Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nou we weten wat de oorzaak is van onze rare hond!

gister avond hadden we onze buurman op visite en die had wiet boter meegenomen. en die was die dus vergeten weer mee terug te nemen! en de hond heeft het allemaal opgegeten! dus dat beest is gewoon zo stoned als een garnaal! haha! ben weer helemaal opgelucht! lach me dood! stomme beest! heb hem net maar even wat suikerklontjes gegeven om een beetje te ontnuchteren! maar gaat al beter met hem. hij loopt weer recht haha!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, fantastisch verhaal!

Maar wat de f*ck is WIETBOTER? En wat als een klein kind dat binnen krijgt?

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hmmm heb van een hoop dingen gehoord maar wiet boter? Je kleintje is toch zeker niet ook stoned? hahaah zie m al gaan.. koppeltjeduikelen in je buik ;)

Wijs me maar een buddy toe dan geef ik mn nummer wel hahahaa... misschien idd handig om er een aantal dagen tussen de uitgerekende dagen te houden, anders zijn we allemaal tegelijk bezig!

Xx

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Buddy's!!!

Lafo x Onsukkie

---

Vul maar aan, en denk om de rode kleur bovenaan aub.

5. haha ja die kleine kan er niet bij! normaal heb ik dat ook niet in huis. maar mijn buurman was spacecake aan het bakken en wou dat even laten zien! weet ik veel dat die eikel dat vergeet!
    hij kan in ieder geval weer opnieuw beginnen! en mijn hond heeft ook weer is wat meegemaakt haha!

6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind dat zo ranzig die wietboter. Mijn broer deed tijdens de vakantie van mijn ouders wel eens space cake bakken en dan stonk het hele huis naar de wiet. En hij deed het ook niet in normale hoeveelheden maar gewoon zo'n mega soeppan :D

Nu heb ik nog steeds nooit een plakje op.. dat is nog iets voor in de planning, maar ja... als ik zwanger ben lijkt me dat niet handig. (Ben nog helemaal blanco op het gebied van drugs, maar ben wel lichtelijk nieuwsgierig)

Ben dan ook wel benieuwd hoe onze katten er op zouden reageren....hihihihi

7. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hahaha, dan krijg je een paar katten met een vreet- of lachkick! ;)

Deentje: ik ben blij dat je hond weer een beetje is opgeknapt en dat je weet waar het aan gelegen heeft. Zoiets komt toch niet bij je op dat ie misschien wel eens knetterstoned zou kunnen zijn?

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Hee, we zitten bijna op de 400 pagina's! Gaan we dat vanavond nog redden?

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
  10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nee dus. . . . . .
    Dan maar lol in mijn eentje! joepiiiieeeee
    :oops: :) :oops:

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Vandaag heb ik in de computer op mijn werk gekeken of er al iets stond over de vruchtwaterpunctie van afgelopen maandag, maar ik kan het nergens terugvinden. Hmmm, dat wordt dus gewoon braaf wachten op de officiële uitslag.

Nou, dan ga ik zo ook maar slapen. Het is ook wel eens beetje tijd he. Ik moet morgen ook gewoon weer werken blegh!

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Welterusten allemaal! :D

13. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

@Daam, dat is nog even spannend dan! Had jij trouwens al een buddy? Wij schelen twee weken misschien wel handig?!

@Deentje en Daphne, ik heb best wel eens spacecake gemaakt vroeger maar nog nooit met wiet boter hahaha... ik deed het gewoon door het beslag...! Maarre... als je nog nooit wat gedaan hebt zou ik daar niet mee beginnen! Het duurt zoooooo lang voor het uitgewerkt is hihihihi...

Ik mag dalijk om 9 uur naar de vk weer! Mijn ouders gaan mee omdat mannetje niet elke keer vrij kan nemen! Hahaha.. opa en oma vinden het super om mee te mogen hihi!

jongens nog maar ff en het is kerst en voor de meeste betekent dat ff vrij, heerlijk he!

