@ will: gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd @ Danjo: kan me goed voorstellen dat het dan op die manier niet fijn voelt om hier te zijn! Maar je bent evengoed van harte welkom hoor! Hoe is het verder met je? @ evelien: Ja ik moet ook vanavond werken en ik heb er echt voor geen meter zin in! bah ik baal er nu al van.... Maar goed we gaan er maar proberen het beste van te maken vandaag! De hormonen zijn hier nog redelijk onder controle te houden... al merk ik wel dat ik soms op een vervelendere manier reageer dan dat ik eigenlijk zou willen!
pff hormonen.. Hoofdpijn komt doordat we nu meer bloed in ons lichaam hebben ( 2 liter) en je hart moet het overal nog rondpompen, tja en dan kan er teveel druk op je hoofd ontstaan waardoor je hoofdpijn krijgt, dus met andere woorden, het hoort erbij meiden.. We mogen gemiddeld 3 paracetamol per dag slikken, dus ik zal er zeker eentje nemen als ik jullie was. Terwijl ik dit typ, is de kleine ook lekker bezig met trappen, vooral als ik mijn benen over elkaar zit. 8)
Voorlopig zal het even rustig zijn van mijn kant... Heb gisteren een hele heftige bloeding gehad, uit het niks. De verloskundige kwam direct en het hartje klopte gelukkig nog prima. (ze zei ze nauwelijks zo hard en goed te horen kloppen met 14,5 week) Maar in combi met de duizelingen en dergelijke is ze toch niet helemaal zeker hoe het allemaal gaat. Straks een controle echo en bloedprikken, om wat oorzaken uit te sluiten en te kijken of het nog steeds goed gaat met het kindje. Ook kijken ze dan of er een oorzaak te vinden is van de bloeding. Het bloeden is nu bijna over, maar heb wel bedarrest. Wilde jullie evn op de hoogte brengen dus vandaar dat ik 5 min spijbel... Maar zo is het dus weer liggen, zodat de boel goed tot rust kan komen. Liefs Friendly
oh friendly toch, ik hoop zo voor je dat het niks is. Misschien iets te druk geweest? Blijf maar lekker in bed en laat je lekker verwennen he! Sterkte meis !
@ friendly jeetje wat vervelend zeg! wat moet jij geschrokken zijn! ik hoop dat alles goed komt! en rust maar goed uit!
@Friendly: Getver wat een schrik zeg! Ik duim voor je dat de echo een vrolijk zwaaiend kleintje geeft en dat het één of ander stom haarvaatje is geweest die is gesprongen. Bij mijn eerste twee zwangerschappen heb ik echt geen hoofdpijn gehad, maar nu de laatste twee (vorig jaar en deze) heb ik er echt vaak last van. Het grappige is dat het erop lijkt dat, als ik cola drink, de pijn weggaat.
Aaahh .. verschrikkelijk! Echt, op mn werk loop ik de hele dag met briefjes rond en nóg vergeet ik de helft! Thuis heb ik er gelukkig iets minder last van, maar daar hoef ik ook niet zoveel te onthouden Namen onthouden... dat is al helemaal een drama. Nou ken ik (bijna) iedereen wel die hier werkt, maar op het moment moet ik echt de grootst mogelijke moeite doen om op namen te komen. Echt zoooo irritant! Voor de rest merk ik op het moment niet zo heeeel veel van de hormonen (*klopt af*). Al had ik vanmorgen wel weer een ochtendhumeur van heb-ik-jou-daar. Maar dat kan ook wel komen omdat ik al bijna 2 weken slecht aan het slapen ben. Word ik niet van m'n eigen lijf wakker, dan is het m'n partner wel die me wakker maakt (en daarna vooral ook wakker houdt). Hij is namelijk verkouden en dat resulteert in hele bossen die elke nacht omgezaagd worden... Ik ben dus de hele dag door nogal moe. Gelukkig heb ik niet echt last van hoofdpijn verder, dat scheelt dan weer iets. @friendly: heel veel sterkte! Hopelijk valt het allemaal mee.
@ onsukkie: is je bloeddruk misschien wat laag of het ijzergehalte in je bloed (Hb)? Dan kun je flink duizelig zijn.
Heb net even een mars naar achteren gewerkt, dus ik wacht even af of dat helpt, zo niet dan bel ik de VK wel even. Het is geen ramp/haast klus, maar zou het wel prettig vinden als ik zou weten waarom. Stomme hormonsters... je maakt je gelijk druk.
