Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej goedemorgen!

namen zijn we al helemaal uit. De meisjesnaam wel wat overtugender dan de jongensnaam, maar ja, we krijgen een jongen, dus snel zitten discusieren over wat het nou moet worden en ook daar zijn we best snel uitgekomen. We hebben gekozen voor 2 namen, vind ik mooier staan, maar wel maar 1 roepnaam.
    Ik ben nog niet superveel aangekomen, wel een paar kilo, vanochtend nog op de weegschaal gestaan en er is 4 kg bij, volgens mij is dat wel normaal na 17w en 3 dagen,toch?
    wat betreft die pijn bij je stuitje: dat heb ik ook, maar alleen als ik erg moe ben, of lang heb gezeten, hopelijk is het gewoon door de vermoeidheid dat je een andere houding hebt ofzo, en geen BI, want dat zou echt niet leuk zijn... nou ja, even afwachten maar...
    Wat ik ook zoveel heb, is pukkels, op mn rug, weet iemand daar iets tegen, word er helemaal gek van...
    nou ik stop weer even, misschien ben ik er vanaaf weer!

2. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen,

Hier zijn we al uit de namen...nu wachten op de 20 weken echo om te zien wat het geslacht is...ik vind het wel weer spannend een echo..

Hier geen sinterklaas gevierd maar lekker uit eten geweest met mijn ouders. Zal volgend jaar wel anders zijn :)

Hier ook al de nodige kilo's aangekomen..8 in totaal...ik geloof dat ik de weegschaal het raam maar uitgooi..word gek als ik erop sta..

Vanmiddag eerst busrijles en daarna ff lekker shoppen met mannetje in Groningen...

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

als variant op 'goeiemoggel' uit de inmiddels welbekende reclame: moeiemoggel! Bah bah, kon vanmorgen écht m'n bed niet uitkomen zeg! Gelukkig kan ik morgen uitslapen, is wel nodig ook.

Gisteravond bij vrienden gegeten. Knoflook-kaas-risotto. Nou, knoflook zat er zeker in ja, niet normaal meer! Haha, nou ruikt nog alles naar knoflook :p

@Daphne: sterkte!

@hupse: Ja, is zeker wel een pijnlijke situatie, zeker omdat ze koppig blijft doen, terwijl iedereen inmiddels toch wel weet dat roken hardstikke slecht is voor zo'n kleintje?! Ik bedoel, ik ga niemand veroordelen over zijn/haar rookgedrag hoor, maar het lijkt me niet zoveel gevraagd een beetje rekening te houden met zo'n babytje wat nog helemaal geen keus heeft verder. Ze heeft zelfs een opmerking gemaakt "en wat doe je dan met mijn verjaardag? Want dan zijn je oom en tante er ook en die roken ook!" Hoezo, wat doe ik dan?! Het is belangrijker dat zíj binnen kunnen roken, dan dat ik met m'n beebje in een gezonde lucht zit?! Tsja, ik denk dat het dan tijd wordt om na te gaan denken over waar je prioriteiten liggen :p
    Maar goed, zoals ik al zei: de scherpste kantjes zijn inmiddels wel van de discussie af, mijn moeder heeft wel al aangegeven in zekere mate mee te willen werken (alleen nog steeds niet buiten roken, helaas....), dus er zit in elk geval schot in de zaak :)

@daam: die lijst staat inmiddels al heel wat pagina's terug ja...
    Ik kan me trouwens goed voorstellen dat het nog wel een gedoe is om de aandacht van de kindjes ook bij de andere cadeautjes te krijgen, in plaats van alleen de eigen pakjes. Vorig jaar bij m'n vader Sinterklaas gevierd. M'n stiefzusje was toen 8, m'n halfzusje 2,5 en m'n hafbroertje net 1... met name m'n halfzusje had alleen maar oog voor d'r eigen cadeautjes (halfbroertje snapte er sowieso nog niet echt wat van en stiefzusje geloofde al niet meer, dus die vond het alleen maar leuk om bij dr kleine broertje & zusje te gaan koekeloeren en mee te helpen met uitpakken ;)). Mjah, halfzusje was dan ook zo overdonderd door alles wat er om haar heen gebeurde dat moment, dat dat eigenlijk ook niet zo vreemd was.

