarts morgen maar eens ff bellen want er is vanmiddag een stuk kies afgebroken heb er trouwens geen last van....bij mijn vorige zwssch is mijn gebit erg 8eruit gegaan ben bang dat dit weer gebeurt ik poets al met paradonthax en spoel al met act fluoride wat kan ik er nog meer aan doen?
    heeft iemand tips?
    een prettige avond nog en tot morgen

17. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    bannercheck

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Hier is het normale leven weer begonnen en moet dus zo weer aan de slag! :(

Ach de decembermaand staat voor de deur en wordt ook heel gezellie! Moet je voorstellen , zijn we allemaal al rond de 20 weken in december! Zooooo leuk!

Beetje vreemd gevoel om vandaag de eerste te zijn! Ben nooit de eerste:) Gina vrij?

@Eerlijkbeertje: Wat balen! Gelukkig heb je nog geen last! Hopen dat dat zo blijft en dat het met deze zwangerschap beter gaat met je gebit! Ze zeggen ieder kind kost je een tand :-s ? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Iedereen een fijne dag gewenst!

Liefs Anna

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen moet zo over tien min richting werk bleeeeh maar goed om 2 uur klaar ik was gisteravond nog uit eten geweest met een stelletje ze konden mijn buikje al goed zien alleen had ik een te strakke broek aan hij knelde een te kleine zwschapsbroek was het ja stom te klein gekocht heb de hele avond aan dat ding lopen shoren nou ik ga meiden werkse vandaag!

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden (Anna!)

Nee ben niet vrij hoor, maar wist niks te schrijven vanochtend!

Ik ben vanaf vandaag officieel gestopt met roken (don't shoot me, het lukte me niet om niet te roken, maar ben er nu zoooooo klaar mee) en ik hoop dat jullie me beetje willen steunen hiermee?!

Ik heb gister gewoon gewerkt, maar was zooo belachelijk rustig dat ik er niet goed van werd...
    Hahaha... het is ook nooit goed he haah!

Verder bij de hennes nog twee positiebroeken gehaald, die zitten echt heerlijK! Een daarvan is een legging met opzetstuk (ideaal!) en een trainingsbroek met opzetstuk, echt super! Allebei 14,95 dus ook nog eens goed te doen!

Verder heb ik niet veel gedaan... Dat is heeeel vervelend Eerlijkbeertje... succes daarmee!

Fijne dag allemaal! xxx

Deel Deze Pagina