Will gecondoleerd met je schoonvader en sterkte toegewenst de komende tijd.... Friendly wat een schrik zeg heb het zelf 2 wkn terug ook gehad erg spannend ik hoop dat je echo goed is meid,sterkte ik heb ff pauze meiden deus ff loeren hier moet zo weer werken maar het si redelijk druk dus dan gaat de tijd ook lekker snel .ik heb ook last van hoofdpijn maar dat omdat ik denk verkouden ben en het verstopt zit hoop dat het gauw minder word ik ga nu weer offline moet zo weer werken tot morgen of misschien vanavond
Ik heb net even tranen met tuiten zitten huilen omdat de honden niet wilden luisteren en een van de 2 die ik mee had naar buiten op een vrouw afstevende al blaffend, niet lelijk, maar omdat hij een hondje hoorde. Mens schrok zich dood. Ik kwaad en bij thuiskomst zat de kat de vogel dood te staren (niet gelukt) en mepte toen ik binnenkwam met z'n staart van allerlei dingen van de schouw. Echt waar, wat hebben die beesten toch? Belt net m'n man, die had echt zoiets van: wat is er met jou gebeurd.
Pfff, kan me voorstellen dat het je dan even allemaal teveel wordt onsukkie! De hormoontjes helpen dan ook al niet bepaald...
Nee, dat kun je zeggen, en dan nog duizelig ook. Heb het effe helemaal gehad, denk dat ik maar ff bij m'n moeder op bezoek ga, die woont hier een paar straten verderop. BAH!
@ Friendly: ik duim heel hard voor je dat alles oke is! @onsukkie: tja als zo alles tegelijk komt, dan is het al kei vervelend, laat staan nu! ha ga maar lekker genieten bij je moeder en eventjes bijkomen! Ik ga zo vertrekken naar mijn werk. Heb echt voor geen meter zin! bah... ook nog tot 22 uur vanavond, dus das gewoon een lange. En veel dingen die gedaan moeten worden, jakkie! ik zie gewoon op tegen deze week. Moet veel werken en ik voel me niet echt toppie! Och ik moet maar zo denken het is al heel snel weer zaterdag en dan heb ik eindelijk weer eens vrij weekend! Doei meiden
Dank je wel, ik doe ff een stokbroodje in de oven met kruidenboter (mjammie) en dan ga ik die kant op.
pff t lijkt wel of het maar heel kort was dat ik me beter voelde! voel me nu weer zo slap als een dweil en ben echt overal te moe voor! pfff dacht echt dat t over was maar helaas! ga maar is ff op de bank liggen!
Danjo: gewoon blyven komen hoor We vinden het alemaal gezelli als je komt. (En over je vraag: ja, stienke had goed gependeld, blyft vaag hè hihi) Daphne: ik had ook over de echo gedroomd, en die droom is uitgekomen, dus wie weet Iedereen: tja die leuke hormonen doe je nix aan. Ik heb ook dagen dat ik vet chaggie ben, reageer ik overal heel stom op, en dan weet ik dat ik fout zit, maar geef t niet toe haha. Will: stekte meis! Nog een x iedereen : die hoofdpyn valt hier wel mee. Dat kan toch ook komen als je een te lage bloeddruk hebt? Of als je te weinig drinkt! Friednly: wat een kl*** bericht meis Hoop dat alles goed zit daarbinnen! Onsukkie: dat snel huilen is hier ook hoor! Er hoeft maar iemand niet mee te werken of iets tegen te zitten, en dan staat het huilen me nader dan t lachen Maar dat gaat vast wel weer over hihi. Oja, miss toch een te lage bloeddruk als je ook duizelig bent? Even op laten meten meis. Hier is alles goed! Luister trouw elke dag naar onze kleine meis met de angelsound, voelen doe ik af en toe wat, dit komt ook doordat mn placenta aan de voorkant ligt, dat houdt t wat tegen! Heb ook een nieuwe camera gekocht Een spiegelreflex camera: de canon 350D. Die wou ik al heel lang, dus ben helemaal gelukkig Ik hoop wel dat de uitslag donderdag goed is, als ik geen antistoffen heb, moet ik ws nog een week thuis zitten
Will, wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd met je schoonvader. Sterkte hier in Nederland. En alsnog een goede reis gewenst! Friendly, jeetje dat is even schrikken zeg. Fijn dat de vk gelijk kwam en je een echo e.d. krijgt. sterkte! X Neia