Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o dat was wel erg veel geklaaag

onsukkie mooi meid dat alles goed was en 14 weken alweer!

deentje fijn dat je kat opgeknapt is gelukkig maar en ik heb ook een soort steken maar dan rechts onder me buik denk de baarmoeder die groeit

gina en will denk aan je kleintje als je er 1 opsteek vindt het wel goed van jullie dat je dat durft te melden want je kan heftige reacties krijgen erop als je rookt tijden je zwschap ikzelf ben meteen gekapt samen met manlief toen ik posi teste en het gaat super goed wel de eerste weken gedroomd dat ik een sigaret rookte en dan werd ik wakker en dacht nee toch!
    nou ik ga me eten naar binnen werken hopelijk knap ik er wat van op

en iemand had het over een boiler en een apk keuring sorry ben denaam ff kwijt maar klote meid zo in de dure maand die eraan komt daar wordt je niet vrolijk van maar meestal komen die kosten allemaal tegelijk nou doeiiii fijne avond allemaal

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vervelend he, heb het ook wel een beetje, maar omdat ik geen werk meer heb (BALEN) ben ik wel uitgeruster, en ik merk dat als ik 's ochtends gewoon slaap tot ik vanzelf wakker wordt ik de rest van de dag eigenlijk nergens last van heb. Dat is wel beter.

Maar ja, als je gewoon werkt dan heb je die mogelijkheid helaas niet. :(

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedenavond!

Dat was me een geklaag Fiona ;) hahaha

@Gina: Haaaalo! haha viel gewoon op vanmorgen! Lol!Ik ben ook gestopt....eigenlijk in de 7e week en heb het er heel erg moeilijk mee gehad een week lang! Rookte eerder een pakje per dag en nadat ik positief teste werden dat er tussen de drie en de 5 en steeds meer.....Dat wilde ik ook niet maar stoppen eigenlijk ook nog niet :-s (en dat terwijl ik altijd wel had gezegd dat ik direct zou stoppen vanaf de seconde dat ik wist dat ik zwanger zou zijn! Het eerste wat ik deed na het testen was een sigaret opsteken..... :( ) Toen hoopte ik op steun van de verloskundige omdat ik omhoog vloog van de zenuwen, stress en de hormonen (Vooral die laatste:) ) en had gedacht dat zij wel zou zeggen dat drie sigaretjes beter zouden zijn ipv die stress en zo.....

Ze zei het volgende (ik wil niet belerend over komen! ):
    Als je een echo maakt van je kind voordat je rookt zit ie lekker te dartelen en bewegen. Op het moment dat je een sigaret opsteekt en je maakt weer een echo dan is je baby ff Knocked out! Dat zie je op een echo dus..... (aldus de verloskundige! ) Ik zag dit zo duidelijk voor me dat ik echt vanaf dat moment vastberaden was: Ik stak GEEN sigaret weer op.....en tot op heden heb ik dat ook niet meer gedaan....

Het is een heel verhaal maar wilde het ff kwijt! Ik ben nu sinds 19 september gestopt en zelfs vandaag had ik bijna een pakje gekocht! Het zit in je hoofd! Maar door wat de verloskundige heeft verteld , en of het nou waar is of niet, win ik het van die sigaret! Dus Gina en Will: KOP OP!

@eerlijkbeertje: hoe was het bij de tandarts?
    @Anastacia: Wat K##Ten (balen) meid! Het zit je echt niet mee met die verrekte auto! :(

Hier na de eerste werkdag alweer een lekkere hoofdpijn! Heb in de afgelopen week nu al voor de derde x hoofdpijn! Kan dat door je bloeddruk komen? En is ie dan te hoog of te laag?

