Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Nou wel eerst weer geneog blz vol geluld...Ik ga nog even naar ons kindje luisteren en dan lekker slapen:) Morgen weer lekker vrij, om alvast vooruit te kijken op een lange donderdag van 8 tot half 7 pfff en dan ook nog de hele dag kids om je heen...

Slaap lekker allemaal

P.S Ik heb nog geen buddy, dus wie wil:)

2. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Slaap lekker allemaal. Tot morgen. :baby:

3. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @Anastasia..succes morgen!
    @Anoesj..ik woon in de provincie Groningen..(bijna op de grens van Drenthe ;) )

Wij hebben 11 januari een pretecho. 3/4d echo en dan ook op dvd en cd-rom met 5 foto's erbij.

Welterusten allemaal...

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha wat een raar idee!
    Maar die mannen kijken natuurlijk ook gewoon mee. Overigens stond mijn fototoestel op de strijkplank en had ik geen man in de buurt. Hoezo saai...

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Anoesj, ik wil je buddy wel zijn hoor! We schelen een week ongeveer, kan wel toch?

@Fiona, leuk die pretecho dan! Wij hadden m met 14 weken maar willen m misschien ook nog een keer doen met ong. 26 weken!

@Masoled en Jvtje mooie buikjes hoor! Ik moet er nog steeds een maken hahahaha... heb geen digitale camera nog... die krijgt mn man voor mn verjaardag 6 januari.. dus nog ff geduld hihi!

@Anastacia, heeeel veel succes en plezier morgen! Ik zou ook heel zenuwachtig zijn!

@de rest, het was zo veel dat ik het vergeten ben... sorry!

HOERA... 19 weken vandaag... nog een week en dan op de helft! We schieten idd al op met de pagina's hahaha.. jullie hebben lekker gekletst gister! Wij hebben hier heeeeel veel ingepakt aangezien we na de kerst gelijk gaan verhuizen.. pfffffff!

@Wil... ik hoop dat alles goed is gegaan.. ben benieuwd wanneer je er weer bent! Als we je niet meer spreken, succes met je echo as maandag!

Hele fijne dag allemaal meiden! Xxx

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

@Hupse: Ik had zeker lol in mn 1tje gister hihi! Maar leuk dat je mn buddy wilt zijn! Mail mn nummer nog wel ff vanaaf ofzo! Kunnen we op de buddylijst haha!

@Ice dat wordt inderdaad lastig! Maar vrijdag willen we het niet weten en we willen dan uhm....vooralsnog hihi.....later geen pretecho omdat dan de verleiding te groot wordt om het wel te willen weten! Ik ga voor het verassingsei lol! (is van KLUUN!)

@Anastacia: Het lijkt me ook vooral zo leuk om de verschillen in 2, 3 en 4d te zien! Leuk hoor! Veel plezier zover een uurtje met je echo! Je zal er al veel zin in hebben! Succes!

@Gina: Fijn dat alles weer goed was bij de VK! Vraag me af waarop zij basseert dat het een jongetje wordt? Snelheid van het hartje?

@Eerlijkbeertje: Hopelijk voel je je vandaag wat beter!

@Jvtje: OOk beterschap voor jou en je mannetje!

@Gina: Gefeli met je 19 weken!

Ik kan echt niet meer verder lezen,.... ben op blz 402 blijven hangen! SShips! Nah jah, vanaaf weer wat te doen (als ik nog puf heb!) Heb ff pbtje naar Hupse gedaan Hupse voor het buddy systeem!

Fijne dag allemaal!

Liefs Anna

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Bedoelde pb naar friendly gedaan Hupse..... haha

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Nou nou zeg wat een gepraat ! hahaha moet echt even heel veel bijlezen!
    En ik ben echt jaloers op jullie meiden! wat een schitterende prachtbuiken hebben jullie allemaal! wauw! helemaal jaloers! die vanmij blijft echt bij een bolletje hangen....

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    :whistle: joehoe 19 weken !!! :whistle:

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Iedereen die gepb't heeft: de gegevens zijn verwerkt. Zodra mijn pc klaar is zal ik de vernieuwde lijst plaatsen.

Net controle gehad. Verloskundige was heel tevreden met de groei van de baarmoeder. Ik was wel iets afgevallen (snap er niks van, had maandag nog gewogen en was geen verschil met vorige week). Bloeduitslag was goed, dus gelukkig geen bloedarmoede. De oorzaak van de bloeding is ook nooit meer te achterhalen, moet alleen wel rustig aan blijven doen.

Liefs Friendly

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Btw: goed geschreven gisteren! Moest ff bijlezen....

Nieuwe afspraken: 16 dec 's ochtends controle en 's middags de 20-weken echo. Hebben toch voor de uitgebreide echo gekozen door de bloeding, even het zekere voor het onzekere nemen. Waar de verloskundige het de vorige keer ernstig afraadde was ze het er deze keer meteen mee eens.

De 20 weken echo wilden ze liever 2 week eerder doen, maar ja, feestdagen betekent minder plek en dus overvol. Dus nu pas met 21 weken... jammer, had gehoopt op 18...

