Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Bedankt voor t duimen iedereen!
    Surf: wy hebben de echo om 12.40 in Arnhem by Babyview.
    Nog maar 2 dagen, 1uur en 53 minuten.......tiktak, tiktak, tiktak :rolleyes: :)

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Wat vreselijk! Werken is wel het laatste waar je dan aan wilt denken! Hoop voor je dat t blijft zitten in ieder geval!
    En dat je je straks wat beter voelt! Ik moet wel zeggen dat ik zelf nu ik zwanger ben wat egoistischer ben..... Dat de kleine straks gezond is en dat ik mezelf er goed bij voel is het belangrijkste!

Ik was trouwens ineens zo blij dat ik nagenoeg geen last heb gehad van zwangerschaps misselijkheid! Ik geef het de meiden te doen die 24 uur per dag lopen te .......!

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Ice: Zie dat je 18 weken bent! Toch gefeli! En dat de pretecho zaterdag maar helemaal gaaf mag zijn!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hier een foto... ze is "onze" naam wel waardig, eerlijk is eerlijk. Ze is erg zoet, slaapt veel, huilt weinig en is puntgaaf. Zooooooooo mooi!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Onsukkie! Wat een plaatje! (Mag ze de naam wel waardig zijn maar toch jammer! :-s ) maar niet te lang in blijven hangen!

Ook wij hebben geloof ik een nieuwe naam bedacht en ben nu helemaal benieuwd naar die van jullie voor een meid....kijken of het weer dezelfde is hahahaha!

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Thnx Anna, lief van je :)

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
  8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

18 weken alweer .. nog 2 weekjes en we zitten 'al' op de helft!

@Ice: sterkte met het bloedprikken! Hopelijk kan je toch snel de uitslag krijgen. En als dat niet mogelijk is: laat het je echo niet bederven hoor!

@Onsukkie: wat een scheetje zeg! Nog een paar maandjes en dan mogen we zelf ook allemaal zo'n dotje in onze armen houden... waarom kunnen een paar maanden toch zooooo lang duren?!

Vandaag weer de laatste werkdag van de week. Nou, ben ook wel weer toe aan het weekend hoor! Ik heb de extra uurtjes slaap weer hard nodig. Nu maar hopen dat man-lief dat morgenvroeg ook wil begrijpen... (die heeft nogal eens de neiging om op de vrijdagochtend te gaan knuffelen voor hij op moet staan .. heel lief hoor, maar toch maar liever niet als ik nog wil verder slapen!)

9. will

will Niet meer actief

hier nog 1 die niet zo fit voor de dag is gekomen. voel me niet ziek maar mijn ogen vallen dicht én de koffie kwam er net zo hard weer uit als dat het erin ging. even gauw de huisjes in orde maken voor het weekend dan kan ik een uurtje m´n bed in duiken. zo vreemd, de ene dag bruis ik van de energie, de volgende dag ben ik nog te lui om de dag aan te kijken.

ice, ik zag bij de vragen aan de vk ook iemand met een vraag over de 5e ziekte. meis wat balen, ook hier wordt geduimd hoor. dit is nu wel weer een verschil met zweden. alle bloedtesten worden onmiddelijk afgehandeld. de uitslag krijg je gelijk, vind dit erg prettig, ik kan ook niet zo tegen wachten op een uitslag.

met mijn ''schoonvader'' gaat het echt niet goed. baal er zo van. ik heb nou niet echt een band met hem maar toch en daar komt nog eens bij dat de hormonen in dit soort situatie's ook flink hun werk doen.

nou ga even gauw aan de slag.

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Jvtje: Ook jij gefeli met je 18 weken!

Kan me voorstellen dat je liever uitslaapt op je vrije vrijdag! Al moet ik zeggen, hij klinkt wel heel lief zo! hihi!

Inderdaad onvoorstelbaar dat we straks zo'n kleine wurm in onze handen hebben! echt een wonder! Bijna vanuit het niets ontstaat zo'n mensje! Wauw!
    Enneh....we zitten al bijna op de helft! :)

11. will

will Niet meer actief

huuhhh, ik zie die foto nu pas onsukkie. maar ehh je vindt haar nu nog wel heel lief en puntgaaf maar wacht maar dat jij je eigen ''ukkie'' in je armen hebt. wedden dat ze daar niet tegen op kan.

ik vind er trouwens wel heel schattig, dat neusje, zoooo lief.

12. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemorgen meiden,ik ben natuurlijk ook aan het duimen voor ice wel wat laat maar lees het nu pas....

hier nog steeds verkouden en dat wil maar niet over gaan erg vervelend maar ben niet de enige....
    ik heb eerst maat eens ff bij gelezen en dat was niet teweinig :) ik heb niet heel veel te melden dames maar ik voel me verder echt goed ondanks de verkoudheid!vanmiddag ga ik op zoek naar mooie namen iemand nog suggesties waty er mooi bij Naomi past?ik vind het moeilijk om weer een mooie naam uit te zoeken maar ook dat zal wel weer goed gaan!

Will sterkte met je schoonvader....

tot vanmiddag meiden moet mijn dochtertje ff van school halen :) ;)

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja nu zij van de week pa&ma zijn geworden word ik alleen maar ongeduldiger hoor!

Wat een vreselijk rotweer is het trouwens.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja ze is ontzettend mooi, als je dat zo vast hebt... alles beweegt als het adem haalt. Echt een wonder hoor!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Meisje:
    Naomi & Julia (daar ga ik weer)
    Naomi & Elisa

Jongen:
    Naomi & Wessel
    Naomi & Jeffrey

16. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dank je :)

Oh, hij is ook wel heel lief hoor. Ik heb echt geen klagen, ook tegen de kleine is hij al volop aan het kletsen enzo. Haha, gisteravond ging hij 'm zelfs al instructies geven over hoe die kleine m'n organen moet behandelen, alssie straks wat harder gaat trappen :p
    Maar hoe lief hij ook is, na een lange week werken (moet ook elke dag 1,5 uur heen en 1,5 uur terug reizen .. dat hakt er ook aardig in, moet ik zeggen! Misschien nog wel haast meer dan het werken zelf...) lig ik er op vrijdagochtend om 7 uur toch niet écht op te wachten!

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nou ja zeg :evil:
    Bel ik net de dokter op om te vragen of het formulier klaarligt, blykt dat zy het eigenlyk helemaal niet nodig vinden om bloedonderzoek te doen :confused: , want als er iets is, wordt er volgens hun toch nix mee gedaan.
    Heb je ooit zo'n belachelyk verhaal gehoord? Ik bedoel HALLO zelfs de GGD zegt dat het gevaar opleverd voor zwangere vrouwen! En die zullen het wel weten toch!
    Maar ik heb net zolang lopen zeuren, en gezegd dat ik me echt zorgen maak, totdat ze t formulier wél voor me klaarleggen. En dat zou pas om 3uur, maar heb t weten te vervroegen naar 2uur. Wat is er zo moeilyk aan een formulier uitschryven?
    Ik ben echt zoooo kwaad! Ik ga nooit naar de dokter, en dan heb ik es een x wat, en dan moet ik byna bidden en smeken of ze alsjeblieft iets willen doen.
    Nou zit ik hier wéér te janken :cry:

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Oh Ice wat erg! Jeetje dat ze dat nog niet eens kunnen begrijpen! Daar wordt je toch ook gek van?

Goed dat je je zinnen er op hebt gezet! Ik kan me zo goed voorstellen dat je gewoon die test wilt hebben en zekerheid zoekt! Succes vanmiddag!

@Jvtje: Snap ik! Wel lachen dat ie instructies geeft! Die van mij probeert door de buik heen te vertellen dat ie de leukste papa wordt hihi! En sochtends wordt ik wakker met een hand op mn buik! (dat deed ie anders nooit hoor! hihi;))

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ ice, belachelijk van zo'n dokter, ik kan me goed voorstellen dat je van slag bent. Wat is er zo moelijk aan om iemand gerust te stellen met een formulier? Kleine moeite lijkt me.

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Ice: Wat ACHTERLIJK zeg! Wel goed dat je zin hebt doorgedreven.

Deel Deze Pagina