Hoi! Cool zeg Anna! Lijkt me gaaf zoiets! Ice: goed dat je hebt doorgedramd, ze kunnen wel gek worden daar bij de huisarts. En ff off-topic: ik wil beginnen met scrappen, namenlijk het babyboek van Tim eens goed aanpakken, nog tips, links o.i.d heb het namenlijk nog nooit gedaan,. Oef tim breekt de boel hier af, ik kom gauw weer kijken en ff meekleppen.. groetjessssssss
Ach schattig... mijn man kan er ook niet af blijven. En dezelfde man heeft me aangestoken. Ben stik verkouden en super panisch dat ik een voorhoofdsholteontsteking krijg ofzo, want daar gaan ze me nou echt niets tegen geven. Dat word stomen tot ik scheel zie!
Hey meiden, Ben echt al even niet geweest, maar ben weer eens goed ziek geweest, zit nu zelfs aan een kuurtje omdat het niet te doen was en er geen ophouden aan zat... Nu gaat het weer iets beter...en zijn we druk bezig voor de sinterklaas. Heb niet alles kunnen bijlezen, sorry. Will wat vreselijk zeg voor je schoonvader, en ondanks je geen goede band hebt met je schoonmoeder gun je het niemand om alleen achter te blijven. Heel veel sterkte.
Goedemorgen allemaal! Weinig nieuws hier, ik heb zelf ook maar weinig te vertellen. Heb lekker uitgeslapen, maar niet extreem lang. Vond het eigenlijk wel goed van mezelf omdat het gisteren toch wel weer laat was. Mannetje bedacht tegen half twaalf dat ie ook maar eens naar bed moest, maar stond erop om eerst nog even met de angelsound te spelen. En antuurlijk konden we de kleine weer niet vinden... tot ik hem weer weg wilde leggen. Vond hem weer helemaal onderaan tegen het schaambeen aan, terwijl het de vorige keren halverwege mn navel zat. Kreeg gisteren ook het 'compliment' dat meneer me voor de zwangerschap liever vond dan nu, en bedankt! Hij heeft wel een beetje gelijk, maar het komt er vooral van omdat er eigenlijk steeds wel iets aan de hand is waardoor ik me niet goed voel. Liefs Friendly
Daar heb ik ook last van hoor, vind mezelf zelfs regelmatig een bitch... volgens mij zijn het voornamelijk hormonen, want op zich voel ik me verder best goed. Heel vervelend... en hij is dan ook nog zo dat hij er niets van zegt.
haha, nee die van mij zegt er ook de meeste tijd niets van. Toch moet ik bekennen dat het grotendeels wel aan hem ligt (en dat weet ie ook) want het is totaal geen prater, als ik wat wil weten moet ik het echt rechtstreeks vragen anders krijg ik echt een antwoord waar ik niks mee kan. Hierdoor reageer ik de laatste tijd een beetje zoals hij het ook doet, maar dat is hij niet van me gewend omdat ik wel altijd alles helemaal vertel. Ik heb de laatste tijd echt niet de puf om hem alles te vragen. Net de huisarts aan de telefoon gehad en die kan me niet verder helpen. Ze gaat er vanuit dat het met de zwangerschap te maken heeft en dat kan beter door de verloskundige verder bekeken worden. Moet dus daar een afspraak maken en dan met hen overleggen. De huisarts denkt in elk geval dat er toch iets in de bloedwaardes niet goed is, bloedarmoede leek haar het meest logisch. Maar goed, volgens mij kan ik pas maandag de vk weer bellen, zal eens ff opzoeken van hoe en wat... Liefs Friendly
he meiden alles is ok hier en met jullie? will wat erg van je schoonvader wel een beetje een late reactie maar heel veel sterkte toegewenst! heb vannacht zo`n slechte nacht gehad veel hoesten en vaak naar de wc echt super vervelend...dus ben nu erg moe maar ja heb het erg druk vanmiddag en geen tijd om ff een dutje te doen....ga nu ff een broodje eten met mijn dochtertje..
hey mamafay wat klote dat je je zo ziek voelde maar je bent er weer! volgens mij is iedereen wel ziek of heeft een buikgriep ik weet het niet maar alles en iedereen om me heen is ziek en ellendig en ik voel me best goed vandaag alleen weer dat weeige maar dat is goed te doen ga zo ff in de stad een lekker broodje eten denk ik net discussie met me schoonmoeder weet je al wat voorn behang je wil en wat je wilt met de gordijn je moet wat met beertjes ofzo nemen en overgordijnen waarom! en die rol gordijn is nog zo goed als nieuw! aaaaaaggghhhhh adem in adem uit ik kwam voor een gezellig bakie thee en niet dit dit is mijn kindje en al wil ik paars met rose en gifgroen en bruin dan doe ik dat en al wil ik kranten op me ramen dan doe ik dat ook! okay het is er uit nou ga ff me mannetje aansporen om me mee te nemen ff de frustratie van me af shoppen
je hebt groot gelijk Fiona, maar misschien bedoelde ze het niet zo en was het meer een ingeving. Hier net op marktplaats Woezel en Pip besteld, cd + boekje Erg mooi prijsje van gemaakt en nu is het afwachten wanneer de postbode langs komt..
zo meiden, hier is het een drukke boel. maar ik vind het genoeg geweest voor vandaag. bijna alles is geregeld voor de reis naar nederland. dus als het moet kunnen we gelijk vertrekken, eehh maandag kunnen we pas weg als het nodig mocht zijn (groene kaart was verlopen). dus als ik er een paar dagen niet ben, jullie weten het... morgen even vlug naar de stad. alle kerstspullen inkopen. volgende week zaterdag is er hier een kerstbuffet voor 50 personen. gelukkig hebben we iemand gevonden die dit van ons overneemt maar dan moet wel alles in huis zijn natuurlijk. zondag maar de boom neerzetten in het zaaltje. pff, word er niet goed van, al dat geregel. verder niets te klagen, voel me eigenlijk prima. nou meiden misschien tot later.
Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987 2 mei: Eyereen, Manon, Masoled 3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia 4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa 5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi 6 mei: Bette, Hope26,princess 7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84 8 mei: Gina82, MaaikevT 9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie 10 mei: Mamafaye, Linda 11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982 12 mei: Nijnja, Surf, 13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie, will 14 mei: Draaimolen, WendyP 15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Annetske, minke 16 mei: Deentje, Hellepelle 17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75 18 mei: Sannnniee 19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy, 20 mei: Mano82, Chanie, Askim, 21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo 22 mei: 23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje 24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien 25 mei: Eikie79, Katje81 26 Mei: Sabineeuh 27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan 28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly 29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink, verzorgingsmiepie 30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine 31:mei: Rocca81 Agenda Verloskundige of gyn 28 nov: mamafaye + Dionne84 3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj 6 dec: daam, evelien 10 dec: Anna28 + moedergans + Ice 11 dec: Gina82 13 dec: Dolphin 18 dec: Masoled 19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23 20 dec: moedergans + JVtje 20 dec: miriam25 21 dec: daam 24 dec: daphne78 2 jan : Deentje 3 jan: will 7 jan: daphne78 Agenda Echo 1 dec: Ice pretecho 3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie) 13 dec: anastasia + Frostieke 14 dec: Anna28 14 dec: miriam25 15 dec: Masoled 17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + JVtje 18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo 19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo 20 dec: mamafaye 21 dec: Saar 31 dec: gina82 2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo 10 jan: daam 20 wk echo Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout, thuis + flesvoeding Askim 34 jaar uit rotterdam Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv Juliette (Julia1982) uit Deventer Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling. fiona23 (fiona23)- 24 jaar uit utrecht- ZH+flesvoeding Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - .... Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV Saartje (Saar) 24 jaar uit Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv miriam (miriam25) 26 jaar - almelo -thuis- bv 1ste kindje Meiden die een mk hebben gehad *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19, Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar Ischa 31,Thalita verzorgingsmiepie je staat erbij
meiden, waar zijn julie toch, het is zo stil. is er soms iets leuks te doen in nederland? mis ik iets?
pff, dat werkt niet. weet even niet zo veel tegen mezelf te vertellen. ja ik heb genoeg te vertellen maar dat weet ik allemaal al, hahaha
zo will ben er weer! was ff weg geweest om alvast wat ideen voor behang op de babykamer op te doen en heb me keuze al gemaakt haha ben er wel lekker vroeg bij maar eind feb kom me babykamer en dan wilk ik al behang hebben en vloerbedekking en kozijn moet geschilderd zijn ik hou volgens mij vocht vast me sokken doen pijn ze staan er zo erg in me been en van zwemmen is niks gekomen en ik had er zon zin in nou morgen voreg sinterklaasfeest daar gaat me zaterdag maar goed is ook wel ff gezellig halllo mensen waar zijn we?!
hey meiden kom op de meiden van juni zitten op 342 dus ze kunne als het hier zo doorgaat makkelijk inhalen ik doe net als will wel wat verhalen om de boel wat vol te lullen ik heb zon zin in kerst maar durf me kestspullen niet uit de schuur te pakken ben heel erg panisch voor spinnen die wolfspinne zeg maar als ik die zie kan je me oprapen erg is dat joh het beperkt je wel met een aantal dingen die angst voor spinnen en me man haalt ze altijd weg maar laat ze ook altijd onstappen de spin moet daarom dood morsdood en ik moet het zien anders geloof ik hem niet ik ben een mega dierenfreak maar voor spinnen heb ik geen enkelt gevoel erg he als ik het zo terug lees en dan zeg me man het is ook maar een beestje die wil ook gewoon net als ieder ander leven oooo dat werkt dan wel weer op me schuldgevoel maar dan komt die paniek dubbel zo hard en zeg ik dood moet die ! ERG HOOR nou zit me hier behoorlijk te vervelen kan 10 dingen opnoemen die gedaan moeten worden maar heb er geen zin in heb net augurk met ham zitten opeten lekker hoor ga zo nog meer snaaien volgend weekend ga ik me boom opzetten de laaste kerst van ons 2en volgend jaar hangt er een sok bij aan de openhaard ik kan niet wachten hoe anders zal ons leven eruit gaan zien en oud en nieuw hoe gaan we dat dan doen met zon kleintje volgendjaar? ja het feesten in de kroeg is game over maar dat had ik ook wel helemaal gehad dit jaar gaan we bij onze vrienden met hun babytje oud en nieuw vieren kunnen we alvast oefenen xxx
@fiona als je te veel voct vast houd moet je minder zout eten! heb ik vanmiddag toevallig gelezen Hier gaat verder alles goed! heb gelukkig weer veel meer energie als 2 weken geleden! merk het goed! mijn huis ziet er weer netter uit.. heb minder ruzier met mijn vriend... t gaat allemaal een stuk beter gelukkig! ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend!
o heb me vriendin opgebeld ga ff thee leuten bij haar eerst ff een wasje erin knallen en dan daarheen en dan als ik terug ben wasje drogen en dan vrolijk om half 9 morgen paraat staan op me werk met 230 gillende krijsende kinderen ooo kan niet wachten ik sta nog harder te krijsen als die kids vindt sinterklaas nog steeds zooo leuk!