Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahah bij ons is het andersom... ik vind de kleine elke keer heel snel en als de papa luisterd speelt hij/zij verstoppertje hahaah! T ligt trouwens al hoog zeg.. vind het nu elke keer ter hoogte van mn navel aan de linkerkant..

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Jaaaaaaaaaaaaaa ik heb weer een naam op m'n lijstje. Of het hem wordt, weet ik nog niet, maar in elk geval is het een naam die me aanstaat!

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb het nu 2x gedaan... ik heb van mijn schoonmoeder zo'n zwangerschapsdagboek gekregen en daar staat dan ook bij elke week een regel 'buikomvang', dus ja, dan maar gaan meten hè ;) (anders was ik vast ook zelf niet op het idee gekomen!)

Ik begin langzaamaan wel wat meer energie te krijgen, maar het houdt nog niet echt over hoor... Dat ik 's nachts vaak redelijk slecht slaap zal er overigens ook niet echt bij helpen, vermoed ik. Vannacht weer beroerd geslapen zeg! Kon vanmorgen echt m'n bed niet uitkomen, heb echt overwogen om maar een dagje thuis te blijven! Maar ja, ik ben verder niet ziek ofzo, alleen moe.... ach, morgen kan ik wat langer blijven liggen (dan hoef ik 'pas' om half 8 de deur uit, ipv 7 uur) en daarna begint voor mij het weekend alweer :) Dus nog even doorzetten!

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Fijn onsukkie! Ik moet wel zeggen dat ik blij ben dat wij de namen al heel lang weten én dat er in onze omgeving voorlopig niemand kindjes verwacht (niet voor zover wij weten althans).
    En met name onze jongensnaam is gelukkig niet super populair, dat scheelt ook al natuurlijk ;)

5. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    hoi hoi allemaal,

Kunnen jullie mij misschien een beetje helpen met een naam ;) Ik vind het dit x heel erg moeilijk!

We moeten van beide nog hebben en het moet natturlijk wel bij jamy passen! :D :D

Nou ik hoor het wel van jullie alvast bedankt...

xxx jamy

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Yes! Als ik maar bezig ga ben ik echt zo klaar met poetsen! Alles ziet er nu weer naar mn zin uit, dus ben helemaal happy!

Fijn onsukkie dat je weer een naam hebt, gelukkig heb ook jij nog weken genoeg om de 'juiste' naam te vinden.

Enegrie: over het algemeen heb ik wel meer energie. Moet wel zeggen dat ik met de verkoudheid/griep wel een fikse dip gehad heb. Maar het gaat de goede kant weer op!

Buik meten? haha, bij mij valt weinig te meten... Het begint nu wel echt te komen, maar als ik mn buik laat zien dan kunnen maar weinig mensen daar een zwangere buik van maken. Normaal liep mn buik echt plat, en nu wel al bol, maar bij de meeste mensen zit juist daar het vetrolletje, dus als je het niet weet zie je het echt niet! De kleine zit nu steeds halverwege mn navel aan de linkerkant. De rechterkant heb ik hem alleen met de echo gezien, verder was het steeds links of midden (bij de verloskundige).

Ik heb ook een zwangerschapsboek gekregen van mn zusje, zo een van papa en mama vertel eens. Wel leuk, moet er binnenkort maar eens in beginnen!

Zo ga (alweer) wat eten, straks even naar het centrum en de bibiotheek en dan nog even weg te thee drinken. Vanavond prei met aardappels en ik-weet-nog-niet-wat-voor-vlees. ;)

Liefs Friendly

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Is ook moeilyk!
    Een naam die by Jamy past?
    Pffff zyn zelf ook druk bezig met namen, dus kan zo 123 niet wat verzinnen.
    Zal er nog ff over nadenken ;)

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha friendly .. met dat meten zou het best nog wel eens mee kunnen vallen hoor ;) En ik vind het zelf vooral ook leuk om nu bij te gaan houden hoe het van week tot week veranderd. Een maand - 1,5 maand geleden zag je bij mij ook nog bijna niets hoor, of je moest er echt op letten. Als ik zelf in de spiegel keek (zeker van voren), had ik dan ook steeds het idee dat het m'n eigen vetrolletjes waren die ik zag en niet de groeiende buik ;). Maar inmiddels is er echt geen twijfel meer mogelijk hoor! In de afgelopen paar weken is die buik echt enorm gegroeid, je kon het echt bij wijze van spreken van dag tot dag groter zien worden!

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Dat heb je snel voor elkaar! Ik loop me suf te piekeren over namen, maar het lukt maar niet. Aantal meisjesnamen die ik wel leuk vind, maar jongensnaam? moeilijk moeilijk!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ikzelf heet Hilde, dat hoor je op zich niet erg veel. Mijn moeder heet Riek. Om maar wat te noemen.

