Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo ik hou het nou ook niet meer hoor mischien dat ik toch met 16 a 17 weken een pretecho laat maken nou ik jullie pretechos heb gezien
    zucht ...

2. hahaha ja indd. ik kan ook niet zo lang meer wachten!
    maar zo in spanning zitten heeft natuurlijk ook wel wat haha!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja het is wel speciaal voor mij dan als ik zolang kan wachten dus me geduld wordt weeer op de proef gesteld
    eerst moet je geduldig zijn dat je een eisprong heb dan moet je geduldig zijn dat je zwanger bent ben je dat dan moet je geduld hebben op je eerste echo en dan op je 2de die een eeuw ver weg lijkt en dat herhaalt zich denk ik totdat je kindje eris
    nou dan heb ik toch een megageduld wat zal mijn kindje een geduldige moeder krijgen
    maar ik heb geeen geduld zo het is er ff uit
    toen we vanmorgen gingen zwemmen zei me mannetje zoooo heee nou kunnen we er echt niet meer onderuit! ik zeg nee schatje ik ben zwanger en die buik laat ik je elke avond zien maar dan zeg jij ik zie niks hoor grrrr met hem moet ik ook zooveeeel geduld hebben

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Haha ja mannen hè Fiona ;)
    Dus jy moet ook elke avond je buik showen? Hihi ikke ook, die van my zegt dan: van voren, en an profile LOL. Ja ze zyn best trots op ons hoor ;)

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Tuurlijk zijn ze trots, ze laten het niet altijd merken, maar als ze het wel doen dan geeft het wel een super gevoel!
    Vandaag een pyjama-dag gehad. Lekker boekje gelezen in bed, af en toe stukje tv gekeken. Later gekookt, lasagna en daarna de afwas gedaan. mn mannetje zijn kapsel even bijgewerkt en daarna lekker gedouched. Ga nu snel hell's kitchen kijken, slot en op tijd naar bed want moet morgen wel werken.

Liefs Friendly

6. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
  7. KatSas

KatSas Bekend lid

hihihihi, ik ga op je blog kijken en dan ga ik heel onschuldig doen. Maar wat leuk ice! Een meisje...wauw, leuk joh!

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    heey Ice leuk een meid
    Had je pendel toch gelijk hahaha

Hoest verder hier met de dames
    het is hier wel heeeeeeel rustig vergeleken bij de andere mamas

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Ice, wat super een meid! Gefeliciteerd!
    Enne.. wij weten van niks hihi...

@Danjo, hoiiiiiiii, wat lief dat je toch lekker met ons meeleest! Hier is het idd errug rustig in vergelijking met de andere mama's.... Hoe is t met jou?

@Wil, heel veel succes met je reis!

Hier gaat het iets beter.. ik heb nog wel hoofdpijn maar ja, vandaag maar weer werken!Ik heb gister wel heerlijk de hele dag met mn mannetje in bedje vertoeft dus dat was heerlijk ontspannend.. filmpje aan af en toe slaapie doen haha....

Fijne dag allemaal! Xxx

10. minke

minke Actief lid

Goeiemorgen,

hier was ik ook weer eens... Zal proberen om vanaf nu wat vaker mee te kletsen (ben meer een lezer, hahaha).

Ice; wat super dat jullie een meisje krijgen! Hier zegt ook iedereen dat het dit keer een meisje wordt. Denk alleen dat het meer stille hoop is van de familie, dan dat het ook echt zo is. We hebben nml vooral jongens in de familie (m'n ouders hebben nu 7 kleinzoons, dus een kleindochter zou wel heel bijzonder zijn). Zelf ook wel het voorgevoel van een meisje, maar dat hadden we de vorige keer ook en toen was het toch echt een jochie. Ach, we zien wel... Mij maakt het niets uit, het is beiden meer dan welkom.

Woensdag moet ik naar de gyn. Vind het heel spannend, ben best wel bang dat het alsnog niet goed is... Hoop in elk geval dat ik weer een echo krijg, want waarschijnlijk gaat mijn moeder met me mee! Zou wel erg leuk zijn, als ze haar kleinkind al even kan bekijken.

Groetjes Minke

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Wat leuk surf: een ojongen en Ice een meid! Gefeli!

Ik wil (denk ik) niet weten wat het wordt maar heb wel gedroomd dat ik het ineens wilde weten! dus ben benieuwd!

Weekend is weer voorbij gevlogen maar superleuk geweest! Dus wel weer een weekje op te teren! Volgend weekend gaan we langsaamaan met de kinderkamer beginnen! Ook helemaal leuk!

@Will: Goede reis gewenst!

Verder iedereen een fijne dag gewenst!

Liefs Anna

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hier komen ook steeds meer twijfels hoor over het wel of niet weten. Ik neig nog steeds naar niet en man wil absoluut wel. We kibbelen daar dus nog even over door denk ik...
    Beetje laat vanochtend, maar dat is geen probleem, moet eerst ff langs de makalaar nog en die is er niet zo vroeg.
    Tot later (zal voor mij wel morgen worden)

Liefs Friendly

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier ook weer wakker.... gelukkig vandaag avond dienst dus kan ik nog lekker aanrommelen.

