@mamain2008: de meubeltjes voor de babykamer hadden we al uitgezocht toen ik net een week of 11 zwanger was Nou moet ik ook zeggen dat we er wel geluk mee hebben gehad hoor, we waren gewoon eens naar wat babywinkels gegaan om te kijken wat er zoal te krijgen is en we zagen bij 1 winkel een kamertje dat we allebei meteen helemaal geweldig vonden én ze hadden er nog een showmodel van staan die we konden reserveren! Begin januari gaan we echt aan de slag in het kamertje en dan gaan we dus ook de meubeltjes ophalen Met je buddy wissel je elkaars telefoonnummers uit, zodat je elkaar op de hoogte kan houden wanneer je aan het bevallen bent en de baby geboren is. Je buddy kan dit dan hier in het topic vertellen, zodat de rest hier zo snel mogelijk op de hoogte is @moedergans: ik heb wel altijd geroepen dat ik het liefst een jongetje zou willen, als ik daar zelf een keuze in zou hebben, maar echt een voorgevoel heb ik niet... Zowel bij mijn familie als die van m'n man denkt wel iedereen dat het een jongetje wordt. Iedereen vindt me dan ook een 'typische jongens-mama'. Het meest frappante vond ik nog wel, toen ik een week of 7 zwanger was en het dus zelf pas net wist, dat er bij de AH ineens een cassière naar me toe kwam en vrolijk riep "Oh, het wordt een jongetje!". Haha, wij keken echt zó verbaasd dat ze al onzeker werd of ik überhaupt wel zwanger was
ha ha, ik dacht dat ik de enige was in vroege aankopen (mijn man verklaarde me al voor gekl) maar tis vrouw eigen denk ik.. ik had de wagen ook al. maar die gebruikte ik ok nog voor mijn zoontje.. en ook de babykamer hebben we ook goedkoop kunnen krijgen, dus die hadden we ook al heel snel bedankt, weet ik dat ook... ik kan woon een oproep plaatsen? Wie wil mijn buddy zijn? )
@rensie: Wat fijn dat je na je mk zo snel weer zwanger bent! @onsukkie: wat een mooie kaart zeg! Die beertjes aan de oren van de hond! Zo schattig!
een vraagje... als jullie naar mijn echo kijken in mijn albu.. kunnne jullie dan iets zien? ik bedoe t geslacht? vnd t leuk om de meing van jullie te hroen.. veel zeggen jongen, meisje en de ander zegt dat je neits kan zien... (soms is het voor de kenner goed te zien zei de gyn, maar die wou niets zeggen ;-( op de foto zie je iets duidleijker streepjes.. maar goed.. ik hoor t graag! en kijken wie t uiteindleijk goed heeft bi op 20 december!
zo eten staat op alles is netjes aan kant lekker hoor ben over me moeheid heen al zal ik na het eten wel weer in slaap vallen zoals elke avond
Nou, mijn man verklaard me niet voor gek, die is er zelf minstens net zo veel mee bezig Ik denk dat hij me haast nog meer meesleept naar de babywinkels dan ik hem Nou ja, voor de meubeltjes zijn we gewoon al vroeg begonnen met rondkijken, omdat we al wel gehoord hadden dat er vaak maaaanden levertijd op zit. Dat we zó snel iets hadden gevonden was verder een gelukje En verder een hoop spulletjes ook gekregen. Wat dat betreft scheelt het wel dat m'n halfbroertje nu net 2 is; bij m'n vader en stiefmoeder hebben ze dus nog een hoop over! (bijv. box en wandelwagen)
Dat dacht ik nu ook al .. en als het toch al te zien zou moeten zijn: ik zie wat wittere streepjes, maar het zegt mij écht niets of dat nu zou betekenen dat het een jongetje of juist een meisje zou moeten zijn!
ooh ik heb ook de hele dag geen puf om wat te doen! alles is me te veel! maarja... voor ons kleine mannetje is het toch wel belangrijk dat ons huis schoon is.. al maakt hij altijd de meeste troep en het lezen hier is echt haast niet bij te houden! t lijkt wel of we allemaal al met zwangerschapsverlof zijn hier gaat verder alles goed! we gaan zo lekker gourmetten met wat vrienden! dus dat word wel gezellig! eet smakelijk iedereen!
mamain ik denk een meisje ! ik weet het echt niet wat ik krijg wat voorgevoel? nee hoor ik dacht een jongen maar weet het nou niet meer me man blijft er heilig in geloven dat het eenjongen is me kinderwagen had ik al 3 weken geleden en me kinderkamer heb ik ook 3 weken geleden besteld en die word 27 feb 2008 netjes bij me afgeleverd en gemonteerd dus voor die tijd nog heeel wat te doen vloerbedekking behang kozijn schilderen andere gordijnen kast kopen voor in onze kamer en nog veel meer wordt nou al dol maar die babyuitzet wat je allemaal moet hebben ik koop elke week iets erbij zodat het ongemerkt allemaal compleet is maar heb niet eens 10%! o me eten brandt aan!
