Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja erg he evelien, drukte een paar keer op de knop ok, omdat er niets gebeurde hihi maar ja zo komen we er wel ja :)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ evenlien: Bedankt, jij ook een fijne avond.

Helaas (of niet) hebben wij al Sinterklaas gevierd, dus ben eigenlijk ook al in de kerst-stemming, heb een onwijs zacht onwijs leuke fleece deken gekocht bij de Blokker vanmiddag. Echt helemaal lekker, ben geloof ik verslaafd aan die dingen, maar je kunt er hier ook nooit genoeg hebben, want de katten en 2 van de honden zijn er ook gek op, dus ze worden regelmatig ingepikt!

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb mezelf heerlijk opgewarmd met een warme douche ga zo eten maken maar heb echt een kutdag
    last van me onderug bil en daarbij vreselijk moe
    me man die me afsnauwt me schoonmoeder die niet meewerkt zucht werd er zo moe van en ik kan alleen maar huilen
    zet zo ff een nieuwe buik foto erop na het eten hij groeit weer goed me buikie!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemiddag!

@Jvtje Evelien en Gina: Ik kan me helemaal vinden in jullie reactie. Soms wel eens jammer dat er verder weinig op dingen wordt ingegaan en dat het alleen over het zwangeren gaat. Maar aan de andere kant...in hoeverrre mag je dat nou echt verwachten? Het is immers een zwangerschapsforum en de ene persoon praat wat makkelijker dan de andere. Ikzelf ben op zich wel een makkelijke prater alleen leg mn persoonlijke ei wat sneller bij vrienden neer ipv hier. Voor elk wat wils!

@Onsukkie: wat fijn dat het wat beter gaat! En je hebt je jongensnaam ! Ik heb vannacht gedroomd dat we een meisje kregen en dat de ene naam echt niet paste! Dus werd het de andere naam! Kind had al twee staarten en speldjes in haar haar.....lol!
    Enneh, wat betreft die kerstbomen: Waar haal je het vandaan voor dat geld?

@Hellepelle: Hier nog steeds gestopt. nu een week of 11 bijna. Mis het nog met regelmaat maar steek er echt geen op! I'll beat the monsters hihi!

@Hupse: Hier ook de nodige kilo's extra van het roken! Ach, is voor het beste doel zullen we maar zeggen! En lekker hoor die pepernoten!

@Gina: Het allermoeilijkste is om niet dat eerste trekje te nemen! Heb ik hier eens gelezen! Kblijf voor je duimen dat het je lukt te stoppen!

Hier ook vrij voor de sinterklaas! mocht om 16.00 uur weg! Hebben van het weekend al sint gevierd dus valt weinig meer te vieren vanavond! Dan zelf maar een feestje van maken! ;)

Liefs Anna

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Je groeit inderdaad goed Fiona!
    Heb jij geen last van BI ofzo, dat je zo'n last van je rug en bil hebt?

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

BI ik weet het niet het is me bil aan de rechterkant het zit heel diep voor me gevoel onder of op me bot van me bil je me bekken is dat volgens mij en ik voel het vooral als ik stil sta ik loop veel op me werk maar zodra ik rustig aan doe voel ik de pijn de trap op gaat ook als een omaatje maar trap af gaat juist weer wel
    en dan is er zon zenuw pijnn die naar me been uitstraalt
    maar heb het vaker gehad ik heb het gevoel altijd hehad dat ik aan een hernia zat maar dan ging het weer weg maar nou heb ik het weer als het erger wordt bel ik de huisarts of iemand anders wel
    nou meiden ben trost op jullie we heben goed gereageerd ! aplausje haha grapje
    nee hoor ga me er ook niet in verdiepen wel grappig dat iedereen in 1x reageerd dus we zijn er toch nog allemaal
    mis will wel hoor arme meid zolang in die auto ik denk dat dat wel wat sigaretjes doorheen zijn gegaan
    ik vindt dit forum heel leuk je kan overal alles praten en je ei kwijt ik wil ook vaak regaeren op iedereen maar het lukt me nooit
    gina je moet de foto straks zien de nieuwe mega buik maar ik had ook last van een wat harde buik na de ruzie enzo lekker hoor not! ga nou echt wat aan het eten doen doei moppies

geen ruzie maken als ik weg ben he!