@Onsukkie: de namen zijn we 100% zeker van. Alleen de 2e naam nog niet, maar die vind ik ook eigenlijk niet zó belangrijk. Waarschijnlijk gaan we de baby wel naar mijn opa vernoemen als het een jongetje wordt, maar zelfs dat is nog niet zeker. Denk dat we daar wel over gaan discussieren als we serieus met de geboortekaartjes aan de slag gaan :p

Over geboortekaartjes gesproken: zijn er hier al dames die geboortekaartjes uitgezocht hebben? Ik ga zelf het geboortekaartje maken voor de kleine. Heb al een 1e ontwerp klaarliggen (al sinds begin van het jaar ofzo :p). Wil wel nog een nieuwere versie daarvan gaan maken en sowieso in 2 varianten: 1tje voor een jongetje en 1tje voor een meisje (ontwerp blijft daarbij hetzelfde, maar de kleuren niet en ik heb ook de naam in het ontwerp verwerkt). En dan nog gaan nadenken over de tekst die er in moet komen... daar zie ik misschien nog wel het meeste tegenop!

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik heb daar ook behoorlijk last van ja .. rug, schouders, boezem... om gek van te worden af en toe! Een middeltje heb ik er niet tegen, ja, m'n nagels :p Maar da's eigenlijk ook weer niet zo goed :oops:

Ik heb vooral last van m'n heupen als ik (lang) in een verkeerde houding heb gestaan/gezeten. Het helpt bij mij dan wel om goed op m'n houding te gaan letten, daar wordt de pijn wel minder van. En meestal heb ik na een nachtje slapen bijna nergens meer last van.

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik heb al wel gekeken op het internet voor geboortekaartjes..en al een mooie gzien. Een baby met een tatoo op de arm :D

Zelf maken Jvtje..ik ben niet zo creabea...

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo, ik heb de lijst even opgeduikeld!

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987
    2 mei: Eyereen, Manon, Masoled
    3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia
    4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa
    5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi
    6 mei: Bette, Hope26,princess
    7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84
    8 mei: Gina82, MaaikevT
    9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie
    10 mei: Mamafaye, Linda
    11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982
    12 mei: Nijnja, Surf,
    13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie, will
    14 mei: Draaimolen, WendyP
    15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Annetske, minke
    16 mei: Deentje, Hellepelle
    17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75
    18 mei: Sannnniee
    19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy,
    20 mei: Mano82, Chanie, Askim,
    21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo
    22 mei:
    23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje
    24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien
    25 mei: Eikie79, Katje81
    26 Mei: Sabineeuh
    27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan
    28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly
    29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink, verzorgingsmiepie
    30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine
    31:mei: Rocca81

Agenda Verloskundige of gyn
    28 nov: mamafaye + Dionne84
    3 dec: daphne78 + katje81 + Anoesj
    6 dec: daam, evelien
    10 dec: Anna28 + moedergans + Ice
    11 dec: Gina82
    13 dec: Dolphin
    18 dec: Masoled
    19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23
    20 dec: moedergans + JVtje
    20 dec: miriam25
    21 dec: daam
    24 dec: daphne78
    2 jan : Deentje
    3 jan: will
    7 jan: daphne78

Agenda Echo

1 dec: Ice pretecho
    3 dec : daam (+ vruchtwaterpunctie)
    13 dec: anastasia + Frostieke
    14 dec: Anna28
    14 dec: miriam25
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + JVtje
    18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo
    19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo
    20 dec: mamafaye
    21 dec: Saar
    31 dec: gina82
    2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo
    10 jan: daam 20 wk echo

Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv
    Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv
    Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv
    Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien
    willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv
    Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout, thuis + flesvoeding
    Askim 34 jaar uit rotterdam
    Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv
    Juliette (Julia1982) uit Deventer
    Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv
    Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv
    Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv
    Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv
    Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding
    Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv
    Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv
    Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv
    Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv
    Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling.
    fiona23 (fiona23)- 24 jaar uit utrecht- ZH+flesvoeding
    Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv
    Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - ....
    Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje
    Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV
    Saartje (Saar) 24 jaar uit Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv
    miriam (miriam25) 26 jaar - almelo -thuis- bv 1ste kindje

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19,
    Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar
    Ischa 31,Thalita

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Dolphin en Hupse: Gaan jullie ook in hetzelfde ziekenhuis of allebei thuis bevallen?

@Surf: Pukkels? Daar heb ik een geweldig middeltje voor = Mijn vriend! Die vindt dat hoogst interessant.

Ha, de lijst!

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi!

Volgens mij wordt het iets beter met het bloeden, dus heb mezelf wat hang-periodes achter de pc gegeven. zitten wil niet echt, maar we hebben een perfecte hang-stoel dus ga het ff proberen.

zal me ook even in de rook-discussie mengen. Ik ben zelf een absolute tegenstander van zo'n beetje alles wat met roken te maken heeft, maar goed in de familie wordt veel gepaft, dus heb er wel veel mee te maken. Mijn vader rookt, maar die doet dat sinds 2 jaar alleen maar meer buiten, dus daar hoeven we geen rekening mee houden. Bij ons in huis wordt niet gerookt, dat weet ook iedereen en iedereen die wel wil die gaat ff naar buiten. Mijn schoonouders roken(en niet zo'n beetje) maar als ze weten dat we komen dan wordt er alleen in de keuken en bijkeuken gerookt (sinds ik zwanger ben) en dat is voor mij dan ook verboden terrein. Ze willen niet dat de kleine nu al met schadelijke stoffen in aanraking komt. Goed, helemaal hun eigen keus, wij hebben er nooit om gevraagd.
    Ik heb ook vrienden met een kleine die roken, ook tijdens de zwangerschap. Voor mijn idee kon ze idd het best 5 sigaretten per dag roken dan stoppen, want er was echt niks met haar te beginnen... Na de geboorte is ze echter op oude voet verder gegaan, ook waar de kleine bij is, dat vind ik dan wel jammer, maar goed ik zeg er niks van want het is hun huis en hun kind. Ik ga me daar alleen in bemoeien als ze mij om mn mening vragen.
    Dus hier voor de (half) stoppers. Vind het knap als jullie stoppen, weet (niet uit ervaring) hoe moeilijk het kan zijn. Je hebt echter wel een goede drijfveer, dus het enige wat je dan nog moet is volhouden. Lukt het niet om helemaal te stoppen, bedenk dat elke sigaret minder er eentje is. Ga van het positieve uit. Ik kan wel zeggen als je echt wilt stoppen dan lukt het, maar zo werkt het gewoon niet.

Next-topic... outback jack. ok, ik had deze uitslag ook helemaal niet verwacht. Vanaf het moment dat Tine in het spel kwam had ik het idee dat zij zou winnen. Isabel is te tuttig, leek mij veel minder bij hem passen. Maar goed, ook dat hebben wij niet voor het zeggen!

Als er iemand echt tijd heeft, wil die dan de lijst ff opduikelen? Wordt tijd dat we hem weer ff gaan onderhouden!

Pukkels... hmmm, nooit zoveel last van gehad, nu ook niet, enige wat ik ken dat (soms) helpt is talkpoeder.

geboortekaartjes: nee, daar zijn we nog niet mee bezig geweest. Heb al wel wat mogelijke teksten uitgezocht (ach ja, was op zoek naar wat voor de trouwkaart en kwam toen ook geboortegedichten tegen). Lag gisteren ineens te denken dat we 'al' 15 week zijn en dat we vanaf 20 week echt dingen moeten gaan regelen en uitzoeken. Maar ja, eerst zelf ff weer op de been, das belangrijker.

