Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zit helemaal vol snot, van top tot teen. Word er helemaal GEK van!

En heb vanavond sinterklaas... bleh, vol huis, lekker warm, daar word het vast niet beter van.

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo net de voortuin weer versiert met een lichtsnoer. Vind die donkere dagen als het om half 5 al donker is echt helemaal 3x niets, dus dan maar meteen het snoer ophangen!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo lief, gaat net de bel... komen ze een bloemetje brengen.

Ik denk nog nou dat zal wel weer voor de buren zijn, maar nee het was echt voor mij. Van de salarisadministratie van mijn werk.

Door een probleem met de postbank, waren de salarissen van zon 50 werknemers 4 dagen te laat uitbetaald.. en ook al konden ze er niets aan doen, boden zij toch de excuses aan!
    En dat was dus het bloemetje!
    Lief he

4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk anastacia ! Zo mogen ze wel vaker langskomen.. ;)

5. will

will Niet meer actief

anastacia, wat lief dat je een bloementje kreeg, dat had je deze maand wel verdiend vind ik met al die tegenslagen.

gadver, iedereen snot verkouden. een forum-virusje misschien?

gezellig onsukkie de lampjes buiten. hier branden ze ook volop, alleen is het hier rond half 4 wel donker.

ice we zitten allemaal te wachten op je. hoe was je echo?

nou meiden fijne sinterklaas avond voor wie het vieren gaan en de rest ook veel plezier natuurlijk.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee hallo,

ik heb ook vanochtend een pretecho gehad! Wauw wat is dat gaaf! En al helemaal een mensje! EN ze konden zien wat het is, namelijk een JONGEN! We krijgen een zoontje! Super hoor, je zag heel duidelijk een piemeltje, ik zal morgen kijken of ik het in mn album kan krijgen! Zo naar mn ouders de dvd laten zien en dan mogen ze raden... we zijn weer helemaal blij!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Wauw surf van harte gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Jaaaaahh in je album zetten hihi wil ook kijken!

8. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Surf wat leuk dat ze al konden zien wat het gaat worden!
    Gefeliciteerd met de goede echo!

Nog 11 dagen en dan mogen wij ook :)

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik mag maandag naar de gyn, maar denk niet dat ie naar het geslacht gaat kijken hihhiihi. Maar ja wie weet :D

Ik zit nu in Den Bosch, zou er gisteren al de hele dag zijn, en morgen weer. En vandaag de hele dag in de stad rondgehangen, weer geshopt. Was wel lekker in ieder geval. Ik ben wel verkouden maar meer dan dat mijn neus echt dicht zit.

10. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

Surf: wat cool! Hoe reageerden de ouders? Leuk zeg, wauw, ik kan niet wachten!

Ice: uhhhh wel vandaag wat posten hoor, anders ga ik me zorgen maken

kusssssss

11. will

will Niet meer actief

zo meiden,
    nog niets van ice, die zit natuurlijk helemaal verliefd naar de foto`s van de echo te kijken.

hier ligt een hele vracht sneeuw. pff, fijne klus, sneeuwruimen. drukke dag dus.

ik zal niet zoveel posten meer want zoals het er nu uitziet vertrekken we in de nacht van maandag op dinsdag naar nederland.
    we hebben net een telefoontje van mijn zwager gehad. hij was naar het ziekenhuis geroepen.
    zie vreselijk tegen de reis op. het is toch 2 dagen rijden. we blijven gelijk maar een paar dagen kunnen we mooi wat nederlandse kerst kadootjes kopen. helaas kunnen we niet zo heel veel mee terug nemen want de hond moet ook mee. er is hier op het ogenblik niemand die voor hem zorgen kan. beetje vervelend maar niets aan te doen. nu moeten we dus nog even iemand zoeken in nederland waar die een paar dagen kan blijven. mijn moeder houd niet zo van honden en blijft dus voor geen goud alleen met hem hahaha. ik zie het allemaal wel.

verder weinig te melden, voel me niet echt heel lekker maar dat zijn denk ik de zenuwen voor de reis.
    nou meiden fijn dag allemaal en misschien tot later.