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Evelien, ben er nog wel hoor, ben wel paar daagjes in Den Bosch geweest, maar was ook daar wel online. Het gaat hier mwah... kan beter maar het kan ook veel erger.

Ik houd me even hier een beetje afzijdig van de discussie over welkom zijn/ wel niet op elkaar reageren. Ik reageer in ieder geval met een hele goede reden niet zo veel momenteel. Zit met mijn hoofd heel ergens anders.
    En ik moet zeggen dat ik het jammer vind dat deze discussie hier gevoerd moet worden!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hey daphne leuk dat je er weer ff bent meid gaat alles nou wat beter? ik hoop van wel voor je en goed voorjezelf zorgen he niet stressen is niet goed voor je kindjes

nou hier os het verder lekker rustig
    ik ga de boelafruimen en dan ff een uurtje liggen denk ik morgen een hele drukke werkdag en er komt een hele hoop op mij neer hoop dat ik niet gek wordt net als elke donderdag

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden!

Daphne ik hoop dat je het allemaal een beetje trekt meid!

@Fiona: Mooi buikie!

Ik denk dat iedereen druk is met de sinterklaas! Veel plezier vanaaf en tot morgenvroeg!

Liefs Anna

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

nou ik ben net wakker en ben nog in een roes ik ga gelijkmaar weer eraf en ga naar me bedje toe morgen zo geen zin om te werken want ik ben zo moe maar goed
    ik hoop dat ik van sinterklaas wat energie mag krijgen
    doeiii meiden xxx

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ fiona: lijkt me wel goed balen als het BI zou zijn, maar niet op de zaken vooruit lopen, misschien heb je wel gewoon verkeerd gelegen of iets van dien aard en trekt het weer weg

@ daphne78: hou je haaks meid, ik weet niet wat er speelt, maar een beetje sterkte kun je vast wel gebruiken

Hebben jullie Het Blok en OUTBACK JACK gezien. Wat een ontzettende desillusie allebei zeg... dat Luke niet voor Tine koos snap ik geen REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET van. Sorry. Blegh, wat een rotavond, en dat die gasten in het blok met maar 5500 naar huis moesten was echt belachelijk, vond ook dat hun huis buitensporig hoog was getaxeerd, je moet als programmamaker de mensen dan wel allemaal ongeveer gelijke kansen geven vind ik. Maar goed, het avondje waar ik me op verheugd had met 2 "finales" viel dus nogal tegen.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En we hebben ook weer een nieuwe meisjesnaam!

Zouden we blijven verzinnen tot een ukkie in onze armen hebben, vraag ik me af.

Wie is er al voor 100% (of laten we zeggen 99%) overuit wat het worden gaat?

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

@Anastacia, ze heeft de pb niet doorgestuurd! Ze vertelde me alleen dat je dat gezegd had, spreek haar namelijk ook regelmatig op msn! Maar ik heb er geen zin meer in om die discussie te voeren!

@Fiona, jeetje meid wat mooi! Jouw buik groeit ook naar voren he! Mag ik vragen hoeveel jij bent aangekomen nu? Ik moet ook echt keer mn buik foto maken en plaatsen *schaam schaam*

@Daphne, meid ik hoop dat het met je gaat en dat jullie er een beetje uitkomen. Als je behoefte hebt erover te praten dan kan dat ook hoor hier..!

@Fiona, hoop voor je dat het geen BI is!

@Onsukkie, zie je wel, hhahaha je komt er wel!
    Wij weten de meisjes naam zeker maar de jongensnaam twijfel ik nogal over... dus we zien wel!

@Anna, goeiemorgen ;) hahahaha... wij hadden zaterdag al Sinterklaas gevierd dus gister lekker bij ouders gegeten!

@de rest.. ik weet het niet allemaal meer geloof ik hihi! Fijne dag allemaal! Xxx

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen ! (Gina.....;) )

Zo nog twee daagjes! en dan kondigt het heerlijk weekend zich weer aan!

@Onsukkie en Gina: Wij weten de jongensnaam voor 100% en alleen voor de meisjesnaam twijfelen we tussen twee! Al heb ik nu twee keer over dezelfde naam gedroomd dat dat hem zou worden! Nog maar zien!