Volgens mij wil het merendeel hier echt weten wat het geslacht wordt. Idd leuk om dat ook in de lijst te zetten en als je het weet (en wilt vertellen) kan dat er ook in.

Nou, eerste hang-sessie is nu wel voorbij dacht ik zo...

Liefs Friendly

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ok, de vraag om de lijst kunnen jullie overslaan...
    Dank je Jvtje!

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ daam, ik ga ik het ziekenhuis bevallen.. 8) Owee als Hupse naast me komt liggen.. :) ;)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hier ook een bijdrage in de rookdiscussie...
    Mijn man is weer gaan roken, en hij mag van mij dus niet binnen roken als Sam beneden is. Maar omdat het zo'n klote weer is rookt ie wel weer binnen :cry:

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik wil graag een niet-zo-dure geboortekaart. Stort dan liever een bedrag naar Unicef ofzo. Maar waar vind je gewone simpelen geboortekaartjes zonder poespas? Iemand een idee?

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    kan je niet vragen of hij in de schuur of onder de afzuigkap wilt roken. Doen wij hier ook met mensen die hier over de vloer komen.

14. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @Will, sorry voor mijn late reactie maar ben erg ziek geweest. Gecondoleerd en heel veel sterkte toegewenst de komende periode.

@Friendly Ben blij te lezen dat het iets beter gaat met de bloedingen. Wanneer moet je weer op controle?

@Danjo. 1 woord Jammer.

Voor de rest ben ik het allemaal weer een beetje vergeten. Sorry. Lang leve de hormonen.
    Ik ben heel de week al super ziek. Het NORO virus noemen ze het. Alleen maar overgeven en diaree. Holadiee.. :( Dus ben druk bezig om niet uit te drogen. Maar dat valt nog niet mee.

We hebben afgelopen weekeind wel sinterklaas gevierd en we hebben veel leuke dingentjes gehad voor de baby. O.a. een babyfoon. Mijn mannetje helemaal happy met zijn nieuwe speeltje. Leuk om te zien hoe hij zich verheugd op de komst van ons kindje.

De geboortekaartjes. Pff zover zijn we nog lang niet. Eerst de 20 weken echo maar en dan zien we wel verder. Wat betreft de namen is dit het zelfde.
    Met kerst zijn we lekker saampies. (1ste kerstdag) en dan gaan we wel eens verzinnen enzo..

Eerst gaan we volgende week vrijdag de nieuwe dakkapel plaatsen voor de babykamer en zaterdag de 20 weken echo. Jippie.. :D

Tot op heden heb ik de kleine nog niet gevoeld, dat is wel jammer. Zeker als je heel de week zo ziek bent dan ben je toch meer ongerust dan normaal.

15. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ik vind de unicef kaartjes ook wel erg leuk. En dan steun je gelijk een goed doel.

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Haha nou he dolphin. trouwens ik wil graag thuis bevallen als het lukt. Dus dan liggen we niet naast elkaar! haha

Pukkels heb ik ook echt veel. ook op me gezicht. Ik ben niet 1 van de gelukkige die er zwanger mooier op word helaas.

Poe lastig t hele rookverhaal. me ma rookt ook. en bij de kleine van me zus ging ze wel in de bijkeuken staan. maar ook niet voor heel lang. me zus trouwens zelf ook niet. Nu word er gewoon gerookt in ze buurt. Niet geweldig(zei de exroker) maar t is altijd een behoorlijk discussie punt ja.

mariska ben je zelf ook van de tattoo? Ben wel benieuwd, klinkt als een origineel kaartje!

Onsukkie, ik heb geen idee waar ze een beetje te betalen zijn. weet ook niet wat een beetje "normaal"is voor een kaartje.

blaah wat een vies weer. ben ook al weer zwaar aan t aftellen naar t weekend!
    Zondag word de commode en kast gebracht. helemaal leuk.

