middag of avond! zo ff een broodje naar binnen werken en straks moet me man nog langs een klant toe en ik ga mee want we gaan naar de burger king dus vanavond lekker niet koken ! morgenochtend gaan we lekker ff zwemen heb er echt behoefte aan lekker warm in het water doperen nou ik ga ff blijlezen
zo eerst ice goedzo meid op je strepen staan ik laat me ook nooit afscheppen het komt allemaal goed meid echt waar ik duim dubbel voor je will klote deze berichten ondanks de band gun je dit niemand ik zal aan je gezin denken en ik hoop dat die geen lange lijdensweg mag hebben , ik hoop dat die ernog wat moois van kan maken na omstandigheden anna stelkens bloedneuzen is dat normaal ik wil je niet bang maken maar me vriendin had het ook en die had bloedvergiftiging maar je bent nog te vroeg zwanger om daar last van te kunnen hebben maar hou het wel ff in de gaten lukt het eten al? hier onder de mega puisten het lijken wel muggebulten ! echt 2 op me wang er de 3 komt op me voorhoofd voelde ik al ik ga zwemen morgen maar moet eerst een totale renovatie doen aan me lichaam me beenharen daar zou een man jarloers op zijn niet normaal me nagellak op me tenen is er bijna vanzelf afgesleeten zooo erg! en me oksels zie je ook al een en al stoppels en dan heb ik het niet eens over me muts! dammm zo ben ik helemaal niet ik ben altijd van kop tot teen verzorgd ik durf me nooit zo te vertonen en al helemaal niet in een zwembad dus als ik de kracht ervoor heb doe ik dat vanavond eerst allemaal dan pas in die bikini zo er is veel afgeklests vandaag gezellig verzorgingdsmiep welkom fijn dat deze zwangerschap wel goed gaat en wel lekker genieten ervan he! 14 weken ik ben dat morgen er zijn er echt al een boel 18 weken! we gaan lekker
@Jvtje : HIhi..... lachen he? Ik vind het zo mooi om te zien hoe blij hij is met de BUIK! Hij vloet zich ook al heel verantwoordelijk en maakt zich heel snel zorgen zoals nu ook met de buikgriep! Hij had na de eerste dag al zoeits van moet je niet naar de dokter? zo schattig! Ik hield niets binnen en hij was nu al bijna bang dat de baby straks hierdoor een pond minder zou wegen hihi! achossie! Oh ja....en ik hield nog geen thee en beschuitje binnen wil de Schat verse sinaasappelsap voor me gaan persen! Lief hoor maar nee bedankt! @onsukkie : bij ons is het andersom.... ik wil niet alles op het aanrecht hebben zwerven! haha
Hoi meiden! Ice: verstandig dat je je zin hebt doorgedreven bij de dokter! Hier gaat ie nog steeds niet goed. nog steeds last van flauwtes en duizelingen. Vanmiddag even langs de huisarts geweest, maar de assistente kon niks anders doen dan de bloeddruk opnemen en die was perfect. De huisarts heeft tot dinsdag een volle agenda, dus het spreekuur was geen optie. Morgen belt ze wel even en dan overleggen we dan of er andere oorzaken (zou niet weten wat) of oplossingen zijn. De assistente heeft me alleen verboden om auto te rijden (maar dat mocht ik met de medicijnen die ik heb toch al niet) en op de fiets vind ik mezelf niet eens vertrouwd op het moment dus met de auto ga ik echt niet! Ga nu weer richting slaapkamer, want ben weer helemaal total-loss. Gelukkig morgen niks op het programma (alleen 's avonds) dus een lekker rustig dagje. Liefs Friendly
Whaha Fiona, jy verteld altyd zo levendig je verhalen, geweldig, kan me helemaal inleven Will, wat een KL*** bericht zeg Sterkte meis! Hier nog ff een update over t bloedprikken: Kom ik om 2uur by de dokter, zegt ze: oja, dat formulier. Het is nog niet klaar, neem maar even plaats in de wachtkamer, dan is t over 10 minuten klaar.... 10 minuten? Waarom moet ik dan een halve dag wachten? Heb ze daar nog wel duidelyk gemaakt dat ik me toch echt wel zorgen maakt, maar nee, iedereen daar begreep dat wel zei ze. Ik betwyfel t.... Maar goed, mn bloed is geprikt. Deed wel iets meer pyn dan de vorige keer, maar goed, alles voor ons kindje! Het enige is: de uitslag duurt een week! Dit omdat het opgestuurd moet worden naar t lab in Nymegen. Ik heb mn VK dus maar gelyk weer opgebeld hoe ik dat nu moet doen met t werk, en zy adviseerde ten sterkste om totdat ik de uitslag heb, niet te gaan werken. Dus tot donderdag zit ik sowiezo thuis Mis ik mn eerste sinterklaasfeest op mn eigen BSO, baal ook flink dat ik niet kan gaan werken, maar ons kindje gaat nu voor! Dus dat wordt een hoop scrappen vd week, aangezien ik alweer aan de beterende hand ben (lang leve t stomen met dampo, en de versgeperste jus, dat ik nooit eeder zo'n apparaat gekocht heb, geweldig!)
