morguh nijnja je hoeft je echt niet schuldig te voelen je bent zwanger! dus je lichaam is gewoon heel moe en dan moet je er gewoon aan toegeven denk aan je kindje hier is er een sinterklaasfeest op het werk heb net alle koffie gezet en theen en limonade en ik ben al weer bijna klaar zit te wachten het feest begint zo om 10 uur nou meiden ik spreek julie doeiii tot vanmiddag !
dan ben ik de tweede. jeetje onsukkie, wat vervelend als je zo bij je vriendin zit. maar dat gaat echt weer over hoor. je wordt een beetje geleefd. mijn ervaring bij de bevalling met amy is dat de kraamvisite mijn leven een beetje overnamen. er waren zelfs mensen die het presteerde om tot 11 uur s'avonds te blijven zitten terwijl ik uitgeteld in bed zat. tijdens het rust uurtje kwamen ze aan. als ik bv zat te geven zaten ze er met hun neus boven op en vertelde wel even hoe het moest. na drie dagen was ik helemaal op. heten die dingen skittels, ja die ken ik wel. ik dacht alleen dat ze dummies of zo heette. ja die lust ik ook wel. verder weinig te melden. we wilde eigenlijk weg gaan maar de auto wil niet starten. balen. dus we zien wel wat de dag ons brengt in ieder geval een hoop sneeuw als ik de lucht zo zie. fijne zaterdag allemaal
Goeiemorgen dames! @Wil, vervelend zeg dat je je echo misschien moet missen.. maar misschien een ideetje hoor, waarom doe je in Nederland geen pretecho? Die bureau's zitten overal en tussen de bezoeken door heb je daar misschien wel ff tijd voor..... (of ik moet nu erg lullig overkomen aangezien je niet voor je plezier naar Nederland komt...dan sorry!) @Fiona, ik haaaat spinnen ook... maar mannetje nog erger hihi.. echt leuk, als hij er een ziet gaat ie rennen hahaahahahah! @Onsukkie, ik wil ook echt niet constant bezoek dalijk.. geef dat ook echt duidelijk op kaartje aan en ouders en schoonouders heb ik dat al duidelijk gemaakt hahahaha.. ze mogen komen wanneer ze willen maar niet bemoeien..! Hihi.. erg he! @Nijnja, ik zit ook al dagen thuis ivm aanhoudende hoofdpijn.. tja het is nou eenmaal niet anders.. ik trok het ook ff niet meer.. gewoon eraan toegeven! Sorry dames, de rest ben ik vergeten! Fijne dag allemaal! Xxx
Goedemorgen ! Dan ben ik de vierde haha Wilde iedereen ff een fijne dag wensen! Wij gaan zo in de auto stappen en richting Groningen om sinterklaas met de familie te vieren! Helemaal leuk! Gedichtjes klaar, de kadootjes gepakt! tot morgen! Meiden veel plezier met de pretecho's vandaag! Liefs Anna
gina, daar hebben wij het gisteravond ook over gehad. als het er naar uit ziet dat ik het hier misloop dan gaan we een pretecho doen. klinkt niet lullig hoor. kom naar nederland niet voor het plezierigste wat je je kunt bedenken. maar kan het natuurlijk wel zo plezierig mogelijk maken.
Ohh gelukkig maar.. terwijl ik het schreef dacht ik hmmm klinkt dit wel netjes? hahaha... Het is wel heel leuk een pretecho! Sterkte in ieder geval!
Ja, een pretecho hoeft ook helemaal niet zo duur te zijn. Bij ons kostte het 30 euro. Maar ik weet niet of ze voor dat bedrag ook naar afwijkingen kijken of zo.
o, nijnja dat hoeven ze voor mij niet naar te kijken het gaat mij er eigenlijk een beetje om dat ik ons kindje weer even heb gezien. zal is even gaan kijken waar ik een echo kan laten maken in de buurt van 't-Gooi of almere.
Wat ik ook wel leuk vond aan de pretecho, was dat ze er veel maar tijd aan besteedden. Bij de gynaecoloog was ik elke keer met 5 minuten weer buiten. Bij de pretecho duurde het wel een half uur. Toen de kleine in het begin nog niet zo bewoog zei de echoscopist dat ik me even om moest rollen. De zwaartekracht zou hem wakker maken. En inderdaad, hij of zij heeft zelfs nog even gezwaaid!
maar 5 minuten? ik heb er hier nu twee gehad, beide bij de gyn. ik denk dat we een kwartier hebben zitten kijken. denk dat de gyn het zelf ook erg leuk vond, hij zat er zo vetederd bij te kijken. 5 minuten is idd erg kort.
