Hahaha Mamafaye, wat grappig: mama heeft geen baby in de buik. Heerlijk kinderen! Hoe reageerde je vriendin toen je vertelde dat je weer zwanger bent? Ik kom uit de buurt van Nijmegen (in gelderland), dus ook aan de andere kant van het land. Josien, jij woont iets dichter bij mij in de buurt! Heb ik ook gewerkt in Uden, erg leuk plaatsje! X Neia
ik woon in almere wel redelijk centraal maar totaal bij jullie uit de buurt hihi... en ach josien... het wc-papier syndroom is denk ik voor ons allemaal bekent Moet wel zeggen dat k met de dag relaxter wordt
ik woon in almere wel redelijk centraal maar totaal bij jullie uit de buurt hihi... en ach josien... het wc-papier syndroom is denk ik voor ons allemaal bekent Moet wel zeggen dat k met de dag relaxter wordt
Moet zeggen dat ik het niet heel erg vind dat ze dat nog roept, kan ze het ook nog niet aan iedereen verklappen.
Haaai Ladies, ben ik ook weer een x was druk druk druk, moest veel werken, en savonds ook nog weg, dus nie veel tyd gehad om alles by te lezen. Tjonge, wat is er veel bygekletst hihi. Zie dat we een andere opzet qua lyst hebben, hy is super zo, lekker duidelyk! Ook een hartelyk welcome voor alle nieuwe mei mama's, wat hebben we er al een hoop zeg Hier ook steeds niet misselyk , wel last van mn buik/ darmen of wat het ook is. Myn vk zei idd ook dat het groeipynen kunnen zyn. Vooral eind vd middag wordt t erger, en savonds heb ik tegenwoordig de knoop van mn broek maar los Goh vervelend nou hihi. En nog steeds moe, maar dat zal wel nog een poosje blyven. Van het weekend aan de rest vd family verteld (ja het hek is van de dam LOL) zy waren allemaal super bly (mn tante gilde zo'n beetje de hele buurt by elkaar hihi). Ook de meeste buren weten het nieuws al, we moesten by de andere buren, die net een kleine hebben, het bord in de tuin zetten, en toen hebben we maar verklapt dat ie volgend jaar mei by ons mag staan Tjonge, nog maar 2 dagen, en dan ben ik al 7 weken, gaat nog best snel zeg! Kan niet wachten tot ik eindelyk een echo mag, lykt me zo mooi Nou dat was t weer voor vandaag hihi, ga eens ff wat andere topics rondneuzen. Oja, zag net dat mn skatjuh babynamen aan t zoeken is op i-net, aaaah cute
Agenda Verloskundige of gyn: 11 sept: Sam8 17 sept: 8Samantha8 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 8 okt: Daphne78 3 okt: Boeffie 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 11 sept: Sam8 12 sept: Eyereen 17 sept: Rebbel 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 8 okt: Mone + Daphne78 17 okt: Saar 24 okt: Ischa31
hihi...even aan het knutselen geweest..vinden jullie ervan? (ben erg schematisch is een tik van mij ) Vind hem zelf wel erg leuk geworden (sta je er niet op sorry stuur effe pbtje dan zet ik je er op )
Oh Mamafaye, helemaal geweldig! Echt wel prachtig. Ik weet zeker dat geen ander mama topic zo'n mooi schema heeft! Jij bent echt een creabea of niet?! Haha inderdaad slim dat Faye het nog niet echt snapt. Zegt ze straks tegen iedereen: mama heeft nog GEEN baby in de buik. Dan zullen ze wel denken.............. Ice, jij inderdaad al bijna 7 weken! Wow dat gaat snel. Krijg je 1/10 ook gelijk de echo? Leuk zeg dat je tante zo enthousiast reageerde. Hebben jullie buren een meisje of een jongen gekregen? Leuk zeg dat Ice-man (leuke naam ), al op zoek is naar babynamen. Boefie, goed om te horen dat je al relaxter wordt. Wij hebben net heerlijk gezwommen. Niet zo actief meer als normaal, maar ik heb een goede smoes... Normaal gaan we daarna altijd in het turks stoombad, maar dat heb ik nu maar niet gedaan. Dat is toch niet goed voor de kleine? Welterusten meiden! X Neia
Erg leuk mamafay.ik moet 25 september naar de VK kun je dat erbij zetten Ik woon in noord-oost Nederland bij Groningen in de buurt..
