Zo nu ben ik weer ff bijgelezen..pffffffffff, ik moet echt vaker online proberen te komen, morgen lukt het al weer niet waarschijnlijk, nou ja dan heb ik vrijdag weer wat leuks te lezen in ieder geval! Hier alles lekker, voel de kleine al heel regelmatig. En waar ik eerst steeds dacht dat het een jongen zou worden, droom ik nu ook wel eens van een meisje, wachten dus maar tot volgende week. Spannend hoor!
Goedemorgen dames! ik ga zo naar mijn werk... nog steeds keelpijn en nu ook verkouden hoop maar dat ik niet verder ziek word! Bah! Fijne dag allemaal! xx
Goeiemorgen dames! Jeetje wat is er veel geschreven hahaha.. en ik had het gister overdag nog wel zo goed bijgehouden hihi! @Rensie, gefeliciteerd meid, wat fijn! Succes en we duimen dat alles goed blijft gaan! @JVtje gefeliciteerd met je 20 weken, wat een mijlpaal! @Onsukkie, mooie box hoor! Wij hebben er ook een gekregen en gaan die ook verven! Tja die mannen hahaha.. mijne is echt een schatje moet ik eerlijk zeggen.. ik ben echt te lui gewoon maar hij ruimt alles netjes op.. misschien komt die van jou dalijk als de kleine er is! @Anastacia, vervelend dat je je zo rot voelt, hopen dat het in de loop van de dag minder wordt! Werkse! @Katsas, hahah, ik denk dat je het over iemand anders hebt want ik ben bij de vk geweest en volgens mij had Anastacia een hele mooie echo en de zelfbeheersing om niet te kijken in de envelop Het was zoooo veel dat ik het ff niet meer weet..... hmm.. nou ja sorry dames! Fijne dag allemaal meiden! Xxx
Goedemorgen! @ Katsas: Een zwangere buik kan echt niet onethisch zijn! Hier droom en dacht ik ook aldoor een meid en van de week nadat we bij de verloskundige waren geweest zei ik zomaar tegen mn man van leuk he, heb je je zoons hartje gehoord! naaaaaaaaaaah ja haha We zullen zien! Nog ff geduld, Je hebt je echo bijna! @Daphne: Ben het met je eens over de kwaliteit, alleen de berichtjes met goedemorgen zit je ook nie op te wachten! Toch leuk als het een goedemorgen is haha @Anastacia: Werkse vandaag en hoop voor je dat het wat beter wordt! Ik wil niet te pessemistisch zijn maar hier net zo'n geval..... loop al vanaf zaterdag met keelpijn en was vanacht om 4 uur wakker en heb nagenoeg niet meer geslapen van het hoesten @Gina: beetje flauw maar goedemorgen haha! @anoesj: Moest de knappertjes even laten bezinken (zwangerschapsdementie....) maar ik ken ze wel inderdaad! Gelukkig zijn ze zoeter dan de rolletjes want daar vind ik niets aan! Knappertjes zijn lekker! Nah, zal me hier ook gaan klaarmaken en naar het werk gaan slepen! Morgen de 20 weken echo, zo leuk! En dan een kerstborrel van het werk waar k nie onder uit kan Ach.....Ik hoop dat ik er door heen zweef op mn wolkie! Fijne dag en tot later! Liefs Anna
Goeie morgen! * anastacia, ik den dat t heerst. ik heb ook erge keelpijn en verkouden.. hoop dat t snel overgaat. * Katsas, super! leuk! dan moeten we een pb berichtje zenden met nummers! enne, je buik, dat zal toch wel meevallen een zwnagere buik is altijd mooi mmm.. verder weet ik t niet meer... degene die bijna de 20 weken echo hebben! spannend! willen jullie allemaal t gesacht weten? *Anna? jij? Gisteren heeft mijn man de kleine ook kunnen voelen . Zowe gevoeld dat t schopt (ik denk hij) En hij voelt m niet alleen bewegen, maar kan t kindje ook echt voelen. soms zie je gewoon een misvormde buik, dan wordt t hard. Denk dat de beeb dan met zijn voetjes rekt en strekt.. iig is het heel goed te voelen! Hij vond het erg leuk! Want ik roep dat ik t vanaf 11 a 12 weken al kon voelen maarree.. ik heb jullie hulp nodig.. mischien dat iemand iets leuks weet voor mijn 'papieren huwelijk?'ja bijna 1 jaar getrwouwd.. We gaan met kerst nachtjes weg, oa naar Antwerpen en winterefteling.. maar nu wou ik er nog iets romantisch bij doen, iets geven of doen.. (mijn zoontje slaapt ook op de kamer, dus iets spannends gaat neit lukken..) wie weet iets?
goede morgen dames ! Vandaag naar de VK, heel veel zin in en morgen de kerstborrel van mijn man waar ik ook altijd mee ga, gratis snert en nog meer eten @Katsas, hoezo is het niet verantwoord om je buik te laten zien? Te groot of te klein? @Mamain, moeilijk iets te verzinnen voor je papierenbruiloft, maar ik weet zeker dat het een leuke tijd wordt !
