Even kort. Met de kleine is alles goed. We vonden hem/haar wel erg rustig, maar alles ziet eruit zoals het eruit hoort te zien. Het lag nu zelfs iets voor op groei, dus dat is een goed teken. De placenta lag ook goed, en verder waren er geen andere mogelijke oorzaken te vinden. Het bloedverlies zal dus 'mysterieus' blijven. Sinds vanmiddag wordt het bloeden weer wat heviger, dus ik ga me de komende dagen strict aan mn bedarrest houden om te zorgen dat alles goed blijft gaan....
Jeetje Friendly wat een klote situatie zeg.. gelukkig was de echo wel goed! Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan! Sterkte! @Marjolein, wij spreken elkaar lekker op msn! @de rest, sorry ben alles alweer vergeten! Hormonen spelen hier ook lekker op, hoofdpijn blijft giga aanwezig en ben ook nog steeds doodmoe! Hele fijne avond allemaal!
zo lig hier uitgeteld op de bank voel me voetjes niet meer heb sinds 2 dagen last van me onderrug heb vanacht ook niet lekker kunnen slappen omdat het helemaal naar me been trok maar voor derest gaat het goed ga ff bijlezen mensen
jammer django dat je het zo opvat er word geregeld op iedereen gegreageerd maar ook niet maar daar kan je zwaar aan tillen ofniet hoop dat je spoedig in verwachting mag raken wat een nieuws zeg friendly echt schrikken man je bent even ver als ik en dan overkomt jouw dat maar ik wordt niet onzeker gelukkig was de echo goed en meid blijven liggen ! laat het ons weten hoe het verder gaat ik duim heel erg voor je wat ik vanacht weer droomde ik droomde dat ik een meisje kreeg en dat kindje was al zeker een half jaar oud auw auw moet er niet aandenken om zon bevalling te hebben maar ik had een prbleem ik had allemaal jongenskleren en kon haar niets aantrekken ik liet haar ook in haar bedje slapen en dan keek ik en dan lag ze recht omhoog op haar hoofdje dat soort dingen erg fijn zulke dromen ice ik heb vanmiddag babyvieuw in amersfoort gebeld zegt die vrouw pas vanaf de 20ste week kunnen we het geslacht bepalen! dus het heeft ook geen zin om een echo te doen en alleen een 2d echo volgens haar nou dat heeft dus geen zin voor mij ik zal wel wachten tot beging jauari dan hoop ik snel een 20 weken echo te hebben
@ Danjo ; Ik lees je berichtjes ook pas nu,heb tenslotte gewrkt maar als ik dan jou reacties lees dan denk ik echt ,......pffff laat maar. Sorry, maar je doet het echt overkomen alsof niemand je interessant vind! terwijl er vaak genoeg naar je gevraagd wordt. Ik reageer ook altijd op jou maar meestal krijg ik geen reactie! En vind het ook behoorlijk flauw als je net doet alsof je genegeerd wordt, want dat is niet zo. Ik snap best dat je soms wat meer reactie verwacht, maar dat geld voor iedereen! @ Will ; gecondoleerd meid, bah wat een naar nieuws. @ Friendly, oooo wat eng dat bloedverlies, ben erg benieuwd hoe het verder zal gaan. Ik hoop dat je met de bedrust snel van die enge bloedingen af bent.!
Oh wat raar? Ja dat zeggen ze zodat ze je niet weer hoeven te laten komen haha. Maar ik ging met 18 weken, en toen vroeg die vrouw of ik het geslacht wilde weten. En ze deed ook echt wel haar best om het te laten zien! Zou gewoon een afspraak maken
fuck it idd ik maak gewoon morgen een afspraak als ik jouw echos zie kan je echt al veel zien maar iemand zei al dat de eigenaar heel aardig is en het ook heel leuk doet maar dat er nog 1 medewerkster is en die is heel stug en niet leuk dus blijkbaar had ik de 2de persoon aan de lijn wat een mens zeg! werd echt chago van dat mens en dacht laat maar nou ik ga morgen weer bellen en vraag gewoon naar de eigenaaresse of hoe je dat ook schrijft ik ga ff wat lekker naar binnnen werken heb weer trek
Ik lees nooit meer mee toevallig dat Gina 2 weken geleden in een ander topic poste dus vandaar hier mn reactie (heb dat terug gelezen en dan reageren en 1 of 2 mensen ) en zoiezo valt het me wel op dat er weinig op iemand gereageerd wordt Maar denk lekker hoe je wilt denken weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt en heb nergens jou naam genoemd dus snap niet waar jij je druk om maakt
@danjo, omdat jij zegt dat je je hier niet meer welkom voelt, terwijl je wel welkom bent. En dat vind ik jammer. En ook omdat er dan gezgd wordt dat er niet op je gereageerd wordt, behalve .... en .... zeg je, terwijl ik ook altijd reageer!
Op dat moment reageerde ...... en ....... en de rest niet En idd voel me zeer zeker niet meer welkom Maar dat is mijn gevoel
Dames, remember, we zitten hier voor onze gezelligheid! Iedereen voelt t op haar eigen manier, daar kun je nix aan doen.
Maar tussen je niet welkom voelen en niet welkom zijn zit wel een groot verschil. Je bent hier wel welkom, ook al voelt het dus niet zo. Ondanks dat je hier niet meer wilt komen, wens ik je wel alle goeds voor de toekomst, dat snel jullie grootste wens uit zal mogen komen. Ik denk in ieder geval wel aan je.