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Moet vanmiddag weer bloed laten prikken.
    Ff kort: er is een kind met 5de ziekte op het werk (by my op de BSO) en ik heb dat vroeger niet gehad (zegt mn ma, maar t kan ook ongemerkt zyn gegaan)
    Als ik wel antistoffen heb, is er nix aan de hand. Maar als ik geen antistoffen heb, kan ik het dus ook krygen, en dat kan schadelelyk zyn voor de kleine.
    Pfffff zit hier wel ff te janken (K*T hormonen). Wil me niet teveel zorgen maken, maar dat gaat vanzelf :(

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

middag had weer lekkere koppijn vandaag op het werk en ben nou heel moe maar ik moet er ff niet aan toegeven anders ben ik dadlijk gesloopt
    zo gisteren visite gehad had zon leuk rompertje gehad er stond op design bij fiona en johan R zo lief

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ice, mijn moeder kan niet zeggen of ik de 5e ziekte heb gehad... die kende ze toen namelijk helemaal niet.

Ik heb trouwens mijn pink auw gedaan, die doet nu nog auw. Licht verstuikt of zo. Maar is wel heel vervelend.

Vandaag een poets dagje, dalijk de wc en de badkamer. Heb het eten al grotendeels voorbereid dus hoeft straks ook niet veel meer mee te gebeuren.

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

de 5de ziekte at is dat dan? en gisteren moest ik ook al me moeder ondervragen of ik ooit de rode hond had gehad als kind zijnde en zegt ze ja dat heb je en toen ik weet je het zeker nou nee ja zegt ze mischien wel gehad maar zeker weten doe je het nooit zucht wat heb ik daar nou aan?

nick, jermy vindt ik wel een leuke jongensnaam en tobas en dyllon, en voor meisjes celine melissa of gabriel of noami liesbeth kan zo nog wel ff doorgaan haha

ice maak je niet druk meid en laat het ff weten nou zit ik ook te twijfelen of ik me bloed op antistoffen moet laten onderzoek en

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Onsukkie: Ben ik toch even heel benieuwd wat je hebt bedacht! :)

@Ice: Hoop voor je dat het mee valt meid! Ik was altijd in de veronderstelling dat dat niet zo schadelijk was:-s

Hier een droog broodje naar binnen gewerkt Jihaaa.... :-s voel me nog steeds niet zo....ben net wakker en heb nog steeds zo'n hoofdpijn bah! verder zweten en gammel......bah nix aan! (zo ff klagen hihi)

16. ooh ja namen! ik vind het een ramp om een leuke naam te bedenken! meisjes naam waren we al helemaal over uit maar hebben we dit jaar een meisje leren kennen die precies zo heette dus die naam valt dan ook weer af :(
    meisjes namen vind ik wel makkelijker dan jongensnamen. maar wel moeilijk een naam te vinden die we allebei leuk vinden want we hebben wat dat bereft nogal wat verschillende meningen.
    Ga maar is op internet kijken daar staat er heeeeeel veeeel! staan vast wel wat leuke tussen!

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Fiona, 5e ziekte is iets met rode vlekjes/bultjes... en koorts. En dan heb je ook nog de 6e ziekte die lijkt erop maar is net iets anders :D

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha daphne mischien is er ook zekerr wel een 7de ziekte ik ga me er niet druk om maken heb ik besloten

ik heb de aardappelen opstaan en de witlof met hamkaas saus wordt het vanavond en voor hubbie kipfilet dat krijg ik dus echt niet meer weg!

anna hoop echt voor je dat je je snel beter gaat voelen want die is ook niet tof om je zo beroerd te voelen als je maar wat eten binnen houd dat is het belangrijkste hou je dta niet zou ik toch ff met met de Vk bellen

nou verder weinig nieuws

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Pfff, nog 20 minuutjes en dan mag ik naar huis! eindelijk! Ik heb het echt even zó gehad. Ben dr echt met m'n kop niet bij vandaag, zo duf.
    Vanavond is m'n mannetje niet thuis, dus ik mag de pasta-met-kip-in-pesto-roomsaus opwarmen, die we maandag ook hadden. Zelf kan ik voor geen meter koken (al lukt het me opzich nog wel om bereidingsvoorschriften te volgen...) en op het moment trek ik het ook sowieso niet. Volgens mij zou ik het eten linea recta de vuilnisbak in kunnen gooien, als ik het zelf klaar gemaakt heb... boven die lucht hangen de hele tijd, nee, dat zou m'n maag echt niet accepteren! Dus ik ben allang blij dat die vent van mij altijd kookt ;) Alleen dus lastig wanneer hij er niet is....

20. will

will Niet meer actief

fiona, ben je dan niet ingeent (wat een woord) tegen de rode hond? ik meen met 11 jaar.

rot namen, ik vind jamy ook erg leuk maar lijkt teveel op amy. en dan jongens namen volgens mij bestaan er gewoon geen leuke jongens namen of ze zijn al in gebruik bij mensen in onze vrienden/familie kring. eehh meisjes naam staat vast.

Deel Deze Pagina