*onsukkie, datis niet altijd zo hoor als t kindje er goed voorligt kan het goed te zien zijn.. zelf ken ik mensen oa van een ander forum en in ijn omgevind die al zeer vroeg iets zagen en 9 van de 10 x klopte het ook! dus dan heb je echt geluk.. soms zijn de streepjes van een meisje duidelijk te zien. en soms is een piewie heel goed te zien.. maar vaak willen de echoscopisten niets uitspreken, omdat je er nog neit 100% zeker van kan zijn.. ach ja, volgende week weet ik t.. (ik ben er nogal mee bezig...pff. en t duurt mij iets te lang.. ook omdat ik wat nerveus ben over de uitslag) *Fiona, jij denkt dus een meisje? ik laat het je weten.. mag ik vragen waaromje dat denkt?
Ja, je hebt heel wat nodig hè! Ons huis lijkt inmiddels ook al omgetoverd te zijn in een baby-paradijs en dan hebben wij ook nog lang niet alles! Haha, mijn moeder was een paar weken terug bezig dat ik maar eens aan m'n vader moest vragen of ze daar nog navelbandjes ofzo hadden "want die heb je toch maar heel kort nodig en die zullen ze vast nog wel hebben liggen, hoef je die niet meer te kopen!" Nou weet ik niet eens óf navelbandjes echt nog gebruikt worden (heb ook al eens gehoord dat tegenwoordig de navel gewoon vaak afgeplakt wordt), maar ik heb een setje bij de Prenatal gezien voor het schokkende bedrag van ..... 1,50 hele euro's! Als ik dát al niet meer kan missen voor die kleine. Haha, het is nog haast duurder om het aan m'n vader te vragen!
wij hebben al gegeten. mijn man is op t werk.. meot de hele week overwerken dus mijn zoontje en ik eten met zijn 2 Kon je je eten nog opeten Fiona? Ik ben er wel achter gekomen dat heel veel dingen je vaak neit nodig hebt, of pas veel later... dus veel dingen koop ik niet eens meer. en als ik het koop dan zijn het de essentiele dingen zeg maar.. kamer, wiegje, wagen en maxi cosi. verder de dingeetjes die ik leuk vind zg maar maar geloof me meiden, wat op de 'uitzetbabylijst' staat, heb je heel vaak niet eens nodig.. we hebben hier nog van alles liggen wat we nooit hebben gebruikt.. ha ha ... ik ben hier nog maar net.. maar praat de paginas al vol...
Ik heb ook al gegeten. Rijst met kip/kerrie. Jummie Jummie. Erg lekker. Mijn mannetje staat nog in de file, dus die zie ik nog wel aankomen vanavond. Ik ga strakkies lekker naar de IJshockey. Kaartjes halen voor de Finale in Januari. Spannend.
@moedergans: de wagen die jij nu hebt gekocht wil ik ook graag als het een meisje is. Ben jaloers nu! Ik durf em nog niet te kopen tot ik weet wat het wordt. Dus als het bij jou een jongetje is, weet je waar je em kwijt kunt als je geen zin hebt om de creabea uit te hangen Moet het van mij wel een meisje zijn natuurlijk!
Moet even klagen... m'n man is thuis en heb meteen een PESThumeur! Ik word zo zat van hem. Echt alles moet ik aan hem vragen. Ik zet dingen OP de trap om mee naar boven te nemen en hij stapt er nog overheen zonder het mee te tillen. En ik kan dat allemaal niet meer tillen, dan krijg ik echt last van m'n buik. Alles moet ik hem vragen, en dan niet 1x maar wel 3x en met een beetje pech moet ik het uiteindelijk toch zelf doen. Ik word daar zoooooooooooooo gek van! Volgens mij interesseert het hem geen flikker!
Arme onsukkie! Ga er maar vanuit dat ie alles binnen 2 minuten weer vergeten is van wat je tegen hem hebt gezegd en dat mannen zulke dingen nou eenmaal niet zien (jammer maar helaas, als je de vuilniszak achter de voordeur zet, zet hij em aan de kant omdat ie er anders niet door kan. De hint zelf begrijpt ie niet!)
Goedenavond! Wat zitten we op de praatstoel! Gezellie maar niet bij te houden haha! Moet maar halve dagen gaan werken denk ik hahahah @mamaian: Welkom en Gefeli! (wij hebben deze lfde kinderwagen! ) @REnsie: Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk voor jullie dat je zulks goed nieuws nu hebt! Geniet lekker van je zwangerschap! @Anastacia: Wat knap als je het volhoudt om niet die envelope open te scheuren! Knap hoor! Mooi dat alles goed was! En de rest: sorry! Ik ben het kwijt! Vraag me af hoe het met Will is! Hoe is het met de buddy lijst? Friendly heeft hem aangepast geloof ik? Naah, ik ga ff lekker in bad! Tot strakkies! Liefs anna