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Dat is niet zo mooi Wil.. balen ook dat je je hond bij niemand kan laten! Ik zou idd ook tegen zo'n reis op zien.. pffff!

Heb je nog wel een echo bureau kunnen vinden?
    Heel veel succes met sneeuwruimen en de reis!

Iceeeeee waar ben je nou?

Xx

13. will

will Niet meer actief

gina, ik ben op tijd terug voor de echo

14. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hihi misten jullie me :p
    GOODMORNING!
    Zit hier met een BIG smile achter de compu, de pretecho gisteren was SUPER!En gelukkig liet ons beebje zie of we rose of blauwe muisjes kunnen gaan kopen :D Maikel wil het aan niemand vertellen, dus of ik t hier dan wel mag verklappen zal ik ff vragen haha.
    Echt zo speciaal om het te weten, net of je weer net ontdekt heb dat je zwanger bent, heel apart!
    nou wy gaan lekker ontbyten in Emmerich, vanmiddag zet ik echo foto's op mn blog!
    Surf: gaaf dat jullie een jongetje krygen :D

15. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemorgen meiden alles ok?wat goed allemaal weer goede echo`s!hier ook nog steeds snotverkouden en het gaat maar niet over.... :( gister erg druk gehad met verfen en behangen maar ook het 2e kamertje schiet op!

Will ik snap heel goed dat je tegen de lange reis opziet.....morgen overdag dus pakken?

dus sneeuw bij jullie ik hoop dat we dat ook in nl krijgen :) maar het lijkt er nog niet op.

gister was sinterklaas bij ons in het dorp was echt super geweldig!naomi(onze dochter)op het podium zijn staf vast houden echt super gezicht... :D

wanneer gaan jullie dit vieren als jullie het vieren?wij gewoon op 5 dec maar ook dan is mijn moeder jarig dus word een druk dagje :D
    vanavond te eten met mijn schoonfamilie word hoop ik ook gezellig :D
    ik wens jullie nog een goede zondag toe en tot morgen!

16. goedemorgen allemaal!

Wat leuk zeg dat jullie al weten wat het word!
    @ice ik ben wel erg nieuwschierig hoor :)

Ik kan nu helemaal niet meer wachten! ik wil ook weten wat er in mijn buikje groeit.. maar ik moet nog ff geduld hebben tot 2 januarie! duurt nog wel erg lang:(

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Weet hoe je je voelt Deentje, ik was ook zo abnormaal nieuwsgierig, dat het me nix had verbaasd als onze kleine de benen styf over elkaar had gehouden ;)

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ohhhhhhhh nou zijn we nog steeds nieuwschierig ice.... hmmmm.. ga je mannetje eens wakker maken en vragen hihi (geintje hoor)

Oke wil, dat is wel heel fijn dan!

Ik moet ook nog tot 31 dec wachten best jammer.. wil het ook zoooo graag weten!

Het regent hier... bahhhhhh.. gelukkig hoef ik niet te werken, blijf nog ff dagje thuis en begin morgen weer aan een drukke week! Moet wel vanmiddag in mijn eigen huis (we hebben er allebei een, hihi, mijne staat nu tekoop, van hem verkocht en nieuwe krijgen we 28 dec.... pfff) spullen weggooien ed want dinsdag komen er eindelijk mensen kijken!

xx

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik weet niet wat voor hond je hebt en waar je schoonmoeder woont, maar je mag hem/haar eventueel wel hier (Monnickendam) brengen hoor.

20. KatSas

KatSas Bekend lid

hoi!

Will: bah...kan me voorstellen dat je er ff tegenop ziet allemaal, doe rustig aan en sterkte met de reis en de rest....

Ice: hihihihi, geniet maar lekker op je wolkje..whahahaha, wat zal je zweven zeg...en zo hoort het ook. Knap dat jullie het aan niemand gaan vertellen. Ik kan dat dus niet, ik moet dat soort dingen altijd delen..grijnsssssssssss.

Zo ik ga ff nog een spelletje doen en dan zo maar eens gaan beginnen aan het opruimen en afstoffen van de woonkamer, na al dat breken van de week is het één grote stofzooi..zucht.....

groetjesssssssssssssssssssssssss

Deel Deze Pagina