Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ook niet leuk hahahahaah.... nou dan gaan we maar even ons best doen hihi!

Ik voel de kleine trouwens nu elke dag.. echt leuk!

2. misschien zijn er veel meer moeders uitgerekend in juni:)

het is hier toch gezellig en daar gaat het om. en er word genoeg gekletst toch!

3. ik heb gister avond voor t eerst een duidelijke schop gevoeld! was echt leuk! ik dacht echt jaaa! daar is ie haha!

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou er wordt zeker genoeg gekletst hier, gezellig zijn jullie! :)

Ik breng even tessa naar bed, ben zo terug voor een uitgebreidere reactie. Dit lijkt weer op het begin, toen kltsten we ook pagina naar pagina vol.

Groetjes Evelien

5. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    yess, ik ben 17 weken! :) :) :)

6. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    wanneer is jullie exacte uitgerekede datum?
    en wie van jullie weten al wat t is?

7. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    mamamain, dat kun je zien op onze lijst daar staan alle meimama's op, en dat zijn er heel wat. Er zijn er nog maar 3 die het geslacht al weten, bofkonten :) Ik ben zelf 21 mei uitgerekend en heb 7 januari mijn 20 weken echo, duurt nog effentjes dus :(

8. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    @ friendly: fijn om te horen dat alles oke is en was! wat een geruststelling moet dat zijn zeg
    @mamain2008: Welkom!
    @ evelien: gefeliciteerd met je 17 weken!
    @dolphin: gefeliciteerd met je 19 weken!

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dankje meis.. :D

Gisteravond lag ik op de bank, een beetje onderuit gezakt.. en ik voelde voor het eerst de kleine draaien.. Ik had mijn hand op mijn buik en ik kon het helemaal volgen... :confused: 8) Ik ben nu helemaal in love.. :baby:

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff, hier weer een irritant aanwezig soort buikpijn. Niet dat je er niets mee kan doen, maar een beetje zeurend. Misschien doe ik toch teveel ofzo, maar ik irriteer me dood aan de troep hiero (hoewel iedereen zegt dat ze niet zien wat ik zie, maar goed), dus het MOET opgeruimd.

Krijg ik nou al nesteldrang?

11. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Weet jij al wat het wordt mamain?
    Wij 31 dec! Maar... volgens de tarrot kaarten en de vk een jongen hahaha.. en wij denken zelf een meisje, dus het is nog ff spannend!
    Ben trouwens 7 mei uitgerekend!

Gefeliciteerd evelien met de 17e weken!

Doei doei

12. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    onsukkie: wellicht wel! hier helemaal geen last van! haha helemaal geen zin om ook maar troep te zien dus hoef ik ook niet op te ruimen :-D

@ Dolphin: doet het dan ook pijn of een vervelend gevoel in je buik? Ik heb namelijk af en toe het gevoel dat het kindje zich aan het draaien is en dan lijkt het alsof ie dwars in mijn buik zit. Dat voelt dan een beetje pijnlijk maar vooral heel vervelend aan! Heb jij dat ook?

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Zo, heb nog even een extra echo kunnen regelen bij de opleiding verloskunde. Die krijgen we 10 januari, dus een week voor de 'echte' 20 weken echo.
    Denk dat ik in mn vorige berichtje 16 dec ipv 16 jan heb ingevuld, vandaar de verwarring ;)

14. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    wij weten helaas ook nog neit wat t wordt..
    tis wel moeilijk hoor!
    20 december weten we hopelijk meer.

ik heb een sterk vermoden dat een jongetje is..
    in mijn album staat een foto van 12 weken..
    daaruit denk ik dat t een jongen is..
    maar misschien dat jullie iets zien? ;)

gina, leg jij kaarten dan?

-onsukkie,
    ik denk t wel. bij mijn 1e had ik ook sterk de behoeft om alles schoon en netjes te houden.
    Zelfs als ik merkte dat mijn lichaam rust nodig had.
    Nu weer...
    t rare was.. ik had t niet aan t einde van de zwangerschap.. Toen liet ik alles maar op zijn beloop...

-hellepelle; dankejwel ;)

mmm.. waar is die lijst?

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ***Pc, kan iedere keer maar een paar zinnen schrijven anders loopt ie vast...
    Gaan hier ook (voorzichtig) even aan de poets, krijgen morgen weer kijkers, aangezien ze vroeg komen hebben we morgen geen tijd om te poetsen.

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Nee heb ik eerlijk gezegd ( nog) niet. Kan best zijn dat jij het wel zo voelt hoor, maar ik voelde volgens mij echt het ruggetje langs mijn buikwand gaan.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ach joh, ik word er gek van, alles staat me in de weg. Alle losse dingen meoten in laatjes. Heel irritant!

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nee leg zelf geen kaarten maar Butterfly1 in het lounge gedeelte wel en die deed gisteravond legging voor mij! Was erg leuk is aan te raden!

Haha ja ik denk idd dat je dec hebt geschreven want ik kwam er niet uit... (hihi heb ik constant tegenwoordig hoor)

19. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    jahh!
    ik snap wat je bedoeld.. ik heb ook al een ventje hier rondlopen en kan nu gewoon rustig zitten.. alles is aan de kant..
    ik slaap en zit gewoon niet rustig als t netjes aan de kant is..

ik weet ook dat ik niet mag tillen vooral niet zwaar, heb zware rugpijn (moet nog steeds van de vk naar de fysio)
    maar kan gene 12 een oppas vinden voor mijn ventje..
    en net waneer ik ene afspraak wil maken, dan is het weer over..

maar goed, zelfs met rugpijn (dan looop ik las een bejaarde)
    moet ik alles opruimen..
    t gaat wat langzamer.maar t moet gewoon..

ach dat ga je nog wel heel lang hebben ;)))

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    Baarlo
    @dolphin: wauw dat lijkt me echt een mooi gevoel zeg! volgende week dinsdag moet ik naar de verloskundige en dan zal ik het wel eventjes navragen. Ook het feit dat ik zoveel buikpijn heb wil ik voor de zekerheid eventjes vragen of dat normaal is.
    @friendly: hopen dat het deze keer de goede kijkers zijn! en dat je dan snel je huisje verkoopt...

Verder alles oke hier! Ben me eens aan het orrienteren voor een babykamertje. Maar ik vind ze over het algemeen best wel duur hoor! Ach zo op het internet kijken kost in elk geval nix ;)

Deel Deze Pagina