Goeiemorgen allemaal, Er is wel een hoop bijgeschreven in een avondje hhahaha..... mooie kalender mamafaye! Ik woon in Vlaardingen, naast Rotterdam. Ik heb alles gelezen en ben het ook weer vergeten dus ik kan helaas niet overal op reageren hahahaha.....! Werkse allemaal!xxx
HEEY, super kalender hoor mamafaye. Ziet er goed uit. Nu was ik gisteravond aardig opgevrolijkt, maar zit nu weer giga in een dip. Ga straks de vk bellen en vragen hoever zij denkt dat ik ben. Ik wil het gewoon weten, want als dat 5 weken is, dan zakt me de moed wel aardig in de schoenen. Ben gewoon bang dat als we daar over 4 weken weer zitten dat er dan niets gebeurd is, dus dat het gewoon gestopt is met groeien..PFFF wou dat ik nog geen echo had gehad. Trouwens mamafaye ik kom uit de buurt van Heerenveen en... je mag er wel bijzetten; 8 oktober echo 2.. Nou ben benieuwd of de telefoon zometeen ook gaat om in te vallen.. Dan heb ik wel een goede afleiding .. En anders denk ik dat ik kwart over 8 aan de telefoon hang bij de vk..Nou bel haar vast niet uit bed, ze heeft ook nog een kind op de basisschool. DUS!
@ iedereen, goeiemorguhhhhh! @ mamafaye, helemaal super! echt leuk gedaan. @Sam, heel veel succes hoor!
i114.photobucket.com/albums/n251/rianne-creaties/kalendermini.jpg Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 8 okt: Daphne78 + Maximus 3 okt: Boeffie 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 12 sept: Eyereen 17 sept: Rebbel 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 17 okt: Saar 24 okt: Ischa31 Goedemorgen allemaal, Sam je heb groot gelijk dat je nog even gaat bellen hoor, die onzekerheid is heel erg. Hoop dat ze je wat meer duidelijkheid kan geven. ((Knuff)) Eyereen, spannend vandaag! Heel veel succes! Jeetje wat zitten we allemaal verspreid door het land.... Vannacht niet zo lekker geslapen, moet er weer even aan wennen dat op mijn buik liggen niet altijd meer prettig is Vandaag nog lekker een dagje vrij, ga even mijn mijn dochtertje naar de speeltuin even uitrazen. Ook staan er wat poetswerk op het programma ach ja...hoort erbij. Fijne dag allemaal (ps de vk agenda en echo agenda kunnen jullie ook zelf bijhouden Alleen de kalender gaat niet lukken. Gewoon even quote doen. Wil hem ook wel bij houden hoor als jullie dat fijn vinden )
Sam, heb je de vk al gebeld? Je hebt groot gelijk dat je belt hoor, dit is wel heel spannend zo. En je weet zelf wanneer jullie geklust hebben, dus dan moet je toch ook zolang zwanger zijn? Ik hoop dat je volgende week terug mag komen. Nu zit je toch alleen maar in spanning. Mamafaye, hier staan ook nog poetsklussen op het programma. Jij ook al niet lekker geslapen? Ik ook niet, ik lig altijd op mijn buik, maar ik had zo pijn aan mijn borsten! Hupse, goeiemorgen! alles goed? Gina, nu al zwangerschapsdementie, hahahaha (geintje )! Ik kan de gyn vanaf 9 uur bellen, maar ze zijn in gesprek. Ik vind het zo spannend, want de vorige keer kreeg ik een heks van een assistente aan de telefoon, die heel erg bot deed, en die zei dat ik eerst een doorverwijzing moest hebben van de ha. Ik ben benieuwd................ X Neia
Goeiemorgen meiden! Leuk hè om zwanger wakker te worden?! Het blijft byzonder... Maar ook hier onzekerheid: net 2e test gedaan (de 1e had ik 2 dagen geleden gedaan) en het streepje is niet dikker geworden... Even dik als maandag (en daar kon je gelukkig niet omheen, maar was wel dunner dan de controlestreep).. Of maak ik mezelf zorgen om niets?
Mamafaye wat ziet die kalender er mooi uit zeg! Wauw.... Ik voel me al een paar dagen misselijk. Niet overgeven ofzo, maar wel een duidelijk onbehaaglijk gevoel. Als ik blijf eten, blijft het weg dus dat doen we dan maar Verder last van krampjes in mijn buik. Een soort ongi krampen maar dan toch weer net even anders! Ik kom uit het zuiden van het land! uit een plaatsje bij Venlo... Verder is het de eerste keer dat ik zwanger ben en is het dus mijn eerste kindje! De verloskundige heb ik nog niet gebeld, ook de huisarts niet. Hoe hebben jullie dit aangepakt? Ik heb me gisteren wel alvast aangemeld voor moeders voor moeders. Groetjes Hellepelle
Croky, dat kan hoor dat je streepje nu nog even dik is als 2 dagen geleden. Ongeveer iedere 1,5 dag verdubbeld het hcg, maar rond de 13 weken zit je pas aan de top, dus het kan dat die hele dikke streep nog even op zich laat wachten. 8) Hellepelle, in principe hoef je niet naar de ha hoor. Je moet hun wel altijd even informeren, omdat ze dat in hun computer bestand moeten zetten. Als je geen telefoonnnummer van een vk in jouw buurt weet kun je dat ook aan de ha vragen. Succes! Ik heb net de vk gebeld, en ik kan 5/10 komen voor een gesprek en echo. Mamafaye wil je mij erbij zetten? Dan ben ik 8 weken, dat vind ik wel fijn want dan kun je al echt iets zien. Maar dan moet ik het nog wel even 3,5 week volhouden! X Neia