Zo, de box staat beneden. Box zelf is geschilderd, moet nog 2 balletjes (waarmee je hem in elkaar zet) en de steunen om hem in de hogere stand te zetten, maar hij is in elk geval weg op dat te kleine kamertje. Als ik daar alles heb geschilderd gaat die box weer naar boven tot we een beetje in de buurt van bevallen komen, maar nu staat ie daar gewoon te erg in de weg!
Ik zit er ook over te denken om de box nog te gaan verven .. is van m'n vader & stiefmoeder geweest (die hebben nog 2 kleintjes rondlopen en het zou me niet verbazen als ook m'n stiefzusje -die nu 9 is- er ook nog in gelegen heeft). De lak heeft wel wat te lijden gehad... opzich niet zo erg dat het niet meer kan ofzo, maar ik vind het niet echt heel mooi. Ik heb alleen totaaaaaaaaaaal geen zin om de boel eerst te moeten gaan schuren Het verven boeit me nog niet zo, maar dat schuren daar heb ik toch zo'n hekel aan! Bij ons staat de box trouwens al wéken in delen in de woonkamer, heel handig de kasten te blokkeren
dankjewel dames voor de complimenten... ik ben nu zeer trots op mijn buik.. 8) Leuk he onsukkie, dat Nijntje serviesje.. ik ga het ook zeker later gebruiken..
Vervolg Net de keuken maar even opgeruimd zit nog steeds in mijn trainingsbroek met een veel te klein geworden shirtje erboven..haha lijkt nergens naar mja zit zo lekkerr...Vanavond bij vrienden op hun kids passen komt mooi uit zo voor de kerstdagen even wat extra's. @ Dolphin, ik voel ook vaak als het kindje draait...heel apart gevoel En daarna krijg ik vaak een dikke trap Hihi @ hellepel...Ik vind de kamertjes ook redelijk duur hoor...Ben ook hard op zoek op marktplaats...staan ook erg leuke tussen alleen het nadeel is ik vind de leuke kamers in het westen en ik woon in het Noorden dus ja, dan gaat het alweer niet door.. @ Daphne dat zal indd wel even schrikken geweest zijn. Ik reed ook in de nieuwe auto van mijn moeder paar maanden geleden, rijdt daar niet zo idioot achter mij op mijn zijn grote bus...Ik was echt zo pist off..en een harde klap...Gelukkig hadden wij zelf ook niks... De mannen zijn voor het schuren dames En wij verven de boel
Ach, het hoefde alleen maar even opgeschuurd, was denk ik in een half uurtje klaar. Niet zo erg dus! Dat verven was 100x meer werk. Heb een (zeer onduidelijke) foto ervan. Moet nog een bodem in en een la, maar hij staat wel ff zolang. Het past maar net, want links staan 3 manden op een rijtje (de 3de zie je niet) en die staan echt tegen elkaar gedrukt, maar goed... anders maar ff 1 andere mand kopen die ff kleiner is.
Mooi geworden hoor je box Ik moet ook nog, maar aangezien ik in het weekend vaak werk en mijn vriend dan niks te doen heeft is dat een mooi klusje voor hem dacht ik zo...haha
hahah o ja sorry ben nog niet zo met dat nijntje ect. maar heb genoeg tijd om het allemaal te gaan kennen
Zo ik ga even op de pc aflevering 2 van babyboom kijken heb de eerste afleveringen gemist Dus tot strakkies
Haha, ik had maandag ook een truitje aan onder m'n vest die inmiddels nog maar net voorbij m'n navel wist te komen! Stond ik ook wel even te kijken van "euhhh .. juist, m'n buik is écht al zoveel gegroeid dus!" Maar och, onder een vestje en met een buikband erover ziet toch niemand dat verder, dus echt boeien doet het me verder niet Ik zou wel willen dat m'n mannetje zou zeggen "laat dat schuren maar aan mij over!", maar dat heeft 'ie tot nog toe helaas niet gedaan en ik heb in de Praxis nog wel zo m'n best gedaan om hints af te geven die richting in... Nou ja, we hebben nog wel eventjes voordat de box klaar moet zijn.
Mooi geworden hoor onsukkie! Het verven is inderdaad een hoop werk, maar ik vind verven altijd wel leuk, dus dat boeit me niet. Ik denk dat we hier met (goed) opschuren ook wel een heel eind komen, maar ja... ik heb gewoon écht een hekel aan schuren. Da's nou zo'n klusje waar ik het na 5 minuten al helemaal mee gehad heb! Maar goed, als we het al gaan schilderen (zijn we nog steeds niet over uit), wordt het wel ongeveer dezelfde kleur als dat het nu is: een midden- tot donkerbruine houtbeits.
ik weet niet of er dames zijn die nog op zoek zijn naar een betaalbare babykamer? (welk 2e hands, maar af en toe zitten er leuke complete kamers tussen voor een leuke prijs, en ze komen ze ook nog brengen) wie van jullie hebben de babykamers al klaar? ik weet neit of ik ene link mag plaatsen.. dus even pb *onsukkie. wij gaan onze box ook verven. Toen ik zwanger was van mijn zoon hadden we de inrichting koloniaal.. en nu 2,5 jaar later hebben we alles wit.. dus de box die we destijds hebben uitgezocht moet oo weer wit..pfff... maar dat doe ik pas in de zomer...