Goedemiddag allemaal! Wilde vannacht eerst wat schrijven om de eerste te zijn (was erg laat thuis) maar dacht laat ik maar netjes wachten tot ik weer wakker ben. Het gaat hier met buien van slecht naar iets beter naar slecht naar goed, is echt geen peil op te trekken. Ene moment val ik haast flauw en het andere kan ik alles doen wat ik wil. Het is zo vreemd en het voelt ook echt niet lekker. Maar goed, het enige wat ik kan is rustig aan doen tot ik bij de verloskundige geweest ben. Will: zitten echobureaus genoeg, dus je kunt vast wel ergens een plekje krijgen! Iedereen die Sinterklaas gaat vieren: veel plezier dit weekend. Wij slaan voor het laatste jaar over (nou, heel misschien volgend jaar ook nog wel, dan is de kleine toch nog te klein om het mee te krijgen). Liefs Friendly
Mijn man en ik hebben ons terug getrokken, als ze zover zijn gaan we wel weer eens heen, maar het moet van hun uitkomen. Het ligt echt niet aan hun, zeker niet aan de man, want die is wel gewoon sociaal, maar ik denk dat het ze gewoon te druk is. En ik heb geen zin gesijk van alle kanten te horen waar ik niets mee te maken heb.
Hier ook weer present! Vanmorgen de kinderkamer het plafond gewit! Ook nog een klus, ik de randjes gedaan, mannetje met de roller in de weer. Wel fijn dat dat in iedergeval gedaan is! Nu de rest allemaal nog . Zou wel fijn zijn als die kamer klaar is ...
bleh er heerst een forum griepje denk ik... ook ik ben zwaar verkouden en voel me duf.. Morgen verjaardag van mijn zusje, dus ik hoop echt dat ik dan iets beter ben als vandaag.. :x
goedemiddag allemaal! Hier gaat alles echt beter! ben er echt blij mee! heb de kleine nog steeds iet gevoeld.. soms denk ik wel dat ik wat voel maar wil het toch wel eerst zeker weten voor ik zeg dat ik de kleine gevoeld heb! ik hoop dat t niet lang meer duurt! ik heb in ieder geval mijn angelsound om te horen dat alles nog goed is en dan hoor ik de raarste gluidjes uit mijn buik komen! dat is wel heel erg leuk! dan draait die kleine alle kanten op! Ik wens iedereen een fijne zaterdag! veel winkel,echo,rust, sinterklaas plezier! Groetjes!
Goedemiddag ladies! Ice: hoe was je pretecho? Ben benieuwd, was vast helemaal geweldig! Ennuh...wat wordt het? Of wil je het niet weten? Spannend, ik moet nog wachten tot 18 december..pfffff, nou ja met al deze sinterklaasdagen gaat de tijd wel snel. Onsukkie: Ja dat is dus echt niet leuk. Toen Tim geboren was, kwam mijn mams elke dag, maar gewoon maar heel even en dan ook nog om gewoon mij een beetje te helpen, koken enzo bijvoorbeeld. Het is echt niet leuk om als bezoek weggekeken te worden. Een dinnetje van me is ook net bevallen van haar tweede kindje en die zijn ook helemaal op zichzelf in een keer, echt heel apart en zeker niet gezellig! Ik heb ook al besloten maar te wachten tot ze mij weer eens belt, ben er ff klaar mee. Maar is wel jammer zulke dingen, Verder ligt bij ons dus de vloer er eindelijk in in de keuken, prachtig hoor, dinsdag wordt dan de keuken geleverd en als het goed is is het dan donderdag allemaal klaar! Hehe....kan niet wachten, ben het uit eten en in de zooi zitten meer dan zat, maar goed, het is straks natuurlijk wel supermooi! En daar gaat het om. Ik ben nog steeds superverkouden, de keelontsteking wordt gelukkig wel wat minder, heb weer wat stem en slikken doet ook minder pijn. Pfff was echt geen fijn gevoel zeg! Nou vanmiddag ff verjaardag en dan daarna naar een duo wandelwagen kijken. Via marktplaats gevonden, hier vlakbij, voor 50 euro...dus ik hoop dat het wat is, zijn wij mooi goedkoop klaar Groetjessssssssssssssssssssssss
en o ja ik voel de kleine nu echt supergoed en nog leuker: mijn man heeft het ook al kunnen voelen...geweldig!
Mijn man kan niet wachten tot hij de kleine voelt..hij baalt er echt van dat hij hem/haar nog niet heeft gevoeld.. Ik heb 17 december eerst mijn 20 weken echo en heb daarna in januari een pretecho. Vond het een fijner idee om eerst te weten of de kleine gezond is, zover ze dat kunnen zien, en dan pas een pretecho te doen.