Wij wilden eerst ook niet weten wat het zou worden, (althans hij wilde niet en ik wel en toe zeiden we dan maar niet weten )maar mijn man is toch bijgedraaid uiteindelijk.
    MAar goed nog tot de 12e wachten .
    Ik ben wel heeeeel erg benieuwd Ik ben zo bang dat het toch niet goed is. Ik vind het best een beetje eng.
    Je leest zoveel horror verhalen...

Hier ook nog steeds geen gespartel in mijn buik gevoeld, en dat vind ik toch wel gek omdat de echoscopiste had gezegd dat ik het ws wel vroeg zou voelen omdat de placenta aan de rugkant ligt.
    Nou ja we wachten af, meer kunnen we ook niet doen he..
    Na de 20 weken echo gaan we verder met de kinderkamer met behang etc..

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Hier eindelijk verkoudheid weg, ja nog wel snotterig, maar geen last meer van kou en rillingen..
    Kindje is echt actief, hij/zij lijkt echt met de week sterker te worden..

Ja Ice, een meisje, Ik zal het aan niemand doorvertellen.. :-$ ;)

15. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden eerst maar eens ff bijgelezen.... :) wat leuk ice een meisje!
    wij willen niet weten wat het word wij laten ons verrassen :D gister uit uiten geweest met schoonfamilie daarna honds beroerd dus alles is er weer uit gekomen :( nu ben ik weer super fit wel nog een klein beetje snotterig maar ben er niet de enige die er mee zit :oops: ga zo maar eens ff wat in het huis doen schoonmaken maar heb er niet echt zin in 8) maar het moet toch gebeuren....tot vanmiddag meiden :D

16. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Oh ik ben zo trots ladies, een meisje! :D
    heb zo'n zin om de hele stad leeg te kopen haha, al die schattige kleertjes.
    Heb al wel 2 mini rompertjes gekocht by de hema (die had ik al gezien haha). Een met bloemetjes en een met stipjes, allebei met hippe kleurtjes, ao rose, dus lekker meisjes achtig!
    Ben bly dat ik t hier heb verteld, kan ik lekker kletsen over onze plannetjes haha.
    ow hier trouwens die alles onthullende foto:
    Vind t nog steeds moeilyk om te zien, maar ja, ik ben dan ook een leek! En er bungelt nix LOL, dus......;)

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ik moest eerst 10x kijken ice wilde ik begrijpen hoe de kleine uk op de echo foto lag hihihi
    Maar idd er bungelt nix, leuk hoor een kleine meid.
    Ik ben ook vreselijk nieuwsgierig naar wat het zal worden. Ik denk zelf een meid, maar mijn man denkt een knul :)
    Nou ja als het maar gezond is!
    Wel moeilijk om het daarna voor ons te houden, want de verleiding is groot om het iedereen te vertellen denk ik.. zeker de ouders, maar ja die kletsen ook nogal dus dan weet alsnog iedereen het

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Doen jullie eigenlijk nog iets voor sinterklaas?

Ik heb voor mijn man iets kleins gekocht, een speen met i love pappa en een tshirtje met papa's kanjer er op.
    hihi

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Hier even snel een berichtje van mij..

Ice wat leuk zeg een meid. 18 december zullen wij hopelijk weten wat het word:)

Ik vier geen sinterklaas. Volgend jaar waarschijnlijk weer voor het eerst:D

Ik zal vanavond even bijlezen allemaal. Ben erg veel aan het werk geweest:S..
    En moet nu weg naar de VK:) Eens kijken waar mijn baarmoeder nu ligt...

Fijne dag dames..

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oh ice en surf wat leuk dat jullie al weten wat het wordt! IK WIL OOK! :)
    Wij komen niet onder sinterklaas uit, maar het is ook geen straf hoor, integendeel. Kim is nu op haar top met het geloven in sinterklaas, alles neemt ze heel bewust op en ze weet al hoe het gaat, vorig jaar overviel het haar allemaal nog een beetje en keek ze vol verwondering rond, maar nu weet ze het fanaseerd er lustig op los hoe sinterklaas het allemaal wel niet doet!

Ik voel me prima op dit moment, ben echt lekker aan het genieten van de zwangerschap! Buikgriep is helemaal foetsie gelukkig.

Het is lijkt me heel speciaal om te weten wat het wordt, maar een verrassing is ook erg leuk hoor. Het is maar net waar je voor kiest.
    Wij willen het wel graag weten dit keer. Wat een echt mensje is het al he zo met 18 weken, dan moet ik toch altijd even denken aan het plegen van abortus, dat je dan zo'n miniatuur mensje laat weghalen, brrr...

Will, heel veel sterkte van de week, het is leuker om gewoon voor een vakantietripje naar nederland te gaan dan zo. Ik zal aan je denken.

Ik zal deze week niet zo vaak op de site komen, Heb het druk met sint, kim's verjaardag, heb ook nog een vergadering en ga nog een avond uit met een groep meiden en moet nog werken, pfff...

Groetjes Evelien

Deel Deze Pagina