Fijne dag allemaal! Xxx

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

@Lafo: Fijn om wat van je te horen en mooi dat het allemaal zo goed met je gaat!

@Anastacia: Meid wat lekker veel echo's! Om jaloers op te worden!

@Daam:"Wat spannend zo'n punctie! Hebben ze niet gezegd hoe lang de uitslag op zich laat wachten?

@Deentje: Wat een verhaal! hahaha geweldig! ben je in ieder geval gerustgesteld en weet je dat er niets ernstigs aan de hand is! :) tjonge jonge haha!

@Gina: Veel succes maar weer bij de vk!

Ik ben gisteren bij de vk geweest en wij hebben voor het eerst het hartje horen kloppen! Moest eerst ff zoeken maar had al gevoeld dat de kleine was weggekropen hihi!

Gisteren echt de kleine zoveel gevoeld ineens echt lachen! Zit me van binnen gewoon bont en blauw te trappen hihi;) zooooooo leuk!

Hier ook Buddy gezocht! maar wellicht is het handig wat Gina ook al zei om gewoon een verdeling te maken?

Ik hoor het wel! Fijne dag iedereen! En inderdaad: de feestdagen staan weer voor de deur! :) Gezellie!

LIefs Anna

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Nog geen 400? damn! ;)

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
  17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Oooooh al wel hihi, nah jah! Fijne dag iedereen!

18. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    He Anna heb je lol in je uppie hier! haha
    goeiemorguh!
    ik wil je buddy wel zijn hoor, of is dat niet handig omdat we kort op mekaar zitten?
    Verder moet ik alles nog bij lezen maar t is druk op me werk, en dat schijnt voor te gaan helaas. haha
    wie weet tot straks allemaal!

19. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Mariska: leuk hè als je wat voelt :D Hier voel ik ook zo nu dan een paar flinke tikken van binnen ;)
    En ja, hier vliegt de tyd ook voorby, donderdag alweer 20 weken!
    @Fiona: doe t rustig aan meis! Goed dat je nu alleen aan jullie 3tjes denkt!
    @Gina: de benen dat heb ik ook wel es, dat ze zo oververmoeid voelen? Dat schynt normaal tezyn hoor. Dat brandende gevoel weet ik ook nie meer wie t daar over had.
    Ik heb al een paar weken (laatste tyd wat erger) last van mn onderrug, vk zei gister dat dat kwam door t groeien enzo, zy raadde zo'n buikband aan!
    @Deentje: fyn dat de meds aan beginnen te slaan!
    @Anna: hihi, geloof fdat je idd één van de weinigen bent die het niet wil weten! Knap als je t volhoud, ik zou dat echt niet kunnen hihi.
    @Flexgirl: wat balen dat je nog zo misselyk bent :( Doe maar lekker rustig aan!
    @Mariska: hoe bedoel je buddies? Hier iemand van t mei-topic waar je dan wat meer contact mee heb ofzo?
    @Jvtje: dus jy bent meer van t kaarten en stempelen? wat leuk :D Ik gebruik ook veel stempels, heb echt een hele verzameling clearstamps, kaartjes doe ik heel af en toe, en dan ook wel echte scrapkaarten haha, dus geen 3d ofzo!
    Oja, wat jy zegt van je buddie laten weten dat t kindje geboren is, is een super id! Daar had ik nog nie eens aan gedacht ;)
    @Anastacia: lykt me handig dat je een buddy zoekt die zo dicht mogelyk by je in de buurt zit, en dan idd met een max verschil van zo'n 14 dagen? zeg ook maar wat hoor.

Oja, wie bied zich aan om myn buddie te zyn haha :)
    Nou ik ga maar es ontbyten :rolleyes: had ik ook nog nie gedaan!Fyne dag iedereen.

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hier ook nog iemand die buddyloos is :-D haha. Nee lijkt mij gewoon handig dat iemand die de lijst doet daar wat koppeltjes ofzo in maakt. Dan kun je kijken dat je mensen die twee weken uit elkaar zit aan elkaar plakt als buddy! nou ja we zien het wel!

Deel Deze Pagina