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    @anna, ja idd... ze luisterde en zei ik denk een jongetje! gisteravond heeft Butterfly1 tarrot kaarten voor mij gelegd en ook de kaarten hadden duidelijk een jongetje aangegeven hahaahah...
    ff afwachten maar, zal een omschakeling worden aangezien we allebei heel sterk meisje vermoeden!

@friendly, de 20 weken heb je volgende week toch? dan ben je toch pas 17 weken of lees ik het nu helemaal verkeerd? Omdat je zegt dat je pas met 21 weken echo hebt... wel heel fijn dat je bloeduitslagen helemaal goed waren!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hoi hoi
    Daar ben ik weer.
    Vanmorgen met mijn mannetje voor de 20 weken echo geweest.
    duurde denk ik 25minuten.

Alles was zover ze kon zien goed met de kleine uk! lag lekker te bewegen en af en toe te duimen. :)

We weten niet wat het word, we hebben het op een briefje laten schrijven en onder de kerstboom gelegd, en gaan het dus met kerst pas open maken :) hihi
    Kleine uk weegt al 299 gram :) Ben even vergeten te vragen hoe lang de kleine dan is maar volgens de boekjes zou het rond de 25 cm zijn...

Ben erg blij dat alles in orde is, voor zover ze konden zien dan.
    En ben wel erg nieuwsgierig naar het geslacht...

Hoop dat jullie dag ook zo goed verloopt als die van mij.

@ friendly ben blij te horen dat bij de vk alles goed was en dat je toch voor 20 weken echo gaat. Hopelijk blijft het lekker goed met je gaan !
    rustig aan he!

xx

14. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Hallo,

mag ik met jullie meeschrijven?
    ik ben 11 mei uitgerekend,

en as 20 december hebben we de screeningecho, Erg spannend om te zien of alles ok is darbinnen.En ook wat t geslacht is.
    we hebben al een zoontje van 2,5...

Anastacia,
    ik weet t niet zeker, maar kan t zijn dat ik iets zie uisteken op je echo van 12 weken? ;)
    maar je wil nog wachten?
    ik zou t niet kunnen hoor ;)
    als we er vandaan komen ( bij de echo)
    dan kijk ik meteen in de envelop.
    Die ha heeft toen bij mijn zoon de pretecho gedaan.
    Hij doet ipv t op een briefje schrijven, er roze of blauwe sokjes bij...
    dat is echt een leuk cadeautje!

groetjes

15. goedemorgen allemaal!
    jeetje.. ben weer een uur bezig geweest met nalezen.

@onsukkie: nee die kleine kan daar echt niet bij! normaal heb ik het ook niet in huis. maar de hond gaat hier altijd snachts op speurtocht of die wat kan vinden! zo haalt ie altijd alles uit de vuilnisbak e.d. heel iritant!

@anastacia: wat fijn dat alles goed is! en wat spannend! dat je het gewoon op een papiertje bij je ehbt wat t word haha. echt leuk bedacht! alleen zou ik dat papiertje niet dicht kunnen laten zitten denk ik haha!

@mamain2008: Welkom! leuk dat je ook mee komt kwebbelen :) hoe meer emsnen hoe leuker!
    ben ik nog langer aan het lezen haha

haha heb amper nog tijd over om te reageren. zoveel is er gepraat! haha probeer toch iets vaker te kijken!

prettige middag iedereen! en ik zal ook is even kijken naar buikfoto's! is indd. erg leuk om zo te zien! en wat groeit mijn buik ook ineens hard zeg! eerder was het meer vet wat je zag en nu is het een echte babybuik haha! ben er wel blij mee! en ook ik moet een neiwue jas hebben mijn jad word steeds korter haha mijn buik komt er echt onderuit!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    welkom mamain2008, je bent zeker welkom hoor.. :D

zo ik heb net ff mijn buik(je) in mijn album gezet, wat gaat dat snel he? :confused:

17. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he mamain van harte welkom hier!gezellig dat je er ook bij komt! :D

goedemiddag meiden alles ok?met mij iets beter dan gister maar totaal geen energie :( ben erg moe...

friendly wat mooi dat alles ok is.

anoesj ik kijk ook naar mcclouds daugthers was echt een zielige epi gister met claire die er nu meer is en dan alex die haar ten huwelijk vragen wou :( :(

er is echt super veel geschreven hier als we zo doorgaan worden we niet ingehaald 8) :D

is jullie huis al wat in de kerstsfeer? :D die van ons wel echt weer gezellig al die lichtjes en kaarsjes :D verder niet veel te melden iedereen een goede dag nog.

Weten jullie wanneer Will weer terug is?

en wat een mooie buiken hiero echt super!

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    we worden wel ingehaald ben ik bang... scheelt maar 1 pagina.. :confused:

Maar kerstsfeer is hier al aardig.. heerlijk he al die lichtjes en dat geschitter.. :D

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hmmmm scheelt het nog maar 1 pagina? Zijn zij allemaal thuis hele dagen? hahahahaaha....

Nou ja,... het is gezellig toch?!

Anastacia, wat fijn dat je echo goed was.. dat zal een opluchting geweest zijn zeg! lekker hoor! en nu maar optimaal genieten..!

Mamain welkom hiero!

Doeii xx

20. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    we worden iid ingehaald

Deel Deze Pagina