Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemiddag meiden alles ok hier gister niet online geweest de hele dag aan het klussen gweest en sàvonds kapot en moe...we hebben de kerstboom ook in huis gister 1 gekocht wel weer gezellig een boompje in huis :D verder niet zoveel te melden oja ook nog zwsc bh`s gekocht wat zijn die dingen duur....maar alles voor het goede doel he :oops: 8) een fijne zondag nog en tot morgen.

hoe zou het met Will zijn (naar omstandigenheden dan)

2. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    onsukkie heb dat gevoel ook vaak maar ik weet niet wat je er aan kan doen :(: heb er de ene x meer last van dan de andere x maar je bent niet alleen ;) die er last van heb

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie weet niet is het geen harde buik? want die had ik laatst ook en voelde of die vol me lucht zat
    eerlijkbeertje duur he die krengen! was gisteren 55 euro keijt slip en bh! heb er nou 3 en dat vindt ik zat heb ergens anders een goedkoper gekocht voor erbij maar goed als je het niet doet dan hangen mijn boobs denk ik zo op me navel! haha zulke memes ik al heb

4. eerlijkbeertje

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    fiona ik kan met je meepraten ik wil ze ook niet op knieen hebben!heb nu ook cup e :oops: mijn mannetje heeft er trouwens geen problemen mee dat ze groeien ;) ;) hahaha

5. hahaha nee mijn mannetje vind het ook wel erg leuk! maar vind het nog steedsniet fijn als ie eraan zit. dat vind ie dan wel weer jammer haha.
    ik zit helaas erg krap dus voor mij helaas geen zwangerschaps bh's. ik heb nog 2 voedings bh's van mijn vorige zwangerschap die draag ik nu! en die zitten lekker! en af en toe als die in de was zitten pak ik er 1 die toch wel te klein is haha!
    maarja... ik red het er maar mee!

6. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Hier zijn de borsten 1 cup gegroeid..maar ik had maar een b dus daar kon nog wel wat bij :D

Verder hier alles rustig. Kleine begint nu echt te schoppen..eerst was het een lieve streeling en nu echte trappen. Tussen kerst en oud en nieuw komt mijn schoonvader om de babykamer af te maken.
    Nog een week en dan ben ik al op de helft..niet te geloven..2 jaar op gewacht en nu vliegt de tijd zo snel...

7. haha ja de tijd gaat zeker snel!
    en vanaf de 20e week gaat de buik ook heel snel groeien haha!
    mijn kleintje voel ik nog steeds niet! denk af en toe wel dat ik wat voel maarja... placenta aan de voorkant zal wel de oorzaak zijn!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Onsukkie, misschien harde buik? Of te wel, ontspannen!

Ben vandaag druk (tenminste heb drukke planning hihihi), ben al begonnen met de was, de afwas (machine inruimen, aanzetten, uitruimen, inruimen) met de frietpan schoonmaken, en ga dalijk ook boven beginnen met het opruimen van onze rommelkamer (of te wel, over een paar maanden Sam haar nieuwe kamer).
    Wilde meer doen, maar wc en badkamer poetsen zijn voor morgen of zo (hoef toch niet alles op 1 dag te doen, toch?)

Ik ben ook een van mijn zw. bh's kwijt, hopelijk vind ik die weer terug met het opruimen van die rommelkamer....

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er weer me man mag er ook niet te vaak aan zitten friemelen zeer irritant maar hij is er wel blij mee !
    ik had net ff een nerveus breakdown huilen vloeken tieren alles werd me ff teveel mannetje duidelijk ook dus we hebben ff alles eruit gegooid
    de hele stuati rond me schoonmoeder zit me niet lekker heb er al vanaf donderdag niet meer gesproken leuk zo vlak voor de feestdagen nietdan
    maar ik heb besloten dat ik me alleen ga richten op me man ik en de baby
    ik wil geen stress en dan maar niet alles koek en ei ik ga aan ons denken
    zit hier nu aan een bak thee met de kerstverlichting aan oliver twist aant kijken
    ben moe mischien van het huilen ga ff liggen mischien dat ik jullie vanavond nog spreek ik moet morgen weer werken ik heb zo geen zin meer erin maar moet nog ff door 2 weken en dan een anderhalve week vrij ooo kijk er echt naar uit

10. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Doe rustig aan Fiona...stress is nu niet fijn.
    Ga lekker niks doen ;)

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij vertellen het iedereen, alleen de naam houden we voor onszelf!

12. ja ik vertel het ook gewoon aan iedereen kan mijn mond toch niet houden :)
    Maar de namen houden we lekker voor onszelf! die zeggen we pas als onze kleine geboren is!

13. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey meiden, bedankt voor jullie reacties :) Wij zijn ook erg blij dat het een jongetje wordt. We hadden allebei al zo´n voorgevoel, raar eigenlijk he?! Kunnen nu ook wat gerichter gaan shoppen, hebben trouwens gisteren de kinderkamer en kinderwagen gekocht en besteld. Kamertje kon op z´n vroegst pas begin maart worden geleverd. Zo zie je maar, wacht niet te lang met kopen :)
    We hebben trouwens het geslacht wel verklapt tegen onze ouders en broers en zussen. Verder willen we het graag nog geheim houden tot de geboorte, hopelijk gaat dat lukken...haha. Praat me mond nu al elke keer bijna voorbij.

Is idd wel leuk om onderaan de lijst bij te houden hoeveel meiden en jongens er aan zitten te komen. Ben benieuwd hoe de verdeling is!

Ga nu lekker eten. Fijne avond allemaal!

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik moet nog een weekje wachten voor we een echo hebben en dus weten of we een meisje of jongen krijgen. Als we het weten houden we het wel voor ons..de opa's en oma's willen het trouwens niet weten.

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden ik ga me mandje in ik spreek jullie morgen vast wel;)
    ik hoop dat ze de 19de gelijk zeggen wanneer ik kan komen voor de 20 weken echo dan heb ik eindelijk me datum dat we weten wat wij krijgen

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoiiii dames!

Nou weer een lange dag erop zitten.. pfff het kost me echt heel veel moeite en ben bang dat ik het niet ga redden tot maart met mijn bijbaantje..
    Ik krijg dus echt na een tijdje staan en lopen een brandende pijn in mijn linkerbeen (iemand had er hier al wat over geplaatst maar kon het niet meer vinden) en mn benen zijn echt moe aan het einde van de werkdag... had niet verwacht dat ik daar zoveel last van zou hebben en baal ook eerlijk gezegd behoorlijk!

sorry ben alles vergeten wat iedereen geschreven heeft.... morgen zal ik socialer zijn!

Xxx

17. jeetje lijkt me ook best vervelend om de hele zondag te werken!
    werk je doordeweeks ook?

hier gaat alles beter! heb t idee dat de medicatie zijn werk gaat doen! dus kan ik van de week eindelijk weer eens proberen alleen de deur uit te gaan! t klinkt vast heel stom haha.

prettige avond allemaal!

18. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ surf

he jij daar ;)

hoe gaat ie met je? hoe was het in duitsland?

ben nog steeds af en toe misselijk maare ik heb de neiuwe commode in mijn album gezet komt nog een plankje boven met haakjes moeten we nog ophangen ;)

19. KatSas

KatSas Bekend lid

hee hallo!

@onsukkie: ballonnen in de box leggen helpt ook tegen de katten, ze moeten het toch afleren, tenslotte ligt de kleine er straks ook in! Bij ons hielp dat toen ik zwanger was van tim heel erg goed.

@ frostieke: donderdag al..oef wat spannend, ik moet nog anderhalve week wachten, maar hopen dat ze het dan kunnen zien.En ja als ik het weet weet de hele wereld het, ik ben van het delen :D

@ Draaimolen: een jongetje: wat cool!

@ mariska: heerlijk gevoel he! En ja de tijd vliegt echt!

@ daphne: wauw wat ben je actief zeg! hoe is het verder?

@ fiona: ontspannen meis! Denk aan jezelf en je beeb!

@ flex: hoe is het daar? nog misselijk maar dus wel ok?

Ik ga er vantussen, bedje roept!1

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Deentje, ja ik werk door de weeks ook nog vijf dagen, dus vandaar dat het erg veel is hahah.. ik doe het mezelf aan! Ik ben blij dat je medicijnen zijn werk beginnen te doen! En nee hoor, klinkt helemaal niet stom! Succes meid!

@Surf... hihi jij had een vakantiehuis in Duitsland he.. stom he wist het echt ff niet meer! hoop dat alls gelukt is!

@Mariska, tja de tijd vliegt idd... nog een week en we zijn op de helft.. komt snel dichterbij! Zijn er nog meer die dat buiten heel erg leuk ook beetje eng vinden?

@Daphne, hoe is het met je meid? Gaat het al weer iets beter? Ik hoop het van harte!

@Katsas, spannend! Ik moet tot 31 dec wachten snik snik...

@Frostieke, leuk! We willen het wel weten hoor! Hoe is t verder met je? Is de rust wedergekeerd?

@Fiona, als goed is kun je dan idd afspraak maken, komt helemaal goed meid!

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten en anders sorry!
    Fijne dag allemaal en werkse! Xxx

Deel Deze Pagina