Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ja hoor, ik ook.. en na die echo nog meer helaas.

2. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja voel me ook nog wel eens onzeker hoor over de zwangerschap....

Maar goed donderdag ben ik al weer 7 weken.. haha... dus schiet al weer lekker op.....

Zo heb eigenlijk geen zin in aardappels heb meer zin in een broodje hamburger met lekkere sla en veel saus.. hihihi...

Sam wanneer mag je weer voor een echo.

Leuk idee mamafaye

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    8 oktober! dat worden nog een lange 4 weken:(

4. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja 4 weken duren lang..... Waarom niet eerder......? Of hebben ze niet eerder plek voor je.

5. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Maar Sam voel je je verder wel zwanger? of heb je ook geen zwangerzijn gevoel ?
    Wel jammer dat je 4 weken moet wachten! kun je niet vragen of het eerder mag omdat je zo onzeker bent

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    Ja precies... kun je gewoon vragen. Vind ik ook anastasia

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Bovendien als je het niet probeerd,....
    Misschien hebben ze wel helemaal niet door dat het jou zo onzeker maakt. Dus gewoon bellen en uitleggen en zeggen dat je die echo over 2 weken wil ( bijvoorbeeld)

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze wou eerst over 3 weken, maar later leek haar 4 weken beter. Dan is er als het goed is ook veel meer te zien. Dat is ook wel zo natuurlijk. Maar ik weet ook dat het eigenlijk wel bijna rond 8 augustus moet zijn gebeurd, omdat we verder bij mijn weten geen seks meer hebben gehad. Misschien nog in t weekend na 8 augustus. Zal straks m'n vriend even vragen. Ik wacht nog wel even met bellen, en hoop dat ik het iig nog 2 weken volhoud, en anders maar wel even bellen. Ze was zelf wel positief, maar ja, ik weet wanneer we geklust hebben en zij niet;)...

9. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    @hupse: Go Girl! Volhouden hoor. En die borreltjes zal ik ook missen, al hoorde ik van een zwangere vriendin dat Spa & Appel op Champagne lijkt (met een beetje fantasie natuurlijk ;) )

Ik heb vrijdag een bruiloft, alle vrienden en bekenden komen, tja het zal wel gelijk opvallen dat ik niet meer rook en drink, terwijl ik het liever nog niet aan de hele wereld wil vertellen. Hebben jullie goeie tips voor smoezen?

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Anastasia. Ja ik voel me wel zwanger en heb ook wel wat kleine kwaaltjes. Maar hoef nog niet zoals sommigen hier al om zwangerschapskleren! Het is gewoon één grote onzekerheid. Hopen dat ik de komende weken veel werk krijg..beetje afleiding is nooit verkeerd!

11. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Sam het scheelt wel dat ik al voor de 3de keer zwanger ben en dan gaat het veel sneller, tijdens mijn eerste zwangerschap zag je met 14 weken nog niets en ging ik pas met 18 weken in de zwangerschapbroeken, dus zegt niet. ;)

12. Lotte2

Lotte2 Lid

20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Ik ben een tijdje weg geweest op het forum. We kregen na 20 rondes te horen dat het zaad niet goed was en dat we voor IUI zouden gaan. Maar zie hieronder; toch een eigenwijs snel zaadje!
    Weet het pas 2 uurtjes en helemaal in de wolken!

Dus nog een mei-mama erbij! (21-05-2008)

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HEY..Wat hartstikke leuk.. GEFELICITEERD!:D

14. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Gefeliciteerd!

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hey Lotte2 gefeliciteerd!
    Goed hoor! veel plezier ermee!

xx

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo allemaal.
    hebben jullie ook zo buikpijn? nou ja buikpijn wil ik het niet noemen. maar het gevoel dat er ongie aan komt of zo. ik wel. en ga elk uur naar de wc om te kijken. ben echt paniekerig.en dan denk ik weer dat ik wat voel lopen (sorry) en dan ga ik maar weer snel naar de wc, en dan is er niks te zien. beetje gek allemaal.
    maar goed. verder voel ik me goed. kan alleen wel dagen slapen heb ik het idee, maar moet gewoon heel de week werken. en het weekend ook. pff niet teveel aan denke. en eten. oh nee. het lijkt wel of ik moet eten voor 10 .. ik kan echt heel de kast hier leeg eten as ik wil. maar dat doen we maar niet.
    ik heb trouwens nu al een zwangerschapsbroek aan. mij buik doet pijn in die strakke broeken van me. is het al mei? nee hoor geintje! we gaan lekker met ze allen genieten.
    sam ik mag ook 8 okt. komen voor een echo. dus hartstikke spannend. hoop dat ze al wat kunnen zien.
    ga weer snel aant werk . kom strakkies weer weleens kijken.

groetjes een mei mama

17. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Welkom hier Lotte!Geweldig voor jullie...

Sam..positief blijven meid...

sannnnie die buikpijn verdwijnt binnenkort ;)

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Heeft er trouwens iemand een tip.. ik ben stevig (flink) en zoek lekkere broeken (zwangerschaps of gewone met stretch) omdat mijn broeken ook niet lekker meer zitten... maar weet nooit waar ik moet kopen.. heb behoorlijke kont hahahah...

xx

19. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    Jeetje wat een hoop berichten als je een dagje niet meeleest.

Morgen mag ik naar de gyn voor een echo. Ik vind het echt heel spannend omdat ik de vorige keer ook met 7 weken te horen kreeg dat het niet goed was.
    Duimen jullie met mij mee?

20. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    @Eyereen: ik duim voor je! Ik heb er een goed gevoel over, en qua kansberekening: omdat het al een keer mis is gegaan heb je nu grotere kans dat het gewoon goed is! ;)

@Lotte2: gefeli en welkom!

Deel Deze Pagina