neia dat is een mooi hotel zijn wij voorbij gelopen zaten ook in playa de las americas wij zaten alleen wat hoger net buiten het centrum! Sam 3,5 week is nog lang, maar voor jehet weet is het al weer voorbij! We slepen je er wel doorheen! Moet zeggen scheelt wel dat ik er al eentje heb lopen die mijn aandacht opeist..
Hallo allemaal, Wat een mooie kalender hebben we nu! Mamafaye, ik merk ook een groot verschil dan toen ik zwanger was bij Liene. Nu gaat de tijd sneller. Ik heb vandaag een rok weer uit moeten doen omdat ik er niet in kon. Nu heb ik een rok aan die iets te groot is normaal. Dus de zwangerschapskledij zal snel weer aan zijn. Het probleem is dat ik ze allemaal heb uitgeleend aan mijn nicht (en die is op vakantie nu, ze bevalt eind oktober) en mijn schoonzus (nu 37w). Ik denk dat ik morgen een broek ga bijhalen. Sam, veel succes met afwachten. Mariska en Surf, veel plezier in Griekenland. Nieuwe Mei-mama's: proficiat! Saartje
@Neia: goh meid, ik begrijp dat je het niet gelijk aan je ouders wil vertellen, wat tegenstrijdig allemaal zeg... Ik ga als ik 12 weken zwanger ben, 4 weken naar Thailand&Maleisië, backpacken. Ticket hadden we al geboekt, maar volgens mij is dit geen probleem? Verheug me er enorm op, laatste vakantie met z'n 'tweetjes'...
Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Anna28 + Sanniee 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 3 okt: Boeffie 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus + Sanniee 10 okt: Surf 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 12 sept: Eyereen 17 sept: Rebbel 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 17 okt: Saar 24 okt: Ischa31
Zooh en toen was het 1,5 uur verder. Lekker ff gelopen, gespeeld met de honden en gekletst..HAHA.. Heerlijk. Voel me weer goed en heb nu tegen mezelf gezegd: Yes, we're having a baby! Dus komt helemaal goed! Heb er weer helemaal zin in! Goh dat en wandeling zo goed kan doen wist ik niet!
Hoi meiden wil jullie allemaal heel veel geluk wensen en een hele fijne zwangerschap en hopelijk bevallen jullie allemaal in mei van een gezond kindje! bedankt voor alle knuffels! en ik moet helaas afscheid nemen van dit topic want heb hier niks meer te zoeken heel veel liefs rensie
Meid! HEEL VEEL STERKTE! En hopelijk mag je bij de JUNI 2008 mama's weer van de partij zijn! Lief dat je ons nog even geluk wenst. liefs Sam
Mamafaye, hoe heette jullie hotel op tenerife? Mijn ouders zijn hier al eerder geweest. En ik werk op een reisbureau, dus ik weet alle mooie plaatsjes wel te vinden! Saar, balen zeg dat je bijna al je zwangerschapskleren hebt uitgeleend. Maarja, zo vaak kun je ze ook niet aan. Croky, het is inderdaad erg moeilijk nu om mijn ouders te zien. Gaaf zeg Thailand en Maleisie. En natuurlijk is het dan nog geen probleem, gewoon heerlijk saampjes genieten! 8) Sam, wat fijn dat je zo genoten hebt met je honden. Soms is het wel eens goed om met jezelf te "praten". Ik zeg ook constant teggen mezelf: GENIET, GENIET, GENIET! Bedankt lieve Rensie, jij ook heel veel sterkte meid! Hopelijk mag ik je weer snel feliciteren! Ik ben heerlijk naar mijn ouders gefietst. En we hebben met z'n 3tjes genoten op het terras. Was wel erg moeilijk om mijn mond dicht te houden, maarja.... [-X X Neia
Ja. En heb net echo's bekeken hier in het album..had ik gister moeten zien.. Nu is het helemaal goed.. Zal zo kijken of ik die van mij in m'n album krijg..hij roept steeds dat hij te groot is, ook al heb ik hem al verkleind..heel vervelend!