@Friendly: dat klinkt inderdaad alsof je het ff rustig aan moet doen! Ben benieuwd wat er uit komt morgen! @Ice: Echt superbelachelijk! Wat een idioten! Moet je daar een halve dag op wachten stelletje mafkezen! Ik sta niet eens in jouw schoenen en kan me er al kwaad om maken! Dus je hebt je eigen BSO? Wat ontzettend gaaf! Ik kom oorspronkelijk uit de kinderopvang! Heb in Groningen ook bijna helemaal zelfstandig een BSO opgezet. Idee van mij...de centjes van de directeur hihi! Ben daar drie jaar manager in de kinderopvang geweest! Heb het wel overwogen in Twente maar durfde de stap naar zelfstandig niet aan!
meiden dank jullie voor de lieve reactie's. die bloedneuzen zijn niet erg, ik heb er ook last van. toen ik van amy zwanger was had ik het nog veel erger. kan geen kwaad, dus geen zorgen maken.
Anna: het is wel van Humanitas, waar ik by werk. Er werd een nieuwe BSO geopend, en toen hebben ze me gevraagd of ik dat op wou starten. Loopt nu 4 weken, en vind t helemaal super! T is dus niet helemaal alleen van my haha, al voelt dat wel zo, heb daar niet alles te vertellen hihi (maar wel wat LOL). Ik werk daar t meeste, en als er meer kids komen, komt er 1 collega by die ook voor my invalt nu. Vandaar dat ik zeg eigen BSO
o ice erg he 10 min en dan is het in orde, dat zegt ze dan ook nog ff erbij! nou ik ga ook me bank of bedje opzoeken ben moe ben net pas terug van de klant van me man en heb me misselijk gegeten ij de burger king zit nou aan een pak met appelsap morgen heerlijk vrij en zaterdag wel werken maar dan is het sinterklaas feest voor de kinderen vande ouders die bij ons bedrijf werken dus dat wordt wel gezellig weltruste meiden
@WIll: Thanx voor de geruststelling. had al even gegoogled en gezien dat de bloedvaatjes wat dikker worden en sneller bloeden daardoor! @Fiona: Ik heb vandaag weer aardig normaal kunnen eten! Oftewel...een broodje kaas bleef lekker zitten! GElukkig maar! Voel me al weer een stuk beter en ga morgen weer aan de slag.,...even proberen! Gaat het niet dan ben ik zo weer thuis! @Ice: Kan me voorstellen dat het voelt als eigen! Lijkt me nog steeds gaaf zelf iets op zetten! Wie weet ooit! Nou meiden, Ik ga ff naast mn man op de bank kruipen! (mn eigen UberHunk hihi ) Spreek jullie morgen weer! En het leuke van thuis ziek zijn is toch wel dit forum! )) hihi Trusten voor straks! (eerst nog ff sinaasappeltje persen!) Liefs Anna
zo meiden , morgen nog 1 dagje werken en dan dit weekeind eindelijk vrij en dan al weer 18 weken! Gaat toch snel hoor. Vraag me soms wel af waneer ik de kleine ga voelen, en wanneer die pukkels op mijn rug schouders en langs mijn haargrens eens weg gaan! Ook las ik altijd dat je zo'n donkere streep op je buik kreeg ( linea alba ofzo) van je navel naar beneden als je zwanger was, maar ik heb m nog niet gezien..
Goeiemorgen dames! @Friendly, het klinkt hetzelfde als ik me voel, op de flauwtes na, ik heb er hoofdpijn bij, ook naar de dokter geweest en bloeddruk en urine is goed... ik ga nu bij de vk mn hb laten prikken! Als je ijzer te laag is kun je hier ook last van hebben! @Anna, fijn dat je je weer wat beter voelt, ik voel me nog steeds hondsberoerd.. bahhhh! @Ice, sterkte met het wachten op de uitslag.. balen zeg! Sorry, ben de rest alweer vergeten.. Ik ga zo lekker een jus met kiwi blenderen en hopen dat ik vandaag wat opknap! Ik ga zondag ook maar niet werken dan heb ik nog drie dagen rust en kan ik maandag weer beginnen! Fijne dag allemaal! Xxx
Zo Gina: Uit je bed gevallen? Nix aan dat je je nog niet wat beter voelt! Hier wel weer opgestaan met een hoofdpijn op de achtergrond! Hoop dat dat nog wat beter wordt vandaag :-s Ga wel weer aan de slag vandaag maar heb nog niet veel zin! Zo maar eens ff douchen en aankleden! Wordt het vast beter van! @Anastacia: Ik dacht dat je die streep kan krijgen en dat dat niet standaard is dat ie komt! Zag dat mn banner stil staat..... Ben 17 weken vandaag! Jihaaaaa! Misschien gaat ie nog met de tijd mee vandaag...... Fijne dag iedereen en voor de zieke dames: Rustig aan! Liefs Anna
goedemorgen heeerlijk een dagje vrij oo ik ga na me zwverlof ook 4 dagen per week werken want 5 dagen achterelkaar is ook 10x niks dit is echt lekker hoor zo totale renovatie heeft plaatsgevonden lekker hoor kan er weer ff tegen aan ga ff een broodje naar binnen werken zo lief vanacht werd ik wakker van me man omdat die ook met zijn hand op me buik lag te slapen zo lief he hij zei gisteren ndat die al benieuwd was hoe het zal zijn als ik echt zon toeter zal hebben hoe ik er dan uit zal zien , dus hij is er ook flink mee bezig mischien ga ik zo ff de stad in wat leuks kopen voor de baby eerst kijken of we nog gaan zwemen
Wat is dan andersom? Dat is hier ook zo. Alleen die vatekwast moet niet nat blijven, dus opruimen en niet in de wasbak laten liggen.