Hier ben ik nu echt al 9 kilo aangekomen! Gelukkig stabiliseert het zich een beetje nu want ik was al bang dat ik straks zou ontploffen! hihi....... Maar miss is 4a 5 kilo van de zw schap en de rest van het stoppen met roken! Na de bevalling zien we wel weer! Ga me er niet druk om maken! Dat ik niet meer rook vond en vind ik veel belangrijker!

Ik vind het echt leuk om alle foto's te zien van de buikkies dus kom op! Showen die buik! :)

Liefs Anna

15. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Morguh!

Ja vind die buikjes ook super om te zien. Fiona echt een mooie buik hoor.

Onsukkie, me ogen vielen dicht dus heb de finale van outback jack niet gezien. maar was dus wel heel benieuwd. maar vind t ook echt bizar dat ie niet voor Tine heeft gekozen. Echt vreemd!

Verder ben ik t even kwijt. Ben nog moe van sinterklaas gister. was wel heel leuk. Me zus had 2 t shirtjes voor de baby gemaakt. Crea type. met een auto en schaapjes. Echt zo schattig. en verder nog meer schattige dingetjes voor de kleine. vind t allemaal zoooo leuk!

groetjes!

16. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @hupse: Bedankt voor je reaktie. Dat vind ik erg lief van je! Het gaat weer een stuk beter. 24 december krijgen we de uitslag van het onderzoek en dat duurt erg lang! Dit wisten we al wel van tevoren hoor. Ik werk in datzelfde ziekenhuis dus ik ben bang dat ik niet uit die computer kan blijven om te kijken of er toch stiekem al iets bekend is! :oops:
    Die extra kilo's zijn echt geen ramp hoor, als je maar in je achterhoofd houdt dat ze er ook weer afmoeten en dat dat ook gewoon gaat lukken! Mijn eerste zwangerschap ben ik 27 kilo aangekomen en met dezelfde instelling waren ze er ook snel weer af (ik kwam toen ook zoveel aan vanwege het gestopt zijn met roken)

Mij lijkt het ook leuk om het geslacht van de te verwachten kindjes achter onze namen te zetten, maar waar die laatste lijst is?.?.?.?.

Hoe is jullie sinterklaasavond verlopen? Hier ben ik me een ongeluk geschrokken omdat degene die op het raam moest kloppen, dat een beetje overenthousiast deed zodat we bijna een glaszetter konden bellen! Gelukkig ging er maar één kindje van de vier huilen (de kleinste) De rest moest eerst even bijkomen en durfde in eerste instantie niet naar het raam te lopen om te kijken wat er aan de hand was :)
    Verder was het leuk, maar toch was het vermoeiend. Ik heb er bijvoorbeeld een hekel aan dat de kinderen alleen maar oog hebben voor de kadootje waar hun eigen naam op staan en geen aandacht hebben voor anderen die hun kado aan het uitpakken zijn, dus dat probeer ik dan een beetje in goede banen te leiden (lukte aardig trouwens 8) )

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    goede morgen dames.

@ onsukkie, nee we zijn er nog lang niet uit ! Mijn vriend heeft -tig meisjesnamen, maar geen een jongensnaam.. hij verwacht echt dat het een meisje wordt. En ik verwacht zeker weten een jongetje.. nog 1,5 week en dan weten we meer.. :D

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hij koos voor Isabel, terwijl constant duidelijk was dat hij Tine het echt helemaal vond. Dus of het nou doorgestoken kaart is, schiet mij maar lek... hij had Isabel juist al een keer naar huis gestuurd (maar die mocht toen blijven omdat Tine in het zkhns lag).

19. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Ja dat is waar ook nog Onsukkie! Was ik al weer vergeten. Nog raarderder. hihi

Nou Dolphin, t word wel eng nu. Zelfde uitgerekende datum, 20 weken echo en geslacht. ik denk ook zeker een jongen en me man een meisje.
    We vallen van die stoel als de mannen gelijk hebben!

Nou Daam dat is nog ff ja. pff nee kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is dan ja.
    Tja die kilo's ach als t maar een gezond kindje is. dan komt dat met ons allemaal best weer goed.

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ hupse, owee als we tegelijk gaan bevalling, dat zal toch wat zijn.. :)
    Of dezelfde naam hebben.. :)

Deel Deze Pagina