Ohh da's balen... Ik was bij mijn vriendin ook bang voor de naam, maar ze heet Suze en dat is gelukkig niet de naam die wij in gedachten hebben. Ze is vorige week dinsdag geboren.
Hellup.. Heeft er iemand ook last van een zeer stuitje en steken in de schaamstreek. De vk denkt aan bekkeninstabiliteit. Maar wat kan je er aan doen en als je er niets aan doet wat zijn dan de consequenties? Wie o wie kan me opbeuren, want dit is niet fijn.
Verschrikkelijk is dat als iemand DE zelfde naam kiest.. Ik ben ook iedere keer bang dat mensen in mijn omgeving onze namen gaan gebruiken maar de eerst volgende die moet bevallen ben ik ...
masoled, die pijn heb ik ook. het zit bij mij ook in mijn been, lies en onderrug. ik heb sinds verleden week een bekkenband en moet zeggen dat de pijn een stuk minder is. mamafaye heeft er ook last van en heb begrepen dat ze therapie er voor krijgt. ik ga nu nog een stukkie fruit eten en dan mijn bedje opzoeken. slaap lekker allemaal
onsukkie ja je wist het al he maar het blijft kut maar ik geloof dat je nu een veel mooiere naam gaat verzinnen ! geloof me je gaat creactief worden ik had ook altijd een naam waarvan ik 100% overtuigd van was totdat me man een naam zei en nu moet die als die een jongen is zo heten maar dat had jij waarschijnelijk met julia als ik het goed schrijf daphne ben blij dat je kat weer in orde is goed gedaan meid masoled wat vervelend voor je me vriendin had ook last van haar bekken maar dat begon echt als onderrugpijn en niet haar stuitje en schaam streek het klinkt van jouw eerder als druk van de baarmoeder die groeit maar goed ik ben dan ook geen deskundige maar ga niet gelijk van het ergste uit ik hoop het niet meid askim ik hoop dat je bloedruk weer normaal wordt voor je hier net een hyper vriendin oop bezoek gehad sliep zo lekker toen ze kwam en ze belde aan en ze zag me en zei zo jij bent echt zwanger! ze had me nog niet gezien ik was ook zzzooo moe nou ik ze weg en ben ik zelf hyper o god ik hoop dat ik snel slaap zo ga nu eerts maar weer voor de tiende keer een sloot urine weg brengen voor in het stinkpotje van MvM te doen en die arme man Van MvM moet elke week komen voor 1 zon fles die gevuld is meer red ik niet alle 5 daar doe ik dus 5 weken over ... maar goed doe iniedergeval wel een beetje goed nou dat was me het verhaal weer oja volgens me vriendin herkent ze me niet meer hoe ik praat zo lief en emotioneel heel anders dan anders okay posi was het zij wil ook heel graag kindjes maar haar vriend nog niet ze zit in precies dezelfe periode waar ik me voor kort nog in bevondt gelukkig ging me man de laaste 2 maanden en met volle overuiging voor ik dacht dat vrouwen altijd een knop haden die geactiveerd werd als ze moeder willen worden maar mannen blijken er ook 1 te hebben me man was er klaar vooor en wou niets liever gelukkig duurde het van hem 2 maanden en van mij 2 jaar nou ga slapies doen xxx
Goeiemorgen meiden! @Daphne, wat vervelend meid dat je in deze situatie zit zeg.. mag ik vragen waarom je niet lekker in je vel zit? @Fiona, jij hebt ook al mooie buik he, ook die van jou lijkt op de mijne.. ik dacht dat ik abnormaal groot was voor 17 weken maar we groeien allemaal redelijk gelijk op geloof ik! Mooie echo! @Wil, wat fijn dat die bekkenband helpt!Is het bij jullie in Zweden al mooi wit van de sneeuw? Ik begreep idd niet dat je voor begravenis bedoelde, maar dacht gewoon uit bezorgdheid. Misschien heeft zij het ook zo opgevat...! @Onsukkie, ja vervelend als dat gebeurd he, hadden wij ook al.. gelukkig hadden we nog een naam die ik veeel mooier vond! Waarom doe je Julia niet al tweede naam? Dat kan gewoon hoor! Hier knalt mn kop nog steeds uit elkaar en ik blijf dan ook maar thuis vandaag! Ik hoop dat iedereen zich goed voelt en een fijne dag heeft! Xxx
