bedankt voor alle duimen voor maandag. Wie weet helpt het. 't scheelt af en toe wel om er ff over te praten, met a.s. moeders die het gevoel wel begrijpen. Dan ben ik het weer ff kwijt.. Vandaag de stoute schoenen aangetrokken. Via marktplaats heb ik een quinny dreami in de kleur Wagtail gekocht (die hebben we toen bij onze kinderwagen niet aangeschaft aangezien de kleine toen al kon zitten) De kleur is dus eigenlijk wel erg meisjes achtig, maar voor 70 eur, incl alles en z.g.a.n.! Kon ik hem niet voorbij laten gaan. Zelfs m'n man die niet zo snel van de impuls aankopen is, was er voor om hem te kopen. Mocht het maandag nou een jongen blijken, kan ik hem altijd nog doorverkopen of de rose accenten overtrekken met bijv. een licht groene stof. (ben redelijk creabea gelukkig) Hij is moooi. Ben er echt blij mee. Vreemd genoeg kon ik niet wachten tot we het geslacht weten... hmm hoe bedoel je "impuls buying.." Zit dan toch weer ff lekker hoog op een rose wolk. Hebben jullie een voorgevoel wat het geslacht is van jullie uk? Vreemd genoeg dachten we bij Aidan alleen maar aan een jongen en dat klopte. Nu denken we alleen maar aan een meid, kunnen ook enkel meiden namen verzinnen.. ben erg benieuwd. groetjes
hi hi klinkt bekend... Ik heb het zelfde probleem. Werk officieel halve dagen, maar was vandaag pas om 14:15 thuis. Weer 2 uur te laat.
jeetje meiden wat een geklets in zo'n korte tijd. Het is amper nog bij te benen... Dat briefje is wel erg verleidelijk... ik wil kijken maa rik doe het niet.. heb ik mannetje beloofd. Ik kan toch niet stiekem kijken en dan net doen of ik van nix weet! Maar vind het wel spannend nog 2 weken, maar het is wel weer wat anders dan overdonderd te worden bij de echoscopiste.! Dus nog 2 weken geduld. En wie weet verspreken ze zich zaterdag wel bij de extra echo 3d/4d in het VUMC! Ik moet dus geduld hebben tot de 24e want dan gaan we savonds pakjes open maken xx
Spannend zeg anastacia, ik had het niet gekunt...ik zou hem gelijk open maken en volgens mij kan ik mijn mondje danook niet dicht houden tegenover andere mensen...ben nml erg snel over te halen...
zo aflevring 2 even gekeken..van babyboom. Weer wat traantje mee gepinkt...pff lijkt me zo erg om in zo''n medische molen terecht te komen...
Verschillende mensen zeggen dat een meisje is. M'n vader heeft over een meisje gedroomd, m'n man zegt het (maar die zei bij vrienden van ons dat ze een jongetje kregen en dat was mooi een meisje) en iemand die ik maar 2x heb gezien en verder een enkele keer mee mail zei vanmiddag: "Zwemt ze al? Oh ja, je krijgt een meisje trouwens, wist je dat al?" Ik wil wel een meisje hoor, maar moet het nog zo'n tijd afwachten!
*inbraak* hoi meimama's ik weet niet of jullie mij nog weten, ex-meimama. ik kreeg vrij snel een mk. wilde hier even laten weten dat ik nu vrolijk bij de julimama's meeklets en volgende week de eerste echo heb liefs rensie *einde inbraak*
@ Rensie Gefeliciteerd met je zwangerschap. Leuk dat je laat weten dat je weer zwanger bent. Ik hoop voor jullie dat nu alles goed gaat
Tss. mijn schoonmaakmiddag begon in bed en daar ben ik net weer uit gerold, was ineens zooo moe! Zo eerst eten en dan snel iets doen, want die kennis komt straks ook de pc nakijken, beetje gek als ik dan in de badkamer rondhang...
Whow onsukkie, mooie kerstwens. Creatief.. Ik heb zojuist mijn autootje te koop gezet op het forum. Dus ben je nieuwschierig naar mijn Smartje kijk dan even bij te koop aangeboden.
Zo he alweer 5 uur en heb nog steeds geen normale kleren aan...ga ik nu toch maar even douche...want moet om half 7 oppassen Eet smakelijk allemaal
onsukkie, ziet er netjes uit zeg die geverfde box. Ga de onze denk ik ook een verfje geven. Hij heeft een deel van de zomer in 2006 op stal gestaan, zodat de paarden daar af en toe ook lekker kon verwennen en daarbij even m'n handen vrij had. Maar dat is de lak niet ten goede gekomen... hmm.