Nou tot gisteren was de misselijkheid nog kort en niet zo hevig maar het begint toch heftiger te worden helaas. Mijn vrouw heeft zo met me te doen maar het is wel goed. Vandaag nog wat startspulltjes gekocht voor het kleintje. We hebben liever alles klaar en we kunnen het ook niet echt laten alles ziet er zo schattig uit en de prijzen verschillen ook overal erg komisch. Heb zelfs ook twee mooie goedkope topjes via marktplaats gekocht zodra ik niet meer in de kleren pas. Gr. Diana
Joepie! Ik had vandaag mijn eerste echo en we hebben het hartje zien kloppen. Wat was dat heerlijk om te zien. Ik begon mij al aardig zorgen te maken omdat ik nog niet zo veel verschijnselen vertoon....Maar het is echt helemaal goed.. Ons kindje is 0,79cm! 26 september mag ik nog een keer voor een echo komen! Ik ben helemaal in de gloria! -- Welkom nieuwe mei-mama's!
Meiden, wat wordt hier veel geschreven per dag. Wat leuk! Ik heb zelf helaas overdag geen tijd om te schrijven, zit dan op mijn werk. Maar alleen maar leuk om ´s avonds lekker bij te lezen Mamafaye, wat een ontzettend gave kalender! Echt heel leuk! Neia, wat erg van je vader! Ik begrijp dat het lastig is om het te vertellen. Sterkte iig voor je vader! Eyereen, proficiat! Ik denk dat we nu allemaal een klein beetje jaloers op je zijn omdat jij al een kloppend hartje hebt mogen aanschouwen Echt super tof voor jullie! Rensie, jij weer succes met de volgende ronde! Croky, idd gaaf Thailand en Maleisie. Ik ben zelf al 2x in Thailand geweest en vond het helemaal geweldig! Heb alleen niet gebackpackt toen...wij houden wat meer van luxe...haha. Overige meiden...sorry, ik weet niet meer wat jullie hebben geschreven...Tot de volgende keer!
goede middag. ik heb zo raar gevoel in me buik. niet echt pijn. maar ja hoe zal ik het noemen. hebben jullie daar ook last van? en dat papier syndroom blijft bij mij nog steeds. ben zo bang dat het mis gaat. echt vreselijk. als we met ze allen maar eens 10 weken verder ware he? kom strakkies weer terug. moet even nog werken. kan wel dagen slapen zo moe da ik ben! groetjes sandra
Eyereen, wat geweldig zeg! Echt super leuk voor jullie. En wat fijn dat je al snel weer mag terugkomen. Is daar een reden voor? Draaimolen, er wordt hier inderdaad al lekker gekletst! Bedankt voor je berichtje over mijn vader. Enne wij houden ook van luxe, mmmmmmmmmmm heerlijk! Sannie, dat rare gvoel in je buik en het wc papier syndroom: heel erg herkenbaar. Werkse nog! X Neia
@eyereen super dat je echo zo mooi was Weer een hele geruststelling. @Draaimolen waar bij tilburg kom je vandaan? dan kan je nooit heel ver weg bij mij vandaan wonen @Sanniee ook nog steeds wc papier syndroom hoor! En het kunnen heel goed groeipijnen zijn, er gebeurd van alles in je buik!
eyereen super voor je met het zien van een goede echo. Fijn voor je dat het zo goed gaat. Ik mag 8 oktober voor een echo dus ben ook super benieuwd. Gr. Diana
Heej meiden! Alle zwangere dames, welkom en gefeli! Gisteren moeders voor moeders hier gehad, helemaal leuk! Weer een test en echt mega posi, toch leuk die bevestiging! Blijf me nl ook afvragen hoe lang dat wc syndroom duurt? haha! Verder alles ok! Heb alleen nog af en toe wat krampjes en maak me af en toe wat zorgen hierover..... iemand herkenning? probeer mezelf wel gerust te stellen door te zeggen dat er natuurlijk ook wel heel wat gebeurt daaro! Liefs Anna