Liefs Anna

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anna hier ook 3 dagen lang achterelkaar hoofdpijn gehad maar me bloeddruk was in orde
    dus ik denk dat het samen hangt met de zw
    nou meiden ik ga naar me bedje toe doei ! morgen weer een dag werken
    onsukkie lekker hoor ik ga werken als het kindje eris maar als ik dat niet trek stop ik ermee want het lijkt me zo moeilijk allemaal ik probeer 4 of 3 dagen te gaan werken en dan kijken we het aan of het allemaal gaat nou doeiii

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedenavond meiden ben vanmiddag bij de tandarts geweest en ze heeft de kies bijgewerkt...en een vulling gedaan verder doet mijn tandarts niets na de zwangerschapmaar weer kijken mocht ik eerder last krijgen kan ik natuurlijk altijd bellen.oja v6 kaugom is goed tijdens je zwangerschap en paradonthax zei ze.

fiona hoop dat jeje gauw wat beter gaat voelen meid!

tot morgen of overmorgen want moet morgen werken de hele dag van half 9 tot half7 dus ben meestal total loss na een werkdag....ik werk in een slagerij dus de hele dag staan :) en ik kan nu wel merken dat ik eerder moe ben ;)

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heb ff nieuwe buikfoto in mn album geplaatst. Is gisteren gemaakt.....

Kreeg van het weekend te horen van mensen dat ik er al uitzag als hun dochter.... Zij is alleen in januari uitgeteld :-s:-s:-s:-s

En ik maar denken dat ik al een mooi "bescheiden" buikkie had haha!

Liefs Anna

7. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Nou na een lange week vakantie zijn we weer terug op het forum.

We zijn wel thuis gebleven maar veel geklust enzo. We hebben een nieuw kozijn en een rolluik gekocht voor de nieuwe babykamer. Zodat dit gelijk vervangen kan worden. :D

Hebben jullie (sommige) ook zo'n last van je stuitje?
    Volgens mijn verloskundige wijst dit op bekken instabiliteit :confused: Vooropig tips meegehad over hoe te bewegen en maar even aanzien.

Af en toe kan ik niet meer op of neer. Holadiee... Maar we moeten iets voor ons mooie kindje overhebben.

Daarnaast hier ook super veel hoofdpijn. Nog nooit gehad en nu kan ik af en toe mijn ogen niet eens open houden. :(

Tandarts was bij mij ook geeen succes. Sinds begin van de zwangerschap 3 GAATJES gevonden. Blé. In december 3 afspraken staan om ze te laten repareren. Jippie.

Maar voor de rest gaat alles voortvarend. We krijgen al een flinke buik. Best wel leuk om zo rond te lopen. Hi.. :)

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden (halloooo Anna)

Vanochtend weer de eerste hihi..
    die hoofdpijn heb ik ook idd.. nu al ruim twee weken constant! ik vermoed dat het komt door of een te lage onderdruk of door ijzertekort, ik hoop maar dat het over gaat!

@Anna, ik was al heel erg geminderd, maar ben heel erg bang om teveel aan te komen, omdat ik zo super snel aankom.. maar ja, heb gister niet gerookt en begin ook nu mn dag goed. dus we zullen zien!

Jeetje wat vervelend zeg die kosten in december, ik hoop voor je dat het allemaal nog meevalt!

Hele fijne dag allemaal! Xxx

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O Gina meid hou vol! T is zo belangrijk en ik heb t er ook zo moeilijk mee gehad. Ben meteen gestopt na de positieve test. Ik weet zeker dat ik nu al rond de 8 kilo ben aangekomen. Maar ik ga gewoon niet meer op de weegschaal staan. ik weet dat ik ook snel aankom. ik eet ook wel wat meer maar niet idioot veel. maar joh die kilo's zijn zo niet boeiend als je dat afweegt tegen de baby.

Anna ik schrok van je verhaal van de echo. Ben echt hardstikke gestopt maar hier knap ik dan echt van op. ik doe t echt goed bedenk ik me dan. en dan word ik maar wat dikker. Kom op Gina. En ook Will trouwens hoor. Minderen is ook al zo moeilijk.
    Kom op meiden. we steunen jullie echt. We weten hoe ontzettend moeilijk het is!