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij willen denk ik een geboorteposter laten maken, met een mooie tekst, maar verder weet ik nog niet hoe het eruit moet zien. Is wel wat duurder dan een gewoon kaartje, maar dat is niet anders...
    maar goedkope kaartjes, weet ik eigenlijk niet, nog niet zo erg op gelet moet ik bekennen, ik denk toch in ieder geval via internet, maar waar, ik zal eens kijken...
    leuk hupse, de commode enzo, wij weten al wel wat we willen, moeten alleen nog even bestellen, misschien volgend weekend maar even doen...
    komend weekend gaan we naar duitsland, klussen in ons nieuwe verhuurbare vakantiehuis, leuk leuk!
    dus als jullie nog naar duitsland willen vanaf eind februari is ie te huur, dan moet je me maar een pb-tje sturen...
    nou ik ga broodje smeren, moet zo weer aan het werk... gelukkig heb ik een stagiaire vandaag, die doet altijd zo lekker veel, kan ik een beetje achterover leunen, hihi

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice, Wittereus, LadyIceShire, Anoesj, elpee, JVtje, Sis1987
    2 mei: Eyereen, Manon, Masoled
    3 mei: Mariska, Miriam25, Wenedyjacobs55, Anastacia
    4 mei: Saar, Chulita, Lindaaa
    5 mei: Katsas, Moedergans, Ntombi
    6 mei: Bette, Hope26,princess
    7 mei: Hupse, Shalina, Mutsie79, Dolphin, Dionne84
    8 mei: Gina82, MaaikevT
    9 mei: Anna28, Sassefras1980 , Knuffie
    10 mei: Mamafaye, Linda
    11 mei: Annrieke, Kaat75, Julia1982
    12 mei: Nijnja, Surf,
    13 mei: Cinderella22, Boeffie, Miessie, will
    14 mei: Draaimolen, WendyP
    15 mei: Daphne78, Sandra31, Lolake, Annetske, minke
    16 mei: Deentje, Hellepelle
    17 mei: Priscill, Frostieke, Dp75
    18 mei: Sannnniee
    19 mei: Mariebel, Indy73, Jamy,
    20 mei: Mano82, Chanie, Askim,
    21 mei: lotte2, Tienus , Neia, dancegirlie , evelien, Lafo
    23 mei: Peetjuh, Daam, WishfullDreaming, zwaantje
    24 mei: Diaantje17, Sjaandiaan, Jolien
    25 mei: Eikie79, Katje81
    26 Mei: Sabineeuh
    27 mei: Pebbles, Flyke ,eerlijk beertje, Fiona 23 en SanGerdjan
    28 mei: Plopje82, Onsukkie, Friendly
    29 mei: Follieke, Catheleine, Wassink, verzorgingsmiepie
    30 mei: Fiona23, Plientje123, Karine
    31:mei: Rocca81

Agenda Verloskundige of gyn
    6 dec: daam, evelien
    10 dec: Anna28 + moedergans + Ice
    11 dec: Gina82
    13 dec: Dolphin
    18 dec: Masoled
    19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23
    20 dec: moedergans + JVtje
    20 dec: miriam25
    21 dec: daam
    24 dec: daphne78
    2 jan : Deentje
    3 jan: will
    7 jan: daphne78

Agenda Echo

13 dec: anastasia + Frostieke
    14 dec: Anna28
    14 dec: miriam25
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + JVtje
    18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo
    19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo
    20 dec: mamafaye
    21 dec: Saar
    31 dec: gina82
    2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo
    10 jan: daam 20 wk echo

