@Will: Gecondoleerd. Hopelijk kun je nog even wat slapen voordat je op reis gaat! In ieder geval ook een goede reis gewenst! Hier ga ik vanavond eens even lekker in bad en het 1 en ander aan overtollig haar e.d. maar eens weghalen hihi! Veel charmanter wordt ik er niet op van het zwanger zijn! Als ik nog een week wacht kan ik de permanentrollers pakken hihi! Ff een avondje voor mij! Jaaaaaa! Tot morgen en een fijne avond gewenst en tot morgenvroeg! Liefs Anna
Huh, waarom niet? Je bent altijd welkom hoor, en als er dingen zijn om op te reageren reageer ik daar meestal wel op. Maar ook niet altijd, want dan heb ik er een dagtaak aan. Ben juist heel benieuwd hoe het met je gaat.
Kan me voorstellen dat je een beetje baalt maar je stelde in mijn ogen vooral Ice een vraag? Ik plaats ook wel eens een vraag of antw waar niemand op reageert.......... Dus in mijn ogen: Blijf lekker komen meid!
Hmz vraag ook hoe is het met de rest van de dames maar goed julliekunnen zelf ook zeggen leuk dat je er ff bent en hoe het is maar laat maar
Dat heb ik volgens mij nog vrijwel elke keer gezegd als ik een berichtje van je voorbij zag komen. Maar goed, zoveel mensen zoveel fouten helaas.
Oh gelukkig. Stomme hormonen, was al bijna zo: Ik las het toevallig bij de december mama's, maar dit zijn geen hormonen meer maar HORMONSTERS! En die hou ik erin tot ik bevallen ben heb ik me voorgenomen.
haha ja monsters zijn het zeker! wat iritant zeg! had net een paar dagen gehad dat het goed ging.. lekker vrolijk e.d. en vandaag echt weer zo'n k*t dag. alles gaat mis hele dag chaggie.. ruzie met vriend... ook erg gezellig altijd! maargoed! morgen misschien alles weer een stuk vrolijker! wie weet! prettige avond allemaal!
Ow de hormonsters.....pfffff...... begreep dat dat de hele zwangerschap kan blijven? aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wordt hier ook af en toe gek van mezelf 9en van de mensen om me heen hihi) Schijn af en toe onbedoeld ook als echte bitch uit de hoek te kunnen komen ohoooooooh!
Ja, m'n man heeft het ook niet altijd gemakkelijk zeg maar. Heb trouwens een irritant hoofdpijn, vooral als ik te snel opsta. Weet iemand of ik daar wat mee moet?
Ik heb ook gerookt, maar nooit binnen in mijn eigen huis. Mijn vriend rookte namelijk niet. Als ik een keer een feestje gaf als het buiten rotweer was. Dan mochten ze binnen roken. De volgende ochtend hadden we alweer spijt dat we het hadden toegelaten, dus dat hebben we snel afgeschaft. De vriendin van mijn vader vindt mijn regels belachelijk, maar ze houdt zich er wel aan. Andere keus heeft ze niet.
Dames, wat is dat toch met die hoofdpijn? Zelf heb ik er ook veel last van, maar ik zou echt niet weten hoe het komt en ik vind dat erg veel van ons er last van hebben!
Goeiemorgen dames! Die hormonen spelen hier ook aardig op.. ik heb nog nooit zoveel gehuild hihi... de tranen komen zomaar op! En die hoofdpijn, tja word er gek van, maar ja niks aan te doen! Iedereen alvast een hele fijne dag vandaag! Xxx Gina
Goedemorgen! Blijft een raar verschijnsel dat hoofdpijn! Heb nu gehoord dat het beter wordt als je geen koffie en andere caffeinehoudende drankjes meer neemt of in ieder geval mindert! Voor mij het proberen waard! Wat betreft de hormonen en huilbuien: Hopelijk is het allemaal heel erg tijdelijk en zijn we dr straks lekker van af! Nog ff doorbikkelen! (een maandje of 5...... hihi) Iedereen een fijne dag gewenst! Liefs Anna
Hallo allemaal, Ik dacht, laat ik maar weer eens wat van me horen. Het is al weer een tijd geleden dat ik wat heb geschreven. Erg druk met werk en heb dan ook helaas niet veel tijd om te schrijven. Probeer wel zoveel mogelijk te lezen. Maar ook dat is er de laatste tijd een beetje bij in geschoten. Hier gaat alles z'n gangetje. Voel de kleine al aardig bewegen, vooral als ik 's avonds rustig op de bank zit. Heb ook regelmatig last van hoofdpijn, erg vervelend kwaaltje. Werd vanmorgen vroeg wakker met rugpijn onder in mijn rug. Wist echt niet meer hoe ik moest liggen. Net heerlijk gezwommen, dat leek wel iets te helpen, maar ik voel het nog steeds. Nou, een fijne dag nog allemaal. Hoop toch echt weer een beetje vaker te kunnen komen kijken hier. Groetjes Ingeborg
Goede morgen meiden, Will, gecondoleerd, al denk ik niet dat je het nog leest want je bent inmiddels al wel onderweg naar ons kikkerlandje! Hoofdpijn, ik heb het gelukkig maar heel af en toe! Hormonsters heb ik op het moment weinig last van, maar ze kunnen me elk moment in hun greep nemen! Bleh, vanavond werken, heb geeeen zin! Nou ik ga eens wat doen, heb ook verder niet zoveel te melden. Een fijne dag allemaal vandaag!