O en sorry dat ik even niet op de rest reageer...
    ga straks even helemaal bij lezen

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Thank you thank you.... helaas ik kon het niet toen ik die posi test had.. maar het was zo snel, bedoel we hadden net besloten ervoor te gaan en gelijk was het zover, idd was ook bij mij het eerste wat ik deed toen ik naar de posi test keek een sigaret opsteken... nu ben ik een stuk ontspannener, ik voel me super gelukkig dus misschien dat het daarom nu pas lukt! En ik ben stiekem toch trots, bedoel volgens de vk groeit de kleine vanaf nu zoals bij elke mama die niet gerookt heeft, dus ik ben al blij!

Doeiiiii xx

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Tuurlijk! beter laat dan nooit! Je mag zeker trots op jezelf zijn. elke sigaret niet gerookt is er 1.
    Het is gewoon een afschuwelijk PIEP verslaving.

O en Anna je hebt een prachtig buikje!

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    en ik maar denken dat het aan mij lag, maar jullie hebben ook allemaal last van hoofdpijn..
    Kunnen wel lekker allemaal klagen.. ;)

13. will

will Niet meer actief

ha meiden,

ben er gisteren wat het roken betreft niet zo best vanaf gekomen. het ging goed tot een uur of 5. mijn schoonmoeder belde op dat haar vriend in het ziekenhuis ligt en het niet zo heel best is met hem. tja en dan zit je hier in zweden en heb je totaal geen zicht erop van wat er precies aan de hand is. hup daar ging de eerste sigaret. na het verhaal van hoe en wat ging de volgende maar aan. het ziet er echt niet best uit en toen deed ik de stomste uitspraak die ik ooit heb gemaakt. ik zat dus een beetje verder te denken dan dat ik had moeten doen en zei met me stomme kop, wij vieren dus kerst in nederland. ik schrok zo van mezelf hup steek er maar weer 1 op.
    weet me even geen raad met de situatie. 1 voordeel het pakje sigaretten hier in huis is bijna leeg en om te halen moet ik 45 km rijden, er ligt 30cm sneeuw en het is wat glad. ik ga dus echt niet alleen in de auto naar de winkels rijden en mijn mannetje zegt alleen maar, jij wil roken dan ga je zelf maar halen. met andere woorden je zit zo zonder. hup rook die dingen op dan ben je d`r vanaf. mmmm wordt zwaar vandaag maar we proberen het maar.

verder valt hier weinig te melden. ook wel een beetje last van hoofpijn maar ik denk dat het van het slapen komt. amy en daisy zijn ziek dus we staan niet om 6 uur op en nu laten ze mij slapen, kwam er dus om half 10 pas uit. tja en dan krijg ik pijn in mijn hoofd maar even later is het weer over, dus echt van het slapen.

ik heb wel een beetje last van mijn buik. hier en daar een steek en dan die smerige afscheiding, gadver. ook daar kan ik zo onzeker van worden, ben echt een stresskip op het ogenblik hahaha. toen ik van amy en daisy zwanger was, ben ik eigenlijk nooit zo onzeker geweest, voel ook allemaal dingen die ik helemaal niet wil voelen. vreemd, misschien door de ma hiervoor en misschien dat mijn leeftijd ookwel een rol speelt. ik heb geen idee.

Lafo en mutsie waar zitten jullie? laat eens horen hoe het met jullie gaat.

daphne bespeur ik weer iets van vrolijkheid?

Evelien, hoe gaat het nu met je dochtertje.

zo ga aan de koffie. mijn moeder had een sinterklaas-overlevings-pakket gestuurd. zo lief. pepernoten voor allemaal een letter, speculaas en van die pepernoten met chocola, jammie. en voor de baby een bestekje. geweldig wij wisten van niks, gedicht erbij, helemaal leuk.
    dus nu aan de koffie met hollandse speculaas.

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hoofdpijn heb ik gelukkig niet echt last van, ben wel meestal nog erg moe :(
    Die hoofdpijn zou ook kunnen komen van het weer... en ongeveer het halve land lijkt verkouden danwel ziek te zijn, dus dat zal ook niet meehelpen (ben zelf net verkouden geweest, dus misschien dat ik er daarom nu geen last van heb?)