Anoeska (Anoesj) 20jr, thuis + bv
    Diana (Sjaandiaan) 24 jr, zh + flesvoeding
    Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    Judith (Lafo)26 jr uit Rhoon bij R'dan
    Regina(Gina82) 25 jr uit Vlaardingen, thuis+bv
    Saskia(Katsas) 35 jr uit Hengelo, ziekenhuis, bv
    Johanneke (Nijnja) 33 jr uit Haarlem, zh of thuis (?), bv
    Kelly (Frostieke) 18 jr uit Sint-Niklaas - België , ziekenhuis + bv
    Evelien 38 jr uit Veldhoven, thuis, bv
    Bianca (Ischa31) 31 jr uit Cuijk, ziekenhuis + bv misschien
    willie (will)37jr uit Zweden, sjukhus+bv
    Daphne (Daphne78) 29 jr uit Nijmegen, ziekhuis en bv onder voorbehoud
    Lisette(mutsie) 28 jr Den-Helder, thuis+bv
    Leonie(anna) 28 jr uit almelo thuis+bv
    Miranda(zwaantje) 28 jr uit veenendaal,thuis +bv
    Anastasio 30 jr uit den haag Ziekenhuis+bv
    Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV
    Dolphin 22 jr uit Gelderland, ziekenhuis + bv
    Dena (deentje) 21 jaar uit deventer thuis + bv
    Ingeborg (Ntombi) 26 jaar uit Nijkerk, thuis + bv
    Hellen (hellepelle) 28 jaar uit Baarlo, thuis + bv
    Marina (masoled) 30 jaar uit Udenhout, thuis + flesvoeding
    Askim 34 jaar uit rotterdam
    Damiët (daam) 30 jaar - Den haag - Ziekenhuis + bv
    Juliette (Julia1982) uit Deventer
    Mariska 35 jaar uit Hoogezand, zh of thuis? + bv
    Hilde (onsukkie) - 23 jaar - Monnickendam - thuis + bv
    Friendly- 24 jaar - Groningen - thuis + bv
    Tamara (Ice) - 25 jaar - Doetinchem - Ziekenhuis + bv
    Saskia (Sassefras1980) - 27 jaar - Rotterdam - Ziekenhuis + flesvoeding
    Jolien -25 jaar-achterhoek-zh of thuis?-bv
    Karine - 27 jaar uit flevoland thuis of zk? - bv
    Winnie (Hupse) - 28 jaar uit gelderland - thuis - bv
    Madelon (JVtje) - 28 jaar uit Eindhoven - thuis - bv
    Dionne (Dionne84) - 23 jaar uit Culemborg- ZH- medice indicatie ivm tweeling.
    fiona23 (fiona23)- 24 jaar uit utrecht- ZH+flesvoeding
    Alexandra (moedergans) - 31 jaar - Ouderkerk aan den IJssel - zh. + bv
    Francisca (sis1987) - 20 jaar uit...... - ....
    Sandra (Sangerdjan) 29 jr uit Tilburg - thuis - bv- 3de kindje
    Saar (WishfulDreaming) - 22 jaar uit prov. Antwerpen (BE) - ZH + BV
    Saartje (Saar) 24 jaar uit Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv
    miriam (miriam25) 26 jaar - almelo -thuis- bv 1ste kindje

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo,Anoul,Rensie ,Josien,Casannie,Sam8,wwjc19,
    Gerda1975,Mone,Amy82,Croky,Hummel,Rebbel,Jent,Jennie,Bahar
    Ischa 31,Thalita

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    oja: dat roken is ook een gedoe zeg, om ervan af te komen natuurlijk, maar ook als je familie rookt wordt het er niet makkelijker op. Gelukkig rookt alleen mn broertje en 2 vrienden, maar die roken altijd buiten, zowiezo nooit een discussie geweest gelukkig, en bij de kleine mag helemaal niet gerookt worden, en dat vinden ze gelukkig logisch, ze roken nu al niet meer bij mij in de buurt, lief he! Nou goed, gelukkig heb ik het er makkelijk mee! Sterkte voor degene die in een moeilijker positie zitten!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    cool ik sta in het blauw!

Deel Deze Pagina