Morgen! @Saar: Thanx! Mensen moeten zich ook altijd ff overal ongevraagd mee bemoeien!En ik zal eens op dat drinken letten..! @Evelien: Ik was dus ook echt geschrokken van het verhaal van mn VK..... Doordat ik het zo voor me zag heeft het echt goed geholpen met te stoppen! Ik zag het zo voor me :-s Wat goed trouwens dat je 15 kilo was afgevallen 9 en niet 215 kilo!haha ) @Daphne: Hoop dat jullie er uit komen! @Deentje : Wat fijn dat je kat weer beter is! @Onsukkie: Leuk dat je vrienden zijn bevallen maar inderdaad balen van de namen! Ik had op 1/; anna en op twee Julia...... Maar het zijn zulke populaire namen dat we er van het weekend vanaf gestapt zijn en nu op zoek gaan naar een andere leuke meiden naam! Jij ook Succes! @Masoled: Die steekjes heb ik wel...dacht dat dat banden pijn was? Hoop dat t mee valt! @Gina: Wat balen he dat koppijn hebben en ziek zijn! Ook ik blijf een dagje thuis! Heb gisteren echt helemaal niets binnen gehouden, alles van de hele dag er uit gegooid. Sorry...nie zo smakelijk! Vanmorgen echter nu een kopje thee en een beschuitje gegeten en vooralsnog lijkt het te blijven zitten! Vannacht knalde mn hoofd echt bijna uit elkaar! pffff..... nu voel ik me al een stuk beter maar blijf mooi thuis vandaag om te kijken hoe het gaat! Liefs Anna
Tja, de 2de naam hebben we op zich ook al, kan nog wel veranderd hoor. Zal sowieso wel helemaal veranderen als we een nieuwe roepnaam hebben gevonden, want het moet natuurlijk wel klinken bij elkaar. Ach nou ja, we hebben nog even. De Julia heeft vanacht zowat helemaal doorgeslapen, dus ze is die mooie naam in elk geval wel waardig!
Dan hebben we ongeveer dezelfde smaak, dus ben erg benieuwd waar jullie dan uiteindelijk op uitkomen. Ik ben het spoor namelijk totaal bijster wat namen betreft!
OOO Onsukkie ik zou ook zo vreselijk balen. t is al zo moeilijk om een leuke naam te vinden. Hoop dat je snel een super mooie naam vind. Gina en Anna beterschap! vervelend zeg. Fiona je hebt een mooi buikje. lijkt inderdaad ook wel op die van mij. hier geen nieuws verder eigenlijk. weer een weekje verder vandaag en daar ben ik blij om
Wij lopen ook precies gelijk Hupse! Ohh als iemand de bevallingslijst kopieert wil diegene me dan op 7 mei zetten ipv 8 mei..? ik weet nog steeds niet hoe! Ja Anna, is super vervelend, mn hoofd knalt echt! Maar ja, zo weer ff slapen en hopen dat het minder word! Tja.. ik hoop dat je mooie naam vind Onsukkie! Ik vond het ook moeilijk, maar we zijn er, vooralsnog, wel uit...
@Onsukkie: Dan ben ik net zo benieuwd waar jullie op uit komen! @Hupse: Thanx! @Gina: Welterusten! Hoop dat je lekker ff kan slapen! Mijn mannetje had ik net aan de telefoon en die wilde graag dat ik naar de dokter zou gaan. Houdt nu wel mn kopje thee binnen en mn beschuitje dus voelt een beetje als onzin. hem ook gezegd. Wat vinden jullie? Denk dat een dokter er weinig aan kan doen/veranderen? Of misschien toch de vk bellen en overleggen?
Goedemorgen meiden, Ik heb nog niet alles weer kunnen bijlezen hoor, moet zo ook weer aan het werk. Pijn aan mn stuitje heb ik vooral als ik moe ben, bijvoorbeeld na de hele dag werken of na een tijdje door de stad slenteren, zal wel komen doordat ik dan een minder goede houding heb ofzo. Hoop niet dat het bekken-instabiliteit is, daar kan je super veel last van hebben... Balen joh, dat je vriendin jullie naam heeft 'gepikt'. Ik ben ook erg bang dat onze naam door iemand anders gebruikt gaat worden, er gaan namelijk het komend half jaar 5 mensen bevallen en iemand vlak na mij, dus als die toch nog eerder is... Nou goed, we moeten het maar afwachten, de naam al vertellen aan andere wil ik ook niet. Dus ik hoop maar gewoon heeeeeel erg hard dat onze namen voor ons blijven! Moet vandaag weer werken, van 11 tot half 8, pff, zie er wel tegen op. Ik ben namelijk nog steeds zo moe, hebben meer meiden dat? Of zijn jullie inmiddels in de energieke 4e maand beland, nou, hopelijk komt dat bij mij ook snel! Ik heb zooooooo'n zin in zaterdag, dan hebben we de pretecho, en hopelijk zien we dan of er een klein mannetje of meisje in mn buik zit..... Nou goed, ik ga weer aan het werk! Succes iedereen vandaag!