Hoewel ik zelf niet rook (en dat ook nooit gedaan heb), wens ik alle dames hier veel succes & sterkte toe met (pogingen om te) stoppen met roken!

Ik heb gisteravond mijn buikomvang gemeten .. 98 cm kwam ik al op uit, vorige week kwam ik nog op 94 cm .. dus die is alweer 4 cm gegroeid in een week tijd! :eek:

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Bah! Ik heb buikgriep....gaat er van boven net zo hard uit als van onderen! Heb het koud en op een ander moment zweet ik me de...... en alles doet me zeer!

:(:(

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Vervelend Anna :( Ik kan gelukkig zeggen dat ik al lang geen buikgriep meer gehad heb *klopt af*, maar het is inderdaad geen pretje...

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    bij mij gaat het juist moeilijker.. veel sterkte Anna.. probeer wel continu vocht te drinken, want elk beetje dat je binnenhoudt is mooi meegenomen.

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987
    2 mei: Eyereen, Manon, Masoled
    3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia
    4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa
    5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi
    6 mei: Bette, Hope26,princess
    7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84
    8 mei: Gina82, MaaikevT
    9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie
    10 mei: Mamafaye, Linda
    11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982
    12 mei: Nijnja, Surf,
    13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie
    14 mei: Draaimolen, WendyP
    15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Will, Annetske, minke
    16 mei: Deentje, Hellepelle
    17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75
    18 mei: Sannnniee
    19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy,
    20 mei: Mano82, Chanie, Askim,
    21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo
    22 mei:
    23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje
    24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien
    25 mei: Eikie79, Katje81
    26 Mei: Sabineeuh
    27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan
    28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly
    29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink
    30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine
    31:mei: Rocca81

Agenda Verloskundige of gyn
    28 nov: mamafaye + Dionne84
    3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj
    6 dec: daam, evelien
    10 dec: Anna28 + moedergans + Ice
    11 dec: Gina82
    13 dec: Dolphin
    19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar
    20 dec: moedergans + JVtje
    20 dec: miriam25
    21 dec: daam
    24 dec: daphne78
    3 jan: will
    7 jan: daphne78

Agenda Echo
    1 dec: Ice pretecho
    3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie)
    13 dec: anastasia + Frostieke
    14 dec: Anna28
    14 dec: miriam25
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + JVtje
    18 dec: Anoesj 20 wk echo
    19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo
    20 dec: mamafaye
    21 dec: Saar
    31 dec: gina82
    2 jan: Surf
    10 jan: daam 20 wk echo [/b]

Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv
    Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv
    Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv
    Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien
    willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv
    Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout
    Askim 34 jaar uit rotterdam
    Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv
    Juliette (Julia1982) uit Deventer
    Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv
    Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv
    Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv
    Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv
    Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding
    Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv
    Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv
    Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv
    Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv
    Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling.
    Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv
    Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - ....
    Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje
    Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV
    Saartje (Saar) 24 jaar uit Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv
    miriam (miriam25) 26 jaar - almelo -thuis- bv 1ste kindje

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19,
    Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar
    Ischa 31,Thalita,

Zo, even de lijst weer bijgewerkt :) 17 december heb ik de 20 weken echo (en ik zie dat ik die dag zeker niet de enige ben!)

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahaha.. nee idd, er moeten er een aantal op die dag! Ik ben geloof ik de enige die vlak voor oud en nieuw (31 dec) de echo heeft... hihi wel spannend, hoop dat we dan weten wat het wordt! mn mannetje is 6 jan jarig en ik wil hem eigenlijk een mooi armband geven met de naam van ons kleintje erop... als we weten wat het wordt weten we ook de naam...!

Vervelend he Wil! Ohhh dus nou kom je naar Nederland met de kerst? Hmm dan maar gelijk reunie houden hihihi.. maar wat een klote situatie weer zeg pffff! Tja dit is ook de eerste keer dat ik niet halverwege de dag bezwijk hoor...!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Thanx Dolphin en Jvtje!

En Gina: VOLHOUDEN! je kan het!

Deel Deze Pagina