Dat is zo. Heb je al wat gehoord over het bloedprikken? Heb je zelf overigens ook klachten gehad van die 5e ziekte? ( dat je je zelf ook ziek voelde dus)
goedenavond meiden wat een drukte hiero op het wel of niet reageren er zijn ergere dingen toch?laten we het hier maar heel gezellig houden..!meiden heb de hele dag gwerkt en ik ben total loss heb last van mijn voeten en benen heb de hel dag gestaan en dat komt er wel op aan nu dat merk ik...maar ondaks dat wel lekker gewerkt! zit nu maar ff chocolade centjes te eten want die hadden wij in de schoen afgelopen nacht en chocola is altijd welkom! friendly wat goed dat de echo ok was!maar minder dat je nog steeds bloedverlies heb moet nu ook ff aan will denken die onderweg is naar nederland en al een hele tijd in auto zit een fijne avond ladies en oant moarn!
@will: gecondoleerd en heel veel sterkte de komende dagen @friendly: hopelijk is het snel weer over, lekker rustig op je bedje blijven liggen dus! Gelukkig ziet het er goed uit allemaal... @fiona23: ik heb afgelopen zaterdag een pretecho gehad, toen was ik 16w en 5 d en ze hebben het geslacht heel duidelijk kunnen zien. kijk maar in mn album, dan kan je het ook duidelijk zien! verder hoofdpijn heb ik ook geregeld, ik dacht dat het misschien door al het chocola was van de afgelopen dagen, maar het hoort er dus gewoon bij... ok dan... hormonsters heb ik vooral last van dat ik heel vaak moet huilen, om niets... ben niet echt super chaggie, alleen als ik moet eten ,dan moet er niet teveel tussendoor komen, want dat kan ik dan niet hebben... gisteren ook met sinterklaas vieren, bij elk gedicht, en dat waren er nogal wat moest ik janken, best lachwekkend uiteindelijk, en achteraf helemaal! hihi verder heb ik niet veel bijzonders te melden, oja, ik voel ons kindje nu best regelmatig en ik vind het zoooo gezellig om te merken dat ik een kindje in mn buik heb , dat we altijd saampjes zijn! @iedereen: welterusten voor straks!
Goeiemorgen meiden! @Anastacia, ik vind dat je behoorlijk fel reageerd op Danjo! Ik ben het met haar eens dat er niet op haar werd gereageerd, dat had ik ook al aangegeven! Maar wat jij haar hebt gestuurd vind ik onzin.. ze moet hier niet wegblijven en zeker niet omdat jij vind dat ze dan maar niet meer moet komen! @Ice ben het met je eens we zijn hier voor de gezelligheid, dus laten we het gezellig houden! @Fiona, ze kunnen wel eerder het geslacht zien hoor, alleen durven ze dan niet altijd voor 100% te zeggen... Vandaag mogen we om drie uur lekker naar huis dus ik heb een semi kort dagje.. wel lekker! Fijne dag allemaal enne ik ben 18 weken vandaag JOEPIE! Xx
Goeiemorgen! Will: gecondoleerd. Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. Hier ook last van de hormonen... Ben opvliegend, kan zomaar huilen en vergeet werkelijk alles! Hoop dat het snel iets minder wordt, want ik wordt echt stapelgek van mezelf. En dames, zullen we het vooral gezellig houden? Ik denk dat iedereen het wel heel jammer vind dat er niet altijd op iedereen wordt gereageerd... Maak me er zelf ook wel schuldig aan, maar als er meerdere mensen iets hebben geschreven,dan gebeurt dat gewoon... Denk niet dat dat ook maar iets te maken heeft met desinteresse of niet meer welkom zijn! Fijne dag allemaal! Groetjes Minke
Goedemorgen! @Friendly: Meid wat fijn dat alles goed was! Nu goed luisteren en rustig aan! Laat je inderdaad lekker wat verwennen en kom ff bij van de schrik! @Onsukkie: Was benieuwd of je nog de vk had gebeld en of het inderdaad je hb of je bloeddruk was? @Danjo: Wat jammer in dit geval dat je echt niet meer hier wilt komen. In dat geval wens ik je echt het allerbeste met zwanger worden en komen we elkaar in een ander topic vast wel eens tegen! @Iedereen: Zullen we het inderdaad gezellig houden? We reageren blijkbaar allemaal wel eens vanuit de hormonsters en als iemand dat moet snappen dan zijn we het toch zelf? @Ice: Gefeli met je nieuwe camera! Lekker van genieten en alvast druk gaan oefenen met foto's maken! @Gina: Goedemorgen! Hihi, gefeli met je 18 weken! Lekker gevoel he? Ik loop twee daagjes achter je aan dus vier vrijdag de mijlpaal! Wat lekker dat je vanmiddag eerder vrij bent! Wij mogen ook maar er moet 1 blijven om het fort te bewaken en ik ben op dit moment de enige zonder kids en die sint al heeft gevierd dus ik offer (hihi) me op en werk tot half 6. Mag dan morgen uitslapen!Yeh! Meiden fijne dag vandaag! Liefs Anna
JOEEEEEHOEEEEEE! moggel meiden Heb al veels te lang niks van me laten horen. Sorry. heel erg druk geweest. Wel ff snel wat gelezen hier maar nog niet zo veel.En ik zit op me werk dus nu ook even geen tijd voor. Ik hoop gewoon dat t allemaal goed met jullie gaat. Wij mogen vanmiddag ook om 15.00 weg. joepie. daarna nog voorbereiden voor de Sint vanavond. En daarna ben ik blij dat ie weer opzout! haha. sorry voor me taalgebruik. Nou meiden, beloof snel bij te lezen. fijne dag allemaal.