Yeah, van harte Dolphin! Surf, wy hebben ook zaterdag de pretecho! Waar hebben jullie em, en hoe laat?
hee ladies! Gefeliciteerd Dolphin, wat gaat het ineens hard he! Daphne: wat heerlijk dat je zo'n lekker weekend hebt gehad en jezelf terugvinden is het allerbelangrijkste, dan voel je je het lekkerst en dan kan je ook beter met dingen omgaan. Sterkte meid! wil: wat balen zeg, maar hopen dat het allemaal toch nog meevalt. Wel leuk dat je met kerst naar nederland komt! Hoewel wij hier waarschijnlijk geen witte kerst krijgen Onsukkie: balen is dat he, een van mijn vriendinnen is een week voor mij uitgerekend....wij moeten dus sowieso meerdere namen bedenken, voor de zekerheid. We houden namenlijk allebei van dezelfde soort namen, dus dat word nog wat! Masoled: ik hoop dat je geen bekkeninstabiliteit hebt, want dan ben je nog lang niet klaar, daar kan je in ieder geval wel mee naar de fysio hoor, voor tips en oefeningen. Ik ben al vanaf maandag thuis, zo beroerd voelde ik me, vannacht had ik het zo benauwd dat ik dacht dat ik geen adem meer kreeg. Verder lijkt het vandaag wel iets beter te gaan.... Afwachten maar, ik wil eigenlijk morgen weer aan het werk. De tegels worden vandaag in onze keuken gelegd! Jippie!
Ja, baal echt als een stekker... nou ja, er komt vast nog wel een naam voorbij, maar voor nu... grrr!
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie, will 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28 + moedergans + Ice 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 18 dec: Masoled 19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23 20 dec: moedergans + JVtje 20 dec: miriam25 21 dec: daam 24 dec: daphne78 2 jan : Deentje 3 jan: will 7 jan: daphne78 Agenda Echo 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia + Frostieke 14 dec: Anna28 14 dec: miriam25 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + JVtje 18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo 19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo 20 dec: mamafaye 21 dec: Saar 31 dec: gina82 2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo 10 jan: daam 20 wk echo Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout, thuis + flesvoeding Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. fiona23 (fiona23)- 24 jaar uit utrecht- ZH+flesvoeding Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Saartje (Saar) 24 jaar uit Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv miriam (miriam25) 26 jaar - almelo -thuis- bv 1ste kindje Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita,
Hoi! Geloof dat ik in een periode zit dat ik wat meer kan onthouden, das wel makkelijk als je wilt reageren! onsukkie: echt vervelend dat ze precies die naam genomen hebben, ik zou ook direct een andere willen! Wij zijn er (nogsteeds) niet uit, helemaal niet voor een jongen, maar moet ook eerlijk zeggen dat we het de laatste weken ook niet over namen gehad hebben. We hebben wel het geluk dat er geen bevallingen van vrienden of familie voor ons aan zijn (voor de verandering is er maar 1 zwanger en dat ben ik ) En mocht er nu nog iemand zwanger worden, dan ga ik er niet van uit dat ze eerder zal bevallen dan ik... Anna: mannen kunnen soms wat overbezorgd zijn, ik zou zelf nog even afwachten. Als je 3 dagen lang niks binnenhoudt wordt het echt tijd voor actie, anders kan er weinig aan de hand zijn hoor. Maar goed, als ie echt ongerust is kun je altijd ff telefonisch overleggen. Onze kleine was de laatste paar keer verstoppertje aan het spelen. Ik pakte zondag de angelsound, maar goed na 5 min nog niks gevonden behalve mn eigen hartslag. (gelukkig frustreert het me niet!). Volgende avond toch ff weer proberen, maar helaas. Mannetje kwam net in bed toen ik hem weg wilde leggen en zegt: mag ik nog ff? Ja hoor, maar het wil weer niet gevonden worden.... Na 10 sec zegt ie: en wat is dit dan? Ja hoor, dit is de derde keer dat meneer hem wel vindt en ik niet! Terwijl ik op dezelfde plek luister! (ik voel waar de baarmoeder ligt, dus hoef niet veel af zoeken... Als ik nu heel rustig lig voel ik de kleine ook bewegen. Moet dan echt stil liggen en er goed bij nadenken wat ik voel, omdat het maar zo zacht is nog. Heb vanochtend heerlijk uitgeslapen en ga nu thuis aan het poetsen. Eerst nog maar ff wat eten, dan heb ik wat energie. Moet strijken (nou dat kan vanavond ook wel, dat doe ik liever tijdens het tv kijken). Badkamer doen, stoffen en stofzuigen. Wil tegen 3 uur weg, dus dat houdt in dat ik nu toch wel eens mag gaan beginnen Liefs Friendly