joehoe, vriendje heeft ook de baby gevoeld. Gisteravond in bed lag ie opeens zo te trappelen, ik denk dat moet ook van buitenaf te voelen zijn en jahoor, luid en duidelijk!
oe, papierenbuirloften daar heb ik niet zoveel verstand van... en op dit ogenblik helaas niet zoveel inspiraitie, sorry... als ik iets bedenk dat zal ik het even doorgeven...
he meiden ben ook weer eens erger verkouden echt irritant ik wou dat het over was heb er echt een zere neus van die gaat helemaal open....wie is hier nog meer al weken sntterig en heb iemand ook tips.... hier al veel kerstkaarten gehad erg leuk en gister ook nog 2 kaartjes van inverwachting erbij echt super is dat bij het ene kaartje zat een rammelaar bij voor ons kleine ukje het heeft hier afgelopen nacht goed gevroren -5 graden maar verder is het weer rustig en ok behalve dat het dan wat kouder is. volgende week alweer naar de vlk heb daar nu al weer zin in fijne dag iedereen en tot morgen denk ik of vanvond
Bij ons is het andersom: mijn man is eerder thuis dan ik. Hij ruimt dan ook vaak al wel wat op (in elk geval sinds ik zwanger ben ). En als ik hem iets vraag, doet hij het over het algemeen ook wel. Niet altijd meteen en dan moet ik hem er nog wel eens aan herinneren dat ik dat gevraagd heb (hij is nogal van het vergeetachtige type), maar hij doet het uiteindelijk wel. Alleen op vrijdags heb ik altijd vrij, dus dan doe ik meestal wel het wat 'grotere' huishoudwerk. Dat vind ik dan ook wel normaal dat ik dat doe en niet afschuif op m'n man. Wat betreft het niet zien van de rommel: dat klopt denk ik wel, al heb ik daar ook wel last van hoor . Maar ik zie dan weer wel de rotzooi die m'n man niet ziet en hij de rotzooi die ik niet zie. Dat levert dus nog wel eens wat discussie op... Dan heeft hij weer het idee dat ik niets opgeruimd heb, terwijl ik de halve dag druk in de weer ben geweest.. @Daphne: ben het ook met je eens dat het toch vooral om de kwaliteit van de berichten gaat. Aan berichten waar alleen 'goedemorgen' of 'weltrusten' staat heeft inderdaad niemand iets! Je foto's zijn inderdaad erg flitsend! @anastasia: sterkte vandaag! Hopelijk wordt het niet erger! @Gina: dank je! Zeker een mijlpaal .. zit hier ook echt met een grote grijns op het werk en er schiet toch regelmatig door mijn hoofd "Hoera! Ik ben halverwege!" @Anna: ook jij beterschap dan! Het heerst wel geloof ik hè? In elk geval heb je de echo morgen om naar uit te kijken! @mamain2008: Pfff, moeilijk hoor! Zeker omdat ook je zoontje erbij is. Die zul je toch niet even weg kunnen brengen voor bijv. een romantisch diner-voor-2! (En verder is bij ons vooral mijn partner van de romantiek, dus of je aan mij zoveel hebt?!)
Ik moet vandaag wel weer wat meer niesen dan normaal, maar verder (nog?) nergens last van. Hoop maar dat dat zo blijft, ben net een paar weken geleden al verkouden geweest en heb niet zo'n zin om nu wéér verkouden te worden! Tips heb ik helaas niet... toen ik nog thuis woonde kwam m'n moeder altijd wel met medicijnen van VSM aanzetten: Nisyleen, Tussistin enzo, maar ik heb nooit echt het idee gehad dat dat ook daadwerkelijk hielp. Bij keelpijn helpt -bij mij in elk geval wel- Strepsils en Trachitol wel om de pijn in elk geval te verzachten (al weet ik niet in hoeverre die veilig gebruikt kunnen worden tijdens de zwangerschap. Heb gelukkig nog geen keelpijn gehad sinds ik zwanger ben, dus heb me daar ook nog niet in verdiept!)
he jvtje ik heb ook geen keelpijn gelukkig maar elke snotteren is ook niet leuk en het duurt al zolang ik ga vanmiddag wel naar de drogist die hebben er vast wel wat voor
Als ik het hier zo lees kan iedereen zen kleintje al voelen, zelf voel ik wel gerommel, maar omdat dit de eerste is weet ik echt niet of het de baby is. Ik maak me zelfs wat ongerust omdat ik het niet weet. Straks mag ik naar de gyneacoloog en als hij/zij goed ligt weet ik dan het geslacht ook.
dat gerommel is bijna zeker je kleintje.. Geniet er nog maar van voordat je blaas en je ribben het begeven..
dat twijfelen gaat niet weg hoor, dat behoudt je de hele zwangerschap en als de kleine geboren is dan maak je je ook weer druk om andere dingetjes.. Ach ja, de zorgeloze tijd is voorbij.. Veel succes bij de VK, weet zeker dat het goed zit hoor..
Nou, zelfs de pc man weet niet wat er met de pc aan de hand is, in 1 woord geweldig! Iemand van jullie een idee? Wij snappen er in elk geval helmaal niks van...